کسب درآمد دلاری آسان

کسب درآمد دلاری آسان فقط با آپلود فایل، تسویه با ارز دیجیتال

اگر مایل به مشاهده ویدئو کسب درآمد دلاری آسان نیستید، مقاله را تا بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، اینجا هستم تا دوباره به شما ثابت کنم کسب درآمد دلاری از اینترنت کار بسیار راحتی است و نیاز به هیچ تخصص و مهارتی ندارد. روش‌هایی که به شما آموزش می دهم توسط خودم ابداع شده است و هیچ کجای دیگر در اینترنت نمی‌توانید مثل آن را پیدا کنید. این روش‌ها را امتحان کرده‌ام، واقعی هستند و نتیجه می‌دهد. فقط کافی است تلاش کنید طبق دستورالعمل ویدیوها، از اول تا آخر، مراحل را طی کنید تا به درآمد دلاری برسید. خب، ویدیوی جذاب امروز یک روش جدید است که درآمد خیلی بالایی ندارد اما مطمئن هستید که روزانه ۷ دلار در می‌آورید. اگر استمرار داشته باشید می‌توانید بیشتر از ۷ دلار هم در بیاورید. کافی است فقط طبق معمول یک کپی پیست کنید و نیاز به تخصص ندارد. نیاز به دور زدن تحریم هم ندارد. روشی که امروز به شما یاد می‌دهم، سایت‌هایی که معرفی می‌کنم، پرداخت با ارز دیجیتال هم دارد و نیاز به پیپل نخواهید داشت.

قبل از اینکه سر اصل مطلب برویم و به شما آموزش دهم، برای دوستانی که همیشه از من می‌پرسند وبسایت‌های کلیکی چطور کار می‌کنند، کلیک روی تبلیغات یا ویدیو، و چطور می‌توان از این روش‌ها پول درآورد؟ در ادامه فضای این وبسایت‌ها را در دو سه دقیقه نشان می‌دهم که چطور کار می‌کنند. اگر این دو سه دقیقه را قبلا دیدید این بخش از ویدیو را رد کنید تا برویم سر اصل مطلب، که ویدیوی امروز است.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد.

نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

کسب درآمد دلاری آسان با سایت indigitalworks

این وبسایتی که می‌بینید وبسایت indigitalworks.com است. طبق معمول لینک تمام وبسایت‌هایی که توی این ویدیو کار می‌کنم را در قسمت توضیحات ویدیوی یوتیوب قرار می‌دهم. می‌توانید آنجا بروید و رویشان کلیک کنید.

کسب درآمد دلاری آسان با سایت indigitalworks

. این وبسایت یک دایرکتوری بزرگ از محتوای دیجیتال است. وبسایت پلن‌های پولی هم دارد اما ما با قسمت رایگانش کار داریم. توی این وبسایت ثبت نام می‌کنید و مراحل ثبت نام را هم توضیح نمی‌دهم. کار راحتی است. ایمیل می‌خواهند و نام کاربری و نام و پسورد. به همین راحتی ثبت نام تمام می‌شود. بعد از ثبت نام چنین محیطی برای شما باز می‌شود.

بروید روی free products. یعنی محصولات رایگان. بعد از اینکه به این قسمت رفتید گزینه اول free ebooks کلیک می‌کنید. Ebook یعنی کتاب الکترونیک. صبر می‌کنیم تا صفحه باز شود. اینجا یک سری ebook را با نام و عکس برای شما نمایش می‌دهد.

مثلا این را انتخاب می‌کنم. عکسش را در کامپیوترم ذخیره می‌کنم. این هم که توضیحاتش است. برویم به مرحله بعد. مرحله بعد این است که این ebook که در صفحه جدید باز می‌کنم اینجا گزینه دانلود دارد.

دانلود می‌کنم و فایلش را در کامپیوترم ذخیره می‌کنم.

بعد به وبسایت up-4ever.net می‌روم. یک وبسایت آپلود است.

کسب درآمد دلاری آسان به کمک up-4ever.net

این یک وبسایت آپلود است. وقتی فایلی را در این سایت آپلود کنید و لینکش را برای افراد دیگر ‌بفرستید، و افراد روی این لینک کلیک کنند این وبسایت تبلیغاتی را به آنها نشان می‌دهد و لینک دانلود را هم آنجا قرار می‌دهد. افراد آن تبلیغات را می‌بینند و فایل را دانلود می‌کنند. بابت تعداد دانلودهایی که انجام می‌گیرد به شما پول می‌پردازند. در واقع این وبسایت یک واسطه است بین آگهی‌دهندگان و شمایی که قرار است از این طریق درآمد داشته باشید. یک مقدار از آن پول‌ها را از آگهی‌دهندگان می‌گیرد یعنی به عنوان پورسانت برمی‌دارد و بقیه را به شما می‌پردازد. حالا ببینیم چطور می‌توانیم با این سایت کار کنیم. و از دانلود این کتاب‌های الکترونیکی قرار است چطور کسب درآمد دلاری آسان داشته باشیم. کار بسیار راحتی است. در ادامه به شما نشان می‌دهم. اگر تا الان این ویدیو را لایک نکردید، برای حمایت از من لایک کنید تا انرژی بگیرم و انگیزه برای ساختن ویدیوهای بیشتر داشته باشم.

کسب درآمد دلاری آسان به کمک وب سایت up-4ever.net

خب، برویم شروع کنیم. اینجا در وبسایت up-4ever ثبت نام می‌کنیم. بعد از ثبت نام اینجا داشبورد ما است. پنل کاربری وبسایت است.

وقتی اینجا کلیک می‌کنم به قسمت make money می‌روم تا به شما نشان دهم که این وبسایت چه درآمدهایی به شما می‌دهد. اینجا برای من نوشته است.

می‌گوید ردیف یک حجم فایل چه ده مگ باشد و چه صد مگ، هیچ فرقی ندارد. و بابت هر هزار دانلودی که روی فایل انجام می‌گیرد، هفت دلار به شما می‌دهند. ردیف دوم و سوم چهار دلار و ردیف آخر هم سه دلار.

حالا منظور از tier 1 یا tier 2 و غیره چیست؟ tier 1 یعنی دانلود کننده‌هایی که از کشورهای آمریکا و کانادا باشند بابت هر هزار دانلودی که از این کشورها انجام می‌گیرد، به شما هفت دلار می دهند. اگر از استرالیا باشند چهار دلار. اگر از کشورهایی مثل عربستان و امارات و مانند اینها باشد باز چهار دلار می‌پردازند. اگر از کشورهای دیگر، مثل ایران، باشد بابت هر هزار دانلود سه دلار می‌پردازند. حالا شاید فکر کنید هزار دانلود! چقدر زیاد! چطور می‌خواهیم هزار دانلود به دست بیاوریم؟ بسیار کار راحتی است. فقط کافی است با من همراه باشید تا به شما بگویم چطور.

برویم سایر گزینه‌های این سایت را بررسی کنیم. قسمت payment را برای شما می‌آورم. اولا که این وبسایت up-4ever وبسایت معتبری است. سال‌هاست که فعال است. در میان وبسایت‌های آپلود و دانلود بیشترین پرداختی را دارد.

روی payment information کلیک می‌کنم.

اینجا می‌بینید که روی global باید باشد. یعنی گزینه اول. اینجا پیپل دارد. بایننس دارد. پئیر دارد. پایین‌تر می‌رویم و می‌بینیم که پرداخت‌های مختلفی دارد.

به قسمت جذابش می‌رسیم که بیت‌کوین و اتریم و از همه مهم‌تر تتر است. برای اینکه بخواهید با تتر، یا همان دلار دیجیتال، تسویه حساب کنید، کافی است که یک کیف پول ارز دیجیتال تراست والت داشته باشید. روی گوشی‌تان دانلود کنید. اگر بخواهید با تتر پول دریافت کنید، یک قسمتی دارد که یک کد به شما می‌دهد. اگر این کد را در این سایت کپی پیست کنید و مقدار پول را هم تعیین کنید و درخواست دهید، در کمتر از یک دقیقه پول به تراست والت شما منتقل می‌شود و می‌توانید از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال داخل ایران یا افرادی که ارز دیجیتال خرید و فروش می‌کنند پول را نقد کنید. کارمزدشان را کم می‌کنند و مقدار ریالی را به حساب شما واریز می‌کنند.

خب، ببینیم چه چیزهای دیگری این وبسایت دارد. Payment request را بزنم.

English کار با سایت up-4ever.net برای دریافت درآمد دلاری آسان

اینجا می‌گوید برای اطلاعات پرداختی‌تان اینجا کلیک کنید. اینجا کلیک می‌کنیم.

 I’m not a robot را بزنم. و save settings را بزنم.

یک ایمیل تأییدیه برای ما ارسال می‌کند. آن ایمیل را که تأیید کنیم این قسمت برای ما فعال می‌شود و بعدا که پول به دست آوردیم می‌توانیم از اینجا تسویه حساب کنیم. این هم قسمت تسویه حساب که همیشه راجع به تسویه حساب زیاد سؤال می‌کنید. این هم اصلا کاری ندارد و به همین راحتی است.

حالا می‌روم قسمت آپلود فایل که می‌خواهیم اولین فایلمان را آپلود کنیم. قبلا آن کتابی که در این سایت اول بود را دانلود کردیم.

حالا از اینجا به اینجا می‌آورم. انتخابش می‌کنم تا آپلود شود.

خب، اگر روی description بزنید می‌توانید توضیحاتش را بنویسید. این توضیحات نمایش داده نمی‌شود و صرفا برای اینکه خودمان بدانیم کدام کتاب است اسم کتاب را کپی می‌کنیم و اینجا در قسمت توضیحات پیست می‌کنیم.

و start upload را می‌زنیم. من صبر می‌کنم تا آپلود شود و برمی‌گردم.

فایل ما آپلود شد. و اینجا به ما چند لینک را نشان می‌دهد. ما با لینک اول کار داریم که download link است. این لینک را کپی می‌کنیم. حالا می‌خواهیم ببینیم چطور هزار دانلود را در طول روز به دست بیاوریم. اگر وقت بگذارید به راحتی هزار دانلود در روز را به دست می‌آورید. اوایل باید وقت بیشتری صرف کنید. در ادامه بیشتر توضیح می‌دهم.

می‌رویم به وبسایت quora. می‌دانیم که وبسایت جذابی است و از آن می‌توان کسب درآمد بالایی داشت. در ویدیوهای قبلی هم این وبسایت را به شما آموزش دادم. درش ثبت نام می‌کنید و به این قسمت می‌روید و روی create post کلیک می‌کنید.

اینجا می‌خواهیم چی بگذاریم؟ لینک دانلود را اینجا می گذاریم تا داشته باشیم. حالا بالای لینک می‌خواهیم چه بنویسیم؟ اسم این کتاب چه بود؟ عنوان این کتاب را کپی می‌کنیم. می‌آییم این قسمت اسمش را می‌نویسیم. اگر قبلا ویدیوها را ندیدید، بگذاریم به شما بگویم وبسایت quora چیست. این وبسایت پلتفورم بزرگی است. بازدیدکننده‌های بسیار زیادی از سراسر دنیا دارد. یک وبسایت قدیمی است. یک تالار گفتگو است. یعنی افراد می‌آیند اینجا ثبت نام می‌کنند. سؤال‌هایشان را در هر زمینه‌ای که فکر کنید مطرح می‌کنند و افراد دیگری که عضو اینجا هستند می‌آیند پاسخ می‌دهند. و این تاپیک‌ها یا بحث‌ها در این وبسایت قرار می‌گیرد و در موتورهای جستجو مثل گوگل هم رتبه بسیار بالایی زمان جستجو دارد. بنابراین هر یک از تاپیک‌ها بازدیدکننده‌های زیادی از سراسر دنیا دارند که سؤال‌های مشترکی دارند و به این بخش‌ها مراجعه می‌کنند تا پرسش و پاسخ‌های دیگران را بخوانند. پس وبسایت quora جای پر بازدیدی است و ما می‌توانیم از این پتانسیل بازدیدش به صورت رایگان برای کسب درآمد دلاری آسان استفاده کنیم. خب، اسم این کتاب را می‌نویسیم. افراد زیادی ممکن است اسم این کتاب را در گوگل جستجو کنند و می‌خواهند دانلودش کنند. جای دیگر درباره‌ش شنیدند و نمی‌دانند کجا باید پیدا کنند. برای همین این را برای این دسته از افراد می‌نویسیم تا در گوگل ایندکس یا ثبت شود. و از این به بعد اگر هر کس این عنوان را جستجو کرد به اینجا بیاید و دانلود کند.

حالا فرض می‌کنیم انگلیسی هم بلد نیستیم. به گوگل ترنسلیت می‌رویم و می‌نویسیم: «برای دانلود رایگان این کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.» به انگلیسی این می‌شود که کپی می‌کنم. و می‌آیم توی سایت quora.

اینجا پیست می‌کنم و یک دو نقطه هم می‌گذارم تا بدانند از لینک پایین باید دانلود کنند. خب، این کار را انجام می‌دهیم که ثبت می‌شود. و در طول روز می‌تواند به میزان قابل توجهی رویش کلیک شود. اما کار ما تمام نشده است. بر می‌گردیم تا ببینیم اسم کتاب چه بود. راجع به استارت‌آپ است. استارت‌آپ‌ها هم به کسب و کارهایی می‌گویند که بر پایه اینترنت هستند. چند سالی هم هست که ترند شده است.

ما می‌آییم استارت‌آپ را در quora جستجو می‌کنیم. من کپی پیست کردم و enter را می‌زنم.

ببینید! اینجا هزاران تاپیک بالا می‌آید. هر یک از اینها یک تاپیک است. یعنی طرف آمده است و سؤالی را مطرح کرده است و مثلا ۸۶۷ نفر به این تاپیک پاسخ دادند. و این تاپیک تا الان هزاران بازدید داشته است و باز هم بازدید می‌گیرد. حالا فکر کنید از این تاپیک‌ها هزاران عدد است. هر کدام در طول روز هزاران بار کلیک می‌گیرند. وبسایت به باگ خورد. خب، ببینید، همین طور که اسکرول می‌کنم و پایین می‌روم، تعداد تاپیک‌ها تمامی ندارد. یعنی همین طور راجع به استارت‌آپ تاپیک‌های مختلفی هست. تا صبح هم اسکرول کنم تمام نمی‌شود.

من می‌آیم یکی یکی اینها را بر می‌دارم و این answer را می‌زنم. answer یعنی پاسخ دادن به این تاپیک. که مثلا اینجا ۸۶۷ نفر پاسخ دادند و حالا یکی هم من اضافه می‌کنم. و می‌آیم در گوگل ترنسلیت چی می‌نویسم؟

می‌نویسم: «کتابی که اگر قصد راه‌اندازی یک استارت‌آپ دارید حتما آن را باید بخوانید» متن ترجمه شده را کپی می‌کنم و اینجا پیست می‌کنم. فونتش را هم از این پایین بولد یا برجسته می‌کنم.

دوباره در گوگل ترنسلیت می‌نویسم: «برای دانلود رایگان روی لینک زیر کلیک کنید.» ترجمه این متن را هم برداشتم و زیر متن قبلی پیست می‌کنم. و می‌روم دوباره لینک دانلود را بر می‌دارم که در وبسایت up-4ever بود. این را اینجا می‌گذارم.

بعد کل این را می‌توانم کپی کنم و روی post کلیک می‌کنم. در تک تک این تاپیک‌ها می‌توانم answer را بزنم و متن را پیست کنم. افراد بسیار زیادی می‌آیند و این وبسایت را می‌بینند. یعنی تا زمانی که اینترنت هست، این لینک اینجا می‌ماند. مثلا امروز ده نفر رویش کلیک می‌کنند، یک روز دیگر سی نفر رویش کلیک می‌کنند. یک روز هم یک نفر رویش کلیک می‌کند. منظورم برای هر تاپیک است. اگر برای هزار تاپیک وقت بگذارید و اینجا قرار دهید که احتمالا روزی هزار تای شما پر می‌شود. بعد تا هزار تا کلیک را نگیرید آن ۷ دلار را به شما نمی‌دهد. فکر نکنید اگر صد تا کلیک دانلود بگیرید به شما ۷ سنت یا یک دهم آن مبلغ را می‌دهد. باید حتما آن هزار تا را بگیرید تا آن ۷ دلار یا مثلا ۴ دلار بیاید به کیف پولتان و از آنجا درخواست دهید که تسویه حساب کنند. و در آن داشبورد هم به شما می‌گوید که مثلا چند نفر کلیک کردند یا چند نفر دانلود کردند. تمام این گزارش‌ها را به شما می‌دهد.

وبسایت دیگری که باید همین روند را تکرار کنید reddit هست. وبسایت reddit هم پلتفورمی است مثل quora. کاربر محور است و آنجا هم مردم سؤال و جواب‌هایشان را انجام می‌دهند. و تاپیک‌های زیادی دارد. من دوباره در reddit استارت‌آپ را جستجو می‌کنم.

اینجا community های reddit هست که با توجه به موضوع‌ها اینها را برای ما می‌آورد. مثلا community استارت‌آپ دومی را می‌بینید که یک و نیم میلیون عضو دارد. من این را انتخاب می‌کنم. جای بسیار خوبی است. Create post را می‌زنم. و اینجا هم همان مراحل را تکرار می‌کنم. از گوگل ترنسلیت استفاده می‌کنم. مثلا می‌نویسم اینجا دانلود کنید. این لینک کتاب هست و پست را می‌زنم. پست را که بزنم برای تمام اعضای community نمایش داده می‌شود.

همین طور می‌توانم بیایم از قسمت answer متن را بگذارم. ببینید اینجا مثلا ۶۳۹ تا کامنت دارد به جای answer. مثل همان است. بعد اینجا می‌توانم مثل سایت quora همان مراحل را طی کنم. و در هزاران تاپیکی که اینجا هست تکرار کنم. از همین طریق و به صورت رایگان می‌توانم در طول روز صدها یا هزاران دانلود از طریق این سایت‌ها بگیرم. این فقط یک نمونه بود. یک نمونه برای یک کتاب در حوزه استارت‌آپ که می‌خواستیم برایش دانلود بگیریم. حالا حساب کنید هزاران ebook با صدها موضوع وجود دارد. در زمینه کاهش وزن یا برنامه‌نویسی یا ریزش مو و غیره. این کتاب‌های الکترونیکی رایگان را جستجو کنید. وبسایت هایی هستند که پر از ebook هستند. این کتاب‌ها را پیدا کنید. بیایید توی quora و reddit تاپیک‌هایش را درست کنید. مثلا اگر آن کتاب راجع به کاهش وزن هست، آن کلمه کاهش وزن را بزنید. تمام آن تاپیک‌ها را به همان صورت که انجام دادیم برای شما باز می‌کند و شما یکی یکی لینکش را بگذارید. حساب کنید مثلا اگر هر روز به مدت یک ماه تمام وقتتان را بگذارید و هر روز برای یک کتاب وقت صرف کنید برای سی موضوع پر طرفدار کتاب می‌توانید لینک‌هایشان را بگذارید و از هر کدام هزار تا هم بگیرید ببینید چقدر درآمد بالایی می‌شود. حتی اگر ۴ دلار هم حساب کنیم باز درآمد بالایی می‌شود. بعد همین طور که پیش بروید می‌بینید درآمدتان ماه به ماه بیشتر می‌شود چون تعداد لینک‌ها و صفحات شما بیشتر از قبل در گوگل ثبت می‌شود. در نتیجه بازدیدکننده‌ها و در نتیجه دانلودکننده‌های شما هم روز به روز بیشتر می‌شود. با این روش باید به استمرار درآمد برسید، نه اینکه چند تا لینک دانلود بگذارید و بعد بگویید من به درآمد نرسیدم. خب، معلوم است که این طور نمی‌شود. اگر اینقدر راحت بود که الان همه میلیاردر بودند. درست است که روش‌هایی که به شما یاد می‌دهم راحت است و پیچیده نیست و تخصص نمی‌خواهد. اما استمرار و تلاش لازم است. باید برایش وقت صرف کنید. خب، این ویدیو هم دیگر نباید طولانی‌تر شود. خیلی طولانی شد. خیلی ممنونم که تا اینجا با من بودید. به خاطر تپق‌هایی که در این ویدیو زدم از شما عذر می‌خواهم. حالم چندان سر جایش نبودم. اگر از این ویدیو خوشتان آمد برای حمایت از من لایک کنید. اگر هم خوشتان نیامد که هیچ. ممنون که وقتتان را در اختیار من قرار دادید. ولی حتما چنلم را سابسکرایب کنید تا ویدیوهای دیگر در زمینه کسب درآمد دلاری آسان را حتما ببینید. روش‌های عجیب و غریبی را به شما آموزش می‌دهم که قطعا در هیچ چنلی نمی‌توانید پیدا کنید. موفق و پیروز باشید، دوستان.

بیشتر بخوانید:

3 پاسخ
  1. Sajad گفته:

    چرا به مردم نمیگی بخاطر اینکه اکانتتو به سیلور تبدیل کردی برای دیدن هر تبلیغ یک سنت به تو میده؟ واقعا در فضای مجازی و کسب درآمد یک نفر راستگو پیدا نمی‌شه و برای باور مردم که زیر مجموعه شما بشن دست به هر اقدامی میزنید.

    پاسخ
    • موسسه آموزشی 0 تا 100 گفته:

      دوست عزیز وقتی آگاهی ندارید چرا نظر میدید؟ توی سایت هر کسی ثبت نام کنه به صورت پیش فرض سیلور هست اکانتش و یک سنت میده،اگر ارتقا بدید بیشتر میده. تحقیق کنید اول

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --