ترخیص کالا از گمرک بندر عباس

بندر عباس یکی از بندرهای مهم ایران بوده و از زمان های گذشته از این بندر واردات و صادرات انجام می شده است. در واقع می توان گفت، اکثر کشتی هایی که از کشورهای گونانگون محوله های واردات و صادرات را وارد می کنند، از این بندرعملیات خود را انجام می دهند.

نکاتی در خصوص ترخیص کالا از گمرک بندرعباس

در ترخیص کالا از گمرک بندر عباس باید زمان به صورت دقیق محاسبه گردد؛ زیرا آب و هوای این منطقه گرم و مرطوب بوده و احتمال وارد شدن خسارت به کالا بالا می باشد. البته می توان از یخچال ها و یا کانتینرهای یخچال دار نیز استفاده کرد، که در این صورت هزینه ها بالاتر می ورد. در گمرک بندر عباس، دومرکز شهید رجایی و شهید باهنر از جمله گمرک های فعال و تمام وقت می باشند.

ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی در بندرعباس

گمرک شهید رجایی در 23 کیلومتری بندرعباس و جنوب هرمزگان واقع شده است. جالب است بدانید سالیانه حدود 70 میلیون تن کالا از این گمرک وارد و صادر  می شود. گمرک بندر شهید رجایی با بیش از ۸۰ بندر معروف و مهم جهان توسط ۳۵ خط کانتینری در تبادل بوده و نقش مهمی را در صنعت حمل و نقل دریایی بین المللی ایفا می کند. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این بندر موقعیت استراتژیک  و نزدیکی آن به تنگه هرمز می باشد.

بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده در بهار سال ۱۳۹۴، بیش از دو میلیون تن کالا معادل ۲۵ درصد کل واردات کالا به کشور در بندر شهید رجایی ترخیص گردیده است. این مقدار معادل بیش از ۳ میلیارد دلار یعنی ۳۵ درصد کل واردات کشور می باشد. این آمار و ارقام به خوبی گویای اهمیت و منحصر به فرد بودن این گمرک است. به همین دلیل شرکت خدمات بازرگانی ترخیص کارا، با استقرار ترخیص کاران با تجربه ی خود در گمرک شهید رجایی آماده ارائه خدمات بازرگانی و مشاوره بازرگانی به بازرگانان شرکت های واردات و صادرات محترم می باشد.

ترخیص کالا از گمرک شهید باهنر در بندر عباس

گمرک بندی عباس در فاصله 1501 کیلومتری از تهران قرار گرفته و مجهز به 12 اسکله و ظرفیت پذیرش 125 هزار تن کالا می باشد. از این بندر بیش تر کالاهای غیر نفتی و غیر مسافری حمل می شود. در سال ۱۳۹۴ میزان ۲۴ میلیون تن کالا به ارزش بیشاز ۱۱۱ میلیون دلار به این بندر وارد و از این گمرک ترخیص شده است.

مجموعه خدماتی که در گمرک بندرعباس به تاجران و شرکت های تجاری ارائه می شود عبارتند از:

محاسبه دقیق هزینه ها و وجوه گمرکی براساس مدارک و اسناد دریافتی از کالا و همچنین متناسب با اطلاعاتی از قبیل جنس و نوع کالا، ارزش کالا،  وزن خالص و ناخالص، تعداد کانتینر و با رعایت اصل انصاف

تسلط به تمامی امور گمرکی و در نتیجه ترخیص سریع و با صرفه اقتصادی کالاها

انجام امور مختلف تجاری به همراه ارائه مجوزهای لازم به مشتریان

هماهنگ ساختن ترانزیت کالاها و انبار

آسان بودن تعیین وجه کالاها با ارسال مدارک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --