کسب درآمد دلاری روزانه

کسب درآمد دلاری روزانه فقط با کپی پیست کردن به کمک چت جی پی تی

اگرمایل به مشاهده ویدئو کسب درآمد دلاری روزانه نیستید، می‌توانید مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، قرار است در این ویدیو یک روش جدید و جذاب کسب درآمد دلاری روزانه را به شما آموزش دهم. همان طور که می‌دانید روش‌هایی که من در چنلم معرفی می‌کنم دو ویژگی مهم دارد. یک اینکه نیاز به هیچ تخصصی ندارد. یعنی صرفا با دنبال کردن این ویدیوی ده دوازده دقیقه‌ای که برایتان ضبط کردم می‌توانید به موضوع اشراف پیدا کنید و به درآمد برسید. مورد دوم این است که این روش‌ها را خودم امتحان کردم و واقعی است و نتیجه می‌دهد. از همه مهم‌تر، روش‌هایی که کلاهبرداری هستند و وبسایت‌های کلاهبردار را به هیچ وجه به شما معرفی نمی‌کنم. پس با خیال راحت روش‌هایی که به شما آموزش می‌دهم را می‌توانید انجام دهید. قبل از اینکه برویم سراغ موضوع امروز، برای دوستانی که می‌پرسیدند چطور می‌توانیم با کلیک کردن درآمد دلاری داشته باشیم، توضیحات کوتاهی را به مدت دو سه دقیقه آماده کردم.

بیششتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

وبسایت‌های کلیکی که با کلیک روی تبلیغات و ویدیوها به شما پول می‌پردازند را در ادامه به شما نشان می‌دهم و این که چنین وبسایت‌هایی چطور کار می‌کنند. اگر قبلا این دو سه دقیقه را دیدید این بخش را جلو بزنید تا به موضوع جذاب امروزمان برسید.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد.

نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

کسب درآمد دلاری روزانه از وب سایت quora

 خب، اینجا وبسایت quora.com هست.

وب سایت quora و کسب درآمد دلاری روزانه

یکی از بزرگ‌ترین پلتفورم‌های دنیای وب. وبسایت quora یک وبسایت انجمن و تالار گفتگو است. یعنی افراد می‌آیند تاپیک‌ها  موضوع‌هایی را ایجاد می‌کنند، سؤال‌هایشان را مطرح می‌کنند، و بقیه کاربرها می‌آیند به آن سؤال جواب می‌دهند و بقیه خواننده‌ها و بازدیدکننده‌های وبسایت به آن پاسخ‌ها vote یا رأی می‌دهند. مثل لایک و دیس‌لایک. یعنی همه با این پلتفورم درگیرند. چه شخصی که سؤال مطرح می‌کند، چه افرادی که پاسخ می‌دهند،  چه افرادی که فقط مطالب را می‌خوانند. بنابراین طبیعی است که رتبه بالایی در گوگل داشته باشد. در نتیجه، بازدیدکننده‌های زیادی را در طول شبانه‌روز دارد. قبلا در رابطه با کسب درآمد از وبسایت quora ویدیوهای متعددی را روی چنل قرار دادم که پیشنهاد می‌کنم آنها را از دست ندهید. اما روش امروز! ما توی quora ثبت نام کردیم و log in کردیم که بسیار ساده است و دیگر در ویدیوهایم راجع به ثبت نام و log in کردن چیزی نمی‌گویم و آموزش نمی‌دهم، چرا که حوصله بسیاری از افراد سر می‌رود.

10 سایت پربازدید جهان و کسب درآمد دلاری روزانه

وقتی که به اینجا، صفحه اصلی، آمدیم یک موتور جستجو در قسمت بالا می‌بینیم و می‌توانیم هر چه که بخواهید را جستجو کنید. من top 10 را جستجو می‌کنم. Top 10 را می‌توانید در فضای وب و یوتیوب به صورت مقاله یا ویدیو ببینید. مثلا ده تا از بزرگ‌ترین برج‌های دنیا می‌شود تاپ تن. ده نفر از باهوش‌ترین افراد دنیا. ده نفر از ثروتمندترین افراد دنیا. ده تا از گران‌ترین ماشین‌ها دنیا. همین طور ده تا، ده تا می‌توانیم دسته‌بندی‌های مختلفی را در وب قرار دهیم. این موضوع تاپ تن بسیار پر طرفدار است. مخصوصا بین صاحبان وبسایت‌ها و یوتیوبرهایی که دنبال محتوا هستند و می‌خواهند در این رابطه محتوا تولید کنند. من این موضوع را جستجو کردم. مثلا اینجا نوشته است ده ایده‌ فلسفی را که همه باید بدانند.

یا مثلا اینجا نوشته است ده تا از الگوریتم‌هایی که هر مهندس نرم افزار باید با جان و دل بلد باشد.

مثلا من این را باز می‌کنم. همان طور که می‌بینید سؤالی را مطرح کرده است و افرادی هم به آن پاسخ دادند. من یکی از پاسخ‌هایی که به نظرم خوب رسید را مشخص کردم و این ده مورد را کپی می‌کنم. می‌خواهیم این تاپ تن را تبدیل به یک مقاله کنیم و در بعضی از وبسایت‌ها بفروشیم.

سایت articles insider

یکی از این وبسایت‌ها articlesinsider.com است. وقتی به این وبسایت آمدید بروید به قسمت write for us and get paid یعنی برای ما بنویس و پول بگیر.

وقتی رویش کلیک کنید صفحه‌ای باز می‌شود که شرایطشان را می‌توانید بخوانید. گفته است برای ما مقاله بنویسید و در ازایش ده دلار دریافت کنید.

به جز این وبسایت، وبسایت‌های دیگری هم هست که اگر خواستید لیستشان را پیدا کنید در گوگل بنویسید write top 10 and get paid . اینجا لیست وبسایت‌ها را برایتان می‌آورد که از شما مقاله می‌گیرند و به شما پول می‌پردازند. البته فروش محتوا به روش‌های دیگر هم امکان‌پذیر است. اما من راحت‌ترین روش را دارم می‌گویم که نیازی به اکانت در وبسایت‌های فریلنسری یا بازاریابی و سر و کله زدن با کارفرماها ندارد.

کسب درآمد دلاری روزانه از ChatGPT

حالا ما آن ده عنوانی که اینجا داشتیم را برمی‌داریم و می‌رویم به ChatGPT . اگر راجع به ChatGPT نمی‌دانید قبلا ویدیوهایی در این باره داشتم. توی گوگل هم می‌توانید روش ساخت اکانت با یک شماره مجازی را جستجو کنید. این شماره‌های مجازی را می‌توانید در وبسایت نامبرلند تهیه کنید. به کمک vpn و یک شماره مجازی verify کنید و در عرض ۵ دقیقه اکانت ChatGpt داشته باشید، که پیشنهاد می‌کنم حتما این کار را انجام دهید، چرا که آچار فرانسه شما به حساب می‌آید. حال فرض می‌کنیم شما هیچ تخصص و دانشی در زبان انگلیسی ندارید.

اول می‌آیم ده عنوان را اینجا پیست می‌کنم اما enter نمی‌زنم، هیچ کاری نمی‌کنم.

بعد به گوگل ترنسلیت می‌روم و فرض می‌کنم انگلیسی نمی‌دانم و به فارسی می‌نویسم: «برای هر یک از عناوین زیر یک پاراگراف بنویس. و طول هر پاراگراف بین ۴ تا ۸ خط باشد.» این دستوری است که داریم آماده می‌کنیم تا به ChatGPT بدهیم تا بر اساس این دستور و عناوینی که داشتیم یک مقاله خوب و تمیز تحویلمان دهد.

حالا ترجمه متن را کپی می‌کنم.

به ChatGPT برمی‌گردم و بالای عناوین پیست می‌کنم و اینجا دو نقطه می‌گذارم. Enter را می‌زنم. مثل اینکه مشکل داشت. من رفرش می‌کنم و دوباره می‌آیم. ظاهرا vpn ام قطع شده بود که وصلش کردم.

حالا enter را می‌زنیم، ChatGPT شروع می‌کند به نوشتن. مثلا راجع به این عنوان ۵ خط نوشت. راجع به این هم نوشت. و همین طور صبر می‌کنیم تا تمام شود.

تمام که شد اینها را کپی می‌کنم و می‌برم به وبسایت Grammarly تا ویرایشش کنم. اگر نمی‌دانید قبلا توضیح دادم، وبسایت Grammarly وبسایتی است که متن شما را ویرایش و اصلاح می‌کند. برای تمام متن‌های انگلیسی که قرار است به کارفرما تحویل دهید قبلش بروید به وبسایت Grammarly. اگر اکانت پرمیوم را می‌خواهید با سی چهل هزار تومن در ایران اکانت اشتراکی‌اش را می‌خرند. کافی است در گوگل «خرید اکانت اشتراکی Grammarly» را جستجو کنید. بعد از خرید می‌توانید از امکانات پرمیومش استفاده کنید.

استفاده از سایت گرامرلی برای کسب درآمد دلاری روزانه

اینجا متن را کپی پیست می‌کنم، خب، اینجا نوزده ایراد ویرایشی را به من نشان می‌دهد. تازه، این اکانت رایگان است. وقتی در وبسایت ثبت نام کنید به این می‌رسد. اینها را برای من تشخیص داد. وقتی که این موارد را اصلاح کردم متن را در یک فایل ورد کپی می‌کنم. بعد مکاتبه می‌کنم و به articlesinsider یا وبسایت‌های دیگری که گفتم در گوگل جستجو کنید می‌فرستم. این مقاله‌ها را به همین سادگی که دیدید از شما می‌خرند. خیلی ممنونم که تا اینجا با من بودید. اگر خواستید ویدیوهای بیشتری در رابطه با کسب درآمد دلاری روزانه ببینید حتما چنل من را سابسکرایب کنید و ویدیوهای دیگرم را ببینید. اگر هم از این ویدیو خوشتان آمد برای حمایت از من یک لایک پایین ویدیو بزنید. اگر هم خوشتان نیامد که هیچ اشکالی ندارد و ممنون که تا اینجا وقتتان را در اختیار من قرار دادید. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --