درآمد دلاری در منزل

درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، با  یک روش درآمد دلاری در منزل برگشتم پیشتون. اگر می‌خواهید بدانید فروشنده‌های دیجی‌کالا یا آنهایی که وبسایت فروشگاهی دارند یا حتی آنلاین شاپ‌های توی اینستاگرام که دارند پول پارو می‌کنند چطور کار می‌کنند، قرار است روش کارشان را اینجا توضیح دهم. قبل از شروع سه ثانیه وقت دارید تا ویدیو را لایک کنید تا استارت را بزنیم.

خب، سه ثانیه شد. اینجا وبسایت دیجی‌کالاست. همان طور که می‌دانید چند سال است که در دیجی‌کالا این امکان به وجود آورده‌اند که افراد ثبت نام کنند و بعد محصولاتی را برای فروش قرار دهند و محصولاتشان توی سایت نمایش داده شود. فکر می‌کنم روشش به این صورت است که وقتی خریدار محصول ر می‌خرد دیجی‌کالا به آن فروشنده اطلاع می‌دهد، فروشنده بار را به انبار دیجی‌کالا می‌فرستد و آنجا بسته‌بندی می‌شود و از طرف دیجی‌کالا به خریدار می‌رسد.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد کسب درامد دلاری بدون تخصص

اما این فروشنده‌ها چطور کار می‌کنند؟ اگر فکر کردید این فروشنده‌ها همگی تاجران حرفه‌ای و سرمایه‌دار هستند و مثلا سوله‌های بزرگی دارند که تا سقف کالاهایشان را چیدند، و کانتینر کانتینر جنس وارد می‌کنند، باید بگویم این طور نیست. بیایید ببینیم روند کارشان چطور است: من یک محصول را اینجا جستجو می‌کنم. برای نمونه قایق بادی. قایق بادی را که جستجو ‌کنید توی دیجی‌کالا، محصولات مختلفی بالا می‌آید. قایق‌های متفاوت با قیمت‌های مختلف. مثلا این اولی که پر فروش هم هست چهارده میلیون و چهارصد هزار تومان هست. قایق بادی اینتکس مدل فلان.

حالا می‌ریم تو سایت علی بابا. همان طور که می‌دانید سایت علی بابا بزرگترین مرجع تجارت جهانی است. یعنی تمام تولیدکننده‌ها و صادرکننده‌های کالا اینجا پروفایل دارند و محصولاتشان را برای فروش گذاشتند و افرادی که می‌خواهند به صورت عمده خرید کنند و محصولات را وارد کشورشان کنند محصولات را از این سایت انتخاب می‌کنند، مذاکره می‌کنند و سفارش می‌دهند تا آن شخص برایشان محصولات را بفرستد.

من در سایت علی‌بابا دقیقا همان قایق بادی مدل اینتکس ۶۸۳۲۵ را جستجو کردم. ببینید دقیقا مدل اینتکس ۶۸۳۲۵ را برای من آورده است. ۵ نفره است. عکس‌هایش همان است. همان طور که می‌بینید اینجا چند مدل برای خرید هست. فکر نکنید باید حداقل یک کانتینر یا هزار عدد سفارش دهید. اینجا گفته اگر بین یک تا نه عدد بخواهید سفارش دهید قیمت هر یک ۱۳۲.۲۹ دلار است. از ۱۰ تا ۲۵۰ عدد قیمت هر یک ۱۱۹ دلار می‌شود.

خب، حالا اگر بخواهیم یک عدد از این قایق را سفارش سفارش دهیم قیمتش ۱۳۲ دلار می‌شود. ببینیم ارزش ریالی‌ش چقدر می‌شود. ۱۳۲ را ضرب در ۵۰۰۰۰ تومان می‌کنیم، می‌شود ۶۶۰۰۰۰۰ تومان. حالا با کارهای مربوط به ارسال و مسائل این چنینی برای اینکه که به دست ما در ایران برسد فرض می‌کنیم بشود ۷۰۰۰۰۰۰ تومان. اینجا توی دیجی‌کالا چند می‌فروشند؟ ۱۴۴۰۰۰۰۰ تومان. دقیقا دو برابر. از دو برابر هم کمی بیشتر است. یعنی سود صد در صد داره می‌کنند. روشی که اینها کار می‌کنند به این شکل است. بین دو سه هفته تا یک ماه هم زمان می‌برد تا این کالا از چین به دست شما برسد. اگر مقدار، وزن، و حجمش کمتر باشد با پست ارسال می‌کنند، اما اگر تعداد زیادی می‌خواهید، مثلا چند کارتن یا کانتینر می‌خواهید، با کشتی می‌آید و معمولا دو ماه توی راه است. شما می‌توانید به صورت تکی هم بخرید. خوشبختانه بسیاری از فروشندگان علی‌بابا امکان خرید یک عددی یا در تعداد کم محصول را قرار داده‌اند. فکرش را کنید این همه کالا هست که بیشترشان وارداتی هستند و از این راه  فروشندگی می‌کنند. توی صفحات اینستاگرام دقیقا همین طور است. یعنی بسیاری از صفحات اینستاگرام هستند که اعلام می‌کنند سفارش را از شما می‌گیریم، ثبت کنید تا مثلا بین سه هفته تا یک ماه دیگر، گاهی تا دو ماه دیگر، به شما تحویل می‌دهیم. روش کارشان به این شکل است.

اگر کسی پول داشته باشد بدون اینکه حتما به صورت فوری بفروشد هفت هشت عدد از این محصول یا هر چقدر که خواست را می‌خرد و نگه می‌دارد تا توی ایران موجود داشته باشد و دو سه روزه به دست مشتری برساند. روش جالبی است. ویدیوهای دیگر را هم ببینید. روش‌های جالبی را برایتان توضیح دادم. به طور کل اگر دنبال درآمد دلاری هستید روش‌های مختلفی را توی چنلم توضیح دادم. روش‌هایی که واقعا کار می‌کند. اگر وبسایت‌هایی را معرفی کردم همگی اعتبارسنجی و تست برداشت دلار شده‌اند.

این یک روش درآمد دلاری در منزل بود که به شما آموزش دادم.

در نهایت اگر دنبال روشی هستید که روزی بیست بیست و پنج دلار در بیاورید، آن هم بی تخصص، بدون نیاز به دانش زبان انگلیسی یا داشتن پیپل، و همین طور بدون احراز هویت از خارج از ایران، یا روش مطمئنی می‌خواهید که بدون تخصص فقط با تماشای ویدیو یا کلیک روی تبلیغات پول تا روزی بیست و پنج دلار پول به دست بیاورید توی گوگل جستجو کنید «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص».

 در سایت خودمان وبسایت‌هایی را معرفی کردم که توی یوتیوب اینها را نمی‌گذارم. یوتیوبرهای دیگری که این روش‌ها را می‌دانند، خودشان استفاده می‌کنند و اینها را در دسترس عموم قرار نمی‌دهند. چون اگر مثلا صد هزار یا دویست هزار نفر ویدیوها را ببینند و سراغ این وبسایت‌ها بروند، کلا سیستم درآمدزایی سایت به هم می‌ریزد و هیچ کس نمی‌تواند کار کند. پس دوستان، آنها را در بخش عمومی یوتیوب معرفی نمی‌کنیم. در سایت «صفر تا صد درآمد دلاری» هشت تا از این وبسایت‌ها را معرفی کردیم که اگر برای هر کدام مثلا روزی نیم ساعت یا چهل دقیقه وقت بگذارید مجموعا بیست بیست و پنج دلار در می‌آورید. بیست و پنج دلار برای یک کاربری که خارج از ایران توی این وبسایت‌ها کار می‌کند پول زیادی نیست. مثلا توی آمریکا یا اروپا مردم نهایتا می‌توانند غذای روزانه و خرج توجیبی روزانه‌شان را در بیاورند ولی بیست بیست و پنج دلار در ایران حدود یک میلیون تومان می‌شود. با روزی یک میلیون تومان در ایران می‌توانیم زندگی یکی دو خانواده را بچرخانیم. به هر حال اگر خواستید تمام عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را در گوگل جستجو کنید. لینکش را هم در بخش توضیحات این ویدیو قرار دادم. موفق و پیروز باشید. و سابسکرایب یادتان نرود.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی

برچسب های مرتبط

https://0ta100 net/news/درآمد-دلاری-در-منزل-با-دلالی-اینترنتی ،

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --