سال 1396 سال چه حیوانی است؟

بر اساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران لحظه تحویل سال 96 هجری شمسی به ساعت رسمی ایرانتحویل سال 96

ساعت 2 و 15 دقیقه و 10 ثانیه روز شنبه 1 فروردین 1396 هجری شمسی

مطابق 30 جمادی الاولی 1436 هجری قمری و 21 مارس 2017 میلادی خواهد بود.

یافتن رابطه سال و حیوان خیلی سادس میتونید پیدا کنید که سال 92 سال چه حیوانی است یا سال 93 و هر سالی رو که دلتون بخاد اصلا سال تولد خودتون رو پیدا کنید:

فرمولیافتن نام حیوان برای هر سال

اول از همه به این رقم ها و این حیوان ها توجه کنید:

1 :خوک

1 :موش

2 :گاو

3 :پلنگ

4 :خرگوش

5 :نهنگ

6 :مار

7 :اسب

8 :گوسفند

9 :میمون

10 :مرغ

11 :سگ

حالا سال 1396 رو از عدد 6 کم می کنیم که میشه 1390 این عدد رو به 12 تقسیم می کنیم و باقیمانده رو بدست میاریم که میشه عدد 10 و طبق لیست بالا عدد 8 میشه سال گوسفند.

سال گوسفند

سال 1396 به نام گوسفند می باشد ببینیم سال گوسفند برای ما چگونه خواهد بود:

سالهای مصادف با گوسفند:

متولدین سالهای:1286، 1298، 1310، 1322، 1334، 1346، 1358، 1370، 1382، 1394، و

خصوصیات متولدین سال گوسفند(بز) :

شیک پوش، جذاب، هنرمند، خجالتی، مطبوع و دلپذیر، مذهبی، خوش قلب، دست و دلباز، آرامش طلب، عاشق گفتگوی هنری، خیال باف کمتر از هر کسی به وقت شناسی اهمیت می دهد، او بدون نظر و قصد دوستانش را می رنجاند او می تواند صنعتگر و هنرمند خوبی باشد او می تواند در کنار گربه، خوک و اسب خوشبخت شود و هیچ موجود دیگری نمی تواند در کنار اسب مدت زیادی دوام بیاورد مخصوصاً سگ. هنرمندی سرکش و ناآرام .

نماد گوسفند یا بز بیش از همه نشانه زنانگی است. بزها شیک پوش، دلربا، عاشق طبیعت و هنرمندند و اگر دچار بدبینی، شک و نگرانی نشوند، اقبال همگانی را بر می انگیزند. بز هیچ گاه از بخت خود راضی نیست و به قول معروف همیشه فکر می کند که  مرغ همسایه غاز است.  دوستان و همکارانش از هوس بازی های او خشمگین می شوند. او نادانسته اسباب دردسر است. بز وقت شناس نیست و این باعث می شود که حوصله همه از دست او سر برود؛ در حالی که هرگاه در صدد سود بردن از دیگران بر آید؛ خود را مطلوب و دوست داشتنی جلوه می دهد؛ و حتی گاهی از نظر مالی،روی سر دیگران آوار می شود.

از سوی دیگر، بز خود را به آسانی به هر شرایطی تطبیق می دهد؛ مشروط بر اینکه امنیت زندگی – تا آن جا که ممکن است – حفظ شود. بز خجالتی و دارای حالتی زنانه است. او با وجود شک و تردیدهای همیشگی، کوتاهی کردن ها و گله و شکایت هایش، راهنمایی و نصیحت شدن و طرف توجه دیگران قرار گرفتن را دوست دارد.

بز فرهیخته و دلرباست؛ اما طبعی ناپایدار و هوسباز دارد. متولدان سال بز، اغلب مذهبی هستند؛ اما از هر مذهبی که پیروی کنند، تا زمانی به آن پای بندند که مانع آسایش زندگی شان نشود. واقعیت این است که موهومات، پدیده های فرا طبیعی، علوم غیبی و طالع بینی برای او جذاب تر است.

مردان و زنان متولد سال گوسفند (بز) خوش قلب، مهربان، بلند نظر و دست و دلبازند و سخاوتمندانه به یاری نیازمندان می شتابند. اما متاسفانه آنچه که به دیگران می بخشند، همیشه از آن خودشان نیست و مال دیگران را نیز مال خود می دانند! بد نیست بدانید که حس مالکیت در بز متغیر است. بز اجازه می دهد او را ببندند؛ اما طناب را می کشد. شرقی ها می گویند:اگر بزی را در علفزار سر سبزی ببندید، آرام و راضی خواهد ماند؛ اما اگر در جایی کم علف نگهداری کنید، هیچ گاه از سر و صدا و غرولند دست بر نخواهد داشت.

گوسفند دیگران را مسئول تمام پیشامدها می داند. او خود را در قبال شرایط و وقایع مسئول نمی داند و در نهایت، آنها را به بخت و اقبال حواله می کند و بر این باور است، هر مشکلی که ایجاد شود، اشتباه از طرف او نبوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --