0
0

سلام و  درود بر مهندس رضا پور با تشکر از سایت خوبتون ما بسته آموزشی واردات از هند رو تهیه کردیم فوق العاده مفید بود برای کارت بازرگانی اقدام کردیم

ما چندین سال هست که فروشنده عمده ادویه جات هستیم و قصد داریم زردچوبه رو از کشور هند خریداری کنیم  که

HS CODE 09103090(زردچوبه به صورت درشت و آسیاب نشده) کد تعرفش هست و وقتی این رو سرچ میکینم نوشته که مجوز های لازم  برای ترخیص یکی قرنطینه نباتات و یکی بهداشت هست و تعرفه ورود 5 درصد هست

خواستم ازتون بپرسم که این قرنطینه نباتات و بهداشت رو ما باید چی کار کنیم ایا قرنطینه نباتات  همون COC هست ؟ از شرکت های بازرسی بخوایم که در مبدا بار رو برسی کنن یا بزاریم بار بیاد این جا و بعد روال قانونی رو طی کنیم ….

و  سوال دیگر اینکه ما چه طور میتونیم به طور صد درصد متوجه بشیم فروشنده هندی معتبر هست ایا این که پرداخت به ضورت ال سی صورت بگیره و ما بازرس PSI رو هماهنگ کنیم قبل از بار کردن بار در مبدا ایا همین مقدار محکم کاری کفایت میکنه ؟ ترس بنده فقط از دو مورد هست این که فروشنده هندی اضلا باری ارسال نکنه یا اگر بفرسته کیفیت پایین ارسال کنه ممنون میشم من رو راهنمایی کنید.

  • برای ارسال نظر باید سایت شوید
0
0

سلام و احترام

 

ضمن تشکر بابت ابراز لطفتان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گواهی قرنطینه نباتات به وب سایت سازمان حفظ نباتات کشور  مراجعه نمایید.

 

در  رابطه با بازرسی،حتما سعی نمایید در مبدا بازرسی انجام شود.

با توجه به شرایط فعلی که ال سی نمیتوان گشایش کرد،اگر راهی سراغ دارید که حتما ال سی گشایش کنید اما در حال حاضر تجار ایرانی فقط به روش t.t (حواله) کار میکنند.

برای اعتبار سنجی و اطمینان، یکی همان بازرسی در مبدا توسط شرکت های معتبر باید اتفاق بیافتد و دوم اینکه اسم دامین(نام سایت) فروشنده را در سایت who is سرچ نمایید و تاریخ ثبت دامین را چک کنید (اگر قدیمی بود قابل اعتمادتر میباشد) :

مثلا :

who is http://www.file.com

 

و دوم اینکه در گوگل به زبان انگلیسی اسم شرکت مربوطه را به روش های  زیر سرچ کنید و تمام نتایج را با دقت بخوانید اگر قبلا کسی کوچکترین شکایتی از این شرکت کرده بود یا اعلام نارضایتی کرده بود بهتر است وارد معامله با آنها نشوید.

فرض کنید نام شرکت File میباشد:

 

File company review

File company nightmare

file company in india

file company scammer

?Who have deal with file company

?is file company scammer

top turmeric companies in india

Turmeric producers in India

 

موفق باشید

  • برای ارسال نظر باید سایت شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
در صورتیکه آدرس ایمیل ندارید می توانید از آیکون ( پائین وب سایت ) برای پرسیدن سوالات خود استفاده نمائید
ارسال پست توسط میهمان یا به حساب کاربری
نام*
ایمیل*
کد امنیتی