درامد دلاری فریلنسری

درامد دلاری فریلنسری با کپی پیست متن – تسویه با ارز دیجیتال ماهیانه 1200$

اگر مایل به تماشای ویدئو درامد دلاری فریلنسری نیستید، مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، با یک ویدیوی جدید دیگر در خدمتتان هستم. قرار است در این ویدیو به شما یاد دهم چطور با کپی پیست کردن متن‌ها بتوانید درآمد دلاری فریلنسری داشته باشید، و این درآمدتان را به صورت ارز دیجیتال دریافت کنید. یعنی نیازی به پی پل نداشته باشید. نیازی به احراز هویت نداشته باشید. خب، همان طور که می‌دانید در چنلم روش‌هایی را یاد می‌دهم که اثبات شده و واقعی است و قطعا نتیجه می‌دهد. روش‌های فیک و وبسایت‌های کلاهبردار را به هیچ وجه در چنلم به شما معرفی نمی‌کنم. پس با خیال راحت تا آخر ویدیو با من باشید و دستورالعمل‌ها را طی کنید اما درست است که روش‌هایی که یاد می‌دهم راحت است و تخصصی نیست، اما دلیل نمی‌شود که همان لحظه کار را انجام دادید درآمد به حسابتان بیاید. نه، این روش‌ها هم مثل تمام روش‌های کسب درآمدی فریلنسری که در دنیا وجود دارد باید ممارست داشته باشید و تلاش کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. وقتی به اصطلاح روی غلتک افتادید قطعا درآمدهای زیادی کسب خواهید کرد و این روش‌ها می‌تواند تبدیل به شغل اصلی‌تان شود.
قبل از اینکه اصل مطلب را شروع کنیم، و به موضوع ویدیوی امروز بپردازیم، برای دوستانی که می‌پرسیدند چطور می‌توان از طریق کلیک درآمد دلاری داشت، کلیک روی تبلیغات و کلیک روی ویدیوهای یوتیوب، وبسایت‌هایی هستند که بابت این کارها درآمد دلاری به شما می‌دهند. در ادامه در دو سه دقیقه وارد محیط این وبسایت‌ها می‌شوم و به شما نشان می‌دهم چطور با کلیک کردن می‌توانید درآمد داشته باشید. بعد از آن ویدیوی اصلی‌مان را شروع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

درآمد دلاری فریلنسری از سایت laborx

خب، اینجا وبسایت laborx.com هست. یک وبسایت فریلنسینگ هست که با ارز دیجیتال هم با شما تسویه می‌کنند. وبسایت‌های فریلنسر وبسایت‌های واسطه بین کارفرما و کسی هستند که کار را انجام می‌دهد. یعنی افرادی که مهارت‌هایی در زمینه‌های مختلف دارند. این وبسایت‌ها صدها دسته‌بندی موضوعی دارند. اگر مهارت‌هایی داشته باشید می‌توانید به این وبسایت‌ها بیایید و ثبت‌نام کنید. یک پروفایل مشابه این پروفایل‌هایی که می‌بینید بسازید و بگویید می‌توانید این کار را انجام دهید. از آن طرف، کارفرماهایی هستند که از سراسر دنیا می‌آیند و کار را به شما و فریلنسرهای دیگر می‌سپارند و شما هم می‌توانید آن کار را برایشان انجام دهید. وبسایت هم پول را از کارفرما می‌گیرد و نگه می‌دارد. وقتی پروژه را تحویل دادید یک مقدار را به عنوان کارمزد کسر می‌کند و باقی را به حساب شما واریز می‌کند.

درآمد دلاری فریلنسری از سایت laborx

بزرگ‌ترین وبسایت‌های فریلنسر دنیا fiverr.com، freelancer.com و upwork.com هستند. این سه وبسایت وبسایت‌های بسیار معتبری هستند. کارفرماهای زیادی درش هستند. از طرف دیگر، فریلنسرهای زیادی هم درش فعالیت می‌کنند. پول‌های خوبی هم می‌دهند. اما یک مشکل وجود دارد. ما به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم از داخل ایران به راحتی فعالیت کنیم. روش‌هایی وجود دارد. اگر آشنایی خارج از کشور دارید از آن شخص بخواهید برایتان احراز هویت کند، اکانت بسازد و با vps یا همان آی پی ثابت بتوانید داخل این وبسایت‌ها فعالیت کنید. از داخل ایران هم شرکت‌هایی هستند که این خدمات را ارائه می‌کنند. . اکانت وریفای شده به شما تحویل می‌دهند و می‌توانید در این وبسایت‌ها فعالیت کنید. اما این وبسایت‌های فریلنسینگ که امروز به شما معرفی می‌کنم را می‌توانید به سادگی از داخل ایران عضو شوید و فعالیت کنید. و با ارز دیجیتال هم با شما تسویه می‌کنند.


من دو وبسایت فریلنسینگ برای شما پیدا کردم که معتبر هستند و از طریق ارز دیجیتال با شما تسویه حساب می‌کنند. نیاز نیست کار تخصصی انجام دهید ولی به شما می‌گویم چه کار باید کنید. اولا در این وبسایت‌ها می‌توانید با اکانت گوگل‌تان ثبت نام کنید. اجازه دهید مراحل ثبت نام را توضیح ندهم چون ویدیو طولانی و حوصله سر بر می‌شود. وقتی ثبت نام کردید proofreading را در این وبسایت جستجو می‌کنید. Proofreading یک نوع از خدمات هست که کارفرماهایی که می‌خواهند متن‌هایشان از نظر ادبی و گرامری ویرایش شود. این کارفرماها به این وبسایت‌ها مراجعه می‌کنند و متن‌هایشان را به فریلنسرهایی می‌دهند که چنین خدماتی را ارائه می‌کنند.

سایت laborx چیست؟

مثلا این افراد فریلنسرهایی هستند که خدمات proofreading ارائه می‌کنند. مثلا یکی صد دلار می‌گیرد، یکی ده دلار و شخصی دیگر پنجاه دلار. قیمت‌های متفاوتی وجود دارد. می‌توانید بروید آگهی هایش را ببینید.

درامد دلاری فریلنسری با سایت Latium

وبسایت دیگری که انتخاب کردم، وبسایت latium.org هست. این هم یک وبسایت فریلنسری است و اینجا هم proofreading را جستجو می‌کنم. می‌بینید که قیمت‌های مختلف هم اینجا وجود دارد. از ۵ دلار و ۸ دلار شروع می‌شود. قیمت‌های این وبسایت نسبت به وبسایت قبلی کمتر هست، اما در اینجا یعنی latium کارفرماهای بیشتری حضور دارند.

حالا می‌رویم به وبسایت fiverr فقط برای اینکه به شما نشان دهم به چه شکلی است. برای افرادی که می‌خواهند و می‌توانند در این وبسایت فعالیت کنند. الان من proofreading را در وبسایت fiverr هم جستجو کردم این افراد هم با قیمت‌های مختلف کار می‌کنند. ۱۰ دلار، ۳۰ دلار، ۴۰ دلار… از هر قیمتی دریافت می‌کنند. مثلا این شخص که ۴۵ دلار دریافت می‌کند، ۶۶۹ تا پروژه proofreading انجام داده است. این شخص هم که صد دلار دریافت می‌کند ۳۹۴ پروژه داشته است. این را هم باید بگویم که اگر مثلا شخص گفته است ۴۵ دلار، این قیمت پایه است.

اجازه دهید صفحه‌ش را باز کنم. ببینید! می‌گوید قیمت پایه ۴۵ دلار است برای ۳۰۰۰ کلمه.

استانداردش که ۲۰ هزار کلمه است ۲۲۰ دلار دریافت می‌کند.

و پرمیومش که ۵۰ هزار کلمه است ۴۷۵ دلار دریافت می‌کند. پس این ۶۶۹ پروژه‌ای که انجام داده است، اگر به صورت میانگین هم بخواهیم حساب کنیم بالاخره بابت هر پروژه ۲۰۰ دلار دریافت کرده است. و با یک جمع و ضرب ساده می‌بینید چه درآمد قابل توجهی را از این طریق دارند به دست می‌آورند. حالا کاری که شما می‌کنید چیست؟

کسب درامد از سایت laborx

به این وبسایت‌های فریلنسری که به شما یاد دادم می‌روید، اکانت می‌سازید، و یک عکسی هم می‌گذارید، می‌توانید از متن صفحات فریلنسرهای دیگر هم کپی کنید یا الهام بگیرید. یا از گوگل ترنسلیت استفاده کنید و متن توضیحات کارتان را بنویسید و آگهی بگذارید. قیمت هم اگر ده دلار و پنجاه دلار هست، شما هم مثلا بگذارید ده پانزده دلار. اگر صفحات فریلنسرهای دیگر را نگاه کنید می‌بینید که نوشته‌اند مثلا سه روزه یا پنج تحویل می‌دهند. با روشی که به شما یاد می‌دهم کمتر از ۵ دقیقه وقت می‌برد، می‌توانید بگویید من همان روز به شما تحویل می‌دهم. Delivery همان روز است تا بتوانید مشتری‌های بیشتری را جذب کنید. حالا ما می‌آییم چه کار می‌کنیم؟

فرض می‌کنیم اینجا کارفرما متنی را برای ما فرستاده است. وقتی فرستاد به وبسایتی به نام Grammarly می‌روید و ثبت نام می‌کنید. این وبسایت همان طور که از نامش مشخص است گرامر متنتان را تصحیح می‌کند. یعنی شما متن را به آن می‌دهید و از آنجایی که هوش مصنوعی بسیار پیشرفته است متن شما را از نظر ادبی و گرامری تصحیح می‌کند. کارش هم درست است. احتمالا تبلیغ این وبسایت را زیاد دیده‌اید. استارت‌آپ بزرگی است و کارمندان بسیار زیادی دارد. و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. اما یک نکته وجود دارد. کارفرماها زیادی مثل شمایی که احتمالا اسم Grammarly را برای اولین بار می‌شنوید، نمی‌دانند چنین وبسایتی هست. اگر هم بدانند باز یک مشکل سر راهشان وجود دارد. چه داخل کشور، و چه خارج از کشور. باید بیایند مبلغ قابل توجهی را پرداخت کنند، تا اکانت اشتراک پرمیوم را تهیه کنند و برای یکی دو مقاله شاید برایشان به صرفه نباشد. اما بیشتر این افراد نمی‌دانند اصلا چنین وبسایتی وجود دارد. جالب است که تمام فریلنسرهایی که الان به شما نشان دادم و پروژه تشکیل دادند برای proofreading ، از همین طریق و با وبسایت grammarly کار می‌کنند و پروژه‌هایشان را تحویل کارفرماها می‌دهند و این راز را به کسی نمی‌گویند.

وقتی در وبسایت Grammarly ثبت نام کردید، می‌توانید اکانت پرمیوم را تهیه کنید. به چه طریق؟ از وبسایت‌های ایرانی با قیمت ۵۰ هزار تومان اکانت اشتراکی پرمیوم Grammarly را می‌خرید. در گوگل جستجو می‌کنید خرید اکانت اشتراکی Grammarly. اینجا هم وبسایت‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت را بالا می‌آورد.

درامد دلاری فریلنسری با accsell.ir سایت

مثلا این دو وبسایت را که برایتان باز کردم که یکی از اینها وبسایت accsell.ir هست، ۵۴۴۰۰ تومان برای اکانت Grammarly می‌گیرد.

و وبسایت دیگر ۵۹ هزار تومان می‌گیرد. حالا که گران شده است با این قیمت می‌فروشند، یک زمانی ۳۵ هزار تومان می‌خریدم. وقتی اکانت پرمیوم را به شما داد، به راحتی متنتان را کپی پیست می‌کنید.

مثلا یک متن نمونه را برداشتم و به Grammarly می‌روم. می‌خواهم فقط به شما نشان دهم چطور کار می‌کند.

در پنل کاربری‌م که آپلود را بزنم، واضح است که از قبل باید ثبت نام کنیم تا بتوانیم وارد پنل کاربری‌مان شویم.

اینجا متن را پیست می‌کنم. متن کوتاهی هم هست. ببینید اینجا چقدر تغییرات را نشان می‌دهد که باید اعمال شود.

مثلا روی این که کلیک کنم می‌گوید این گزینه یعنی definitely را می‌توانم اصلاح کنم. من accept را می‌زنم. این کلمه را حذف کرد. یا همین طور برای کلمات دیگر. این اکانت رایگان است. اکانت پرمیوم به صورت حرفه‌ای‌تر و با جزییات بیشتری متن را ویرایش می‌کند و یک خروجی به صورت فایل ورد به شما می‌دهد. وقتی این خروجی را گرفتید می‌روید برای کارفرما در وبسایت مربوطه آپلود می‌کنید و به راحتی پروژه را تحویل می‌دهید. همین، دوستان! کلا روش‌هایی که در چنلم یاد می‌دهم نیاز به تخصص ندارد. اگر این روش درآمد دلاری فریلنسری برایتان جالب بود لطفا برای حمایت از من ویدیو را لایک کنید. خیلی ممنونم. اگر هم می‌خواهید ویدیوهای بیشتری در زمینه کسب درآمد دلاری ببینید چنلم را سابسکرایب کنید. من روش‌های متنوعی را آموزش می‌دهم. روش‌هایی که ممکن است هیچ ربطی به هم نداشته باشند. همه‌شان را امتحان کرده‌ام. و قطعا به نتیجه می‌رسید. اگر علاقه داشتید که روش‌های بیشتری را ببینید چنلم را سابسکرایب کنید. و ممنون که تا اینجا وقتتان را در اختیار من قرار دادید. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --