تهیه کتاب خارجی

ما قصد داریم در این مطلب در رابطه با تهیه کتاب های خارجی با شما گفت و گو کنیم.

امروزه با وجود اینترنت می توان از هر فروشگاهی در هر مکانی که باشد، خرید کرد. در واقع فروشگاه های اینترنتی این امکان را برای ما به وجود آورده اند تا این کار را انجام دهیم.

تهیه کتاب های کم یابی و مواردی که در ایران در دسترس نیستند، می تواند نمونه ای از این موارد باشد.

در ادامه همراه ما باشید تا از فرایند خرید و نحوه خرید و هم چنین سایت های محبوب در حوزه خرید کتاب های خارجی بیش تر بدانیم.

وب سایت آمازون

همه ما حداقل یک بار نام فروشگاه آمازون را شنیده ایم. این فروشگاه یک کتاب فروشی آنلاین و بسیار محبوب است که می توانید هر کتابی را که بخواهید، درآن پیدا کنید.

این وبسایت با استفاده از الگوریتم های پیچیده ای ساخته شده و می تواند حتی بهترین پیشنهادات را براساس علایق شما فراهم کند.

نحوه خرید از آمازون

خرید از این سایت هم مانند بسیاری از سایت های دیگر به گونه ای است که ابتدا باید عضو آن شوید و سپس به جستجوی کتاب مورد نیاز خود بپردازید. در وبسایت آمازون امکاناتی هم چون جستجوی   سرچ های مشابه سرچ شما، وجود دارد که با استفاده از این قابلیت می توانید حتی کتابی بهتر از آنچه را که تصورش را می کردید بیابید. برای خرید خارجی کتاب بهترین پیشنهاد ما به شما وبسایت آمازون می باشد.

امکانات جدید سایت های ایرانی

خبر خوشی نیز برای شما داریم. امروزه وب سایت های ایرانی بسیاری ایجاد شده که با لینک دادن به آمازون به شما این امکان را می دهند به صورت غیر مستقیم در این سایت جستجو کرده و کتاب مورد نظر خود را خریداری نمایید.

این وبسایت ها، سایت های خارجی مانند ای بی یا آمازون رابه صورت نسخه فارسی در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید با جستجو در آن ها در مدت زمان کم تری به کتاب مورد نظر خود برسید.