کسب درآمد دلاری بالا

کسب درآمد دلاری بالا فقط با کپی پِیست کردن – ماهیانه 3500 دلار تضمینی

اگر مایل به مشاهده این ویدئو نیستید، می‌توانید مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، همان طور که می‌دانید چنل من یک فرق بزرگ با سایر چنل‌های درآمد دلاری دارد. آن هم این است که روش‌هایی که معرفی می‌کنم امتحانشان کرده‌ام و روش‌های خلاقانه‌ای هستند که هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید، واقعی هستند و حتما جواب می‌دهند. از همه مهم‌تر، وبسایت‌های کسب درآمد دلاری که کلاهبردار هستند را به هیچ وجه در این چنل معرفی نمی‌کنم. بنابراین می‌توانید با خیال راحت روش‌هایی که معرفی می‌کنم را انجام دهید، و بسیاری از آنها این پتانسیل را دارند که تبدیل به شغل اصلی شما شود. منتها باید اقدام کنید و پشتکار داشته باشید تا به نتیجه‌های دلخواه برسید. روشی که می‌خواهم امروز به شما معرفی کنم فقط با کپی پیست و با کلیک کردن می‌توانید کسب درآمد دلاری بالا داشته باشید. حالا می‌گویید چطور؟

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

در ادامه حتما به شما می‌گویم. اما قبل از اینکه برویم سر اصل مطلب برای دوستانی که می‌خواستند بدانند وبسایت‌های کلیک چطور کار می‌کنند.

راحت‌ترین راه برای کسب درآمد دلاری بالا

یعنی آیا با کلیک روی تبلیغات یا کلیک روی ویدیو می‌توان درآمد دلاری داشت یا نه، در ادامه در دو سه دقیقه توضیحاتی را به شما می‌دهم. این وبسایت‌ها را باز می‌کنم، به شما نشان می‌دهم چطور می‌توان ازشان درآمد داشت. اگر قبلا این ویدیو را دیدید، این دو سه دقیقه را جلو بزنید و یکراست بروید سر مطلب امروزمان.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم.

بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

نحوه کار با مارکت پلیس kickbooster

خب، اینجا وبسایت kickbooster.me هست. این وبسایت یک marketplace بزرگ است. و یکی از سیستم‌های affiliate marketing بزرگ در دنیاست. یکی از مزیت‌هایش این است که از داخل ایران با یک vpn می‌توانید ثبت نام و فعالیت کنید.

مثل وبسایت‌هایی مانند کلیک‌بنک نیست که اجازه ندهد شما درش فعالیت کنید. وبسایت‌های بزرگی مثل کلیک‌بنک، جی وی زو، وریور پلاس، کامیشن جانکشن، اینها مارکت‌پلیس‌ها و سیستم‌های affiliate marketing بزرگی هستند که از داخل ایران نمی‌توانید در آنها فعالیت کنید. ولی خوشبختانه این وبسایت kickbooster.me می‌توانید با یک vpn درش ثبت نام و از سیستم affiliate آن استفاده کنید. البته نگران نباشید. اسم affiliate marketing که می‌آید همه فکر می‌کنید که باید وبسایت داشته باشید، باید دیجیتال مارکتینگ بلد باشید، یا سئو بلد باشید! نه، هیچ کدام از اینها در روشی که می‌خواهم به شما یاد دهم نیاز نیست انجام دهید. داخل وبسایت sign up می‌کنید. من مراحلش را دیگر نمی‌گویم. یک فرم ساده است که داخلش ایمیل، اسم و پسورد را وارد می‌کنید. بعد از آن هم log in می‌کنید. وبسایت kickbooster به این صورت است که افراد و شرکت‌های مختلف واردش می‌شوند و محصولات فیزیکی یعنی واقعی و دیجیتال خودشان را برای عرضه و فروش قرار می‌دهند. این وبسایت پلتفورمی است که می‌توانید این محصولات را انتخاب کنید، بعد لینکی به شما می‌دهد و اگر این لینک را هر کجا بگذارید و خریدار از طریق این لینک آن محصول را بخرد سیستم متوجه می‌شود و به صورت اتوماتیک به شما کمیسیون می‌دهد. این سیستم کاملا درست و اصولی کار می‌کند. در وبسایت kickbooster هزاران محصول است که می‌توانید promote کنید.

نحوه کار با مارکت پلیس kickbooster برای کسب درآمد دلاری بالا

وقتی ثبت نام می‌کنید چنین داشبوردی را به شما نشان می‌دهد.

مارکت پلیس های معروف

مثلا در این قسمت داشبورد کمپین‌ها یا محصولاتی که boost کردید را نشان می‌دهد. Boost یعنی تقویت کردن، ارتقا دادن، promote کردن. من اینجا با اکانت جدیدم به صورت امتحانی یک محصولی را promote کردم و اینجا نشان داده است. کلیک‌هایی که روی این لینک شده است را اینجا نشان می‌دهد.

Referral یا لینک زیر مجموعه را اینجا نشان می‌دهد. داخل پرانتز باید بگویم اگر لینک referral که سیستم به شما می‌دهد را برای افراد دیگری، دوستانتان یا غریبه‌هایی که روی لینک کلیک می‌کنند ارسال کنید و آنها بیایند ثبت نام کنند و بعد آنها هم در این وبسایت affiliate marketing کنند و فروش داشته باشند سه درصد از کمیسیونی که آنها می‌فروشند را بابت هر فروششان به شما می‌دهند. نه اینکه از پول آنها کسر کند. سه درصد از کل کمیسیون آنها را به شما می‌دهد.  مثلا اگر کمیسیون آنها ده درصد است، ده درصد را بهشان می‌دهد، و سه درصد از آن ده درصد را به پول شما اضافه می‌کند. و سیستم جذابی می‌تواند باشد. حالا ما کاری به زیرمجموعه و referral نداریم. خب، چون فعلا اطلاعات اینجا خام است زیاد اهمیتی ندارد.

ما می‌رویم به marketplace.

به این قسمت که بروید لیست تمام محصولاتی که می‌توانید اینجا promote کنید را به شما نشان می‌دهد. من از این به بعد از واژه boost استفاده می‌کنم. اینجا محصولاتی که می‌توانید boost کنید را نشان می‌دهد.

اینجا category یا دسته‌بندی دارد که می‌توانید انتخاب کنید. مثلا روی design می‌گذارم. Design را انتخاب می‌کنم. اینجا محصولات مرتبط با این دسته را برایم آورد. خیلی زیاد است. ببینید! هزاران محصول است. در هر یک از این دسته‌بندی‌ها هزاران محصول است که می‌توانید boost کنید.

حالا من می‌آیم اینجا را sort می‌کنم. یک فیلتر است این بالا، این فیلتر را می‌گذارم روی بیشترین کمیسیون. یعنی محصولات را از بیشترین به کمترین کمیسیون نشان دهد. اینجا گوشه سمت چپ هر تصویر نشان می‌دهد که چند درصد کمیسیون از فروش این محصول به ما می‌دهد.

این محصول سی درصد کمیسیون دارد که البته رقم قابل توجهی است. رویش کلیک می‌کنم. ببینیم چه محصولی است.

اینجا لینک affiliate را به ما نشان می‌دهد. اگر این لینک را کپی کنیم، و هر جایی قرار دهیم، هر کس روی این لینک کلیک کند و بعد محصول را سفارش دهد یک کمیسیون سی درصدی به ما می‌رسد.

مارکت پلیس های خارجی برای کسب درآمد دلاری بالا

حالا من رویش راست کلیک می‌کنم تا ببینیم صفحه محصولشان یا به اصطلاح landing page شان چطور است. محصولی است که می‌توانید رویش بخوابید یا به آن تکیه دهید و باعث بهبود کمردرد، گردن درد و کلا درد پشت می‌شود. اینجا شبیه ستون فقرات است. به صورت خیلی حرفه‌ای طراحی شده است. قیمتش ۳۷۵ دلار است که اگر سی درصدش را حساب کنید حدود صد و بیست دلار می‌شود. این هم توضیحات و عکس محصول است. فیلم گذاشتند. یک landing page حرفه‌ای و کامل است و اگر کسی وارد این صفحه شود احتمال خریدش بالا می‌رود. خب، ما این لینک را چه کار می‌کنیم؟ حالا چطور این محصول را می‌فروشیم؟ اول این لینک را کپی می‌کنیم تا آن را داشته باشیم.

حالا به وبسایت quora.com می‌رویم. این وبسایت یکی از پلتفورم‌ها و یکی از انجمن‌های بسیار بزرگ اینترنتی است. بسیاری از عبارت‌هایی که در آن جستجو می‌کنند و تاپیک‌هایی که درش ایجاد می‌کنند در گوگل رتبه دارد. میلیون‌ها بازدید روزانه دارد. و به این صورت کار می‌کند که کاربر محور است. افراد واردش می‌شوند. سؤال‌هایی که در ذهنشان است را می‌پرسند و افراد دیگر می‌آیند به آن سؤال‌ها پاسخ می‌دهند. افراد دیگری که آن سؤال مشترک را دارند در quora یا گوگل جستجو می‌کنند تاپیک‌های مشابه و مرتبط را مطالعه می‌کنند و سؤال و جواب‌های بقیه را می‌خوانند. حالا ما می‌خواهیم چه کار کنیم؟ اینجا ثبت نام و بعد log in می‌کنیم و یک چنین صفحه‌ای را به ما نشان می‌دهد. میلیون‌ها تاپیک یا موضوع گفتگو داخلش است.

از آنجایی که محصول ما راجع به درد پشت، درد کمر و گردن و مسائلی از این دست بود ما عبارت back pain را اینجا جستجو می‌کنیم. ببینید چه موضوعات مرتبطی را برای ما می‌آورد. کلمه کلیدی ما back pain هست.

ببینید! What is the best solution for back pain? یعنی بهترین راه حل برای درد پشت چیست؟

حدود ۸۸۱ نفر به این سؤال جواب دادند. این یکی هم ۵۱۶ نفر. می‌بینید؟ در تمام سؤال‌ها کلمه کلیدی back pain را دارد. خب، خیلی زیادند. همین طور پایین بیایید باز هم لود می‌کند. الان نمی‌دانم چرا پرید، به باگ خورد.

خب، من همین اولی را باز می‌کنم. شما می‌توانید تک تک اینها را باز کنید. یعنی باید این کار را کنید. باید وقت بگذارید، توی تب جدید هر یک از این تاپیک‌ها را باز کنید. یک کار دیگر هم می‌توانید انجام دهید. می‌توانید باز نکنید، از همین جا دکمه answer را بزنید. کارتان راحت‌تر می‌شود.

می‌گوید جواب شما به این سؤال چیست. خب، لینک محصول را داشته باشید.

من اینجا کپی پیست کردم. این لینک مخصوص محصول و اکانت ماست. یعنی اگر کسی از طریق این لینک وارد landing page شود و خرید کنند سی درصد کمیسیون به ما تعلق می‌گیرد.

این کد آخر لینک را سیستم برای ما ساخته است. حالا هر چقدر تعداد افرادی که روی این لینک کلیک می‌کنند بیشتر باشد، قطعا تعداد مشتری‌ها بیشتر است. مثلا اگر نرخ تبدیل یا conversion rate یک درصد باشد، یعنی از هر صد نفر که روی این لینک کلیک می‌کنند و وارد صفحه می‌شوند یک نفرشان می‌خرد. حالا فرض کنید در روز ۱۰۰۰ نفر کلیک کنند و نرخ تبدیل یک درصد باشد، می‌شود ده عدد فروش. یعنی ده تا ۱۲۵ دلار می‌شود ۱۲۵۰ دلار. یعنی رقم‌های بسیار قابل توجهی را با کار زیاد و هوشمندانه و داشتن استمرار می‌توانید به دست آورید.

حالا سؤال این بود که بهترین راه حل برای درد پشت چیست؟ ما به گوگل ترنسلیت می‌رویم. فرض می‌کنیم خودمان زبان نمی‌دانیم. زبان را روی فارسی به انگلیسی می‌گذاریم. و به فارسی می‌نویسیم اگر کمر درد دارید این دستگاه شما را شفا می‌دهد. اینجا جمله انگلیسی را برای ما می‌نویسد. کپی می‌کنیم.

به اینجا می‌آییم پیست را می‌زنیم و یک دو نقطه هم می‌گذاریم. لینک را هم قبلا گذاشته بودیم. هر کس که این فوروم را بخواند، از جمله کسی که این تاپیک را درست کرده است، می‌تواند پاسخ شما را بخواند و روی این کلیک کند. البته هر چقدر جملاتی که اینجا می‌نویسید کاربردی‌تر و جذاب‌تر باشد و اینکه افراد را ترغیب کنید که روی آن کلیک کنند، قطعا نرخ تبدیلتان بالاتر می‌رود. در نهایت پست را می‌زنیم و همین طور برای تک تک تاپیک‌ها این را انجام می‌دهیم. به جز این سایت، وبسایت reddit هم هست. این هم به صورت رایگان است. یک فوروم بسیار بزرگ است که افراد می‌آیند آنجا سؤال و جواب می‌کنند. توی reddit هم بروید back pain را جستجو کنید. آنجا هم برای ما می‌آورد. اگر این لینک را در تک تک آن تاپیک‌ها قرار دهید، فروش قابل توجه و کسب درآمد دلاری بالا خواهید داشت.

خب، این هم از ویدیوی امروز ما. اگر خوشتان آمد و به نظرتان ویدیو کاربردی بود و به دردتان می‌خورد، یا از این روش می‌توان درآمد کسب کرد، برای حمایت از من این ویدیو را لایک کنید. اگر هم خوشتان نیامد بگذرید و هیچ. اگر هم خواستید ویدیوهای بیشتر درباره کسب درآمد دلاری ببینید، روش‌های خاص و جدیدی که در این چنل یاد می‌دهم، دکمه سابسکرایب را بزنید تا نوتیفیکیشن تک تک ویدیوها برای شما بیاید. خیلی ممنون که تا اینجا با من بودید. برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم. خدا نگهدار.

معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)
درامد دلاری واقعی با به اشتراک گذاشتن اینترنت اضافه(ماهیانه 28 دلار)
روش جدید درامد دلاری در خانه روزی 200 دلار با هوش مصنوعی جدید
کسب درآمد دلاری تضمینی روزی 110 دلار با کپی پِیست
بهترین سایت درآمد دلاری  که نیاز به تخصص نداره(به کمک هوش مصنوعی ناشناخته)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --