کسب درآمد دلاری تضمینی

کسب درآمد دلاری تضمینی روزی 110 دلار با کپی پیست

سلام به صفر تا صدی‌های عزیزم، قرار است در این ویدیو یک روش جدید کسب درآمد دلاری به شما یاد دهم که خیلی جذاب است و مطمئنم چیزی درباره‌اش نمی‌دانید. اصلا نمی‌دانستید که از این روش هم می‌توان کسب درآمد دلاری تضمینی داشت. قبل از اینکه شروع کنیم لازم است دو موضوع را مثل همیشه یادآوری کنم. یک اینکه روش‌هایی که من توی چنلم یاد می‌دهم روش‌هایی است که واقعی و کاربردی است و واقعا جواب می‌دهد. و از همه مهم‌تر سایت‌هایی که معرفی می‌کنم کلاهبرداری نیست. مورد دوم این است که در روش‌هایی که یاد می‌دهم لازم نیست تخصصی بلد باشید. بسیار راحت است و می‌توانید صرفا با مشاهده و الگوبرداری از ویدیوهای من آن روش را انجام دهید. اما قبل از اینکه برویم سر اصل مطلب، بسیاری از شما درباره‌ی سایت‌های کلیکی و درآمد دلاری از طریق مشاهده ویدیو کلیک روی تبلیغ‌ها از من سؤال داشتید. در دو سه دقیقه در ادامه به شما توضیحاتی را راجع به وبسایت‌ها و پلتفورم‌ها می‌دهم. اگر این ویدیو را قبلا دیدید این دو سه دقیقه را جلو بزنید و بروید سر اصل مطلب.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

کسب درآمد دلاری تضمینی از سایت فریلنسری fiverr

خب، رسیدیم به روشی که می‌خواستم به شما آموزش دهم. اینجا وبسایت fiverr است، یکی از بزرگ‌ترین وبسایت‌های فریلنسری در دنیا. خدمت دوستانی که نمی‌دانند به چه کسانی فریلنسر می‌گویند باید بگویم فریلنسرها افراد دورکاری هستند که به این پلتفورم‌ها می‌آیند و در این وبسایت‌ها ثبت نام می‌کنند.

کسب درآمد دلاری تضمینی از سایت فریلنسری fiverr

از یک طرف هم کارفرماهایی از سراسر دنیا به این وبسایت‌ها می‌آیند ثبت نام می‌کنند و پروژه‌هایشان را به این فریلنسرها می‌دهند تا انجامشان دهند. در همین سایت fiverr روزانه میلیون‌ها پروژه انجام می‌شود، اما قرار نیست به شما یاد دهم فریلنسر شوید یا در این وبسایت‌ها پروژه بگیرید. روشی که می‌خواهم به شما یاد دهم خیلی جدید است.

ثبت نام در سایت فایور

اول در قسمت سرچ باکس logo design را جستجو می‌کنم. یعنی طراحی لوگو. این فقط یک مثال بود. صدها یا هزاران کار دیگر را می‌توانید اینجا جستجو کنید و به همین صورت که آموزش می‌دهم پیاده‌سازی کنید.

ورود به سایت فایور

اینجا طراح‌های لوگوی متفاوتی را به ما نشان می‌دهد.

آموزش کار با سایت fiverr

مثلا این شخص از ۳۰ دلار را شروع می‌کند. و شخصی دیگر از ۶۵ دلار قیمت‌هایش شروع می‌شود و بالای ۱۰۰۰ تا مشتری و امتیاز (rate) داشته است. این شخص هم از ۱۲۰ دلار قیمت طراحی‌اش شروع می‌شود. و همین طور هزاران نفر هستند که دارند طراحی لوگو می‌کنند. شما یکی را انتخاب می‌کنید. مثلا این یکی را که افراد زیادی به آن امتیاز دادند و امتیازش ۴.۹ از ۵ است.

ما به انتهای وبسایت fiverr می‌رویم، در قسمت فوتر، قسمت community زیرمجموعه‌ای دارد به نام affiliate. Affiliate را در تب جدید باز می‌کنم.

این صفحه برایم باز می‌شود. این صفحه مربوط به همکاری در فروش وبسایت fiverr است. روی Join Now کلیک می‌کنم و یک چنین صفحه‌ای باز می‌شود.

فرم ثبت نام است. First name و last name مربوط به نام و نام خانوادگی شماست و ایمیل و نام کاربری و پسوردتان را می‌نویسید. و اینکه از کدام کشور هستید و زبانتان چیست. وقتی اینها را تکمیل کردید next را می‌زنید و شما ثبت نام می‌کنید. من قبلا ثبت نام کردم.

وقتی ثبت نام کنید چنین صفحه‌ای برای شما باز می‌شود و اگر  start doing را بزنید در نهایت وارد این صفحه می‌شوید. این پنل کاربری و داشبورد قسمت affiliate سایت fiverr است.

راجع به این قسمت کمی توضیح می‌دهم که قرار است در اینجا چه کار کنیم. اینجا داشبورد ماست و اینجا تمام عددها صفر است چون کاری در این اکانت یا حساب کاربری‌تان انجام ندادید و تازه تأسیس است.

اینجا مهم است که balance یا کیف پول است و مقدار پولی که تا حالا به دست آوردیم را نشان می‌دهد که فعلا صفر است. این هم که نام کاربری من است.

ما با این قسمت کار داریم. یعنی قسمت marketing tools. گزینه سوم یعنی default and deep links را انتخاب می‌کنیم. این قسمت برای ما باز می‌شود. حالا برمی‌گردیم به صفحه اصلی سایت fiverr که طراحی لوگو را جستجو کرده بودیم. اینجا طراح لوگویمان را انتخاب می‌کنیم. راست کلیک کردم و در تب جدید باز کردم. اینجا صفحه مربوط به طراحی لوگو این فریلنسر است.

لینک این صفحه را کپی می‌کنم.

و می‌روم به آن قسمت سایت در بخش LP URL آن لینک را پیست می‌کنم.

بعد از کپی پیست لینک مشاهده می‌کنید که اینجا لینک‌ها را برای من می‌سازد. ما با این fiverr CPA کار داریم. یعنی لینک اول.

می‌رویم به قسمت Commission Plan. توی کمیسیون پلن گزینه‌ای داریم به نام CPA. این CPA یعنی یعنی تعداد کلیک به ازای هر لینک به ازای هر هزار نفر. یعنی هر هزار نفری که روی لینکی که ساخته بود و قرار بود جای دیگر از آن استفاده کنیم سایت fiverr به شما صد دلار پول می‌دهد. اگر کسی روی آن لینک کلیک کرد و به صفحه آن فریلنسر رفت و لوگو سفارش داد ده درصد از آن مبلغ هم به شما اضافه می‌شود. یعنی چه؟

یعنی اگر کسی آمد و لوگوی ابتدایی که به قیمت ۶۵ دلار است را سفارش داد شش و نیم دلار که همان ده درصد است به شما می‌پردازند. این موضوع را تا اینجا داشته باشید، حال بر می‌گردیم سراغ همان لینکمان. دوباره اینجا کپی پیست می‌کنم.

کوتاه کننده لینک bitly چیست؟

حال می‌روم به سایت bitly.com که کوتاه کننده لینک است.

استفاده از کوتاه کننده لینک bitly

چون این لینکی که سیستمشان ساخته بسیار طولانی است. ما هم لینک طولانی نمی‌خواهیم چون کاربرها چندان مایل نیستند روی چنین لینک‌هایی کلیک کنند. بنابراین باید اینجا ثبت نام و بعد لینک را کوتاه کنم. بعد از انجام این مراحل دوباره ویدیو را ادامه می‌دهم.

استفاده از سایت quera

وقتی لینک را کوتاه کردیم فرض می‌کنیم چنین لینکی به ما می‌دهد. این را کپی می‌کنیم و بعد می‌رویم به سایت quora.com. این وبسایت پلتفورمی است که مردم از سراسر دنیا می‌آیند درش ثبت نام می‌کنند و سؤال‌هایشان را می‌پرسند، بعد افراد دیگر به آنها جواب می‌دهند. وبسایت quora بازدیدکننده‌های بسیار زیادی در طول روز دارد. در موتورهای جستجو، از جمله گوگل، رتبه‌های خوبی دارد، و در هر تاپیکی که در این وبسایت ایجاد می‌شود هزاران و گاهی صدها هزار بازدید دارد. بنابراین کاری که قرار است انجام دهیم، از آنجایی که موضوع ما درباره‌ی طراحی لوگو بود، در قسمت جستجو logo design را جستجو می‌کنیم و می‌بینیم چه تاپیک‌هایی را برای ما می‌آورد.

ببینید چقدر تاپیک برایمان آورد. همین طور که پایین می‌رویم ادامه دارد. مثلا این تاپیک درباره این است که من چطور می‌توانم طراح لوگوی خوب پیدا کنم. می‌بینید که حدود ۲۲۰۰ نفر به این جواب داده‌اند. و این یکی می‌پرسد کی بهترین طراح لوگو است؟ و ۷۲۸ جواب گرفته است. می‌بینید که تاپیک‌های پربازدیدی هستند.

مثلا اینجا روی answer کلیک می‌کنم تا جواب دهم. و می‌نویسم check this page for best logo designer یعنی برای پیدا کردن بهترین طراح لوگو به این صفحه نگاهی بیاندازید، و دو نقطه می‌گذارم و می‌آیم پایین. بعد آن لینکی که وبسایت bitly به ما داده بود یعنی همان لینک کوتاه شده‌ای که مربوط به affiliate آن طراح لوگو بود را اینجا پیست می‌کنم. البته متن را همین طوری و بداهه نوشتم. باید روی متنتان بیشتر کار کنید. مثلا توضیحاتی بدهید و نه اینکه همین طور بگویید روی این لینک کلیک کنید. چند خط برای طرف بنویسید. اگر هم انگلیسی بلد نیستید، از گوگل ترنسلیت استفاده کنید و هر چه که در ذهنتان هست را می‌نویسید تا طرف ترغیب شود رویش کلیک کند. این لینک را اینجا می‌گذارید و پست می‌کنید. به همین ترتیب می‌توانید به تک تک این تاپیک‌ها جواب دهید و لینکتان را آنجا قرار دهید. تعداد زیادی از افراد می‌آیند و این تاپیک‌ها را بررسی می‌کنند.

این فقط یک نمونه بود برای طراحی لوگو، حالا حساب کنید توی تمام دسته‌بندی‌هایی که وبسایت fiverr دارد، مثل programming and tech یا digital marketing چقدر زیر مجموعه و دسته‌بندی‌های مختلف دارد. حالا اگر برای هر کدام چنین کاری انجام دهم می‌توانم روزانه بالای چند هزار کلیک روی لینک‌هام داشته باشم. و وبسایت fiverr برای هر هزار کلیک صد دلار به شما می‌دهد. حالا فرض کنید یک یا چند نفر آن پروژه را از طریق لینکی که گذاشتید سفارش دهند و ده درصد هم از مبلغ سفارششان به کمیسیون شما اضافه می‌شود و می‌توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

خیلی ممنون که تا اینجا با من بودید. اگر از ویدیو کسب درآمد دلاری تضمینی خوشتان آمد برای حمایت از من این ویدیو را لایک کنید. اگر هم خوشتان نیامد که هیچ. اگر خواستید ویدیوهای بیشتری در زمینه کسب درآمد دلاری ببینید حتما چنلم را سابسکرایب کنید، و علامت زنگوله را بزنید تا جدیدترین ویدیوها به شما نمایش داده شود. موفق و پیروز باشید، دوستان.  

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)
درامد دلاری واقعی با به اشتراک گذاشتن اینترنت اضافه(ماهیانه 28 دلار)
روش جدید درامد دلاری در خانه روزی 200 دلار با هوش مصنوعی جدید
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --