کسب درآمد از دیوار

آموزش کسب درآمد میلیاردی از وب‌سایت دیوار

اگر مایل به مشاهده ویدئو کسب درآمد از دیوار نیستید، مقاله را بخوانید

قرار استیک فرصت جذاب کسب درآمد از دیوار را به شما نشان دهم که با سرمایه کمتر از ۱۰ میلیون تومان می‌توانید شروع کنید و پتانسیل درآمدزایی بالای صد میلیون تومان در ماه را دارد. قبل از اینکه برویم سر اصل مطلب و روش امروز را به شما نشان دهم، برای دوستانی که می‌پرسیدند وبسایت‌های کلیکی چطور به ما درآمد می‌دهند، چطور با کلیک روی تبلیغات یا روی ویدیو می‌توانیم درآمد دلاری داشته باشیم، در ادامه ویدیویی دو سه دقیقه‌ای مشاهده می‌کنید که به این وبسایت‌ها می‌روم و روی تبلیغات و ویدیوها کلیک می‌کنم و می‌بینید که چطور می‌توان از این طریق درآمد داشت. دوستانی که قبلا این قسمت از ویدیو را دیده‌اند، این دو سه دقیقه را جلو بزنند تا به اصل موضوع جذاب امروز برسیم.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

کسب درآمد از دیوار

صفر تا صدی‌های عزیز، با یک روش جدید دیگر در خدمتتان هستم.

سایت همکاری در فروش دیوار راهی آسان برای کسب درآمد

اینجا وبسایت دیوار است. روزانه میلیون‌ها نفر بازدیدکننده دارد و خودتان بهتر می‌دانید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این وبسایت پیدا می‌شود. موضوعی که می‌خواهم امروز به شما نشان دهم یک محصول جذابی است که پتانسیل بالایی برای کسب درآمد دارد. حالا چطور قرار است این کار را انجام دهیم؟ با من مراحل را تا آخر پیش بیایید تا متوجه منظورم شوید.

در این وبسایت دوچرخه bmx را جستجو می‌کنیم. دوچرخه bmx از آن دوچرخه‌هایی است که کارهای نمایشی انجام می‌دهند، پرش روی پله و از این نوع مسائل. دوچرخه پر طرفداری است و اگر در گوگل ترند شما جستجو کنید می‌بینید که جستجوی این محصول سیر صعودی دارد و تعداد طرفدارانش در ایران دارد روز به روز بیشتر می‌شود. من اینجا این محصول را برای شهر تهران جستجو کردم. شما هم می‌توانید شهر مربوط به خودتان را جستجو کنید و نمونه‌ها را ببینید. قیمت‌های مختلفی دارد. ما با نوع بچه‌گانه‌اش کار نداریم. مثلا این را ببینید که ۳۷ میلیون تومان است. یا مثلا این ۲۳ میلیون تومان است. این یکی ۳۰ میلیون تومان، این یکی ۵۰ میلیون تومان و الی آخر.

من صفحه مربوط به چند دوچرخه را برای شما باز کردم تا ببینید. مثلا قیمت این ۳۰ میلیون تومان مقطوع است. می‌توانید توضیحات این آگهی را هم بخوانید. یا مثلا صفحه یک مورد دیگر را باز کردم و اینجا نوشته است در حد نو. دقت کنید که اینها دست دوم هستند که با این قیمت دارند می‌فروشند.

و این دوچرخه را با قیمت ۲۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.

کسب درآمد بالا از طریق کار در منزل دیوار

اینجا یک دوچرخه دیگر در حد نو را با قیمت ۳۷ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. کاری که می‌خواهیم بکنیم این است که می‌خواهیم برویم ببینیم این دوچرخه‌ها خارج از کشور چه قیمتی دارد، و اگر بخواهیم یکی از اینها را بخریم از کجا بخریم و چطور وارد کنیم. و چقدر روی هر دوچرخه سود می‌کنیم.

به سایت علی‌بابا می‌روم که بزرگ‌ترین مرجع تجارت جهانی است و تمام تولیدکننده‌های چینی و سراسر دنیا در آن پروفایل دارند و محصولاتشان را آگهی کردند و به صورت عمده می‌توانید از آنها بخرید. البته فروش تکی هم دارند. اینجا در سرچ باکس وبسایت علی‌بابا bmx bike را جستجو می‌کنم. ثبت نام هم نکردم. اگر Alibaba.com را باز کنید می‌توانید bmx bike را جستجو کنید. البته لینک تمام وبسایت‌ها را در قسمت توضیحات ویدیو قرار خواهم داد.

اینجا نمونه‌های مختلف با قیمت‌های مختلف را برای ما می‌آورد. مثلا قیمت این ۳۹ الی ۴۹ دلار است. حداقل سفارشی که می‌توانید داشته باشید دست کم ۲۰ تاست.

یا این دوچرخه قیمتش ۵۵ تا ۵۶ دلار است و حداقل تعداد سفارش ۱۰۰ تاست. یا این یکی را حداقل یک عدد می‌توانید سفارش دهید.

آموزش فروش در دیوار
جهت کسب درآمد میلیاردی

تا اینکه می‌رسیم به این دوچرخه که ظاهرش شبیه به دوچرخه‌هایی است که در دیوار آگهی کرده بودند. مشخص است از دوچرخه‌های حرفه‌ای است. اینجا نوشته است قیمتش ۱۶ تا ۳۰ دلار است که با توجه به تعداد سفارش تغییر می‌کند. شما حداقل می‌توانید یک عدد سفارش دهید و برایتان می‌فرستد. تعداد ریویوهایش این است و حدود ۶ سال است که مدیریت الماسی در وبسایت علی بابا دارد و آگهی دهنده در چین است.

کسب درآمد از وب سایت دیوار

صفحه آگهی را باز می‌کنم. اینجا نوشته است اگر بین ۱ تا ۹۹۹ عدد سفارش دهید قیمت هر دوچرخه ۳۰ دلار می‌شود. و بیشتر از ۱۰۰۰ تا می‌شود ۲۸ دلار. و اگر بیشتر از ۳۰ هزار تا سفارش دهید قیمت هر دوچرخه را ۱۶ دلار حساب می‌کنند. به این مسائل کار نداریم. فرض می‌کنیم می‌خواهیم یک عدد از این دوچرخه را سفارش دهیم چون گفته بود که یک عدد را هم ارسال می‌کند.

اینجا هم ۱۶ اینچ دارد، و هم ۲۱ اینچ. همان طور که می‌بینید ۲۱ اینچ ۳۰ دلار است. ما اگر ۲۰ اینچ را بخواهیم بیاوریم محاسبه می‌کنیم چقدر برایمان تمام می‌شود.

مزایای سایت دیوار برای درآمدزایی

فرض می‌کنیم که یک عدد از این دوچرخه را بخواهیم سفارش دهیم. ۳۰ دلار ضرب در ۵۰۰۰۰ تومان می‌کنیم که می‌شود ۱۵۰۰۰۰۰ تومان. که واقعا رقم خنده‌داری است با توجه به ارقامی که دارند در سایت دیوار می‌فروشند. آن هم دست دوم. تا اینجا یک و نیم میلیون تومان فقط قیمت خود دوچرخه شده است. حالا فرض می‌کنیم خودمان بلد نیستیم چطور از علی بابا خرید کنیم و نمی‌توانیم مرحله پرداخت را انجام دهیم. از آنجایی که ارزش این محصول هم بالا نیست کالای تجاری به حساب نمی‌آید. و یک عدد مسائل ترخیص و گمرک را ندارد. فرض می‌کنیم که به این وبسایت‌هایی که خدمات خرید از علی‌بابا را دارند و داخل ایران هستند و شعبه‌ای در چین دارند مرحله خرید را می‌سپاریم تا صفر صدش را برایمان انجام دهند. لینک را برایشان می‌فرستیم تا خرید کنند و برایمان ارسال کنند و درب منزل تحویل دهند. تحقیقاتی که کردم نشان می‌دهد این شرکت‌ها برای دوچرخه‌ای با این ابعاد که البته باید مونتاژ کنید و قطعات را به صورت جداگانه توی جعبه می‌گذارند. کار ساده‌ای است و آموزشش را هم در کاتالوگ برایتان ارسال می‌کنند. نهایتا هم اگر خودتان نخواستید به یک دوچرخه‌سازی می‌سپارید تا برایتان درست کند. وزنش هم پنج شش کیلو بیشتر نیست. اگر بخواهید خرید را به این شرکت‌ها بسپارید هزینه‌ش حدود یک و نیم تا دو میلیون تومان می‌شود. یعنی هزینه نهایی دوچرخه می‌شود حداکثر سه و نیم میلیون تومان تا به شما تحویل دهند و در ایران تحویل بگیرید. حالا شما حساب کنید این سه و نیم میلیون تومان است و با توجه به قیمت‌هایی که در وبسایت دیوار دیدیم ببینید چه رقمی می‌توانید سود کنید. وقتی در این مسیر قرار گرفتید و در شهرهای مختلف آگهی‌تان را بگذارید جالب است که فروش خوبی هم دارد، چون عرضه‌اش کم است. عرضه‌اش زیاد نیست. شاید میدان گمرک تهران حضوری بروید با چنین قیمتی گیر بیاورید. شاید تنوع بیشتری داشته باشد اما قیمتش خیلی بالاتر است. شما می‌توانید مثلا از عرف بازار یکی دو میلیون تومان ارزان‌تر بگذارید و سریع بفروشید. از آنجایی که نو است سریع‌تر به فروش می‌رود. انواع و اقسام مختلف هم دارد. وقتی توی کار بیافتید می‌بینید که نیاز بازار به چه صورت است. مثلا ۱۶ اینچ است یا ۲۰ اینچ و کدام یک طرفدار بیشتری دارد. جالب است که توی دیجی‌کالا هم بروید دوچرخه bmx اصلا ناموجود است. توی سایت ترب هم بروید معمولا ناموجود است. مخصوصا این مدل که توی دیوار بود. و مدل پرشی چندان عرضه نشده است. فرصت بسیار خوبی است تا بتوانید از این درآمدهای بالا داشته باشید. تصور کنید وقتی در این مسیر افتادید و راه و چاه را یاد گرفتید مثلا دست کم ماهانه ده تا دوچرخه بفروشید. حساب کنید ببینید چه سودی خواهید داشت. روی هر کدام اگر ده میلیون تومان سود کنید می‌شود صد میلیون تومان. البته بسیار بیشتر از اینها می‌توانید سود کنید. این هم روش امروز بود. اگر از چنین ویدیوهایی خوشتان می‌آید که فرصت‌هایی که در دیجی‌کالا یا دیوار هست را به شما معرفی کنم این ویدیو را لایک کنید و در کامنت‌ها هم بنویسید تا چنین ویدیوهایی را بیشتر بسازم. خیلی ممنون که وقت ارزشمندتان را در اختیارم قرار دادید. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:

کسب درآمد از یوتیوب (پردرآمدترین روشی که معرفی کردم)

کسب درآمد دلاری اتوماتیک با ارسال ایمیل

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --