بهترین سایت درآمد دلاری

بهترین سایت درآمد دلاری که نیاز به تخصص نداره (به کمک هوش مصنوعی ناشناخته)

اگر مایل به تماشای ویدئو بهترین سایت درآمد دلاری نیستید، می‌توانید مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، دوباره آمدم با یک ویدیوی جدید دیگر. قرار است یک روش جذاب و راحت که بهترین سایت درآمد دلاری هست را به شما آموزش دهم. همان طور که می‌دانید چنل من دو ویژگی بارز دارد. یک اینکه روش‌هایی که به شما معرفی می‌کنم را امتحان کردم. واقعا جواب می‌دهد و می‌توانید از طریق آن درآمد داشته باشید. و وبسایت‌های کلاهبردار را به هیچ وجه در چنلم معرفی نمی‌کنم. مورد دوم اینکه روش‌هایی که به شما معرفی می‌کنم برای انجام دادنشان به تخصص نیاز ندارید. و صرفا با دنبال کردن دستورالعمل‌ این ویدیوها می‌توانید به درآمد دلاری برسید. من اینجا هستم تا به شما اثبات کنم کسب درآمد، مخصوصا کسب درآمد دلاری، بسیار راحت است و پول در آوردن از اینترنت کار بسیار شیرین، جذاب و راحتی است. بنابراین برای اینکه فوت و فن این روش‌ها را یاد بگیرید ویدیوها را تا آخر ببینید و برای حمایت از من لایک را بزنید.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

اگر هم خوشتان نیامد لایک نزنید، هیچ اجباری نیست. اما قبل از اینکه سر اصل مطلب برویم، برای دوستانی که همیشه سؤال می‌کنند روش‌های کلیکی چطور کار می‌کند و چطور می‌شود با کلیک روی تبلیغات یا ویدیو درآمد دلاری داشت، در ادامه به مدت دو سه دقیقه توضیح می‌دهم. لطفا این توضیحات را ببینید. اگر قبلا دیده‌اید، این دو سه دقیقه را رد کنید و بروید سر اصل مطلب.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند.

آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

latium بهترین سایت درآمد دلاری

خب، اینجا وبسایت latium.org است. یک وبسایت فریلنسری قوی است. در حد upwork، freelancer و fiverr نیست اما وبسایت قوی‌ای است و یک امتیازی دارد که دارد این است که از داخل ایران هم می‌توانید با آن کار کنید و امتیاز بزرگش این است که با ارز دیجیتال با شما تسویه می‌کند.

سایت Latium

از چند ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که در ادامه همه را به شما نشان می‌دهم. اما قرار نیست هیچ کار تخصصی بکنید؛ نیاز نیست طراحی سایت کنید یا طراحی لوگو انجام دهید. قرار نیست چنین کارهایی را به شما نشان دهم.

می‌خواهم یک روشی را به شما یاد دهم که خیلی راحت در این وبسایت و هم وبسایت‌های فریلنسری دیگر مثل fiverr، upwork و freelancer.com بتوانید یک پروژه بگیرید و آن پروژه را به کمک هوش مصنوعی در کمتر از یک دقیقه انجام دهید و به کارفرما تحویل دهید و پول بگیرید.

آموزش کار با سایت Latium

این وبسایت latium.org هست و اینجا صفحه اولش است. می‌روم سر اصل مطلب. شما می‌توانید sign up یا ثبت نام کنید و بعد log in کنید. مدتی است که مراحل ثبت نام در وبسایت‌ها را در ویدیوهایم توضیح نمی‌دهم. Sign up، یا register کردن همان ثبت نام خودمان است. ایمیل، پسورد و شاید نام کاربری از شما می‌خواهند. بعضی از وبسایت‌ها هم می‌پرسند از کدام کشور هستید، که از لیستی که به شما می‌دهد کشور را انتخاب می‌کنید و register را می‌زنید و تمام. بعد با اکانتتان log in می‌کنید. من در latium.org ثبت نام و log in کردم. و چنین صفحه‌ای برای من باز شده است.

آموزش کار با سایت Latium

این صفحه کاربری وبسایت latium است. اینجا با گزینه‌هایی که کار داریم، یکی my wallet است. وقتی رویش کلیک کنید می‌بینید که قسمت تسویه حسابش است. از آنجایی که این اکانت جدید است و هیچ کاری نکردم و درآمدی نداشتم می‌بینید که balance من صفر است. اینها هم صفر است.

اگر من مبلغی را در بیاورم اینجا نشان می‌دهد، که اگر اشتباه نکنم نه یا ده ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. و مثلا به صورت بیت کوین، اتریوم، لتیوم، لتیوم ایکس، لایت کوین، یو اس دی کوین و ورک با شما تسویه می‌کند و هر کدام را که خواستید withdraw را می‌زنید. اینجا به شما یک گزینه‌هایی را نشان می‌دهد و مثلا اگر BTC یا همان بیت کوین را بزنم، اینجا از من آدرس wallet را می‌خواهد. بعد از دانلود اپلیکیشن تراست والت می‌بینیم که آنجا هم BTC دارد و در قسمت receive یا دریافت پول یک کد به ما می‌دهد، کد را اینجا کپی پیست می‌کنیم و مقدار پولی که می‌خواهیم را می‌نویسیم و همان مقدار BTC را برای ما می‌فرستد. ما می‌توانیم آن مقدار ارز دیجیتال را توسط صرافی‌های ارز دیجیتال داخل ایران یا افرادی که می‌آیند خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال و نقد کردنش را ارائه می‌کنند نقد می‌کنیم و پول را به صورت ریالی به حساب بانکی خودمان واریز می‌کنیم. این دیگر چیز خاصی نیست و خودتان می‌توانید درباره‌ نصب تراست والت یا کیف پول ارز دیجیتال بیشتر تحقیق و جستجو کنید و آموزش‌های بسیار زیادی به صورت رایگان در وب هست. خب این قسمت wallet  بود. با این قسمت دیگر کاری نداریم.

می‌رویم به قسمت browse. وقتی رویش کلیک کنیم می‌بینیم در اینجا افرادی هستند که آگهی دادند که می‌توانند فلان خدمات را ارائه دهیم.

دسته‌بندی‌های مختلفی دارد.

مثلا اینجا graphic and design است. دسته‌بندی‌هایش را هم می‌توانید از اینجا انتخاب کنید.

من اینجا colorize را جستجو می‌کنم. شما هم می‌توانید همین را جستجو کنید. ببینید، اینجا خدماتی را برایمان می‌آورد. مثلا این شخص می‌گوید من عکس سیاه و سفید شما را colorize یا رنگی می‌کنم. افراد زیادی هستند که عکس‌های سیاه و سفید دارند و می‌خواهند این عکس‌ها را رنگی کنند. و خودشان بلد نیستند چنین کاری را انجام دهند. افرادی که به فتوشاپ مسلط هستند می‌توانند این کار را انجام دهند. شاید کمی کار مشکلی باشد. اما من می‌خواهم یک هوش مصنوعی به شما یاد دهم که در عرض چند ثانیه این کار را با کیفیت بالا، به صورت رایگان، برای شما انجام می‌دهد. و تنها کاری که باید اینجا انجام دهید این است که به عنوان فریلنسر یک پروفایل بسازید و اینجا آگهی دهید. برای نوشتن متن آگهی هم می‌توانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید. مثلا بنویسید من عکس‌های سیاه و سفید شما را رنگی می‌کنم. مثل همین شخص که نوشته است colorize می‌کند. و این شخص که برای دستمزد نوشته است ۱۲ دلار، شما بنویسید ۱۰ دلار. و اگر این شخص نوشته است ۳ روزه تحویل می‌دهد، شما بنویسید کمتر از ۳ ساعت تحویل می‌دهید. و از این طریق بازار را به دست بگیرید. نه فقط در این وبسایت، در سایت fiverr مشتری‌های بیشتری برای شما در همین زمینه کار هست. اگر بیشتر نگاه کنید افراد دیگری همین جا هستند که این خدمات را ارائه می‌کنند. مثلا ببینید، این هم هست. این شخص هم هست. افراد زیادی هستند که دارند در این سایت این کار را می‌کنند. شما هم می‌توانید پروفایل بسازید و این کار را انجام دهید.

حالا چطور این عکس‌ها را رنگی می‌کنیم؟ می‌رویم به وبسایت imagecolorizer.com . من لینک این وبسایت و وبسایت قبلی را در قسمت توضیحات ویدیو در یویتیوب قرار می‌دهم. اگر به قسمت توضیحات بروید لینکشان هست و می‌توانید روی این وبسایت‌ها به راحتی کلیک کنید.

وقتی که وارد این وبسایت هوش مصنوعی شویم می‌بینیم خدمات زیادی را ارائه می‌کند. مثلا یکی از این خدمات همین رنگی کردن است. از بقیه خدمات هم می‌توانیم استفاده کنیم و برای هر کدام پروژه‌های متفاوتی را در سایت‌های فریلنسری می‌توانیم ایجاد کنیم، و از این طریق درآمد داشته باشیم. مثلا عکس‌هایی که خراب شده‌اند، یک تکه‌شان کنده شده یا تراشیده شده یا از بین رفته است، را ترمیم می‌کند. هوش مصنوعی پیشرفته‌ای است. خب، کارهای دیگر هم انجام می‌دهد. ما در این وبسایت log in می‌کنیم.

کار با سایت سایت imagecolorizer

بعد از ورود و رفتن به قسمت colorize، به ما می‌گوید عکسمان را اینجا آپلود کنیم.

من عکس آماده ندارم ولی می‌خواهم نحوه کار را به شما نشان دهم. می‌رویم به سایت pexels.com. می خواهیم ببینیم چطور کار می‌کند. در این وبسایت black and white را جستجو می‌کنم.

ببینیم چه عکس‌های سیاه وسفیدی به ما می‌دهد. مثلا این آقا را انتخاب می‌کنم. Free download را می‌زنم. این عکس دانلود شد. حالا می‌روم به وبسایت imagecolorizer.com و عکس را آپلود می‌کنم.

استارت را می‌زنم. حالا صبر می‌کنم تا لود شود و به ما عکس رنگی را تحویل دهد.

حالا preview را می‌زنم ببینیم برای ما چه ساخته است. اگر دانلود را بزنید نسخه کامل رنگی را به ما می‌دهد، ولی الان دارد مقایسه می‌کند.

 این قبلش است و این هم بعدش. ببینید چقدر قشنگ رنگی کرده است. حتی رنگ پوست این آقا که سیاه پوست دو رگه است را هم توانست تشخیص دهد و مثلا سفید به ما نشان نداد. یعنی تا این حد پیشرفته است. رنگ ساعتش را ببینید. رنگ پیش زمینه و همه چیز را درست به ما تحویل داده است. ما از اینجا که دانلود کردیم می‌توانیم برویم عکس را برای مشتری‌مان آپلود کنیم. اگر این روش جالبی بود برای بهترین سای درآمد دلاری بود، لطفا ویدیو را برای حمایت از من لایک کنید تا روش‌های جذاب دیگر را هم برایتان بسازم. دوستان، یادتان نرود که چنلم را سابسکرایب کنید. هر روز روش‌های خاص و عجیب و غریب کسب درآمد دلاری که هیچ کجا به شما آموزش نمی‌دهند را اینجا معرفی می‌کنم. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)
درامد دلاری واقعی با به اشتراک گذاشتن اینترنت اضافه(ماهیانه 28 دلار)
روش جدید درامد دلاری در خانه روزی 200 دلار با هوش مصنوعی جدید
کسب درآمد دلاری تضمینی روزی 110 دلار با کپی پِیست
کسب درآمد دلاری بالا با کپی پِیست ، ماهیانه 3500 دلار تضمینی

برچسب های مرتبط

https://0ta100 net/news/بهترین-سایت-درآمد-دلاری ،

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --