چگونه به کمک یوتیوب و تیک تاک درآمد بالای 100 هزار دلار در ماه داشته باشیم؟

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، توی چنلم هیچ روشی را نمی‌توانید پیدا کنید که به اندازه روش امروز که قرار است آموزش دهم کسب درآمد دلاری بالا داشته باشید. منظورم از درآمد دلاری بالا ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان در ماه نیست. از این ارقام بسیار بالاتر است. عدد دقیق را توی ویدیو به شما نشان می‌دهم و ثابت می‌کنم چطور می‌توانید به این اعداد برسید. روشی که به شما معرفی می‌کنم نیاز به تخصص یا سرمایه‌گذاری ندارد. با یکی دو ساعت کار روزانه می‌توانید به این میزان درآمدی که می‌گویم، بعد از مدتی که به شما خواهم گفت چقدر طول می‌کشد، برسید. این روش محدود به انجام یکی دو نفر نیست. ظرفیت این را دارد که حتی پانصد یا هزار نفر طبق این روش و دستورالعمل انجام دهند و همه به درآمدهای بالا برسند. پس از این لحاظ خیالتان راحت باشد. جا برای همه هست.
برای افرادی که در قسمت نظرات دنبال قاتل بروس لی هستند و مثلا می‌گویند اگر این روش خوب است و درآمدش بالاست، چرا خودم انجام نمی‌دهم؟ یا اگر خوب بود که به دیگران نمی‌گفتم! برای این افرادی که دنبال زیر بغل مار هستند، باید بگویم که اولا از کجا می‌دانید درآمدم چقدر است؟ یا کار یا کارهای اصلی‌م چیست؟ و دوم اینکه هیچ وقت مشکل ایده در زندگی‌ام نداشتم. هزاران ایده برای پول در آوردن داشتم. ایده‌های خوبی که خودم از پسش بر می‌آیم را انتخاب کردم، چند پروژه دارم و اگر به من بگویید این کار را انجام بده و بعد از چند ماه یا یک سال به درآمد ۱۰ میلیارد تومان در ماه می‌رسی، این کار را انجام نمی‌دهم. چون درگیر پروژه‌های خودم هستم. آدمی که از این شاخه به آن شاخه بپرد، قطعا نمی‌تواند موفق شود. از طرف دیگر، من که نمی‌توانم با یک دست ده تا هندوانه بردارم. حالا خیلی هنر کنم و توانایی‌هایم بالا باشد نهایتا دو سه تا هندوانه را می‌توانم بردارم. الان هم همین کار را دارم انجام می‌دهم. دیگر بیشتر از این جا ندارم. پس حیف است که این ایده‌های خوبم را که می‌دانم می‌توان از آنها درآمدهای بالایی داشت برای خودم نگه بدارم و خساست کنم و به کسی نگویم. حالا فرصتی پیش آمده است و دارم با شما به اشتراک می‌گذارم. اگر انجام دهید به من چیزی نمی‌رسد، و اگر انجام ندهید چیزی از من کم نمی‌شود. یعنی برایم فرقی ندارد. فقط اینجا می‌آیم و این روش‌ها را برایتان توضیح می‌دهم. پس از این کامنت‌ها زیر ویدیوهای من نگذارید چون بلاکتان می‌کنم و وقتی بلاک شدید دیگر نمی توانید ویدیوهای دیگرم را ببینید. سعی کنید فرصت طلب باشید و وقتی کسی از ایده‌ش می‌گوید توی هوا بزنید و به آن بچسبید تا موفق شوید. نه اینکه پرت و پلا بگویید. این توضیحات مربوط به تعداد کمی از افراد بود. امیدوارم بقیه دوستانی که این ویدیو را می‌بینند به خودشان نگیرند. دیگر بیشتر از این پر حرفی نمی‌کنم. قبل از اینکه برویم سر موضوع اصلی امروز، فقط یادتان باشد تا آخر ویدیو با من باشید چون جزییات این روش اهمیت زیادی دارد. یعنی اگر وسط ویدیو حدس زدید و به خودتان گفتید فهمیدید چه کار می‌خواهم بکنم، آن لحظه دارید اشتباه می‌کنید. حتما تا آخر باشید، تا آن جزییات و کدها برایتان باز شود.
قبل از اینکه به موضوع اصلی امروز برسیم، برای دوستانی که می‌پرسند با وبسایت‌های کلیکی چطور می‌توان درآمد داشت، در ادامه داخل این وبسایت‌ها می‌روم، روی تبلیغات و ویدیوها کلیک می‌کنم و می‌بینید چقدر و چگونه می‌توان درآمد داشت. اگر قبلا این قسمت از ویدیو را دیده‌اید، دو سه دقیقه جلو بزنید تا به موضوع اصلی امروز برسیم.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

درآمد از تیک تاک در ایران

خب، اینجا وبسایت گوگل است. تا آخر ویدیو حتما با من باشید تا تمام جزییات را متوجه شوید. توی گوگل weight loss transformation tiktok را جستجو می‌کنم، که به معنی تغییر شکل به علت کاهش وزن هست.


درآمد از تیک تاک در ایران

آخرش تیک‌تاک را هم اضافه می‌کنم تا ویدیوهای مربوط به تیک‌تاک را برای من بیاورد.

نحوه کار با تیک تاک در ایران (برای کسب درآمد دلاری)

این لینک اول را باز می‌کنم. این صفحه برای من باز می‌شود. اینجا میلیون‌ها ویدیو از افرادی هست که تغییر شکل بلند مدتشان را در تیک‌تاک قرار دادند. مثلا این در چهار هفته است. یا این شش ماهه است. هر کدام را که باز کنید بسیار جالب است. مثلا این آدمی که اضافه وزن دارد، ناگهان می‌شود هفتاد کیلو. وزنش خیلی کم می‌شود. این ویدیوها برای افرادی که می‌خواهند کاهش وزن داشته باشند خیلی پر طرفدار است و به نوعی انگیزه می‌دهند.

تیک تاک چیست و چه کاربردی دارد

حالا شما قرار است چه کار کنید؟ مثلا یکی‌ را باز می‌کنم. اینجا برای من باز می‌شود. این ویدیو را پلی نمی‌کنم تا کپی رایت برایم نخورد. بعدا خودتان جستجو کنید و ببینید این ویدیوها به چه صورت هستند. اینجا گزینه share را می‌زنم و بعد کپی لینک را می‌زنم و این لینک را برای خودم کپی می‌کنم.

بعد می‌روم به یک وبسایت دیگر به اسم savett.cc . لینک این وبسایت‌ها را در قسمت توضیحات همین ویدیو برایتان قرار می‌دهم. برای این وبسایت یا وبسایت‌های مشابه می‌توانید در گوگل عبارت download from tiktok را جستجو کنید تا این ویدیوها را برایتان بیاورد. اینجا لینک ویدیویی که از تیک‌تاک کپی کردم را قرار می‌دهم و search را می‌زنم. بعد صبر می‌کنم تا این ویدیو را برای من پیدا کند.

وقتی پیدا کرد روی دانلود کلیک می‌کنم و ویدیو برای من دانلود می‌شود. این ویدیوها را دانلود می‌کنم. حالا این مسئله را داشته باشید. می‌رویم توی یوتیوب.

توی یوتیوب هم عبارت weight loss transformation compilation را جستجو می‌کنم. می‌توانم آخر این عبارت تیک‌تاک را هم اضافه کنم. اینجا آمدند ویدیوهایی را که تعدادشان هم زیاد نیست با این مضمون آپلود کردند، اما هر چقدر که گشتم به جز یک چنل، چنل دیگری پیدا نکردم، که این ویدیوها را به صورت تخصصی قرار داده است.

این چنل را برایتان باز کردم که ویدیوهای مختلفی در زمینه‌های مختلف دارد، اما بیشترین تمرکزش روی هم transformation یا تغییر فرم بدن است. من فقط ویدیوهای short یا همان ویدیوهای زیر شصت ثانیه‌ای این چنل را که از تیک تاک برداشته و گذاشته است را بررسی کردم و می‌خواهم تعداد بازدیدهایش را به شما نشان دهم. مثلا این ویدیو ۳۳ میلیون بازدید داشته است. این یکی ۲۷ میلیون بازدید داشته است. و این یکی ۲۴ میلیون. همین طور پایین‌تر می‌آید. مدت زمان زیادی نیست که چنلش را شروع کرده است. در ادامه تحلیل دیگری روی این چنل برایتان دارم. هنوز ویدیو به جاهای اصلی نرسیده است.

به وبسایت digistore24.com می‌آییم. قبلا راجع به این وبسایت چند ویدیو ساختم. یک وبسایت affiliate marketing است. وبسایت‌های affiliate marketing معروف دنیا مثل کلیک‌بانک، warrior plus، cj junction و غیره وبسایت‌های معروفی هستند اما مشکلی که دارند این است که از داخل ایران نمی‌توانید به راحتی با آنها کار کنید. اما وبسایت digistore24 این طور نیست. شما با یک vpn می‌توانید ثبت نام و log in کنید. مرحله ثبت نام هم ساده است. فقط نام و ایمیل و پسورد می‌خواهد. نهایتا از شما می‌خواهند کشورتان را هم انتخاب کنید. بعد از ثبت نام و log in یک چنین صفحه‌ای برایتان باز می‌شود. اینجا گزینه marketplace را از بالا می‌زنید.

ببینید اینجا هم محصولات دیجیتال دارد و هم فیزیکی. محصولات فیزیکی یعنی محصولات واقعی، مثل این قرصی که مشاهده می‌کنید. محصولات دیجیتال هم که محصولات دانلودی هستند، مثل pdf، ebook ، ویدیو، فایل صوتی و چنین محصولات دانلودی محصولات دیجیتال هستند. قرار است چه کار کنیم؟ در این وبسایت weight loss را جستجو می‌کنیم. البته از این گوشه هم می‌توانستیم انتخاب کنیم ولی من این عبارت را جستجو کردم تا محصولات مختلف را برایمان بیاورد. مثلا این یک محصول دارویی، یک مکمل است. اگر این را بفروشید به ازای هر فروش به شما ۱۴۹ دلار می‌دهد. این یکی به ازای هر فروش ۶۰ دلار می‌دهد. اگر اشتباه نکنم این یک کتاب الکترونیکی است و گیاهان دارویی را برای کاهش وزن معرفی کرده است. هر کس این محصول را به واسطه شما خرید کند ۱۳ دلار به شما می‌رسد. محصولات دیگری هم هست.

کسب درآمد از یوتیوب و تیک تاک

می‌خواهم اینجا محصولات را فیلتر کنم. cart conversion را انتخاب می‌کنم. . ببینید، وقتی می‌گویم تا آخر ویدیو با من باشید منظورم از جزییات همین موارد است. در تجارت الکترونیک اصطلاحی داریم به نام نرخ تبدیل. یعنی از هر صد نفری که صفحه یک محصول را باز می‌کنند، حالا از هر جایی که وارد صفحه شوند، از این صد نفر چند نفری خرید می‌کنند. اگر یک نفر خرید کند، می‌گوییم نرخ تبدیل یک درصد است. اگر افراد بیشتری خرید کنند، مثلا دو نفر خرید کنند، می‌شود دو درصد.

کسب درآمد از یوتیوب و تیک تاک

یعنی دو نفر از صد نفر. هر چقدر نرخ تبدیل بالاتر باشد، فروش شما بالاتر می‌رود. خیلی ساده است. یعنی هر صد نفری که به این وبسایت می‌فرستید، و مثلا نرخ تبدیل ۲۰ درصد باشد، یعنی ۲۰ نفر از صد نفر این محصول را می‌خرند. حالا به چه بستگی دارد. به فاکتورهایی که توی landing page یا صفحه ورود که مربوط به معرفی آن محصول است بستگی دارد، یعنی پدیدآورنده‌اش این فاکتورها را رعایت کرده است و به صورت حرفه‌ای صفحه آن محصول را ساخته است و خود محصول هم آنقدر خوب بوده است از نظر قیمت، کیفیت، عکس و توضیحات که نرخ تبدیل بالاتر می‌رود. ما می‌آییم محصولاتی که نرخ تبدیل بالاتری دارند را انتخاب می‌کنیم. مثلا این ۲۲ درصد است. یعنی از هر ۱۰۰ نفری که می‌آیند ۲۲ نفر خرید می‌کنند. خیلی عدد بالایی است. حدود ۱۵۰ دلار هم به ما کارمزد می‌دهد که رقم بالایی است. من روی sales page کلیک می‌کنم تا صفحه فروشش یا landing page را به ما نشان دهد. اینجا صفحه ورودی است که وقتی هر مشتری به این وبسایت بیاید می‌بیند. پایین‌تر می‌آییم و می‌بینیم که توضیحات بیشتری هم برای این محصول گذاشته‌اند. صفحه این محصول حرفه‌ای است و اینها هم دکمه‌های خریدش هستند. این را تا اینجا داشته باشید.

قرار است چه کار کنیم؟ برمی‌گردم به این صفحه. این دکمه promote now را می‌بینید؟

اگر این دکمه را بزنید، صفحه‌ای باز می‌شود که دکمه دیگری به نام copy promolink دارد. اگر این دکمه را بزنید یک لینکی را برای ما کپی می‌کند. یک لینک مخصوص برای ما می‌سازد.

این لینک را من در صفحه جدید کپی پیست می‌کنم، ببینیم چه صفحه‌ای برای ما باز می‌شود. دقیقا صفحه همان محصول باز شد. این لینک را هر جا بگذارید و دیگران رویش کلیک کنند به این صفحه می‌آیند. وقتی این محصول را بخرند این وبسایت به صورت هوشمندانه و اتوماتیک متوجه می‌شود این خرید از طرف شما، از طرف لینک شما بوده است، و آن کمیسیون را به شما می‌دهد. به این فرایند می‌گویند affiliate marketing یا همکاری در فروش. کاری که قرار است برای این محصول یا محصولات مشابه بکنیم این است که این لینک را کپی می‌کنیم، بعد می‌رویم یک چنل یوتیوب می‌سازیم. مثلا این چنلی که به شما نشان دادم و به این اندازه بازدید داشت ۱۴۰۰ تا ویدیو ساخته است. شاید فکر کنید ۱۴۰۰ تا ویدیو زیاد است ولی قرار نیست شما خودتان این ویدیوها را بسازید و تولید محتوا کنید. اگر شما روزی هفت هشت ویدیو از تیک‌تاک دانلود کنید و بعد در چنل یوتیوبتان آپلود کنید، در عرض پنج شش ماه از این چنل جلو می‌زنید. کپی رایت نمی‌خورد، ولی به خاطر نوع ویدیوهایی که از تیک‌تاک برداشتید شاید monetize نشوید، یعنی پارتنر رسمی یوتیوب نشوید. و یوتیوب بابت کلیک‌های روی ویدیویتان به شما پول نمی‌پردازد. این مسئله بگیر نگیر دارد. شاید monetize شوید و شاید هم نشوید. این مسئله ریزه‌کاری‌های مخصوص خودش را دارد. اصلا روی monetize شدن و درآمد از یوتیوب برای این نوع کاری که دارم به شما یاد می‌دهم حسابی باز نکردم. چیزی که می‌خواهم به شما یاد دهم چیست؟ شما می‌روید ویدیو می‌سازید، توی هر ویدیو یک قسمت مربوط به توضیحات یا description هست. در قسمت توضیحات لینک آن محصول را قرار می‌دهید. محصول در رابطه با چیست؟ کاهش وزن. این ویدیوها را چه افرادی می‌بینند؟ افرادی که افزایش وزن دارند و به دنبال وزن کم کردن هستند. نکته مهم دیگر این است که برای اینکه نرخ کلیک را بالا ببرید که مردم بیایند توضیحات را بخوانند و روی این لینک‌ها کلیک کنند خود ویدیو را توی برنامه‌هایی مثل InShot یا CapCut می‌برید یا هر برنامه‌ای که خودتان بلدید و آخر ویدیو اضافه می‌کنید که برای کاهش وزن به قسمت توضیحات مراجعه کنید. وقتی شخص متن توضیحات را خواند، و شما هم نوشته‌اید که اگر خواستید مثل این شخص کاهش وزن بالا داشته باشید روی این لینک کلیک کن، یا شخصی که در ویدیو می‌بینید برای کاهش وزن از این محصول استفاده کرده است. بعد لینک آن محصول را می‌گذارید. با این روش نرخ کلیکتان خیلی بالا می‌رود. حالا می‌خواهیم ببینیم اگر این کار را انجام دهید، از طریق affiliate marketing و وبسایت digistore24 چقدر می‌توانید با این روش درآمد داشته باشید.

حالا می‌خواهیم به درآمد برسیم.

میزان درآمد از تیک تاک

به وبسایت socialblade.com می‌رویم. این وبسایت درآمد یوتیوبرها را تخمین می‌زند و چنلشان را آنالیز می‌کند. چنلی که الان داشتیم با هم می‌دیدیم را این وبسایت به خوبی تحلیل کرده است. می گوید در یک ماه گذشته ۶۵۳۲۲۰۰۰ بازدید داشته است. ما رند می‌کنیم و می‌گوییم ۶۵ میلیون بازدید داشته است. می‌خواهم برایتان در بیاورم حداقل چقدر می‌توان با این روش درآمد داشت. از ۶۵ میلیون نفری که ماهانه این ویدیوهای transformation را می‌بینند، فرض می‌کنیم یک دهم درصدشان توضیحات هر ویدیو را بخوانند و روی لینک کلیک کنند. عددی که گفتم کمترین مقدار بود. اگر شما آخر هر ویدیو متنی که گفتم را اضافه کنید نرخ کلیک بسیار بالاتر می‌رود.

یک دهم درصد یعنی از هر ۱۰۰۰ نفر یک نفر. ۶۵ میلیون را ضرب در یک دهم درصد می‌کنم، می‌شود ۶۵ هزار نفر. یعنی هر ماه ۶۵ هزار نفر روی آن لینک کلیک می‌کنند. تازه، اگر اندازه این چنل باشد. این چنل مدت‌ها بود که به فعالیتش ادامه نداده بود، چون احتمالا راه درآمدزایی از چنل را بلد نبود. وگرنه روزی سی تا ویدیو آپلود می‌کرد. حالا وقتی شما سه چهار ماه فعالیت کردید می‌توانید از این چنل رد شوید. وقتی ۶۵ هزار نفر روی لینک کلیک کردند، طبق تخصص و تجربه‌ای که در زمینه تجارت الکترونیک داشتم و صدها محصول را promote کردم، حداقل نرخ تبدیل یک درصد است، دوستان. یعنی از هر صد نفری که صفحه این محصول را می‌بینند، در بدترین حالت یک نفرشان می‌آید خرید می‌کند.

اما این محصولی که به شما نشان دادم نرخ تبدیلش ۲۲ درصد بود. ما می‌گوییم ۲۰ درصد که می‌شود ۰.۲. ۶۵ هزار نفر را ضرب در ۰.۲ می‌کنیم که می‌شود ۱۳۰۰۰ نفر. یعنی ۱۳۰۰۰ نفر در ماه این محصول را خریداری می‌کنند. اینها همه مستنداتی بود که با اعداد و ارقام دارم به شما نشان می‌دهم. شاید اعداد برایتان عجیب و غریب باشد اما باید بدانید که در بحث تجارت الکترونیک اگر حرفه‌ای کار کنید اعدادی که رد و بدل می‌شود حتی از این هم خیلی بزرگ‌تر است. پس چیز عجیب و غریب و نشدنی نیست. ۱۳ هزار نفر می‌آیند می‌خرند.

۱۳ هزار را ضرب در کمیسیونی که آن وبسایت می‌داد یعنی حدود ۱۵۰ دلار می‌کنیم، می‌شود ۱۹۵۰۰۰۰ دلار.

حالا این مبلغ را می‌خواهیم به ریال خودمان تبدیل کنیم، بنابراین ضرب در دلار ۵۰ هزار تومانی می‌کنیم، می‌شود ۹۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان. می‌گوییم ۱۰۰ میلیارد تومان. ببینید دوستان، اگر فکر کردید این رقم تخیلی و عجیب و غریب و نشدنی هست، یک بار دیگر این ویدیو را ببینید. ببینید آن چنل طبق آمار و ارقام چند تا ویدیو گذاشته بود. ویدیوهایش چند بار بازدید شده بود. ماهیانه چند بازدید داشت. همه اینها را مستند به شما نشان دادیم. ۶۵ میلیون نفر در ماه دارند از این چنل دیدن می‌کنند و از این ۶۵ میلیون نفر، گفتیم فقط ۰.۱ درصدشان روی این لینک کلیک کنند. ۰.۱ درصد هم یعنی از هر ۱۰۰۰ نفر، یک نفر کلیک کنند به عدد ۶۵ هزار نفر رسیدیم. از این ۶۵ هزار نفر طبق نرخ تبدیلی که آن محصول در وبسایت digistore24 داشت، این را هم در نظر بگیرید که آن نرخ تبدیل را خودشان به صورت دستی وارد نکردند، وبسایت digistore24 وبسایتی هست که هزاران محصول را درش آگهی می‌کنند، و چون خرید و فروش و کلیک‌ها داخل این وبسایت اتفاق می‌افتد، این وبسایت با هوش مصنوعی که دارد کلیک‌ها و خریدها را ثبت می‌کند و به صورت اتوماتیک به نرخ تبدیل خاص هر محصول می‌رسد، که برای این محصول ۲۲ درصد بود. حالا شاید نرخ تبدیل محصول دیگر ۱۰ درصد باشد. ما برای محصولی که نرخ تبدیل بالایی داشت را حساب کردیم. گفتیم ۲۲ درصد هم نه، ۲۰ درصد باشد تا مقدار کمتر را حساب کنیم. مقدار کمتر را هم که حساب کردیم به رقم عجیب و غریبی رسیدیم. حالا شاید پیش خودتان فکر کنید اگر یک نفر برود دنبال این کار، دیگر برای بقیه جا نیست! نه، به شما قول می‌دهم صدها نفر می‌توانند بروند توی یوتیوب انگلیسی که آنقدر تعداد ویدیوهایش زیاد است شاید پنج سال طول بکشد این ویدیوها را بخواهید آپلود کنید. یعنی از تیک‌تاک بردارید بیاورید توی یوتیوب. برای همه فرصت هست. اگر هم از تیک‌تاک نخواستید، در اینستاگرام #weightlosschallenge یا #weightlosstransformation را جستجو کنید میلیون‌ها ویدیو و عکس می‌آید. اگر حوصله دارید می‌توانید آن عکس‌ها را بردارید و با نرم‌افزاری که خودتان می‌شناسید کنار هم بچینید و تبدیل به یک ویدیوی مثلا یک دقیقه‌ای بکنید. اگر ویدیوهای طولانی‌تر هم بخواهید بگذارید باز اشکالی ندارد و یوتیوب از شما قبول می‌کند. اما ویدیوهای short یا زیر شصت ثانیه معمولا بازدیدهای بیشتری دارند. یعنی یوتیوب به خاطر رقابتی که با تیک‌تاک و ریلز اینستاگرام دارد، این ویدیوهای short را اضافه کرد و در الگوریتمی که دارد به افراد بیشتری نشان می‌دهد. ویدیوهای short سئوی خاصی هم ندارد. فقط یک عنوان برایش باید بنویسید. اگر عنوان‌هایتان یک تفاوت کوچکی با هم داشته باشند، و از گوگل ترنسلیت استفاده کنید، بهتر است و ویدیوی یونیک یا تک به حساب می‌آید، و کلیک می‌خورد. حالا این ویدیو اگر وایرال شود ۳۰ میلیون بازدید می‌خورد و یک ویدیو هم ممکن است ۱۰ هزار بازدید داشته باشد. اما مجموع این ویدیوهایی که تعدادشان هم زیاد است، بعد از سه چهار ماه، قطعا به بازدیدهای میلیونی می‌رسید، و به این درآمدی که گفتم قطعا می‌رسید. حالا دوباره یک نکته دیگر! اگر آمدید و دیدید که یوتیوب انگلیسی از چنین چنل‌هایی اشباع شده است یعنی افراد زیادی بعد از تماشای این ویدیوها هجوم بردند، می‌توانید چنل جدیدی به یک زبان دیگر، مثلا آلمانی، فرانسوی، چینی، یا ژاپنی، بسازید. و عنوان را هم به همان زبان بنویسید. مثلا اگر به آلمانی بنویسید، آلمانی ها می‌آیند ویدیوهایتان را می‌بینند. پس این کار پتانسیل این را دارد که به زبان‌های دیگر ساخته شود تا مردم کشورهای مختلف این ویدیوها را ببینند. من فقط دارم روشش را می‌گویم، اگر بخواهم مرحله به مرحله انجام دهم و به درآمد برسم چند هفته یا چند ماه طول می‌کشد. و عملا چنین چیزی غیرممکن است. این جزییاتی که به شما می‌گویم را می‌توانید خودتان انجام دهید. اگر به زبان‌های دیگر خواستید انجام دهید، بروید به پلتفورم‌های آلمانی را پیدا کنید.

اصلا چرا پلتفورم آلمانی پیدا کنید، فکر کنم اینجا در این وبسایت بتوان زبانش را عوض کرد. یعنی محصولاتی به زبان‌های دیگر هم دارد.

مثلا اگر deutch را بزنم، ببینید، همان محصول است اما به زبان آلمانی درآورد. یعنی عنوان و متنش آلمانی شده است. زبان‌های دیگر را هم ببینید. فرانسوی، اسپانیایی و پرتغالی هم دارد. کارتان را خیلی راحت کرده است. اصلا یادم نبود. خوب شد یادم آمد. اگر خواستید به زبان‌هایی مثل چینی کار کنید، بروید به پلتفورم‌های affiliate marketing چینی را پیدا کنید. بروید تویشان و از گوگل ترنسلیت استفاده کنید. محصولات مرتبط با لاغری را، چه محصولات دیجیتال و چه محصولات فیزیکال، پیدا کنید و لینکشان را اینجا بگذارید. تمام شد و رفت. و با این روش می‌توانید درآمدهای بسیار بالایی داشته باشید. اگر این ویدیو برایتان جالب بود، واقعا نامردی است برای حمایت از من لایک را نزنید. در هر صورت خیلی ممنونم که تا اینجا با من بودید و وقتتان را در اختیار من گذاشتید. اگر این روش را پیش رفتید، دو سه ماه یا شش ماه دیگر به درآمدهای بالا رسیدید خواهش می‌کنم شخصا به من بگویید که خیلی خوشحالم می‌کند. چیزی از شما نمی‌خواهم، فقط می‌خواهم خوشحال شوم. مرسی.

2 پاسخ
  1. سیده فاطمه سادات مدنی گفته:

    سلام وقت تون بخیر. اکانت های مشابه دیجی استور ۲۴ هم که برای ایران محدودیت ندارن و با این روش میشه کار کرد لطفاً معرفی کنید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --