کسب درآمد دلاری با دیدن تبلیغات کاملا واقعی

خیلی اوضاع خیطه! این روزا هممون از نظر مالی مشکل داریم. این همه درس خوندیم و نمی‌تونیم کار مناسبی که در شانمون باشه رو پیدا کنیم. اصلا اگه کار درست و حسابی هم داشته باشیم، بازم دخلمون به خرجمون نمیخوره. شغل دوم بگیریم؟ خب خیلیاتون حتما شغل دوم رو هم دارید ولی بازم درامدا کفاف مخارج زندگیتون رو نمیده. میخواین سراغ شغل سوم برید؟!! مگه قصد خودکشی دارین عزیزای من!

یکم فکرتو به کار بننداز! نا سلامتی توی قرن 21 زندگی میکنی و گزینه‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود داره. حتما باید بری برا شرکتا بیگاری کنی مگههه. اصلا میدونستی با همین گوشی‌ای که دستته می‌تونی درامد بگیری؟ ریالی نه ها، درامد دلاری!! میدونستی خیلیا با همین گوشی دستشون، بدون هیچ تخصص خاصی ، حتی بدون هزارتومن سرمایه، تونستن گلیم خودشون رو از آب بکشن؟ تو این مقاله می‌خوام روش کسب درآمد دلاری با دیدن تبلیغات رو بهت یاد بدم!

بیشتر بخوانید: صفر تا صد کسب درامد دلاری بدون تخصص

کسب درآمد دلاری با دیدن تبلیغات

اگر فقط یه تبلیغ رو ببینی یک دلار و بیست و دو سنت مال توئه و اگر ده تبلیغ رو ببینی 12 دلار کسب درآمد دلاری داری! توی این مقاله یه روش فوق‌العاده رو بهت معرفی می‌کنم که می‌تونی به ازای دیدن تبلیغات، درآمد دلاری خیلی باحالی رو داشته باشی! پس تا پایان این مقاله با ما همراه باش تا تمامی نکاتی که باید اجرا کنی رو بهت بگم؛ چون نمی‌تونم تضمین کنم بدون این نکات بتونی درآمد کسب کنی!

 

سایتی که قراره ازش کسب درآمد دلاریمون رو شروع کنیم سایت اد اسلایسه که آدرسش addslice.com  هس! 

کسب درآمد دلاری روزانه با سایت addslice

این سایت یه افزونه کروم هس و اگه بخواین از این درآمد دلاری بهره بگیرین باید مرورگر کروم رو نصب داشته باشی تا بتونی از این افزونه استفاده کنی.

برای اینکه بتونی این افزونه استفاده کنی فقط کافیه گزینه add to chrome  رو بزنی تا ما رو هدایت کنه به صفحه extensions و ما می‌تونیم این افزونه و این extensions رو ادد کنیم. همونطور که می‎‌بینی این افزونه 724 هزارتا نظر مثبت داره و از 5 ستاره، 4.7 ستاره داره که خیلی رقم خوبی هس. تا الان 40 هزارتا یوزر فعال داره و کاربرای زیادی از این افزونه استفاده کردن.

نصب افزونه addslice

برای اینکه این افزونه رو به کروم خودمون اضافه کنیم فقط کافیه گزینه add to chrome رو بزنیم و روی add extensions بزنیم و منتظر شیم تا این افزونه برای ما نصب شه.

بعد با صفحه اولیه اکستنش مواجه میشیم که توضیحاتی بهون می‌ده و من همه این توضیحاتو خودم به شما می‌دم؛ پس فقط کافیه دکمه next رو بزنین.

در این صفحه شما رو ملحق می‌کنه به صفحه اپلیکیشن دیسکوردشون که اگه دوست دارید می‌تونین join بشین. اگرم دوست نداشته باشین می‌تونین left بدین و خارج شین.

خب برمی‌گردم به صفحه اصلی اکستنشن، اسلایس slice یه افزونه خیلی خوبه که همونطور که دیدید 40 هزارتا کاربر فعال داره. و برای اینکه بازم مطمئن بشیم که این افزونه بدافزار نیست و می‌تونه خیلی درآمد خوبی رو برامون داشته باشه، مثل همیشه مراجعه می‌کنیم به سایته trustpilot.

همونطور که می‌بینین اسلایس رتبه 4.6 از 5 نمره رو داره و همینطور که می‌بینین، verified company هست که نشاندهنده محبوبیت این نرم افزار هسن که شما می‌تونین از طریقش درآمد دلاری خوبی داشته باشین.74 درصد کاربرایی که به این افزونه نظر دادن نظرات 5 ستاره دادن که رقم خوبی هس! این نشون می‌ده که چقد از این افزونه تونستن درآمدزایی خوبی داشته باشن.

ما تا اینجا اکستنشنمون رو به کروم اضافه کردیم. حالا چجوری باید شروع کنیم به درآمدزایی؟

کسب درآمد دلاری با دیدن تبلیغات از طریق اسلایس

خب بعد از اینکه شما اکستنشنتون رو به کروم اضافه کردین اون بالا یه علامت پازل یا اکستنشن هست که شما باید روش کلیک کنید و اسلایس در اینجا اضافه شده و روش کلیک می‌کنیم. وقتی کلیک کردین براتون صفحه لاگین باز می‌شه. که من قبلا اینکارو کردم. همونطور که در عکس می‌بینید، اون پایین یه علامت چرخ دنده هست که شما اکستنشن رو اضافه کنید و لاگین رو می‌زنید.

اگرم برا اولین باره که می‌خواین از اسلایس استفاده کنید، باید برید توی سایت اسلایس و یه اکانت بسازید. توی گزینه sign up ایمیل و پسورد رو انتخاب کنید و بذارید. حتما پسوردتون باید یه حروف انگلیسی کوچک و یه حروف انگلیسی بزرگ و یه علامت مثلا علامت دلار یا علامت تعجب داشته باشه و بعدش تیک رو میزنید و آخرشم گزینه sign up بزنید تا ثبت نام براتون کامل شه.

 

بعد از اینکه ثبت نام شما کامل شد، برای تایید باید به ایمیلتون برین. براتون یه ایمیل با یه کد 4 رقمی اومده. این کد 4 رقمی رو باید در اون قسمت وارد کنین تا ثبت نام شما نهایی شه.

بعد توی قسمت لاگین، ایمیل و پسوردتون رو وارد می‌کنین و برای اینکه همیشه یادش باشه شما رو وارد کنه،گزینه remember رو می‌زنین و به همین آسونی اکانتتون ساخته می‌شه.

حالا بریم برای شروع درآمد زایی از طریق این اکستنشن.

تنظیمات افزونه اسلایس چطوریه؟

بعد از اینکه لاگین شدین داخل افزونه، شما این صفحه رو مشاهده می‌کنید. توی قسمت داشبود تمام میزان درآمدزایی‌های شما رو نشون می‌ده.

اون بالا که نوشته 13.6 یعنی به ازای هر تبلیغی که ببینید، به شما اسلایس پرداخت می‌کنه و این اسلایسهایی که به شما پرداخت می‌کنه، در قسمتای بعدی تبدیل می‌شه به درامد دلاری و شما میتونین از این درامد دلاری استفاده کنین.

هر مقداری که شما seen کرده باشید تبلیغ‌ها رو، اینجا برای شما نشون داده می‌شه.

در قسمت pay out  شما می‌ونین درامدتون رو برداشت کنید. به دوصورت paypal و bitcoin می‌تونین دریافت کنین. روشای پرداخت بستگی به کشور داره. هرچقدر لوکیشن شما بهتر باشه، میتونین از این سایت درامد بیشتری داشته باشین.

برای شروع برید داخل گزینه connection و مرورگر کرومتون رو کانکت کنین به نرم افزار و افزونه اسلایس. ما طبق عکسی که می‌بینید، از قبل کانکت رو انجام دادیم، فقط کافیه که شما گزینه connect your extention  رو بزنین و طبق مراحلی که داره بهتون نشون میده باز روی اون اکستنشن کلیک کنین.

بعد مجدد لاگین رو میزنین و وارد میشین و یوزر پسورد رو وارد میکنین و براتون کانکت شه.

 

قسمت بعدی CREW هست (رفرالگیری هست) که شما می‌تونید از این قسمت هم درامدزایی داشته باشین؛ فقط کافیه کد رفرالتون رو که داخل عکس می‌بینید رو کپی کنید و با دوستاتون یا شبکه های اجتماعی مشهور به اشتراک بذارین تا دامدزایی به شدت عالی رو داشته باشین که در قسمتهای بعد بهش اشاره میکنم.

قسمت بعدی قسمت Creator هست که خیلی جذابه و درامدهای به شدت بالایی رو میتونین از این قسمت برداشت کنین که در ادامه بهش اشاره می‌کنیم. توی این قسمت یه قسمت به نام twitch داره که اگه شما اکانت تویچ داشته باشی، میتونی با زدن گزینه کانکت، تویچت رو وصل کنی به این افزونه و هر مقدار فعالیتی که در توییچ انجام بدی، برای کاربرانی که شما رو فالو دارن، تبلیغ نمایش داده میشه و به ازای هر تبلیغی که اونها میبینن شما درامد دلاری خواهید داشت!

حالا چطور میتونیم با دیدن تبلیغ درآمدزایی داشته باشیم؟

برای کسب درآمد دلاری با دیدن تبلیغات، فقط کافیه که شما نرم افزار رو run کرده باشین و تمامی کارهایی که تا الان به شما گفتم رو انجام داده باشید. توی هر سایتی که برین، مبالغ پرداختی مختلفی، بسته به آی پی و لوکیشن شما وجود داره. از یه فیلترشکن آی پی ثابت با کشورهای زیادی استفاده کنید تا بتونین درامد عالی ای داشته باشید.

فقط کافیه که فیلترشکنتون رو توی لوکیشنای زیادی قرار بدین.

مثلا مطابق عکسی که می‌بینید، میریم داخل یوتیوب، یه تبلیغ وجود داره، روش کلیک می‌کنیم. چند ثانیه داخل تبلیغ وایمیسم و بعدش اکستنشن خودمو نگاه می‌کنم. میبینین این مقدار برامون اضافه میشه و هی برام اسلایس جمع میکنه.

بیشتر بخوانید: