بهترین راه درآمد دلاری

بهترین راه درآمد دلاری که آموزش دادم(همه ی پلتفرم ها را باهاش دور بزن)

اگر مایل به مشاهده ویدئو بهترین راه درآمد دلاری نیستید، این مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، من اینجا هستم تا به شما اثبات کنم کسب درآمد از اینترنت، به خصوص کسب درآمد دلاری، کار بسیار راحتی است. روش‌هایی که به شما یاد می‌دهم نیاز به هیچ تخصصی ندارد. فقط کافی است ویدیوهای من را تا آخر ببینید و طبق دستورالعمل انجام دهید، تا ببینید چقدر راحت می‌توانید درآمد دلاری به دست بیاورید.

 ویدیوهای چنل من دو ویژگی مهم دارد. یک اینکه در ویدیوهایم وبسایت‌های scam به شما معرفی نمی‌کنم. یعنی وبسایت‌هایی که کلاهبردار هستند و ادعا می‌کنند درآمد دلاری به شما می‌دهند را به هیچ وجه به شما معرفی نمی‌کنم. پس با خیال راحت می‌توانید تمام ویدیوهایم را ببینید و روش‌ها را اجرا کنید. روش‌هایی که معرفی می‌کنم توسط خودم امتحان شده است. واقعی است و واقعا نتیجه می‌دهد. مورد دوم این است که کارهایی که به شما معرفی می‌کنم نیاز به هیچ تخصصی ندارد.

 اگر ویدیوهای قبلی‌ام را دیده باشید قطعا با من موافق خواهید بود، اما قبل از اینکه ویدیوی جذاب امروز را شروع کنیم. یک روش جدید کسب درآمد دلاری که یک هوش مصنوعی به شما معرفی می‌کنم تا پول پارو کنید، چنان دور بزنید بعضی از پلتفورم‌ها را که به هیچ طریق نفهمند شما دارید دورشان می‌زنید و با این دور زدن می‌توانید درآمدهای بالایی کسب کنید. اگر در این مسیر بیافتید قطعا تبدیل به شغل اصلی شما می‌شود و تمام وقتتان را صرف این کار می‌کنید. قبل از اینکه شروع کنیم و سر اصل مطلب برویم، برای دوستانی که می‌خواستند بدانند وبسایت‌های کلیکی برای کسب درآمد دلاری چطور کار می‌کنند، در دو سه دقیقه به شما توضیح می‌دهم. فضای داخل این وبسایت‌ها را به شما نشان می‌دهم که چطور با کلیک کردن روی تبلیغات و ویدیوها به شما دلار می‌دهند و روزانه با صرف چند ساعت بیست تا بیست و پنج دلار می‌توانید به دست بیاورید. اگر این تکه از ویدیو را قبلا دیده‌اید این دو سه دقیقه را جلو بزنید تا برویم سر ویدیوی امروزمان.

روش کسب درآمد دلاری آنلاین با وب سایت های کلیکی

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

بهترین راه درآمد دلاری چیست؟

خب، اینجا وبسایت خبری گوگل است. News.google.com. چرا اینجا آمدیم؟

گوگل نیوز چیست؟

اینجا گوگل هر روز پشت سر هم اخبار و مقالاتی را بروز رسانی می‌کند. اینجا را انتخاب کردیم چون محتوایی که اینجا قرار داده شده است قطعا توسط گوگل index شده است. یعنی کرالرها و روبات‌های گوگل آن را index یا فهرست‌بندی کردند و گوگل آنها را شناسایی کرده است. چرا؟ چون در خود سایت گوگل این اخبار بارگزاری می‌شود. و همین بهترین مثال می‌تواند باشد برای کارکردی که می‌خواهم به شما یاد دهم چطور پلتفورم‌ها را می‌توانید با این روش دور بزنید.

ما می‌آییم یکی از این مقالات را انتخاب می‌کنیم. یکی از این اخبار را انتخاب می‌کنیم. مثلا اینجا اخبار راجع به جهان، اخبار محلی، کسب و کار، و غیره است. من اخبار تکنولوژی را انتخاب می‌کنم و مثلا این مقاله را که در رابطه با مقایسه آیفون ۱۶ با آیفون ۱۵ است باز می‌کنم.

بهترین راه درآمد دلاری 
سایت Gizmodo

این هم سایتی است که گوگل به آن لینک داده است و اصل مقاله و محتوا داخل این سایت قرار دارد.

من می‌آیم یک تکه از ابتدای متن، این دو پاراگراف، را کپی می‌کنم. تا اینجا داشته باشید.

کار با سایت duplichecker

به سایت duplichecker.com می‌روم. لینک این وبسایت‌ها را برای شما در قسمت توضیحات ویدیو قرار می‌دهم. خیالتان راحت باشد. فعلن تمرکزتان روی ویدیو باشد. اگر متنی را وارد این وبسایت می‌کنیم به ما می‌گوید از لحاظ ادبی و سرقت ادبی می‌سنجد و بررسی می‌کند این محتوا قبلا در اینترنت وجود داشته است یا نه. به ما می‌گوید چند درصد از محتوایمان یونیک یا تک است، و چند درصدش کپی یا duplicate است. Duplicate به معنای کپی کردن است.

آن متنی را که کپی کرده بودم را می‌آورم اینجا در این قسمت در صفحه اصلی وبسایت duplichecker.com پیست می‌کنم. و می‌آیم اینجا تیک I’m not a robot را می‌زنم. و بعد روی check plagiarism کلیک می‌کنم. حالا صبر می‌کنم تا این کار را انجام دهد و ببینیم چند درصد از محتوا کپی است و چند درصدش یونیک.

از آنجایی که این محتوا را از جایی گرفتم که خود گوگل هم فهرست‌بندی کرده بود، احتمالا هشتاد نود درصدش کپی یا duplicate است. این را از قبل خودمان می‌دانیم، اما می‌خواهم چیزی را به شما نشان دهم. بله، همان عددی که گفتم تقریبا درست بود. هشتاد درصد از متن plagiarism یا duplicate است و بیست درصد از ان را یونیک تشخیص داده است. وبسایت duplichecker وبسایت معتبری است و بسیار هم پیشرفته و دقیق است. حالا می‌خواهیم چه کار کنیم؟ چرا این مسائل را به شما توضیح دادم؟

وبسایت‌هایی هستند که می‌آیند مقالاتی را از ما خریداری می‌کنند. منظورم وبسایت‌های فریلنسری نیست. بله، وبسایت‌هایی مثل fiverr، upwork و freelancer.com هستند که واردشان می‌شویم و به عنوان مقاله‌نویس می‌توانیم فعالیت کنیم.

مثلا اینجا سایت fiverr است. اگر article را جستجو کنیم افرادی که مقاله‌نویس هستند را به ما نشان می‌دهد. مثلا هشتاد دلار، صد دلار، پنج دلار، پانزده دلار، از هر رقمی وجود دارد که افراد یک متنی را برای وبلاگ‌نویس‌ها یا صاحبان وبسایت‌ها می‌نویسند و برایشان محتوا تولید می‌کنند. این افراد هم معمولا پول خوبی دریافت می‌کنند. این رقم‌ها مقدار پایه است. مثلا شخصی برای پانصد کلمه صد دلار می‌گیرد. اگر هزار یا هزار و پانصد کلمه باشد، شاید این دستمزد به دویست سیصد دلار یا حتی بیشتر هم برسد. مشتری هم دارند. همان طور که می‌بینید این شخص فقط ۹۵۰ تا rate یا امتیاز دارد. یعنی اگر حداقل تعداد امتیازها را با تعداد مشتری‌ها یکسان بگیریم ۹۵۰ تا سفارش داشته است. حساب کنید ۹۵۰ تا ۱۰۰ دلار چه رقمی می‌شود! و چه اعداد و ارقامی دارد جا به جا می‌شود!  اما هدفم این نیست که در این سایت‌ها کار کنید، چون احراز هویت در این سایت‌ها کمی مشکل است و باید یک آشنا خارج از کشور داشته باشید. یه به شکلی تحریم‌ها را دور بزنید که ریسک لو رفتنش هم زیاد است. وبسایت‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به عنوان فریلنسر در آنجا مقاله بنویسید.

سایت moneypantry

 اما وبسایت‌هایی که من به شما معرفی می‌کنم وبسایت‌هایی هستند که خودشان مستقیم از شما مقاله خریداری می‌کنند. این لینک را ببینید moneypantry.com/get-paid-to-write/ . این لینک را هم در قسمت توضیحات برایتان می‌گذارم. در این صفحه ۱۰۱ وبسایت را به شما معرفی کردند که این وبسایت‌ها بین ۵۰ تا ۳۰۰۰ هزار دلار به ازای هر بلاگ پست به شما می‌پردازند. یعنی به ازای هر مقاله‌ای که به آنها دهید این مقدار را به شما می‌پردازند. اینجا هم اسکرول می‌کنم. لینک بعضی از وبسایت‌ها را هم داده است. فقط کافی است رویشان کلیک کنید تا باز شوند.

مثلا وبسایت Transitions Abroad به ازای هر پست ۱۵۰ دلار می‌پردازد. یا Wanderlust به ازای هر پست ۲۲۰ پاوند می‌پردازد. یا همین طور وبسایت‌های دیگر که لینکشان را هم گذاشته است. مقدار دستمزد را هم نوشته‌اند. هر کدام از این وبسایت‌ها را که باز کنید و آنجا ثبت نام کنید، مراحلش نوشته است که مقاله را از شما می‌خرند. اما ما مقاله را چطور بدهیم؟ این که duplicate بود.

بهترین راه درآمد دلاری از سایت Transitions Abroad

حالا یک سیستم دیگر به شما معرفی می‌کنم. یک هوش مصنوعی به اسم quillbot.com. لینک این را هم در قسمت توضیحات ویدیو می‌گذارم.

اینجا همان متنی که کپی کرده بودم توی duplichecker.com را این بار در quillbot پیست می‌کنم و Paraphrase را می‌زنم. این وبسایت qillbot یک paraphraser است. یعنی می‌آید محتوا را با ایجاد تغییراتی به صورت دیگر می‌نویسد، با نگارش دیگر کلمات را تغییر می‌دهد. از کلمات هم معنی استفاده می‌کند و جملات هم معنی را جایگزین می‌کند.  به طوری که مفهوم کلی متن تغییر نکند. اما از لحاظ دستوری و نگارشی متن جدید دیگر کپی نباشد. به همین راحتی!

سایت quillbot

Paraphrase را که بزنم اینجا متن جدید را به من می‌دهد. می‌بینید این تغییرات را اعمال کرد.

اکانت quillbot

حاالا این متن جدید را کپی می‌کنم و دوباره به duplichecker می‌روم تا به شما نشان دهم چند درصدش یونیک و چند درصدش duplicate است. یا آیا اصلا ما می‌توانیم از این متن به عنوان محتوای دست اول استفاده کنیم یا نه. خب، صبر می‌کنیم تا لود شود و به شما نشان دهم.

لود تمام شد. اینجا را ببینید. Duplicate صفر درصد است و این مقاله صد در صد یونیک شده است. معیار وبسایت‌هایی که این مقاله‌ها را از شما می‌خرند ابزارهایی مثل duplichecker است. ابزارهای زیادی وجود دارد که بهترینش همین duplichecker است. متن را به این ابزارها می‌دهند و معلوم می‌کنند چند درصد یونیک و چند درصد کپی است. به همین راحتی!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --