0
0

سلام وقت شما بخیر . کیهانی هستم مدیریت کنسرسیوم تجاری گروه بازرگانی کیان متشکل از تولید کنندگان ، واردکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در صنعت ساختمان .

طی فعالیتهای مختلف از سال 2013 تا کنون و از ابتدا در ایران سپس در کوردستان عراق و اکنون در گرجستان .

تولید تیزر تبلیغاتی تا کنون برای ما بدلیل شرایط کاری ، بدون دریافت بازخورد مثبت بود . اکنون نیازمند تولید محتوای مناسب برای ارائه در سایتهای مختلف و اپلیکیشن های بروز هستیم . امکان ساخت از سوی همکارانمان در مجموعه ایجاد شده باتوجه به تجربیات جنابعالی خواهشمندم در این خصوص بنده و همکارانم را راهنمایی بفرمائید . محتوایی تولید تیزر تبلیغاتی تا کنون برای ما بدلیل شرایط کاری ، بدون دریافت بازخورد مثبت بود . اکنون نیازمند تولید محتوای مناسب برای ارائه در سایتهای مختلف و اپلیکیشن های بروز هستیم . امکان ساخت از سوی همکارانمان در مجموعه ایجاد شده باتوجه به تجربیات جنابعالی خواهشمندم در این خصوص بنده و همکارانم را راهنمایی بفرمائید . محتوایی میخاهیم برای استفاده هم در بازار ایران و هم بازار کشور گرجستان . میخهیم برای استفاده هم در بازار ایران و هم بازار کشور گرجستان .

  • برای ارسال نظر باید سایت شوید
0
0

با سلام و احترام

جناب کیهانی بابت تاخیر در پاسخ عذرخواهی میکنم.

بحث ساخت تیزر و محتوای تبلیغاتی مبحثی بسیار تخصصی و پیچیده است و البته جزو  علاقه‌مندی های بنده!

تا وقتی اشراف کامل به فعالیت و شرکت و هدف شما با جزئیات نداشته باشم و روی آن فکر نکنم نمیتوانم ایده ای ارائه دهم.اما اگر بخواهم سر نخی به شما بدم،در دنیای امروز از ساخت تبلیغات کلیشه ای و ضعیف(مثل تبلیغاتی که در تلویزیون داخلی میبینیم) پرهیز کنید،تمرکز خود را بگذارید روی ساخت تیزرهای “وایرال” -در زمینه وایرال شدن کتاب زیاد است اما کتاب “مسری” نوشته “جونا برگر” رو پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.

 

در کنار تیزر روی تولید محتوای نوشتاری هم کار کنید،در این خصوص باید با علم “کپی رایتینگ” آشنایی داشته باشید و یا کار را به یک کپی رایتر حرفه ای و با سواد بسپارید.

بعد از تولید محتوا و تیزر،تمرکز خود را بگذارید روی دیجیتال مارکتینگ و نظر شخصی من این است که تبلیغات بنری در محیط شهری و همینطور نمایشگاهی و …. منسوخ شده است.

اگر یک دیجیتال مارکِتر حرفه ای و با تجربه در کنارتان باشد با طراحی کمپین های حرفه ای میتوانید راه ده ساله را در 6 ماه طی کنید.

موفق باشید

  • برای ارسال نظر باید سایت شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
در صورتیکه آدرس ایمیل ندارید می توانید از آیکون ( پائین وب سایت ) برای پرسیدن سوالات خود استفاده نمائید
ارسال پست توسط میهمان یا به حساب کاربری
نام*
ایمیل*
کد امنیتی