درآمد دلاری به کمک هوش مصنوعی Latium.org

درآمد دلاری به کمک هوش مصنوعی در وب‌سایت Latium.org

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، با یک ویدیوی جدید دیگر آمدم تا به شما اثبات کنم با کمک این روش می‌توانید بدون تخصص و مهارت درآمد دلاری داشته باشید. و همین طور از داخل ایران به کمک ارز دیجیتال پولتان را بگیرید. خب، قبل از اینکه سر اصل مطلب برویم و روش جذاب امروز را به شما معرفی کنم، برای دوستانی که همیشه می‌پرسند چطور می‌توان از وبسایت‌های کلیکی درآمد داشت، وبسایت‌هایی که کلیک می‌کنیم روی تبلیغات یا روی ویدیوها و به ما پول می‌دهند، آیا این وبسایت‌ها واقعی هستند یا نه؟ داستان چیست؟ در ادامه در دو سه دقیقه از فضای داخل این وبسایت‌ها برای شما یک ویدیو آماده کردم و به شما نشان می‌دهم که چطور می‌توان درآمد داشت؟ این ویدیو را از دست ندهید. اگر هم قبلا این قسمت را دیدید این دو سه دقیقه را جلو بزنید تا به اصل موضوع امروز برسیم.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

درامد دلاری با هوش مصنوعی رایگان

خب، وبسایت‌هایی هستند که فریلنسری‌اند. یعنی وبسایت‌هایی هستند که به عنوان فریلنسر می‌روید آنجا ثبت نام می‌کنید و اعلام می‌کنید مهارت‌هایی دارید که می‌توانید بعضی از کارها را انجام دهید. از آن طرف، افرادی به عنوان کارفرما از سراسر دنیا می‌آیند و مثلا به شما پروژه می‌سپارند و از شما می‌خواهند برایشان یک لوگو طراحی کنید. البته لوگو یک مثال است، در این وبسایت‌ها هزاران کار می‌توان انجام داد. و وقتی برایش طراحی کردید پول را به حساب آن وبسایت می‌ریزد. بعد از تحویل پروژه آن وبسایت فریلنسری بخشی از پول را به عنوان کارمزد بر می‌دارد و بقیه پول را به حساب شما می‌ریزد. وبسایت‌های بزرگ فریلنسری دنیا مثل fiverr.com، upwork.com و freelancer.com هستند که وبسایت‌های بسیار بزرگی هستند و چند میلیون فریلنسر و کارفرما داخلشان فعالیت می‌کنند. اما این وبسایت‌ها احراز هویت می‌خواهند و از داخل ایران نمی‌توان فعالیت کرد. البته می‌توانید فعالیت کنید، اما دو شرط دارد! یک راه این است که از طریق یکی از آشناهایتان که خارج از ایران زندگی می‌کند اکانتتان را وریفای کند و تحویل شما دهد. شما هم به کمک vps یا آی‌پی ثابت در این وبسایت‌ها فعالیت کنید و اکانت پیپل و مانند اینها را هم برایتان بسازد. یا اینکه از طریق شرکت‌های واسطه داخل ایران عمل کنید. این شرکت‌ها از شما پول می‌گیرند و اکانت وریفای شده را به شما تحویل می‌دهند. قیمت‌هایشان هم متنوع است. خودتان می‌توانید جستجو کنید. اما لازم نیست این کار را انجام دهید. اگر انجام دهید که خیلی بهتر است، اما وبسایت‌هایی که می‌خواهم به شما نشان دهم وبسایت‌هایی هستند که می‌توانید از داخل ایران با آنها کار کنید، نهایتا باید یک vpn تهیه کنید که این روزها همه‌ی شما دارید و از طریق ارز دیجیتال هم می‌توانید پولتان را دریافت کنید. اما قرار است چه کارهایی در این وبسایت‌ها انجام دهید؟ و این وبسایت‌ها چه هستند؟ و آیا مهارتی نیاز هست یا نه؟ نه، مهارتی نیاز نیست. من با کمک هوش مصنوعی در چنلم روش‌هایی را آموزش می‌دهم که بتوانید در این وبسایت‌های فریلنسری بتوانید پروژه بگیرید و در کمتر از پنج دقیقه پروژه را به کارفرما تحویل دهید.

درامد دلاری با هوش مصنوعی رایگان

اینجا دو وبسایت به شما معرفی می‌کنم که به کمک ارز دیجیتال می‌توانید از داخل ایران پروژه بگیرید و پولتان را نقد کنید. یکی seoclerks.com است و دیگری هم وبسایت latium.org است. لینک هر دو وبسایت را در قسمت توضیحات ویدیو می‌گذارم. این دو وبسایت فریلنسری معتبر هستند و خدمات زیادی در آنها ارائه می‌شود. کارفرماها هم این وبسایت‌ها را می‌شناسند و می‌آیند پروژه می دهند. کاری که قرار است امروز بکنیم این است که می‌آیم transcribe را در این دو وبسایت جستجو می‌کنم. Transcribe یعنی رونویسی. یعنی افرادی هستند که خدماتی را ارائه می‌دهند که فایل صوتی یا ویدیو را از کافرماها دریافت می‌کنند و تبدیل به متن می‌کنند. یعنی تایپ می‌کنند و تحویل می‌دهند. اما قرار نیست تایپ کنید. تمام این افراد، یعنی فریلنسرهایی که رونویس هستند، از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند که خوشبختانه کارفرماها آن را نمی‌شناسد. بله، بسیاری از کارفرماها هوش مصنوعی مورد نیازشان را نمی‌شناسند. بنابراین برای کارهای ساده‌ای مثل این می‌آیند با پرداخت ۱۰ دلار، ۲۰ دلار، ۱۰۰ دلار یا هر رقم دیگر به فریلنسرها می‌سپارند تا برایشان انجام دهد. شما هم می‌توانید در این وبسایت‌ها ثبت نام کنید. آگهی می دهید و می‌توانید متن آگهی‌تان را از طریق گوگل ترنسلیت بنویسید. می‌توانید از اینها هم الگو برداری یا کپی کنید. مثلا این شخص نوشته است که ویدیوی یوتیوب، پادکست و وبینار را رونویسی می‌کند و قیمت‌هایش هم از ۱۰ دلار شروع می‌شود.

وب سایت فریلنسری لاتیوم

برویم به وبسایت latium.org. من اینجا هم transcribe را جستجو کردم که قیمت‌های متفاوت را می‌بینید. ۵ دلار، ۱۰ دلار و غیره.

اما در fiverr، upwork و مانند اینها بتوانید کار کنید می‌توانید پروژه‌های بیشتری بگیرید. مثلا این شخص را ببینید که ۸۸۰ تا پروژه گرفته است، و این یکی ۲۴۹ تا. همه اینها کارهایشان را با هوش مصنوعی انجام داده‌اند. مثلا ببینید این شخص ۵ دلار می‌گیرد برای رونویسی از ویدیو. فکر می‌کنید خودش می‌نشیند تایپ می‌کند؟ نه! به هوش مصنوعی می‌دهد و در عرض یک دقیقه تحویل می‌گیرد. اینجا چند نفر بودند که بالای ۱۰۰۰ تا پروژه گرفته بودند. می‌خواستم آنها را به شما نشان دهم. به هر حال، اگر شما هم اینجا آگهی دهید از ۵ دلار شروع کنید و بعد که روزمه بهتری درست کردید و پروژه‌های زیادی به شما دادند و رتبه‌تان در وبسایت بالاتر آمد می‌توانید دستمزدتان را افزایش دهید. همان ۵ دلار هم برای دو دقیقه کار به نظرم رقم خوبی است. حالا چه کار می‌کنیم؟ ما در هر یک از وبسایت‌ها، همان طور که گفتم fiverr احراز هویت می‌خواهد و داستان خودش را دارد، ولی به راحتی می‌توانید عضو دو وبسایت دیگر شوید و با ارز دیجیتال هم پولتان را بگیرید. بعد از ثبت نام اینجا آگهی ثبت می‌کنید و می‌گویید می‌توانید این کار را انجام دهید. کارفرما به شما یک ویدیو یا یک فایل صوتی می‌دهد و می‌خواهد برایش رونویسی کنید. کار دیگری که به جز رونویسی هست این است که می‌گویند subtitle زیرنویس ویدیو می‌خواهند که به نوعی همان رونویسی است. افراد زیادی به شما ویدیو را می‌دهند و می‌گویند برایشان زیرنویس کنید. این را هم می‌گویم به چه صورت است. جفتشان را با ابزاری که به شما یاد می‌دهم می‌توانید انجام دهید.

سایت happyscribe

ویدیو را برمی‌دارید می‌آیید به وبسایت happyscribe.com و وقتی ثبت نام کردید که با یک اکانت گوگل به راحتی می‌توانید انجام دهید.

کار با وب سایت happy scribe برای کسب درامد دلاری

با جی‌میل ثبت‌نام می‌کنید و بعد که log in کردید اینجا را به شما نشان می‌دهد. می گوید زیرنویس می خواهید، رونویس می‌خواهید، یا حتی ترجمه زیرنویس به زبان‌های دیگر را هم انجام می دهد. مثلا ژاپنی، چینی، آلمانی، فرانسوی. هوش مصنوعی خیلی خوبی است. رایگان هم هست. نسخه پولی هم دارد، اما شما می‌توانید از محدودیتش استفاده کنید. یعنی با اکانت‌های مختلف بیایید و چند ویدیو را به صورت رایگان برایتان رونویس کند. من transcribtion را که بزنم بهم می‌گوید ویدیو را آپلود کنم، یا اگر می‌خواهم ویدیوی یوتیوب را رونویس کند، لینک آن ویدیو را اینجا بفرست. مثلا لینک این ویدیو را برداشتم اینجا پیست که می‌کنم کمی طول می‌کشد تا ویدیو را بشناسد.

می‌گوید اگر نسخه پرمیوم را می خواهید به ازای هر دقیقه ۱.۷۵ یورو می‌گیرند. و اگر نسخه رایگان می‌خواهید با دقت ۸۵ درصد است. حالا دارد ویدیویم را آپلود می‌کند. بعد دکمه می‌آید و transcribe را می‌زنید. زیرنویس هم همین طور.

sonix.ai چیست؟

اما وبسایتی که مورد علاقه خودم است وبسایت sonix.ai است.

درآمد دلاری با هوش مصنوعی sonix.ai

این هم یک هوش مصنوعی است. در اینجا ویدیوهای زیادی را برای مصرف شخصی‌م رونویس کردم. Sonix هم خیلی دقیق است. نسخه رایگانش هم تا سی دقیقه با هر جی‌میل می‌توانید رونویس سفارش دهید. وقتی که از طریق اکانت جی‌میل log in کردید، یک چنین صفحه‌ای می‌آید.

سایت هوش مصنوعی
برای کسب درآمد دلاری

اینجا آپلود را که بزنید، ویدیو را برایتان می‌آورد. این پنج تا را که می‌بینید قبلا رونویس کردم. وقتی رونویس می‌کند به این صورت نشان می‌دهد.

الان من روی یکی کلیک کردم که بیاورد. ببینید! این ویدیو است. این هم متنش است. این متن را می‌گیرم و کپی پیست می‌کنم.

می‌توانم از اینجا export را بزنم و فرمت را انتخاب کنم و خروجی را مثلا با فایل ورد یا PDF بگیرم یا srt که زیرنویس ویدیو است.

این وبسایت خیلی راحت است و تمام فرمت‌ها را هم اینجا دارد. جالب است. وبسایت پیشرفته و خوبی است. و نیازی نیست پول بپردازید. تا سی دقیقه را برایتان رایگان انجام می‌دهد. می‌توانید دوباره یک ایمیل دیگر بسازید و یک بار دیگر از این وبسایت استفاده کنید.

اگر این روش هم برایتان جالب بود برای حمایت از من ویدیو را لایک کنید. اگر هم خواستید هر روز روش‌های جدید کسب درآمد که ابداعی خودم هست را ببینید روش‌هایی که نیاز به هیچ تخصص و مهارت ندارد و از داخل ایران می‌توان انجام داد همین الان چنل را سابسکرایب کنید. و علامت زنگوله را بزنید تا نوتیفیکیشن جدیدترین ویدیوها برایتان بیاید. خیلی ممنون که وقتتان را در اختیار من قرار دادید. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:

درآمد دلاری در خانه با هوش مصنوعی جدید

کسب درآمد از یوتیوب (پردرآمد ترین روش کسب درآمدی که معرفی کردیم)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --