سفارش کالا از چین

چین امروزه در اقتصاد جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارد. همه ما می دانیم به دلیل ارزان بودن نیروی کار در این کشور، محصولات مختلف با قیمت بسیار کم تری نسبت به میانگین جهانی تولید شده وبه فروش می رسند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با واردات از چین و بهترین کالاهای وارداتی از چین با شما صحبت کنیم.

در ادامه همراه ما باشید تا از این موارد بیش تر بدانیم.

ثبت سفارش کالا از چین

واردات از چین

واردات از چین

برای واردات هر کالایی ابتدا باید در مورد شرایط واردات و شرایط ترخیص آن کالا بدانیم.  بسیاری از افراد با قصد دارند با سرمایه کم عملیات تجاری را آغاز نمایند، به همین دلیل دانستن در مورد حداکثر سود در کالاها و به صرفه ترین کالاها برای واردات، برای آن ها جذاب خواهد بود.

نحوه واردات از چین

نقدینگی بالا به معنای موفقیت در امر واردات نیست. جالب است بدانید بسیاری از افرادی که در حال حاضر در این حوزه موفق هستند، با سرمایه های بسیا کم شروع کرده  بودند. در واقع قبل از واردات از چین ابتدا باید در رابطه با پتانسل بازار چین و کشش بازار ایران تحقیقاتی انجام شود. پس از انتخاب محصول، نوبت به ترخیص کالا می رسد. برای ترخیص کالا باید بدانیم که به چه روشی این کار را انجام دهیم و هم چنین چگونه یوان چین را حواله نماییم.

واردات چه کالایی بیش تر ین سود را خواهد داشت؟

ما نمی توانیم با قطعیت تمام به این سوال پاسخ دهیم. برای تشخیص پاسخ این سوال باید موارد متعددی را در کنار هم لحاظ کنیم تا به  جواب برسیم. به صورت کلی می توان گفت که هیچ کالایی را نمی توان به صورت 100 درصد تضمینی و با سود وارد کرد، مگر این که در مورد آن کالا و نحوه ورود آن به کشور، تجربه کسب کرده باشیم.

به طور مثال تصور کنید که شما کالایی را در فصل زمستان از  چین خریداری کرده باشید. طبیعتا شما باید کالایی را وارد کنید که مناسب فروش برای حداقل سه ماه بعد باشد.  از طرفی به صورت کلی در نظر گرفتن فصل هم برای واردات کالاها و فروش آن ها بسیار مهم می باشد.

عجیب ترین کالاهایی که از چین وارد می شوند

از چین علاوه بر پوشاک و کیف و کفش، بسیاری موارد دیگر که به نظر عجیب نیز می رسد هم وارد می شود. به طور مثال خاک اره، خون های انسانی و حیوانی، خلال دندان، صنایع دستی و منبت کاری ها و بسیاری از اقلام دیگر که واردات آن ها عجیب به نظر می رسد، دیده می شود.

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله یوان به چین :

  1. تکمیل اطلاعات فرم تقاضا ارسال حواله .
  2. جهت انجام حواله آنلاین یوان شماره حساب گیرنده ، نام گیرنده و استان شعبه بانک الزامی است .
  3. نام گیرنده حتما چینی باشد .
  4. جهت انجام ارسال حواله یوآن اطلاعات بانکی چین الزامی است .
  5. .ارسال پروفرما اینویس الزامی است.
  6. . ارسال عکس کارت ملی واریز کننده الزامی است.
روش واردات از چین-لیست تجار چینی

واردات کالا از چین

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --