کسب درآمد دلاری اینترنتی

کسب درآمد دلاری اینترنتی با فروش عکس‌های رایگان 1500 دلار در ماه

اگر مایل به مشاهده ویدئو کسب درآمد دلاری اینترنتی نیستید، این مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیزم، قرار است در این ویدیو یک روش جدید به شما معرفی کنم که با فروش عکس‌های رایگان می‌توانید کسب درآمد دلاری اینترنتی داشته باشید. بله درست شنیدید! با فروش عکس‌های رایگان می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. این روش هم مثل سایر روش‌هایی که در چنلم معرفی کردم قابلیت این را دارد که تبدیل به شغل اصلی شما شود. قبل از اینکه شروع کنیم لازم است نکته‌ای را ذکر کنم. فرق چنلم با چنل‌های دیگر که تا به حال دیدید این است که من فقط روش‌هایی را معرفی می‌کنم که می‌دانم جواب می‌دهند و خودم امتحانشان کردم. روش‌ها و وبسایت‌هایی که کلاهبرداری هست را به شما آموزش نمی‌دهم. همان طور که می‌دانید بیش از نود و پنج درصد وبسایت‌هایی که با عنوان وبسایت کسب درآمد دلاری در فضای وب معرفی می‌شوند کلاهبردار هستند.

خب، قبل از اینکه سر اصل مطلب برویم یک نکته کوچک دیگر را باید به شما بگویم. سؤال مشترک شما این است که چطور با تماشای ویدیو و کلیک روی تبلیغات می‌توانیم درآمد داشته باشیم؟ آیا وبسایت‌هایی هستند که واقعا درآمد بدهند؟ بله، هست! من در دو سه دقیقه در ادامه به شما توضیح می‌دهم و بعد می‌رویم سراغ اصل مطلب که فروش عکس‌های رایگان است را به شما آموزش می‌دهم.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد کسب درآمد دلاری بدون تخصص

کسب درآمد دلاری اینترنتی با فروش عکس‌

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

درآمد دلاری با آپلود عکس

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود.

به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی.

مزایای لیست سایت فروش عکس خارجی ای که ما معرفی می‌کنیم

هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم.

بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر برای کسب درآمد دلاری اینترنتی، می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

اینجا وبسایت shutterstock است. بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پلتفورم فروش عکس و ویدیو است.

سایت shutterstock چیست؟

در واقع می‌توان گفت بزرگ‌ترین پلتفورم خرید عکس و ویدیو، که پلتفورم فروش هم به حساب می‌آید، چون افراد زیادی می‌آیند از اینجا عکس‌های مورد نظرشان را در دسته‌‌بندی‌ها و موضوع‌های مختلف انتخاب می‌کنند و ویدیوهای مربوطه‌ش را هم می‌توانند خریداری کنند. این وبسایت حدود شانزده سال است که فعالیت می‌کند. بیشتر از یک میلیارد دلار به فروشنده‌هایی که درش فعال هستند پرداخت داشته است. شاید فکر کنید برای اینکه بتوانید در این وبسایت فعالیت کنید باید یک عکاس حرفه‌ای با یک دوربین بالای صد میلیون تومانی باشید، اما اینجا در این ویدیو می‌خواهم به شما نشان دهم چطور بدون داشتن دوربین و هنر عکاسی می‌توانید در این سایت درآمد داشته باشید. و برای اینکه وارد پنل کاربری فروش عکس در این وبسایت شوید این آدرس یعنی http://submit.shutterstock.com را در آدرس بار مرورگرتان وارد کنید. از طریق گوگل هم می‌توانید این آدرس را جستجو کنید.

سایت shutterstock چیست؟

من قبلا در این وبسایت ثبت نام کردم. به اکانت یا حساب کاربری‌ام می‌روم. به شما توضیح می‌دهم. اینجا وقتی ثبت نام می‌کنید این گزینه را به شما نشان می‌دهد. شما آپلود را که بزنید وارد آن فضایی می‌شوید که می‌توانید عکس‌های مورد نظرتان را آپلود کنید و بفروشید. مزیتش این است که آیتمی دارد که حتی بدون فروش، فقط با دانلود کردن و مشاهده عکس‌های شما توسط بازدیدکننده‌ها هم می‌توانید کسب درآمد دلاری اینترنتی داشته باشید.

خب، من آپلود را می‌زنم. اما اجازه دهید قبل از آن داشبورد را به شما نشان دهم و ببینیم چطور کار می‌کند. اینجا صفحه اصلی یا home است.

از این قسمت هم می‌توانید آپلود را بزنید و عکس‌های مورد نظرتان را آپلود کنید. اینجا آخرین دانلودهایی که از عکس‌های شما می‌شود را نشان می‌دهد. البته از آنجایی که من هنوز دانلودی نداشتم چیزی نشان نمی‌دهد.

اینجا نقشه قاره‌ها و نقشه کره زمین است. از هر ناحیه، هر کشوری که بیشترین دانلود را داشته باشد اینجا را رنگی می‌کند و می‌توانید متوجه شوید که عکس‌ها و ویدیوهای شما بیشتر از کدام کشور دانلود شده است. اینجا دیگر چیز خاصی ندارد.

اگر اینجا earnings را بزنیم، گزینه‌های دیگر باز می‌شود.

فروش عکس در شاتر استوک

با کلیک بر payment history می‌بینیم در گذشته چقدر پرداختی داشته است، اما از آنجایی که پرداختی نداشته‌ایم الان چیزی نشان نمی‌دهد.

یکی دیگر از گزینه‌های earnings گزینه‌ای است به نام my referrals. دقت کنید دوستان، این گزینه لینک زیرمجموعه‌گیری است که اگر به دوستانتان دهید تا از این طریق ثبت نام کنند و داخل وبسایت فعالیت داشته باشند. به ازای درآمدی که آنها دارند، به شما هم درآمد خواهند داد.

اینجا دو تا لینک است که شما می‌توانید به افرادی که می‌خواهید زیرمجموعه‌تان باشند بدهید.

البته اینجا یک لینک عمومی اینجا هست که می‌گوید چهار صدم دلار یعنی چهار سنت برای هر عکس و ده درصد برای هر ویدیو کسب درآمد کنید وقتی که یک هنرمند با لینک شما sign up می‌کند و آن کار را دانلود می‌کند. اینجا همان مطلب است و می‌گوید اگر می‌خواهید این لینک را به کسی دهید، این لینک را کپی کنید و برایش بفرستید. اگر آن شخص بیاید ثبت نام کند و یک ویدیو را دانلود کند، بابت هر عکسی که دانلود می‌کند چهار سنت و هر ویدیویی که دانلود می‌کند ده درصد به شما می‌پردازد.

این  لینک دیگر را هم برای این است که بخواهید به افراد بگویید از shutterstock عکس یا ویدیو بخرند بیست درصد از آن مبلغی که می‌پردازند را به شما می‌دهد. پس این لینک‌های referral هم جالب است و اگر بخواهید فعالیت کنید و تعداد referral های شما بالا برود درآمد قابل توجهی دارد. در ویدیوهای قبلی من صحبت کردم که چطور در فوروم‌هایی مثل reddit و quora به community های مرتبط بروید و آنجا تاپیک‌هایی را ایجاد کنید یا جواب تاپیک‌ها را بدهید و لینک referral خودتان را آن پایین بگذارید و به صورت رایگان زیرمجموعه بگیرید. حالا اگر خواستید بروید و آن ویدیو را هم مشاهده کنید.

دیگر چیز خاصی ندارد. برویم سراغ home. و ببینیم چطور عکس را می‌توانید آپلود کنیم. این آپلود را که بزنیم می‌گوید اینجا فایل یا فایل‌هایت را به این سمت بکشید (درگ و دراپ کنید). می‌توانیم از سیستممان هم انتخاب و آپلود کنیم. اما قبلا به شما گفته بودم قرار است عکس رایگان بفروشید. حالا چطور این عکس‌ها را باید تهیه کنیم؟

فروش عکس در شاتر استوک

ببینید مهم‌ترین آیتمی که باید در نظر بگیرید این است که قانون کپی رایت شامل عکس‌هایتان نباشد. و همان طور که می‌دانید خارج از کشور، به جز ایران که قانون کپی رایت درش نقض می‌شود، تمام دنیا متعهد هستند به قوانین کپی رایت. و اگر این قوانین نقض شود جرایم سنگینی دارد. البته اینجا به مرحله جرم نمی‌رسد، هرچند اگر جریمه هم کنند یا هر جرمی که شامل حالش شود، از آنجایی که در ایران هستید هیچ آسیبی به شما نمی‌رسد، نهایتا اکانتتان را ببندند. کسی دستگیرتان نمی‌کند. اما اگر در shutterstock یک عکس که کپی رایت دارد را آپلود کنید، معمولا با هوش مصنوعی که وبسایت دارد همان اول کار تشخیص می‌دهد و اجازه نمی‌دهد آن عکس را آپلود کنید. بنابراین شما باید عکس‌هایی را جمع‌آوری کنید که یک، تکراری نباشند و دو، قانون کپی رایت شامل حالشان نباشد.

کسب درآمد از شاتر استوک

من دو وبسایت به شما معرفی می‌کنم. یکی وبسایت pixabay.com است و اینجا می‌گوید بیش از چهار میلیون عکس‌ رایگان و عکس‌هایی که کپی رایت ندارند و همین طور موسیقی را جستجو کنید.

مثلا ما می‌خواهیم در زمینه تکنولوژی عکس‌هایی را انتخاب و آپلود کنیم. فراموش کردم نکته‌ای را درباره shutterstock به شما بگویم. آن هم این است که شما باید فقط در یک موضوع یا دسته‌بندی فعالیت کنید. مثلا اگر امروز در زمینه تکنولوژی در این وبسایت عکس‌هایی را آپلود می‌کنید، ویترین شما به افرادی که دنبال این موضوع هستند نمایش داده می‌شود. و اگر فردا بیایید راجع به یک موضوع دیگر، مثلا جنگل یا ساحل، عکس بگذارید با آن دسته‌بندی هم‌خوانی ندارد و برای اعتبار شما بد می‌شود و فروشتان پایین می‌آید. بنابراین بهتر است در یک دسته و موضوع فعالیت کنید. اگر خواستید کتگوری یا موضوع کارهایتان را تغییر دهید، اکانت جدید بسازید که رایگان است و سخت هم نیست.

خب، برمی‌گردیم به pixabay.com. در اینجا تکنولوژی را جستجو می‌کنم. ببینیم چه عکس‌هایی دارد. عکس‌های متفاوت و بسیار متنوعی دارد.

مثلا روی یکی کلیک می‌کنم. اینجا باز دسته‌بندی‌های مختلفی دارد. مثلا این عکس در رابطه با سخت‌افزار است.

اینجا می‌بینید که هوش مصنوعی وبسایت عکس‌های مرتبط با این عکس را هم به نشان می‌دهد. و از اینها هم می‌توانم استفاده کنم. اینها را که دانلود کنم، بگذارید یکی را برای شما دانلود کنم.

عکس چرخ‌دنده‌ها را بر می‌دارم. اینجا هم چرخ‌دنده‌های دیگر است. مثلا از این خوشم آمده است. این را باز می‌کنم. Download for free را که بزنیم، اینجا هم گزینه دانلود دارد، اندازه‌ش را هم به ما می‌گوید. چه اندازه یا سایزی می‌خواهید؟

هر اندازه‌ای که خواستیم دانلود را می‌زنیم و وقتی که به سیستممان آمد، اینجا به shutterstock می‌آییم و عکس را از اینجا آپلود می‌کنیم. یا فایل را می‌کشیم (درگ اند دراپ) به این قسمت، و دکمه next را می‌زنیم و عکس اینجا آپلود می‌شود.

ورود به سایت pexels

یک وبسایت دیگر هست که به شما معرفی می‌کنم. وبسایت pexels.com است. این وبسایت هم عکس‌ها و ویدیوهایی دارد که بسیار باکیفیت هستند، که رایگان هستند و ملزم به رعایت کپی رایت نیستید.

مثلا اینجا جنگل را جستجو می‌کنم. ببینیم چی برایمان می‌آورد. عکس‌های بسیار رویایی و زیبا از جنگل را به ما نشان می‌دهد، که می‌توانید از همین جا دانلود کنید. اگر رویش کلیک کنم، آن سیستم هوش مصنوعی برای این هم کار می‌کند. عکس‌های مرتبط را می‌آورد و به ما نشان می‌دهد. ما می‌توانیم اینجا free download را بزنیم.

سایت اصلی شاتر استوک برای کسب درآمد دلاری اینترنتی

برمی‌گردم به shutterstock. این عکس را درگ اند دراپ می‌کنم به این قسمت. صبر می‌کنم تا لود شود. Next را می‌زنم. اینجا آمد.

حالا من به account setting که بروم، در قسمت payout information می‌گوید می‌خواهید روش تسویه حساب به چه صورت باشد. اینجا پایونیر، پیپل و اسکریل دارد. مثلا پیپل را انتخاب می‌کنیم.

اینجا هم ایمیل پیپلمان را می‌نویسیم. حداقل برداشتی که می‌توانیم داشته باشیم باید ۲۵ دلار باشد. اما اگر چالش پیپل داشتید، می‌توانید به شرکت‌های واسطی که در ایران هستند تماس بگیرید. می‌توانید در گوگل نقد کردن پیپل یا پیپال را جستجو کنید تا شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند را پیدا کنید. معمولا درصدی از مبلغ را به عنوان کمیسیون می‌گیرند و اطلاعات پیپلشان را می‌دهند و شما اینجا وارد می‌کنید. پول به حساب آنها می‌رود و بعد از اینکه کارمزد را کسر کردند به صورت ریالی داخل کارت بانکی شما در ایران واریز می‌کنند. این هم از آموزش امروز. البته وبسایت‌های زیادی مثل shutterstock هستند که می‌توانید داخلش به این صورت عکس خرید و فروش کنید. وبسایت‌های متعدد دیگری هم هستند که می‌توانید به صورت رایگان و بدون کپی رایت از آنجا عکس بردارید. من فقط برای نمونه دو سه تا را نشان دادم. برای اینکه ویدیوهای بیشتری در رابطه به کسب درآمد دلاری از من ببینید حتما سابسکرایب کنید و اگر این ویدیو را دوست داشتید برای حمایت از من این ویدیو را لایک کنید. اگر هم دوست نداشتید که هیچ. موفق و پیروز

باشید.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)
درامد دلاری واقعی با به اشتراک گذاشتن اینترنت اضافه(ماهیانه 28 دلار)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --