ترخیص کالا از گمرک بندر عباس

ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با ترخیص کالا از گمرک بندر عباس با شما صحبت کنیم. در ادامه همراه ما باشید تا از اهمیت بندرهای مهم در ان گمرک بیش تر بدانیم.

گمرک بندر عباس

بندرعباس یکی از مکان های مهم تجاری در کشور ما محسوب می شود از آن به کشورمان کالاهای بسیاری وارد می شود . در بندرعباس دو گمرک شهید رجایی و گمرک شهید باهنر از جمله بزرگ ترین مبداهایی هستند که کالا به کشور وارد می شود.

پس از آن جایی که بیش ترین میزان ورود کالا به کشور از این مکان انجام می شود، لازم است در مورد شرایط اقلیمی آن اطلاعات کافی داشته باشیم. علاوه بر این داشتن اطلاعات جمعیتی هم در این بندر می هم است. لازم است بدانید در فصل های متفاوت سال در این بندر، تعداد افراد هم متفاوت خواهد بود که به آب و هوا بستگی دارد.

نزدیک ترین شهر به بندر عباس قشم است و بندر شهید رجایی هم حدودا 23 کیلومتر از آن فاصله دارد.

ترخیص کالا-ترخیص کار

ترخیص کالا از گمرک بندرعباس

مراحل ترخیص کالا از بندر شهید رجایی

تنظیم اظهارنامه

اظهارو آپلود اسناد از قبیل فاکتور، پکینگ لیست، مانیفست، بارنامه و گواهی بهداشت

تعیین ارزیاب

پرداخت صورتحساب

اخذ پروانه ترخیص کالا

اخذ مجوز بارگیری کالا

خدمات گمرک بندرعباس

مجموعه خدماتی که در گمرک بندرعباس ارائه می شود عبارتند از:

هزینه های کالای وارداتی به صورت کامل براساس معیارهای مختلف محاسبه می شود( معیارها شامل جنس، وزن، تعداد کانتیر، ارزش کالا و… می باشد)

ترخیص سریع و به صرفه

انجام امور مختلف تجاری به همراه ارائه مجوزهای لازم به مشتریان

هماهنگ سازی ترانزیت کالاها و انبار

تاثیر گمرک بندر عباس بر فعالیت های تجاری

لازم است بدانید که گمرک بندر عباس یکی از مهم ترین گمرک ها است و حدود 70 درصد واردات در این گمرک انجام می شود. در واقع تاکنون تحقیقات بسیاری بر روی این گمرک انجام شده و در بیش تر آن ها مشخص شده است که گمرک بندرعباس می تواند تاثیر بسیار زیادی بر فعالیت های تجاری کشورما داشته باشد. این موضوع طبیعی هم هست که زیرا حجم بسیاری از کالاهای وارداتی از این قسمت وارد مرز کشور می شوند.