بهترین راه کسب درآمد دلاری

بهترین راه کسب درآمد دلاری فقط با کوتاه کردن لینک مثل آب خوردن

اگر مایل به مشاهده ویدئو بهترین راه کسب درآمد دلاری نیستید این مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، من اینجا هستم تا به شما ثابت کنم کسب درآمد از اینترنت، به خصوص کسب درآمد دلاری، کار بسیار راحتی است و نیاز به هیچ تخصصی ندارد. شما هم فقط کافی است ویدیوهای من را دنبال و دستورالعمل‌ها را اجرا کنید تا به درآمد دلاری برسید. روش‌هایی که به شما معرفی می‌کنم دو ویژگی مهم دارد. یک اینکه وبسایت‌های کسب درآمد دلاری کلاهبردار را به شما معرفی نمی‌کنم. و مورد دوم اینکه روش‌هایی که به شما معرفی می‌کنم قطعا نتیجه می‌دهد و خودم امتحان کرده‌ام. پس شما هم می توانید به نتیجه برسید. از همه مهم‌تر روش‌هایی که به شما یاد می‌دهم نیاز به هیچ تخصصی ندارد و با ارز دیجیتال می‌توانید درآمدهایتان را نقد کنید اما قبل از اینکه به موضوع جذاب امروز برسیم، برای دوستانی که می‌پرسیدند کسب درآمد دلاری کلیکی به چه شکل است و چطور می‌توان از تماشای ویدیو و کلیک روی تبلیغات درآمد داشت در دو سه دقیقه توضیح کوتاهی می دهم. محیط این وبسایت‌ها را به شما نشان می‌دهم. اگر قبلا این دو سه دقیقه را دیده‌اید ویدیو را جلو بزنید تا به اصل مطلب برسید که موضوع امروز بسیار بسیار جذاب است.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص(روزانه 20 دلار)

بهترین راه کسب درآمد دلاری از سایت killerplrarticles

اینجا وبسایت killerplrarticles.com است. نگران نباشید. مثل همیشه لینک تمام وبسایت‌هایی که توی ویدیو به شما معرفی می‌کنم را در قسمت توضیحات قرار می‌دهم.

بهترین راه کسب درآمد دلاری از سایت killerplrarticles چیست؟

. این وبسایت یک وبسایت کامل در رابطه با مقالات در تمام حوزه‌هاست. بیش از ۱۶۰ هزار مقاله دارد و به صورت رایگان و همچنین پولی هستند. ما فعلا با بخش رایگان کار داریم. شما می‌توانید به دسته‌بندی‌های مختلف مراجعه کنید و مقالاتش را ببینید. اما اینکه می‌خواهیم با این مقالات چه کار کنیم، در ادامه برایتان توضیح می‌دهم. فعلا عجله نکنید.

مثلا می‌آییم به دسته health and fitness سلامت و تناسب اندام و hair loss را انتخاب می‌کنیم که به معنی ریزش مو است.

ببینیم چی برایمان می‌آورد. اینجا لیست مقالات را می‌آورد. اسکرول می‌کنم و به پایین می‌روم. می‌بینید که چندین صفحه است و در هر ۱۲ مقاله را به ما نشان داده است.

مثلا این مقاله را باز می‌کنم. Open in new tab را می‌زنم تا در صفحه جدید باز شود. دوستان، قبلا در این وبسایت ثبت نام کردم. ثبت نام در وبسایت‌های اینچنینی کاری ندارد. به شما آموزش نمی‌دهم چون ممکن است ویدیو حوصله سر بر شود. فقط کافی است با اکانت جی‌میل‌تان در تمام این وبسایت‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنم log in کنید. خب، اینجا مقاله‌ای است که ۴۱۴ کلمه است. مقاله‌ای است راجع به ریزش مو در بزرگسالی.

کسب درآمد دلاری با سایت shrinkme.io

می‌رویم به وبسایت shrinkme.io. لینک این را هم برایتان می‌گذارم. قبلا اینجا ثبت نام کردم. حالا می‌آیم لینک این مقاله را کپی می‌کنم و در این قسمت پیست می‌کنم. حالا چرا پیست می‌کنم؟ چون این وبسایت کوتاه کننده لینک است و لینک‌هایی که در این وبسایت کوتاه کنیم و این لینک را هر جا بگذاریم و افراد رویش کلیک کنند به ازای هر ۱۰۰۰۰ بازدید ۲۲۰ دلار به ما می‌دهد و با ارز دیجیتال هم با ما تسویه حساب می‌کند. این وبسایت واقعی و معتبر است و پول می‌دهد، پس با خیال راحت می‌توانید با آن کار کنید. اما چطور می‌توانیم از این لینک به تعداد زیاد بازدید بگیریم؟ با روشی که به شما یاد می‌دهم می‌بینید که ۱۰۰۰۰ تا چندان هم رقم بالایی نیست و عددهای بسیار بالاتر از این را می‌توانید با این روش به دست بیاورید.

ثبت نام در وب سایت shrinkme.io بهترین راه کسب درآمد دلاری

این روشی که در ادامه به شما یاد می‌دهم را می‌توانید در تمام دسته‌بندی‌ها و در صدها موضوع آن را اجرا کنید. من فقط hair loss یا ریزش مو را برای شما مثال زدم و یک مقاله را برداشتم تا این کار را انجام دهم. وقتی اینجا ok کنم لینک را کوتاه می‌کند و به من می‌دهد. این لینک را کپی می‌کنم. این را تا اینجا داشته باشید.

بعد از اینکه ثبت نام کردید اینجا پنل کاربری shrinkme.io است و وقتی لینک‌هایتان بازدید خورد می‌توانید به قسمت withdraw بروید و اینجا درخواست می‌دهید و پولتان را برایتان می‌فرستد.

ثبت نام در وب سایت shrinkme.io

 اینجا account balance صفر است چون با اکانت جدیدم هیچ فعالیتی در این وبسایت نداشتم.

اما قبل از آن باید بروید توی قسمتsetting قسمت پروفایل را که بزنید اینجا پروفایل شما را نشان می‌دهد و در قسمت withdrawal method می توانید روش تسویه حساب را انتخاب کنید.

بهترین روش USDT است بر پایه TRC20. یعنی همان تتر که دلار دیجیتال است. بعد از انتخاب این گزینه submit را می‌زنید تا تأیید شود.

حالا می‌رویم به وبسایت quora که یک وبسایت انجمن اینترنتی است و افراد مختلف از سراسر دنیا می‌آیند و سؤال‌های خودشان را مطرح می‌کنند و افراد دیگر می‌آیند به آن پرسش‌ها پاسخ می‌دهند. و باز افرادی که تعدادشان بیشتر از دو دسته اول است، مثلا افرادی که از طریق جستجوی اینترنتی به آن موضوع می‌رسند، آن سؤال و جواب‌ها را می‌خوانند و می‌توانند به آن vote یا رأی دهند و روی آن لینک‌ها کلیک کنند. موضوع ما در رابطه با ریزش مو بود.

 البته من قبلا ثبت نام کردم. در قسمت جستجو عبارت hair loss را وارد می‌کنیم. ببینیم چی برایمان می‌آورد. اینها تاپیک‌ها یا موضوع‌هایی در مورد ریزش مو هستند و افراد مختلف ساخته‌اند. هر چقدر که پایین بروید موضوع‌های بیشتری لود می‌شود. تعدادشان بسیار زیاد است. ما می‌توانیم هر کدام از اینها را که خواستیم باز کنیم. پیشنهادم این است که برای گرفتن بیشترین کلیک روی تک تک اینها وقت بگذارید و این کار را انجام دهید. وقتی یکی از اینها را باز می‌کنم اینجا یک قسمت answer دارد.

وقتی رویش کلیک کنم، خب، برمی‌گردم تا ببینیم موضوع آن مقاله چه بود. عنوان را کپی می‌کنم.

البته اینجا هر چه خواستید می‌توانید بنویسید. هر چقدر که روی متنتان کار کنید تا جذاب‌تر شود درصد کلیک بالاتر می‌رود. مثلا click on the link below یعنی روی لینک زیر کلیک کنید. بعد می‌آیم آن لینکی که وبسایت shrinkme.io به من داده بود را اینجا پیست می‌کنم. تمام شد و رفت. Post را می‌زنم که هم برای آن شخص می‌رود و هم افرادی که آن تاپیک را می‌خوانند می‌توانند آن لینک را ببینند و رویش کلیک کنند.

حالا ما از آن طرف می‌توانیم خودمان هم create post را بزنیم، اینجا هم توضیحاتی را بنویسیم.

می‌توانیم از گوگل ترنسلیت استفاده کنیم. مثلا بنویسیم اگر ریزش موی شدید دارید حتما این مقاله را بخوانید. یک روش جدید درمان ریزش موی سر به شما آموزش داده می‌شود. بعد هم آن لینک را می‌گذارید و پست می‌کنید.

وبسایت دیگری که همین فرایند را می‌توانید تکرار کنید. وبسایت reddit است. این وبسایت هم یک انجمن است و کاربر محور است. و مثل quora افراد زیادی در آن ثبت نام کردند و می‌آیند سؤال‌هایشان را مطرح می‌کنند، بقیه پاسخ می‌دهند، در گوگل هم رتبه‌های خوبی دارد و بازدید بسیار بالایی از سمت گوگل دارد.

حالا من اینجا هم hair loss را جستجو می‌کنم. پیشنهاد می‌کنم همه را باز کنید. مثلا این را باز می‌کنم. اینجا می‌توانیم همان کاری که برای quora کردیم را انجام دهیم.

اینجا هم لینک را بگذاریم و comment را بزنیم. توی تمام تاپیک‌های مرتبط با ریزش مو می‌توانیم این کار را انجام دهیم. فقط تصور کنید ما اینجا در وبسایت اول چقدر مقاله در زمینه‌های مختلف داشتیم. مثلا در دسته health and fitness در رابطه با آکنه و جوش هم هست. در رابطه با دیابت، افسردگی و زیبایی هست. یا زیبایی اندام و مشکلات مردان هست. در قسمت کسب و کار و اقتصاد هم همین طور. یا کامپیوتر و تکنولوژی. وقتی در این وبسایت غرق شوید می‌توانید عنوان‌های مقالات زیادی را بخوانید. به وبسایت‌های quora و reddit بروید آنجا ببینید که چه تاپیک مرتبطی با این موضوع هست. همان کلمه‌ی کلیدی که در عنوان مقاله است را آنجا جستجو کنید، برایتان لیستش را می‌آورد و لینک‌هایتان را بگذارید. بعد منتظر باشید تا ۱۰ هزار تا ویو یا بازدید را بگیرید. اگر این کار را انجام دهید و روزی سه چهار ساعت برایش وقت بگذارید فکر می‌کنم ماهی سی چهل هزار کلیک بتوانید از این روش کسب کنید.

خب، ویدیوی امروز هم تمام شد. اگر خوشتان آمد و به نظرتان روش جالبی بود برای حمایت از من لایک کنید. اگر هم خوشتان نیامد که هیچ. همین که تا اینجا وقتتان را در اختیارم گذاشتید از شما ممنون و سپاسگزارم. اگر ویدیوهای جدید و عجیب و غریب کسب درآمد دلاری می‌خواهید که هیچ کجای دیگر نتوانید پیدا کنید چنلم را سابسکرایب کنید و ویدیوهایم را از دست ندهید. دوستان، موفق و پیروز باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --