کسب درآمد دلاری روزانه فقط با کپی پیست کردن به کمک چت جی پی تی

اگرمایل به مشاهده ویدئو کسب درآمد دلاری روزانه نیستید، می‌توانید مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، قرار است در این ویدیو یک روش جدید و جذاب کسب درآمد دلاری روزانه را به شما آموزش دهم. همان طور که می‌دانید روش‌هایی که من در چنلم معرفی می‌کنم دو ویژگی مهم دارد. یک اینکه نیاز به هیچ تخصصی ندارد. یعنی صرفا با دنبال کردن این ویدیوی ده دوازده دقیقه‌ای که برایتان ضبط کردم می‌توانید به موضوع اشراف پیدا کنید و به درآمد برسید. مورد دوم این است که این روش‌ها را خودم امتحان کردم و واقعی است و نتیجه می‌دهد. از همه مهم‌تر، روش‌هایی که کلاهبرداری هستند و وبسایت‌های کلاهبردار را به هیچ وجه به شما معرفی نمی‌کنم. پس با خیال راحت روش‌هایی که به شما آموزش می‌دهم را می‌توانید انجام دهید. قبل از اینکه برویم سراغ موضوع امروز، برای دوستانی که می‌پرسیدند چطور می‌توانیم با کلیک کردن درآمد دلاری داشته باشیم، توضیحات کوتاهی را به مدت دو سه دقیقه آماده کردم.

بیششتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

وبسایت‌های کلیکی که با کلیک روی تبلیغات و ویدیوها به شما پول می‌پردازند را در ادامه به شما نشان می‌دهم و این که چنین وبسایت‌هایی چطور کار می‌کنند. اگر قبلا این دو سه دقیقه را دیدید این بخش را جلو بزنید تا به موضوع جذاب امروزمان برسید.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد.

نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

کسب درآمد دلاری روزانه از وب سایت quora

 خب، اینجا وبسایت quora.com هست.

وب سایت quora و کسب درآمد دلاری روزانه

یکی از بزرگ‌ترین پلتفورم‌های دنیای وب. وبسایت quora یک وبسایت انجمن و تالار گفتگو است. یعنی افراد می‌آیند تاپیک‌ها  موضوع‌هایی را ایجاد می‌کنند، سؤال‌هایشان را مطرح می‌کنند، و بقیه کاربرها می‌آیند به آن سؤال جواب می‌دهند و بقیه خواننده‌ها و بازدیدکننده‌های وبسایت به آن پاسخ‌ها vote یا رأی می‌دهند. مثل لایک و دیس‌لایک. یعنی همه با این پلتفورم درگیرند. چه شخصی که سؤال مطرح می‌کند، چه افرادی که پاسخ می‌دهند،  چه افرادی که فقط مطالب را می‌خوانند. بنابراین طبیعی است که رتبه بالایی در گوگل داشته باشد. در نتیجه، بازدیدکننده‌های زیادی را در طول شبانه‌روز دارد. قبلا در رابطه با کسب درآمد از وبسایت quora ویدیوهای متعددی را روی چنل قرار دادم که پیشنهاد می‌کنم آنها را از دست ندهید. اما روش امروز! ما توی quora ثبت نام کردیم و log in کردیم که بسیار ساده است و دیگر در ویدیوهایم راجع به ثبت نام و log in کردن چیزی نمی‌گویم و آموزش نمی‌دهم، چرا که حوصله بسیاری از افراد سر می‌رود.

10 سایت پربازدید جهان و کسب درآمد دلاری روزانه

وقتی که به اینجا، صفحه اصلی، آمدیم یک موتور جستجو در قسمت بالا می‌بینیم و می‌توانیم هر چه که بخواهید را جستجو کنید. من top 10 را جستجو می‌کنم. Top 10 را می‌توانید در فضای وب و یوتیوب به صورت مقاله یا ویدیو ببینید. مثلا ده تا از بزرگ‌ترین برج‌های دنیا می‌شود تاپ تن. ده نفر از باهوش‌ترین افراد دنیا. ده نفر از ثروتمندترین افراد دنیا. ده تا از گران‌ترین ماشین‌ها دنیا. همین طور ده تا، ده تا می‌توانیم دسته‌بندی‌های مختلفی را در وب قرار دهیم. این موضوع تاپ تن بسیار پر طرفدار است. مخصوصا بین صاحبان وبسایت‌ها و یوتیوبرهایی که دنبال محتوا هستند و می‌خواهند در این رابطه محتوا تولید کنند. من این موضوع را جستجو کردم. مثلا اینجا نوشته است ده ایده‌ فلسفی را که همه باید بدانند.

یا مثلا اینجا نوشته است ده تا از الگوریتم‌هایی که هر مهندس نرم افزار باید با جان و دل بلد باشد.

مثلا من این را باز می‌کنم. همان طور که می‌بینید سؤالی را مطرح کرده است و افرادی هم به آن پاسخ دادند. من یکی از پاسخ‌هایی که به نظرم خوب رسید را مشخص کردم و این ده مورد را کپی می‌کنم. می‌خواهیم این تاپ تن را تبدیل به یک مقاله کنیم و در بعضی از وبسایت‌ها بفروشیم.

سایت articles insider

یکی از این وبسایت‌ها articlesinsider.com است. وقتی به این وبسایت آمدید بروید به قسمت write for us and get paid یعنی برای ما بنویس و پول بگیر.

وقتی رویش کلیک کنید صفحه‌ای باز می‌شود که شرایطشان را می‌توانید بخوانید. گفته است برای ما مقاله بنویسید و در ازایش ده دلار دریافت کنید.

به جز این وبسایت، وبسایت‌های دیگری هم هست که اگر خواستید لیستشان را پیدا کنید در گوگل بنویسید write top 10 and get paid . اینجا لیست وبسایت‌ها را برایتان می‌آورد که از شما مقاله می‌گیرند و به شما پول می‌پردازند. البته فروش محتوا به روش‌های دیگر هم امکان‌پذیر است. اما من راحت‌ترین روش را دارم می‌گویم که نیازی به اکانت در وبسایت‌های فریلنسری یا بازاریابی و سر و کله زدن با کارفرماها ندارد.

کسب درآمد دلاری روزانه از ChatGPT

حالا ما آن ده عنوانی که اینجا داشتیم را برمی‌داریم و می‌رویم به ChatGPT . اگر راجع به ChatGPT نمی‌دانید قبلا ویدیوهایی در این باره داشتم. توی گوگل هم می‌توانید روش ساخت اکانت با یک شماره مجازی را جستجو کنید. این شماره‌های مجازی را می‌توانید در وبسایت نامبرلند تهیه کنید. به کمک vpn و یک شماره مجازی verify کنید و در عرض ۵ دقیقه اکانت ChatGpt داشته باشید، که پیشنهاد می‌کنم حتما این کار را انجام دهید، چرا که آچار فرانسه شما به حساب می‌آید. حال فرض می‌کنیم شما هیچ تخصص و دانشی در زبان انگلیسی ندارید.

اول می‌آیم ده عنوان را اینجا پیست می‌کنم اما enter نمی‌زنم، هیچ کاری نمی‌کنم.

بعد به گوگل ترنسلیت می‌روم و فرض می‌کنم انگلیسی نمی‌دانم و به فارسی می‌نویسم: «برای هر یک از عناوین زیر یک پاراگراف بنویس. و طول هر پاراگراف بین ۴ تا ۸ خط باشد.» این دستوری است که داریم آماده می‌کنیم تا به ChatGPT بدهیم تا بر اساس این دستور و عناوینی که داشتیم یک مقاله خوب و تمیز تحویلمان دهد.

حالا ترجمه متن را کپی می‌کنم.

به ChatGPT برمی‌گردم و بالای عناوین پیست می‌کنم و اینجا دو نقطه می‌گذارم. Enter را می‌زنم. مثل اینکه مشکل داشت. من رفرش می‌کنم و دوباره می‌آیم. ظاهرا vpn ام قطع شده بود که وصلش کردم.

حالا enter را می‌زنیم، ChatGPT شروع می‌کند به نوشتن. مثلا راجع به این عنوان ۵ خط نوشت. راجع به این هم نوشت. و همین طور صبر می‌کنیم تا تمام شود.

تمام که شد اینها را کپی می‌کنم و می‌برم به وبسایت Grammarly تا ویرایشش کنم. اگر نمی‌دانید قبلا توضیح دادم، وبسایت Grammarly وبسایتی است که متن شما را ویرایش و اصلاح می‌کند. برای تمام متن‌های انگلیسی که قرار است به کارفرما تحویل دهید قبلش بروید به وبسایت Grammarly. اگر اکانت پرمیوم را می‌خواهید با سی چهل هزار تومن در ایران اکانت اشتراکی‌اش را می‌خرند. کافی است در گوگل «خرید اکانت اشتراکی Grammarly» را جستجو کنید. بعد از خرید می‌توانید از امکانات پرمیومش استفاده کنید.

استفاده از سایت گرامرلی برای کسب درآمد دلاری روزانه

اینجا متن را کپی پیست می‌کنم، خب، اینجا نوزده ایراد ویرایشی را به من نشان می‌دهد. تازه، این اکانت رایگان است. وقتی در وبسایت ثبت نام کنید به این می‌رسد. اینها را برای من تشخیص داد. وقتی که این موارد را اصلاح کردم متن را در یک فایل ورد کپی می‌کنم. بعد مکاتبه می‌کنم و به articlesinsider یا وبسایت‌های دیگری که گفتم در گوگل جستجو کنید می‌فرستم. این مقاله‌ها را به همین سادگی که دیدید از شما می‌خرند. خیلی ممنونم که تا اینجا با من بودید. اگر خواستید ویدیوهای بیشتری در رابطه با کسب درآمد دلاری روزانه ببینید حتما چنل من را سابسکرایب کنید و ویدیوهای دیگرم را ببینید. اگر هم از این ویدیو خوشتان آمد برای حمایت از من یک لایک پایین ویدیو بزنید. اگر هم خوشتان نیامد که هیچ اشکالی ندارد و ممنون که تا اینجا وقتتان را در اختیار من قرار دادید. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سایت درآمد دلاری که نیاز به تخصص نداره (به کمک هوش مصنوعی ناشناخته)

اگر مایل به تماشای ویدئو بهترین سایت درآمد دلاری نیستید، می‌توانید مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، دوباره آمدم با یک ویدیوی جدید دیگر. قرار است یک روش جذاب و راحت که بهترین سایت درآمد دلاری هست را به شما آموزش دهم. همان طور که می‌دانید چنل من دو ویژگی بارز دارد. یک اینکه روش‌هایی که به شما معرفی می‌کنم را امتحان کردم. واقعا جواب می‌دهد و می‌توانید از طریق آن درآمد داشته باشید. و وبسایت‌های کلاهبردار را به هیچ وجه در چنلم معرفی نمی‌کنم. مورد دوم اینکه روش‌هایی که به شما معرفی می‌کنم برای انجام دادنشان به تخصص نیاز ندارید. و صرفا با دنبال کردن دستورالعمل‌ این ویدیوها می‌توانید به درآمد دلاری برسید. من اینجا هستم تا به شما اثبات کنم کسب درآمد، مخصوصا کسب درآمد دلاری، بسیار راحت است و پول در آوردن از اینترنت کار بسیار شیرین، جذاب و راحتی است. بنابراین برای اینکه فوت و فن این روش‌ها را یاد بگیرید ویدیوها را تا آخر ببینید و برای حمایت از من لایک را بزنید.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

اگر هم خوشتان نیامد لایک نزنید، هیچ اجباری نیست. اما قبل از اینکه سر اصل مطلب برویم، برای دوستانی که همیشه سؤال می‌کنند روش‌های کلیکی چطور کار می‌کند و چطور می‌شود با کلیک روی تبلیغات یا ویدیو درآمد دلاری داشت، در ادامه به مدت دو سه دقیقه توضیح می‌دهم. لطفا این توضیحات را ببینید. اگر قبلا دیده‌اید، این دو سه دقیقه را رد کنید و بروید سر اصل مطلب.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند.

آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

latium بهترین سایت درآمد دلاری

خب، اینجا وبسایت latium.org است. یک وبسایت فریلنسری قوی است. در حد upwork، freelancer و fiverr نیست اما وبسایت قوی‌ای است و یک امتیازی دارد که دارد این است که از داخل ایران هم می‌توانید با آن کار کنید و امتیاز بزرگش این است که با ارز دیجیتال با شما تسویه می‌کند.

سایت Latium

از چند ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که در ادامه همه را به شما نشان می‌دهم. اما قرار نیست هیچ کار تخصصی بکنید؛ نیاز نیست طراحی سایت کنید یا طراحی لوگو انجام دهید. قرار نیست چنین کارهایی را به شما نشان دهم.

می‌خواهم یک روشی را به شما یاد دهم که خیلی راحت در این وبسایت و هم وبسایت‌های فریلنسری دیگر مثل fiverr، upwork و freelancer.com بتوانید یک پروژه بگیرید و آن پروژه را به کمک هوش مصنوعی در کمتر از یک دقیقه انجام دهید و به کارفرما تحویل دهید و پول بگیرید.

آموزش کار با سایت Latium

این وبسایت latium.org هست و اینجا صفحه اولش است. می‌روم سر اصل مطلب. شما می‌توانید sign up یا ثبت نام کنید و بعد log in کنید. مدتی است که مراحل ثبت نام در وبسایت‌ها را در ویدیوهایم توضیح نمی‌دهم. Sign up، یا register کردن همان ثبت نام خودمان است. ایمیل، پسورد و شاید نام کاربری از شما می‌خواهند. بعضی از وبسایت‌ها هم می‌پرسند از کدام کشور هستید، که از لیستی که به شما می‌دهد کشور را انتخاب می‌کنید و register را می‌زنید و تمام. بعد با اکانتتان log in می‌کنید. من در latium.org ثبت نام و log in کردم. و چنین صفحه‌ای برای من باز شده است.

آموزش کار با سایت Latium

این صفحه کاربری وبسایت latium است. اینجا با گزینه‌هایی که کار داریم، یکی my wallet است. وقتی رویش کلیک کنید می‌بینید که قسمت تسویه حسابش است. از آنجایی که این اکانت جدید است و هیچ کاری نکردم و درآمدی نداشتم می‌بینید که balance من صفر است. اینها هم صفر است.

اگر من مبلغی را در بیاورم اینجا نشان می‌دهد، که اگر اشتباه نکنم نه یا ده ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. و مثلا به صورت بیت کوین، اتریوم، لتیوم، لتیوم ایکس، لایت کوین، یو اس دی کوین و ورک با شما تسویه می‌کند و هر کدام را که خواستید withdraw را می‌زنید. اینجا به شما یک گزینه‌هایی را نشان می‌دهد و مثلا اگر BTC یا همان بیت کوین را بزنم، اینجا از من آدرس wallet را می‌خواهد. بعد از دانلود اپلیکیشن تراست والت می‌بینیم که آنجا هم BTC دارد و در قسمت receive یا دریافت پول یک کد به ما می‌دهد، کد را اینجا کپی پیست می‌کنیم و مقدار پولی که می‌خواهیم را می‌نویسیم و همان مقدار BTC را برای ما می‌فرستد. ما می‌توانیم آن مقدار ارز دیجیتال را توسط صرافی‌های ارز دیجیتال داخل ایران یا افرادی که می‌آیند خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال و نقد کردنش را ارائه می‌کنند نقد می‌کنیم و پول را به صورت ریالی به حساب بانکی خودمان واریز می‌کنیم. این دیگر چیز خاصی نیست و خودتان می‌توانید درباره‌ نصب تراست والت یا کیف پول ارز دیجیتال بیشتر تحقیق و جستجو کنید و آموزش‌های بسیار زیادی به صورت رایگان در وب هست. خب این قسمت wallet  بود. با این قسمت دیگر کاری نداریم.

می‌رویم به قسمت browse. وقتی رویش کلیک کنیم می‌بینیم در اینجا افرادی هستند که آگهی دادند که می‌توانند فلان خدمات را ارائه دهیم.

دسته‌بندی‌های مختلفی دارد.

مثلا اینجا graphic and design است. دسته‌بندی‌هایش را هم می‌توانید از اینجا انتخاب کنید.

من اینجا colorize را جستجو می‌کنم. شما هم می‌توانید همین را جستجو کنید. ببینید، اینجا خدماتی را برایمان می‌آورد. مثلا این شخص می‌گوید من عکس سیاه و سفید شما را colorize یا رنگی می‌کنم. افراد زیادی هستند که عکس‌های سیاه و سفید دارند و می‌خواهند این عکس‌ها را رنگی کنند. و خودشان بلد نیستند چنین کاری را انجام دهند. افرادی که به فتوشاپ مسلط هستند می‌توانند این کار را انجام دهند. شاید کمی کار مشکلی باشد. اما من می‌خواهم یک هوش مصنوعی به شما یاد دهم که در عرض چند ثانیه این کار را با کیفیت بالا، به صورت رایگان، برای شما انجام می‌دهد. و تنها کاری که باید اینجا انجام دهید این است که به عنوان فریلنسر یک پروفایل بسازید و اینجا آگهی دهید. برای نوشتن متن آگهی هم می‌توانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید. مثلا بنویسید من عکس‌های سیاه و سفید شما را رنگی می‌کنم. مثل همین شخص که نوشته است colorize می‌کند. و این شخص که برای دستمزد نوشته است ۱۲ دلار، شما بنویسید ۱۰ دلار. و اگر این شخص نوشته است ۳ روزه تحویل می‌دهد، شما بنویسید کمتر از ۳ ساعت تحویل می‌دهید. و از این طریق بازار را به دست بگیرید. نه فقط در این وبسایت، در سایت fiverr مشتری‌های بیشتری برای شما در همین زمینه کار هست. اگر بیشتر نگاه کنید افراد دیگری همین جا هستند که این خدمات را ارائه می‌کنند. مثلا ببینید، این هم هست. این شخص هم هست. افراد زیادی هستند که دارند در این سایت این کار را می‌کنند. شما هم می‌توانید پروفایل بسازید و این کار را انجام دهید.

حالا چطور این عکس‌ها را رنگی می‌کنیم؟ می‌رویم به وبسایت imagecolorizer.com . من لینک این وبسایت و وبسایت قبلی را در قسمت توضیحات ویدیو در یویتیوب قرار می‌دهم. اگر به قسمت توضیحات بروید لینکشان هست و می‌توانید روی این وبسایت‌ها به راحتی کلیک کنید.

وقتی که وارد این وبسایت هوش مصنوعی شویم می‌بینیم خدمات زیادی را ارائه می‌کند. مثلا یکی از این خدمات همین رنگی کردن است. از بقیه خدمات هم می‌توانیم استفاده کنیم و برای هر کدام پروژه‌های متفاوتی را در سایت‌های فریلنسری می‌توانیم ایجاد کنیم، و از این طریق درآمد داشته باشیم. مثلا عکس‌هایی که خراب شده‌اند، یک تکه‌شان کنده شده یا تراشیده شده یا از بین رفته است، را ترمیم می‌کند. هوش مصنوعی پیشرفته‌ای است. خب، کارهای دیگر هم انجام می‌دهد. ما در این وبسایت log in می‌کنیم.

کار با سایت سایت imagecolorizer

بعد از ورود و رفتن به قسمت colorize، به ما می‌گوید عکسمان را اینجا آپلود کنیم.

من عکس آماده ندارم ولی می‌خواهم نحوه کار را به شما نشان دهم. می‌رویم به سایت pexels.com. می خواهیم ببینیم چطور کار می‌کند. در این وبسایت black and white را جستجو می‌کنم.

ببینیم چه عکس‌های سیاه وسفیدی به ما می‌دهد. مثلا این آقا را انتخاب می‌کنم. Free download را می‌زنم. این عکس دانلود شد. حالا می‌روم به وبسایت imagecolorizer.com و عکس را آپلود می‌کنم.

استارت را می‌زنم. حالا صبر می‌کنم تا لود شود و به ما عکس رنگی را تحویل دهد.

حالا preview را می‌زنم ببینیم برای ما چه ساخته است. اگر دانلود را بزنید نسخه کامل رنگی را به ما می‌دهد، ولی الان دارد مقایسه می‌کند.

 این قبلش است و این هم بعدش. ببینید چقدر قشنگ رنگی کرده است. حتی رنگ پوست این آقا که سیاه پوست دو رگه است را هم توانست تشخیص دهد و مثلا سفید به ما نشان نداد. یعنی تا این حد پیشرفته است. رنگ ساعتش را ببینید. رنگ پیش زمینه و همه چیز را درست به ما تحویل داده است. ما از اینجا که دانلود کردیم می‌توانیم برویم عکس را برای مشتری‌مان آپلود کنیم. اگر این روش جالبی بود برای بهترین سای درآمد دلاری بود، لطفا ویدیو را برای حمایت از من لایک کنید تا روش‌های جذاب دیگر را هم برایتان بسازم. دوستان، یادتان نرود که چنلم را سابسکرایب کنید. هر روز روش‌های خاص و عجیب و غریب کسب درآمد دلاری که هیچ کجا به شما آموزش نمی‌دهند را اینجا معرفی می‌کنم. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)
درامد دلاری واقعی با به اشتراک گذاشتن اینترنت اضافه(ماهیانه 28 دلار)
روش جدید درامد دلاری در خانه روزی 200 دلار با هوش مصنوعی جدید
کسب درآمد دلاری تضمینی روزی 110 دلار با کپی پِیست
کسب درآمد دلاری بالا با کپی پِیست ، ماهیانه 3500 دلار تضمینی

برچسب های مرتبط

https://0ta100 net/news/بهترین-سایت-درآمد-دلاری ،

کسب درآمد دلاری بالا فقط با کپی پِیست کردن – ماهیانه 3500 دلار تضمینی

اگر مایل به مشاهده این ویدئو نیستید، می‌توانید مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، همان طور که می‌دانید چنل من یک فرق بزرگ با سایر چنل‌های درآمد دلاری دارد. آن هم این است که روش‌هایی که معرفی می‌کنم امتحانشان کرده‌ام و روش‌های خلاقانه‌ای هستند که هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید، واقعی هستند و حتما جواب می‌دهند. از همه مهم‌تر، وبسایت‌های کسب درآمد دلاری که کلاهبردار هستند را به هیچ وجه در این چنل معرفی نمی‌کنم. بنابراین می‌توانید با خیال راحت روش‌هایی که معرفی می‌کنم را انجام دهید، و بسیاری از آنها این پتانسیل را دارند که تبدیل به شغل اصلی شما شود. منتها باید اقدام کنید و پشتکار داشته باشید تا به نتیجه‌های دلخواه برسید. روشی که می‌خواهم امروز به شما معرفی کنم فقط با کپی پیست و با کلیک کردن می‌توانید کسب درآمد دلاری بالا داشته باشید. حالا می‌گویید چطور؟

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

در ادامه حتما به شما می‌گویم. اما قبل از اینکه برویم سر اصل مطلب برای دوستانی که می‌خواستند بدانند وبسایت‌های کلیک چطور کار می‌کنند.

راحت‌ترین راه برای کسب درآمد دلاری بالا

یعنی آیا با کلیک روی تبلیغات یا کلیک روی ویدیو می‌توان درآمد دلاری داشت یا نه، در ادامه در دو سه دقیقه توضیحاتی را به شما می‌دهم. این وبسایت‌ها را باز می‌کنم، به شما نشان می‌دهم چطور می‌توان ازشان درآمد داشت. اگر قبلا این ویدیو را دیدید، این دو سه دقیقه را جلو بزنید و یکراست بروید سر مطلب امروزمان.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم.

بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

نحوه کار با مارکت پلیس kickbooster

خب، اینجا وبسایت kickbooster.me هست. این وبسایت یک marketplace بزرگ است. و یکی از سیستم‌های affiliate marketing بزرگ در دنیاست. یکی از مزیت‌هایش این است که از داخل ایران با یک vpn می‌توانید ثبت نام و فعالیت کنید.

مثل وبسایت‌هایی مانند کلیک‌بنک نیست که اجازه ندهد شما درش فعالیت کنید. وبسایت‌های بزرگی مثل کلیک‌بنک، جی وی زو، وریور پلاس، کامیشن جانکشن، اینها مارکت‌پلیس‌ها و سیستم‌های affiliate marketing بزرگی هستند که از داخل ایران نمی‌توانید در آنها فعالیت کنید. ولی خوشبختانه این وبسایت kickbooster.me می‌توانید با یک vpn درش ثبت نام و از سیستم affiliate آن استفاده کنید. البته نگران نباشید. اسم affiliate marketing که می‌آید همه فکر می‌کنید که باید وبسایت داشته باشید، باید دیجیتال مارکتینگ بلد باشید، یا سئو بلد باشید! نه، هیچ کدام از اینها در روشی که می‌خواهم به شما یاد دهم نیاز نیست انجام دهید. داخل وبسایت sign up می‌کنید. من مراحلش را دیگر نمی‌گویم. یک فرم ساده است که داخلش ایمیل، اسم و پسورد را وارد می‌کنید. بعد از آن هم log in می‌کنید. وبسایت kickbooster به این صورت است که افراد و شرکت‌های مختلف واردش می‌شوند و محصولات فیزیکی یعنی واقعی و دیجیتال خودشان را برای عرضه و فروش قرار می‌دهند. این وبسایت پلتفورمی است که می‌توانید این محصولات را انتخاب کنید، بعد لینکی به شما می‌دهد و اگر این لینک را هر کجا بگذارید و خریدار از طریق این لینک آن محصول را بخرد سیستم متوجه می‌شود و به صورت اتوماتیک به شما کمیسیون می‌دهد. این سیستم کاملا درست و اصولی کار می‌کند. در وبسایت kickbooster هزاران محصول است که می‌توانید promote کنید.

نحوه کار با مارکت پلیس kickbooster برای کسب درآمد دلاری بالا

وقتی ثبت نام می‌کنید چنین داشبوردی را به شما نشان می‌دهد.

مارکت پلیس های معروف

مثلا در این قسمت داشبورد کمپین‌ها یا محصولاتی که boost کردید را نشان می‌دهد. Boost یعنی تقویت کردن، ارتقا دادن، promote کردن. من اینجا با اکانت جدیدم به صورت امتحانی یک محصولی را promote کردم و اینجا نشان داده است. کلیک‌هایی که روی این لینک شده است را اینجا نشان می‌دهد.

Referral یا لینک زیر مجموعه را اینجا نشان می‌دهد. داخل پرانتز باید بگویم اگر لینک referral که سیستم به شما می‌دهد را برای افراد دیگری، دوستانتان یا غریبه‌هایی که روی لینک کلیک می‌کنند ارسال کنید و آنها بیایند ثبت نام کنند و بعد آنها هم در این وبسایت affiliate marketing کنند و فروش داشته باشند سه درصد از کمیسیونی که آنها می‌فروشند را بابت هر فروششان به شما می‌دهند. نه اینکه از پول آنها کسر کند. سه درصد از کل کمیسیون آنها را به شما می‌دهد.  مثلا اگر کمیسیون آنها ده درصد است، ده درصد را بهشان می‌دهد، و سه درصد از آن ده درصد را به پول شما اضافه می‌کند. و سیستم جذابی می‌تواند باشد. حالا ما کاری به زیرمجموعه و referral نداریم. خب، چون فعلا اطلاعات اینجا خام است زیاد اهمیتی ندارد.

ما می‌رویم به marketplace.

به این قسمت که بروید لیست تمام محصولاتی که می‌توانید اینجا promote کنید را به شما نشان می‌دهد. من از این به بعد از واژه boost استفاده می‌کنم. اینجا محصولاتی که می‌توانید boost کنید را نشان می‌دهد.

اینجا category یا دسته‌بندی دارد که می‌توانید انتخاب کنید. مثلا روی design می‌گذارم. Design را انتخاب می‌کنم. اینجا محصولات مرتبط با این دسته را برایم آورد. خیلی زیاد است. ببینید! هزاران محصول است. در هر یک از این دسته‌بندی‌ها هزاران محصول است که می‌توانید boost کنید.

حالا من می‌آیم اینجا را sort می‌کنم. یک فیلتر است این بالا، این فیلتر را می‌گذارم روی بیشترین کمیسیون. یعنی محصولات را از بیشترین به کمترین کمیسیون نشان دهد. اینجا گوشه سمت چپ هر تصویر نشان می‌دهد که چند درصد کمیسیون از فروش این محصول به ما می‌دهد.

این محصول سی درصد کمیسیون دارد که البته رقم قابل توجهی است. رویش کلیک می‌کنم. ببینیم چه محصولی است.

اینجا لینک affiliate را به ما نشان می‌دهد. اگر این لینک را کپی کنیم، و هر جایی قرار دهیم، هر کس روی این لینک کلیک کند و بعد محصول را سفارش دهد یک کمیسیون سی درصدی به ما می‌رسد.

مارکت پلیس های خارجی برای کسب درآمد دلاری بالا

حالا من رویش راست کلیک می‌کنم تا ببینیم صفحه محصولشان یا به اصطلاح landing page شان چطور است. محصولی است که می‌توانید رویش بخوابید یا به آن تکیه دهید و باعث بهبود کمردرد، گردن درد و کلا درد پشت می‌شود. اینجا شبیه ستون فقرات است. به صورت خیلی حرفه‌ای طراحی شده است. قیمتش ۳۷۵ دلار است که اگر سی درصدش را حساب کنید حدود صد و بیست دلار می‌شود. این هم توضیحات و عکس محصول است. فیلم گذاشتند. یک landing page حرفه‌ای و کامل است و اگر کسی وارد این صفحه شود احتمال خریدش بالا می‌رود. خب، ما این لینک را چه کار می‌کنیم؟ حالا چطور این محصول را می‌فروشیم؟ اول این لینک را کپی می‌کنیم تا آن را داشته باشیم.

حالا به وبسایت quora.com می‌رویم. این وبسایت یکی از پلتفورم‌ها و یکی از انجمن‌های بسیار بزرگ اینترنتی است. بسیاری از عبارت‌هایی که در آن جستجو می‌کنند و تاپیک‌هایی که درش ایجاد می‌کنند در گوگل رتبه دارد. میلیون‌ها بازدید روزانه دارد. و به این صورت کار می‌کند که کاربر محور است. افراد واردش می‌شوند. سؤال‌هایی که در ذهنشان است را می‌پرسند و افراد دیگر می‌آیند به آن سؤال‌ها پاسخ می‌دهند. افراد دیگری که آن سؤال مشترک را دارند در quora یا گوگل جستجو می‌کنند تاپیک‌های مشابه و مرتبط را مطالعه می‌کنند و سؤال و جواب‌های بقیه را می‌خوانند. حالا ما می‌خواهیم چه کار کنیم؟ اینجا ثبت نام و بعد log in می‌کنیم و یک چنین صفحه‌ای را به ما نشان می‌دهد. میلیون‌ها تاپیک یا موضوع گفتگو داخلش است.

از آنجایی که محصول ما راجع به درد پشت، درد کمر و گردن و مسائلی از این دست بود ما عبارت back pain را اینجا جستجو می‌کنیم. ببینید چه موضوعات مرتبطی را برای ما می‌آورد. کلمه کلیدی ما back pain هست.

ببینید! What is the best solution for back pain? یعنی بهترین راه حل برای درد پشت چیست؟

حدود ۸۸۱ نفر به این سؤال جواب دادند. این یکی هم ۵۱۶ نفر. می‌بینید؟ در تمام سؤال‌ها کلمه کلیدی back pain را دارد. خب، خیلی زیادند. همین طور پایین بیایید باز هم لود می‌کند. الان نمی‌دانم چرا پرید، به باگ خورد.

خب، من همین اولی را باز می‌کنم. شما می‌توانید تک تک اینها را باز کنید. یعنی باید این کار را کنید. باید وقت بگذارید، توی تب جدید هر یک از این تاپیک‌ها را باز کنید. یک کار دیگر هم می‌توانید انجام دهید. می‌توانید باز نکنید، از همین جا دکمه answer را بزنید. کارتان راحت‌تر می‌شود.

می‌گوید جواب شما به این سؤال چیست. خب، لینک محصول را داشته باشید.

من اینجا کپی پیست کردم. این لینک مخصوص محصول و اکانت ماست. یعنی اگر کسی از طریق این لینک وارد landing page شود و خرید کنند سی درصد کمیسیون به ما تعلق می‌گیرد.

این کد آخر لینک را سیستم برای ما ساخته است. حالا هر چقدر تعداد افرادی که روی این لینک کلیک می‌کنند بیشتر باشد، قطعا تعداد مشتری‌ها بیشتر است. مثلا اگر نرخ تبدیل یا conversion rate یک درصد باشد، یعنی از هر صد نفر که روی این لینک کلیک می‌کنند و وارد صفحه می‌شوند یک نفرشان می‌خرد. حالا فرض کنید در روز ۱۰۰۰ نفر کلیک کنند و نرخ تبدیل یک درصد باشد، می‌شود ده عدد فروش. یعنی ده تا ۱۲۵ دلار می‌شود ۱۲۵۰ دلار. یعنی رقم‌های بسیار قابل توجهی را با کار زیاد و هوشمندانه و داشتن استمرار می‌توانید به دست آورید.

حالا سؤال این بود که بهترین راه حل برای درد پشت چیست؟ ما به گوگل ترنسلیت می‌رویم. فرض می‌کنیم خودمان زبان نمی‌دانیم. زبان را روی فارسی به انگلیسی می‌گذاریم. و به فارسی می‌نویسیم اگر کمر درد دارید این دستگاه شما را شفا می‌دهد. اینجا جمله انگلیسی را برای ما می‌نویسد. کپی می‌کنیم.

به اینجا می‌آییم پیست را می‌زنیم و یک دو نقطه هم می‌گذاریم. لینک را هم قبلا گذاشته بودیم. هر کس که این فوروم را بخواند، از جمله کسی که این تاپیک را درست کرده است، می‌تواند پاسخ شما را بخواند و روی این کلیک کند. البته هر چقدر جملاتی که اینجا می‌نویسید کاربردی‌تر و جذاب‌تر باشد و اینکه افراد را ترغیب کنید که روی آن کلیک کنند، قطعا نرخ تبدیلتان بالاتر می‌رود. در نهایت پست را می‌زنیم و همین طور برای تک تک تاپیک‌ها این را انجام می‌دهیم. به جز این سایت، وبسایت reddit هم هست. این هم به صورت رایگان است. یک فوروم بسیار بزرگ است که افراد می‌آیند آنجا سؤال و جواب می‌کنند. توی reddit هم بروید back pain را جستجو کنید. آنجا هم برای ما می‌آورد. اگر این لینک را در تک تک آن تاپیک‌ها قرار دهید، فروش قابل توجه و کسب درآمد دلاری بالا خواهید داشت.

خب، این هم از ویدیوی امروز ما. اگر خوشتان آمد و به نظرتان ویدیو کاربردی بود و به دردتان می‌خورد، یا از این روش می‌توان درآمد کسب کرد، برای حمایت از من این ویدیو را لایک کنید. اگر هم خوشتان نیامد بگذرید و هیچ. اگر هم خواستید ویدیوهای بیشتر درباره کسب درآمد دلاری ببینید، روش‌های خاص و جدیدی که در این چنل یاد می‌دهم، دکمه سابسکرایب را بزنید تا نوتیفیکیشن تک تک ویدیوها برای شما بیاید. خیلی ممنون که تا اینجا با من بودید. برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم. خدا نگهدار.

معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)
درامد دلاری واقعی با به اشتراک گذاشتن اینترنت اضافه(ماهیانه 28 دلار)
روش جدید درامد دلاری در خانه روزی 200 دلار با هوش مصنوعی جدید
کسب درآمد دلاری تضمینی روزی 110 دلار با کپی پِیست
بهترین سایت درآمد دلاری  که نیاز به تخصص نداره(به کمک هوش مصنوعی ناشناخته)

کسب درآمد دلاری تضمینی روزی 110 دلار با کپی پیست

سلام به صفر تا صدی‌های عزیزم، قرار است در این ویدیو یک روش جدید کسب درآمد دلاری به شما یاد دهم که خیلی جذاب است و مطمئنم چیزی درباره‌اش نمی‌دانید. اصلا نمی‌دانستید که از این روش هم می‌توان کسب درآمد دلاری تضمینی داشت. قبل از اینکه شروع کنیم لازم است دو موضوع را مثل همیشه یادآوری کنم. یک اینکه روش‌هایی که من توی چنلم یاد می‌دهم روش‌هایی است که واقعی و کاربردی است و واقعا جواب می‌دهد. و از همه مهم‌تر سایت‌هایی که معرفی می‌کنم کلاهبرداری نیست. مورد دوم این است که در روش‌هایی که یاد می‌دهم لازم نیست تخصصی بلد باشید. بسیار راحت است و می‌توانید صرفا با مشاهده و الگوبرداری از ویدیوهای من آن روش را انجام دهید. اما قبل از اینکه برویم سر اصل مطلب، بسیاری از شما درباره‌ی سایت‌های کلیکی و درآمد دلاری از طریق مشاهده ویدیو کلیک روی تبلیغ‌ها از من سؤال داشتید. در دو سه دقیقه در ادامه به شما توضیحاتی را راجع به وبسایت‌ها و پلتفورم‌ها می‌دهم. اگر این ویدیو را قبلا دیدید این دو سه دقیقه را جلو بزنید و بروید سر اصل مطلب.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

کسب درآمد دلاری تضمینی از سایت فریلنسری fiverr

خب، رسیدیم به روشی که می‌خواستم به شما آموزش دهم. اینجا وبسایت fiverr است، یکی از بزرگ‌ترین وبسایت‌های فریلنسری در دنیا. خدمت دوستانی که نمی‌دانند به چه کسانی فریلنسر می‌گویند باید بگویم فریلنسرها افراد دورکاری هستند که به این پلتفورم‌ها می‌آیند و در این وبسایت‌ها ثبت نام می‌کنند.

کسب درآمد دلاری تضمینی از سایت فریلنسری fiverr

از یک طرف هم کارفرماهایی از سراسر دنیا به این وبسایت‌ها می‌آیند ثبت نام می‌کنند و پروژه‌هایشان را به این فریلنسرها می‌دهند تا انجامشان دهند. در همین سایت fiverr روزانه میلیون‌ها پروژه انجام می‌شود، اما قرار نیست به شما یاد دهم فریلنسر شوید یا در این وبسایت‌ها پروژه بگیرید. روشی که می‌خواهم به شما یاد دهم خیلی جدید است.

ثبت نام در سایت فایور

اول در قسمت سرچ باکس logo design را جستجو می‌کنم. یعنی طراحی لوگو. این فقط یک مثال بود. صدها یا هزاران کار دیگر را می‌توانید اینجا جستجو کنید و به همین صورت که آموزش می‌دهم پیاده‌سازی کنید.

ورود به سایت فایور

اینجا طراح‌های لوگوی متفاوتی را به ما نشان می‌دهد.

آموزش کار با سایت fiverr

مثلا این شخص از ۳۰ دلار را شروع می‌کند. و شخصی دیگر از ۶۵ دلار قیمت‌هایش شروع می‌شود و بالای ۱۰۰۰ تا مشتری و امتیاز (rate) داشته است. این شخص هم از ۱۲۰ دلار قیمت طراحی‌اش شروع می‌شود. و همین طور هزاران نفر هستند که دارند طراحی لوگو می‌کنند. شما یکی را انتخاب می‌کنید. مثلا این یکی را که افراد زیادی به آن امتیاز دادند و امتیازش ۴.۹ از ۵ است.

ما به انتهای وبسایت fiverr می‌رویم، در قسمت فوتر، قسمت community زیرمجموعه‌ای دارد به نام affiliate. Affiliate را در تب جدید باز می‌کنم.

این صفحه برایم باز می‌شود. این صفحه مربوط به همکاری در فروش وبسایت fiverr است. روی Join Now کلیک می‌کنم و یک چنین صفحه‌ای باز می‌شود.

فرم ثبت نام است. First name و last name مربوط به نام و نام خانوادگی شماست و ایمیل و نام کاربری و پسوردتان را می‌نویسید. و اینکه از کدام کشور هستید و زبانتان چیست. وقتی اینها را تکمیل کردید next را می‌زنید و شما ثبت نام می‌کنید. من قبلا ثبت نام کردم.

وقتی ثبت نام کنید چنین صفحه‌ای برای شما باز می‌شود و اگر  start doing را بزنید در نهایت وارد این صفحه می‌شوید. این پنل کاربری و داشبورد قسمت affiliate سایت fiverr است.

راجع به این قسمت کمی توضیح می‌دهم که قرار است در اینجا چه کار کنیم. اینجا داشبورد ماست و اینجا تمام عددها صفر است چون کاری در این اکانت یا حساب کاربری‌تان انجام ندادید و تازه تأسیس است.

اینجا مهم است که balance یا کیف پول است و مقدار پولی که تا حالا به دست آوردیم را نشان می‌دهد که فعلا صفر است. این هم که نام کاربری من است.

ما با این قسمت کار داریم. یعنی قسمت marketing tools. گزینه سوم یعنی default and deep links را انتخاب می‌کنیم. این قسمت برای ما باز می‌شود. حالا برمی‌گردیم به صفحه اصلی سایت fiverr که طراحی لوگو را جستجو کرده بودیم. اینجا طراح لوگویمان را انتخاب می‌کنیم. راست کلیک کردم و در تب جدید باز کردم. اینجا صفحه مربوط به طراحی لوگو این فریلنسر است.

لینک این صفحه را کپی می‌کنم.

و می‌روم به آن قسمت سایت در بخش LP URL آن لینک را پیست می‌کنم.

بعد از کپی پیست لینک مشاهده می‌کنید که اینجا لینک‌ها را برای من می‌سازد. ما با این fiverr CPA کار داریم. یعنی لینک اول.

می‌رویم به قسمت Commission Plan. توی کمیسیون پلن گزینه‌ای داریم به نام CPA. این CPA یعنی یعنی تعداد کلیک به ازای هر لینک به ازای هر هزار نفر. یعنی هر هزار نفری که روی لینکی که ساخته بود و قرار بود جای دیگر از آن استفاده کنیم سایت fiverr به شما صد دلار پول می‌دهد. اگر کسی روی آن لینک کلیک کرد و به صفحه آن فریلنسر رفت و لوگو سفارش داد ده درصد از آن مبلغ هم به شما اضافه می‌شود. یعنی چه؟

یعنی اگر کسی آمد و لوگوی ابتدایی که به قیمت ۶۵ دلار است را سفارش داد شش و نیم دلار که همان ده درصد است به شما می‌پردازند. این موضوع را تا اینجا داشته باشید، حال بر می‌گردیم سراغ همان لینکمان. دوباره اینجا کپی پیست می‌کنم.

کوتاه کننده لینک bitly چیست؟

حال می‌روم به سایت bitly.com که کوتاه کننده لینک است.

استفاده از کوتاه کننده لینک bitly

چون این لینکی که سیستمشان ساخته بسیار طولانی است. ما هم لینک طولانی نمی‌خواهیم چون کاربرها چندان مایل نیستند روی چنین لینک‌هایی کلیک کنند. بنابراین باید اینجا ثبت نام و بعد لینک را کوتاه کنم. بعد از انجام این مراحل دوباره ویدیو را ادامه می‌دهم.

استفاده از سایت quera

وقتی لینک را کوتاه کردیم فرض می‌کنیم چنین لینکی به ما می‌دهد. این را کپی می‌کنیم و بعد می‌رویم به سایت quora.com. این وبسایت پلتفورمی است که مردم از سراسر دنیا می‌آیند درش ثبت نام می‌کنند و سؤال‌هایشان را می‌پرسند، بعد افراد دیگر به آنها جواب می‌دهند. وبسایت quora بازدیدکننده‌های بسیار زیادی در طول روز دارد. در موتورهای جستجو، از جمله گوگل، رتبه‌های خوبی دارد، و در هر تاپیکی که در این وبسایت ایجاد می‌شود هزاران و گاهی صدها هزار بازدید دارد. بنابراین کاری که قرار است انجام دهیم، از آنجایی که موضوع ما درباره‌ی طراحی لوگو بود، در قسمت جستجو logo design را جستجو می‌کنیم و می‌بینیم چه تاپیک‌هایی را برای ما می‌آورد.

ببینید چقدر تاپیک برایمان آورد. همین طور که پایین می‌رویم ادامه دارد. مثلا این تاپیک درباره این است که من چطور می‌توانم طراح لوگوی خوب پیدا کنم. می‌بینید که حدود ۲۲۰۰ نفر به این جواب داده‌اند. و این یکی می‌پرسد کی بهترین طراح لوگو است؟ و ۷۲۸ جواب گرفته است. می‌بینید که تاپیک‌های پربازدیدی هستند.

مثلا اینجا روی answer کلیک می‌کنم تا جواب دهم. و می‌نویسم check this page for best logo designer یعنی برای پیدا کردن بهترین طراح لوگو به این صفحه نگاهی بیاندازید، و دو نقطه می‌گذارم و می‌آیم پایین. بعد آن لینکی که وبسایت bitly به ما داده بود یعنی همان لینک کوتاه شده‌ای که مربوط به affiliate آن طراح لوگو بود را اینجا پیست می‌کنم. البته متن را همین طوری و بداهه نوشتم. باید روی متنتان بیشتر کار کنید. مثلا توضیحاتی بدهید و نه اینکه همین طور بگویید روی این لینک کلیک کنید. چند خط برای طرف بنویسید. اگر هم انگلیسی بلد نیستید، از گوگل ترنسلیت استفاده کنید و هر چه که در ذهنتان هست را می‌نویسید تا طرف ترغیب شود رویش کلیک کند. این لینک را اینجا می‌گذارید و پست می‌کنید. به همین ترتیب می‌توانید به تک تک این تاپیک‌ها جواب دهید و لینکتان را آنجا قرار دهید. تعداد زیادی از افراد می‌آیند و این تاپیک‌ها را بررسی می‌کنند.

این فقط یک نمونه بود برای طراحی لوگو، حالا حساب کنید توی تمام دسته‌بندی‌هایی که وبسایت fiverr دارد، مثل programming and tech یا digital marketing چقدر زیر مجموعه و دسته‌بندی‌های مختلف دارد. حالا اگر برای هر کدام چنین کاری انجام دهم می‌توانم روزانه بالای چند هزار کلیک روی لینک‌هام داشته باشم. و وبسایت fiverr برای هر هزار کلیک صد دلار به شما می‌دهد. حالا فرض کنید یک یا چند نفر آن پروژه را از طریق لینکی که گذاشتید سفارش دهند و ده درصد هم از مبلغ سفارششان به کمیسیون شما اضافه می‌شود و می‌توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

خیلی ممنون که تا اینجا با من بودید. اگر از ویدیو کسب درآمد دلاری تضمینی خوشتان آمد برای حمایت از من این ویدیو را لایک کنید. اگر هم خوشتان نیامد که هیچ. اگر خواستید ویدیوهای بیشتری در زمینه کسب درآمد دلاری ببینید حتما چنلم را سابسکرایب کنید، و علامت زنگوله را بزنید تا جدیدترین ویدیوها به شما نمایش داده شود. موفق و پیروز باشید، دوستان.  

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)
درامد دلاری واقعی با به اشتراک گذاشتن اینترنت اضافه(ماهیانه 28 دلار)
روش جدید درامد دلاری در خانه روزی 200 دلار با هوش مصنوعی جدید

روش جدید درامد دلاری در خانه روزی 200 دلار با هوش مصنوعی جدید

اگر مایل به مشاهده ویدئو درآمد دلاری در خانه نیستید، می‌توانید مقاله را مطالعه نمایید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، همان طور که می‌دانید چنل من یک فرق بزرگ با سایر چنل‌ها دارد. روش‌هایی که اینجا برای کسب درآمد دلاری به شما معرفی می‌کنم معمولا در چنل‌های دیگر آموزش داده نمی‌شود. روش‌های خلاقانه خودم است. امتحانشان کردم و جواب گرفتم. و وبسایت‌های درآمد دلاری که کلاهبردار هستند را در این چنل هرگز معرفی نمی‌کنم. پس با خیال راحت روش‌هایی که به شما معرفی می‌کنم را عملی کنید.

در این ویدیو قرار است یک هوش مصنوعی به شما معرفی کنم که به کمک آن بتوانید درآمد بسیار بالایی داشته باشید. هوش مصنوعی‌ای که تقریبا ناشناخته است و هر کسی نمی‌داند که از آن چه پول‌هایی را با چه کاربردهایی می‌توان درآورد.

اما قبل از آنکه برویم سر اصل مطلب، برای دوستانی که پرسیده بودند چطور می‌توان با کلیک کردن درآمد دلاری داشت توضیحات کوتاهی را ارائه می‌کنم.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

آموزش دریافت درآمد دلاری در خانه

وبسایت‌هایی هستند که با کلیک کردن روی تبلیغات و کلیک کردن روی ویدیوها می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. این وبسایت‌ها واقعی هستند و افراد زیادی واقعا از آن به دلار درآمد کسب می‌کنند. در ادامه در یک ویدیوی دو سه دقیقه‌ای نمایی از داخل این وبسایت‌ها و نحوه کار با آنها را به شما آموزش می‌دهم. اگر این بخش از ویدیو را دیده‌اید این دو سه دقیقه را رد کنید تا برویم سر ویدیوی اصلی خودمان.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

سایت فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری

خب، رسیدیم به اصل مطلب. موضوع امروز legiit.com . این وبسایت برای فریلنسرهاست. مثل fiverr.com یا upwork.com یا freelancer.com. اما با این تفاوت که ثبت نام کردن و احراز هویت در آن به سختی وبسایت‌های دیگر نیست. وبسایت‌های دیگر که اسم بردم معمولا از داخل ایران نمی‌توانید به راحتی با آنها کار کنید. اما این وبسایت فرق دارد.

سایت فریلنسری خارجی  legiit.com برای کسب دآمد دلاری در خانه

من تصمیم گرفتم از این به بعد مراحل ثبت نام در وبسایت‌هایی که معرفی می‌کنم را آموزش ندهم، چون ویدیوها طولانی و کسل‌کننده می‌شوند. هر کسی که می‌خواهد ثبت نام کند به راحتی روی دکمه sign up کلیک می‌کند و بعد از تکمیل فرم ثبت نام انجام می‌گیرد و با همان ایمیلی که وارد کرده است log in می‌کند. فرض می‌کنم شما در این وبسایت log in کردید. وارد این وبسایت که می‌شوید همین بالا یک نواری قرار دارد که منوهایش است. به قسمت video می‌روید و گزینه whiteboard videos را انتخاب می‌کنید.

اینجا پروژه‌هایی را به شما نشان می‌دهد. در واقع اینها فریلنسرهایی هستند که در این وبسایت این خدمات را مرتبط با whiteboard animation videos ارائه می‌کنند. چند سالی است که whiteboard animation videos ترند شده‌اند. احتمالا چنین ویدیوهایی را دیده‌اید. این ویدیوها به این صورت هستند که معمولا در زمینه آموزشی این انیمیشن‌ها را می‌سازند و یک دستی می‌آید و سریع نقاشی می‌کند و رویش صداگذاری می‌کنند و این ویدیوها را هر جا که خواستند آپلود می‌کنند. حالا شما هم قرار است به عنوان فریلنسر به این وبسایت بیایید و خدمات whiteboard animation را ارائه کنید. اما حتما می‌پرسید من که بلد نیستم نقاشی یا فیلمبرداری کنم یا انیمیشن بسازم و کارهای اینچنینی. اما نیاز نیست هیچ یک از این کارها را کنید. در واقع کاری که به شما یاد می‌دهم انگار که یک جور واسطه‌گری است. شما اینجا ثبت نام می‌کنید پروژه را می‌گیرید و می‌روید به وبسایت powtoon.com.

در این وبسایت شما می‌توانید به کمک هوش مصنوعی بدون دانش فتوشاپ، افتر افکت، پریمیر و نرم‌افزارهای ادیت دیگر ویدیوهای زیادی بسازید. در این وبسایت sign up می‌کنید. وقتی log in کردید چنین صفحه‌ای را به شما نشان می‌دهد.

روی قسمت create در سمت چپ کلیک می‌کنیم.

گزینه دوم whiteboard video. رویش کلیک کردم.

خب این whiteboard video هایی که می بینید پایینشان گزینه pro را زده‌اند و به این معنی است که نسخه پولی را باید تهیه کنید تا ویدیوهای این قسمت را به شما ارائه کنند و بتوانید رویش کار کنید. نسخه فروش هم ماهیانه ۱۵ دلار است و وقتی شما پروژه گرفتید و پول به حسابتان آمد و متوجه شدید که از پس این کار بر می‌آیید و خیالتان راحت شد می‌توانید هزینه کنید و ۱۵ دلار هم از طریق شرکت‌های واسط رمز و ایمیل‌تان را بدهید تا به اکانت شما بیایند و نسخه pro را خریداری می‌کنند. من خودم با تهران کردیت کارت کار می‌کنم. می توانید این شرکت را برای پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی گوگل کنید.

اما نسخه‌های رایگان هم اینجا دارد. مثلا این نسخه را ببینید. روی این ویدیو کلیک می‌کنم. این ویدیویی هست که می‌خواهیم ویرایش کنیم و نوشته‌های کارفرما را داخلش بگذاریم.

پس گزینه Edit in Studio را می‌زنیم. صبر می‌کنیم تا باز شود. وقتی که باز شد خودتان می‌توانید با آن کار کنید. مثلا اگر پلی را بزنید شروع به نمایش می‌کند.

می‌توانید روی هر اسلاید کلیک کنید. مثلا اگر روی این اسلاید کلیک کنم متن، اندازه فونت، نوع فونت و رنگش را تغییر دهم. به همین صورت از سایر template های آماده‌اش می‌توانید استفاده کنید و پروژه کارفرما را اینجا ویرایش کنید و برگردید به وبسایت legiit.com تحویل دهید.

خیلی ممنون که تا اینجا با من بودید. اگر این ویدیو برایتان جالب بود و اگر به نظرتان روشی است که جواب می‌دهد و اگر دوست داشتید برای حمایت از من این ویدیو را لایک کنید. اگر هم دوست نداشتید که هیچ. اگر خواستید ویدیوهای دیگر در زمینه‌های کسب درامد دلاری در خانه  ببینید، روش‌هایی که هیچ کجای دیگر به شما یاد نمی‌دهند، دکمه سابسکرایب را بزنید و علامت زنگوله را روشن کنید. ممنونم. پیروز و موفق باشید.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)
درامد دلاری واقعی با به اشتراک گذاشتن اینترنت اضافه(ماهیانه 28 دلار)
کسب درآمد دلاری تضمینی روزی 110 دلار با کپی پِیست

برچسب های مرتبط

https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-در-خانه ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-در-خانه ،

کسب درآمد دلاری اینترنتی با فروش عکس‌های رایگان 1500 دلار در ماه

اگر مایل به مشاهده ویدئو کسب درآمد دلاری اینترنتی نیستید، این مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیزم، قرار است در این ویدیو یک روش جدید به شما معرفی کنم که با فروش عکس‌های رایگان می‌توانید کسب درآمد دلاری اینترنتی داشته باشید. بله درست شنیدید! با فروش عکس‌های رایگان می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. این روش هم مثل سایر روش‌هایی که در چنلم معرفی کردم قابلیت این را دارد که تبدیل به شغل اصلی شما شود. قبل از اینکه شروع کنیم لازم است نکته‌ای را ذکر کنم. فرق چنلم با چنل‌های دیگر که تا به حال دیدید این است که من فقط روش‌هایی را معرفی می‌کنم که می‌دانم جواب می‌دهند و خودم امتحانشان کردم. روش‌ها و وبسایت‌هایی که کلاهبرداری هست را به شما آموزش نمی‌دهم. همان طور که می‌دانید بیش از نود و پنج درصد وبسایت‌هایی که با عنوان وبسایت کسب درآمد دلاری در فضای وب معرفی می‌شوند کلاهبردار هستند.

خب، قبل از اینکه سر اصل مطلب برویم یک نکته کوچک دیگر را باید به شما بگویم. سؤال مشترک شما این است که چطور با تماشای ویدیو و کلیک روی تبلیغات می‌توانیم درآمد داشته باشیم؟ آیا وبسایت‌هایی هستند که واقعا درآمد بدهند؟ بله، هست! من در دو سه دقیقه در ادامه به شما توضیح می‌دهم و بعد می‌رویم سراغ اصل مطلب که فروش عکس‌های رایگان است را به شما آموزش می‌دهم.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد کسب درآمد دلاری بدون تخصص

کسب درآمد دلاری اینترنتی با فروش عکس‌

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

درآمد دلاری با آپلود عکس

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود.

به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی.

مزایای لیست سایت فروش عکس خارجی ای که ما معرفی می‌کنیم

هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم.

بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر برای کسب درآمد دلاری اینترنتی، می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

اینجا وبسایت shutterstock است. بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پلتفورم فروش عکس و ویدیو است.

سایت shutterstock چیست؟

در واقع می‌توان گفت بزرگ‌ترین پلتفورم خرید عکس و ویدیو، که پلتفورم فروش هم به حساب می‌آید، چون افراد زیادی می‌آیند از اینجا عکس‌های مورد نظرشان را در دسته‌‌بندی‌ها و موضوع‌های مختلف انتخاب می‌کنند و ویدیوهای مربوطه‌ش را هم می‌توانند خریداری کنند. این وبسایت حدود شانزده سال است که فعالیت می‌کند. بیشتر از یک میلیارد دلار به فروشنده‌هایی که درش فعال هستند پرداخت داشته است. شاید فکر کنید برای اینکه بتوانید در این وبسایت فعالیت کنید باید یک عکاس حرفه‌ای با یک دوربین بالای صد میلیون تومانی باشید، اما اینجا در این ویدیو می‌خواهم به شما نشان دهم چطور بدون داشتن دوربین و هنر عکاسی می‌توانید در این سایت درآمد داشته باشید. و برای اینکه وارد پنل کاربری فروش عکس در این وبسایت شوید این آدرس یعنی http://submit.shutterstock.com را در آدرس بار مرورگرتان وارد کنید. از طریق گوگل هم می‌توانید این آدرس را جستجو کنید.

سایت shutterstock چیست؟

من قبلا در این وبسایت ثبت نام کردم. به اکانت یا حساب کاربری‌ام می‌روم. به شما توضیح می‌دهم. اینجا وقتی ثبت نام می‌کنید این گزینه را به شما نشان می‌دهد. شما آپلود را که بزنید وارد آن فضایی می‌شوید که می‌توانید عکس‌های مورد نظرتان را آپلود کنید و بفروشید. مزیتش این است که آیتمی دارد که حتی بدون فروش، فقط با دانلود کردن و مشاهده عکس‌های شما توسط بازدیدکننده‌ها هم می‌توانید کسب درآمد دلاری اینترنتی داشته باشید.

خب، من آپلود را می‌زنم. اما اجازه دهید قبل از آن داشبورد را به شما نشان دهم و ببینیم چطور کار می‌کند. اینجا صفحه اصلی یا home است.

از این قسمت هم می‌توانید آپلود را بزنید و عکس‌های مورد نظرتان را آپلود کنید. اینجا آخرین دانلودهایی که از عکس‌های شما می‌شود را نشان می‌دهد. البته از آنجایی که من هنوز دانلودی نداشتم چیزی نشان نمی‌دهد.

اینجا نقشه قاره‌ها و نقشه کره زمین است. از هر ناحیه، هر کشوری که بیشترین دانلود را داشته باشد اینجا را رنگی می‌کند و می‌توانید متوجه شوید که عکس‌ها و ویدیوهای شما بیشتر از کدام کشور دانلود شده است. اینجا دیگر چیز خاصی ندارد.

اگر اینجا earnings را بزنیم، گزینه‌های دیگر باز می‌شود.

فروش عکس در شاتر استوک

با کلیک بر payment history می‌بینیم در گذشته چقدر پرداختی داشته است، اما از آنجایی که پرداختی نداشته‌ایم الان چیزی نشان نمی‌دهد.

یکی دیگر از گزینه‌های earnings گزینه‌ای است به نام my referrals. دقت کنید دوستان، این گزینه لینک زیرمجموعه‌گیری است که اگر به دوستانتان دهید تا از این طریق ثبت نام کنند و داخل وبسایت فعالیت داشته باشند. به ازای درآمدی که آنها دارند، به شما هم درآمد خواهند داد.

اینجا دو تا لینک است که شما می‌توانید به افرادی که می‌خواهید زیرمجموعه‌تان باشند بدهید.

البته اینجا یک لینک عمومی اینجا هست که می‌گوید چهار صدم دلار یعنی چهار سنت برای هر عکس و ده درصد برای هر ویدیو کسب درآمد کنید وقتی که یک هنرمند با لینک شما sign up می‌کند و آن کار را دانلود می‌کند. اینجا همان مطلب است و می‌گوید اگر می‌خواهید این لینک را به کسی دهید، این لینک را کپی کنید و برایش بفرستید. اگر آن شخص بیاید ثبت نام کند و یک ویدیو را دانلود کند، بابت هر عکسی که دانلود می‌کند چهار سنت و هر ویدیویی که دانلود می‌کند ده درصد به شما می‌پردازد.

این  لینک دیگر را هم برای این است که بخواهید به افراد بگویید از shutterstock عکس یا ویدیو بخرند بیست درصد از آن مبلغی که می‌پردازند را به شما می‌دهد. پس این لینک‌های referral هم جالب است و اگر بخواهید فعالیت کنید و تعداد referral های شما بالا برود درآمد قابل توجهی دارد. در ویدیوهای قبلی من صحبت کردم که چطور در فوروم‌هایی مثل reddit و quora به community های مرتبط بروید و آنجا تاپیک‌هایی را ایجاد کنید یا جواب تاپیک‌ها را بدهید و لینک referral خودتان را آن پایین بگذارید و به صورت رایگان زیرمجموعه بگیرید. حالا اگر خواستید بروید و آن ویدیو را هم مشاهده کنید.

دیگر چیز خاصی ندارد. برویم سراغ home. و ببینیم چطور عکس را می‌توانید آپلود کنیم. این آپلود را که بزنیم می‌گوید اینجا فایل یا فایل‌هایت را به این سمت بکشید (درگ و دراپ کنید). می‌توانیم از سیستممان هم انتخاب و آپلود کنیم. اما قبلا به شما گفته بودم قرار است عکس رایگان بفروشید. حالا چطور این عکس‌ها را باید تهیه کنیم؟

فروش عکس در شاتر استوک

ببینید مهم‌ترین آیتمی که باید در نظر بگیرید این است که قانون کپی رایت شامل عکس‌هایتان نباشد. و همان طور که می‌دانید خارج از کشور، به جز ایران که قانون کپی رایت درش نقض می‌شود، تمام دنیا متعهد هستند به قوانین کپی رایت. و اگر این قوانین نقض شود جرایم سنگینی دارد. البته اینجا به مرحله جرم نمی‌رسد، هرچند اگر جریمه هم کنند یا هر جرمی که شامل حالش شود، از آنجایی که در ایران هستید هیچ آسیبی به شما نمی‌رسد، نهایتا اکانتتان را ببندند. کسی دستگیرتان نمی‌کند. اما اگر در shutterstock یک عکس که کپی رایت دارد را آپلود کنید، معمولا با هوش مصنوعی که وبسایت دارد همان اول کار تشخیص می‌دهد و اجازه نمی‌دهد آن عکس را آپلود کنید. بنابراین شما باید عکس‌هایی را جمع‌آوری کنید که یک، تکراری نباشند و دو، قانون کپی رایت شامل حالشان نباشد.

کسب درآمد از شاتر استوک

من دو وبسایت به شما معرفی می‌کنم. یکی وبسایت pixabay.com است و اینجا می‌گوید بیش از چهار میلیون عکس‌ رایگان و عکس‌هایی که کپی رایت ندارند و همین طور موسیقی را جستجو کنید.

مثلا ما می‌خواهیم در زمینه تکنولوژی عکس‌هایی را انتخاب و آپلود کنیم. فراموش کردم نکته‌ای را درباره shutterstock به شما بگویم. آن هم این است که شما باید فقط در یک موضوع یا دسته‌بندی فعالیت کنید. مثلا اگر امروز در زمینه تکنولوژی در این وبسایت عکس‌هایی را آپلود می‌کنید، ویترین شما به افرادی که دنبال این موضوع هستند نمایش داده می‌شود. و اگر فردا بیایید راجع به یک موضوع دیگر، مثلا جنگل یا ساحل، عکس بگذارید با آن دسته‌بندی هم‌خوانی ندارد و برای اعتبار شما بد می‌شود و فروشتان پایین می‌آید. بنابراین بهتر است در یک دسته و موضوع فعالیت کنید. اگر خواستید کتگوری یا موضوع کارهایتان را تغییر دهید، اکانت جدید بسازید که رایگان است و سخت هم نیست.

خب، برمی‌گردیم به pixabay.com. در اینجا تکنولوژی را جستجو می‌کنم. ببینیم چه عکس‌هایی دارد. عکس‌های متفاوت و بسیار متنوعی دارد.

مثلا روی یکی کلیک می‌کنم. اینجا باز دسته‌بندی‌های مختلفی دارد. مثلا این عکس در رابطه با سخت‌افزار است.

اینجا می‌بینید که هوش مصنوعی وبسایت عکس‌های مرتبط با این عکس را هم به نشان می‌دهد. و از اینها هم می‌توانم استفاده کنم. اینها را که دانلود کنم، بگذارید یکی را برای شما دانلود کنم.

عکس چرخ‌دنده‌ها را بر می‌دارم. اینجا هم چرخ‌دنده‌های دیگر است. مثلا از این خوشم آمده است. این را باز می‌کنم. Download for free را که بزنیم، اینجا هم گزینه دانلود دارد، اندازه‌ش را هم به ما می‌گوید. چه اندازه یا سایزی می‌خواهید؟

هر اندازه‌ای که خواستیم دانلود را می‌زنیم و وقتی که به سیستممان آمد، اینجا به shutterstock می‌آییم و عکس را از اینجا آپلود می‌کنیم. یا فایل را می‌کشیم (درگ اند دراپ) به این قسمت، و دکمه next را می‌زنیم و عکس اینجا آپلود می‌شود.

ورود به سایت pexels

یک وبسایت دیگر هست که به شما معرفی می‌کنم. وبسایت pexels.com است. این وبسایت هم عکس‌ها و ویدیوهایی دارد که بسیار باکیفیت هستند، که رایگان هستند و ملزم به رعایت کپی رایت نیستید.

مثلا اینجا جنگل را جستجو می‌کنم. ببینیم چی برایمان می‌آورد. عکس‌های بسیار رویایی و زیبا از جنگل را به ما نشان می‌دهد، که می‌توانید از همین جا دانلود کنید. اگر رویش کلیک کنم، آن سیستم هوش مصنوعی برای این هم کار می‌کند. عکس‌های مرتبط را می‌آورد و به ما نشان می‌دهد. ما می‌توانیم اینجا free download را بزنیم.

سایت اصلی شاتر استوک برای کسب درآمد دلاری اینترنتی

برمی‌گردم به shutterstock. این عکس را درگ اند دراپ می‌کنم به این قسمت. صبر می‌کنم تا لود شود. Next را می‌زنم. اینجا آمد.

حالا من به account setting که بروم، در قسمت payout information می‌گوید می‌خواهید روش تسویه حساب به چه صورت باشد. اینجا پایونیر، پیپل و اسکریل دارد. مثلا پیپل را انتخاب می‌کنیم.

اینجا هم ایمیل پیپلمان را می‌نویسیم. حداقل برداشتی که می‌توانیم داشته باشیم باید ۲۵ دلار باشد. اما اگر چالش پیپل داشتید، می‌توانید به شرکت‌های واسطی که در ایران هستند تماس بگیرید. می‌توانید در گوگل نقد کردن پیپل یا پیپال را جستجو کنید تا شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند را پیدا کنید. معمولا درصدی از مبلغ را به عنوان کمیسیون می‌گیرند و اطلاعات پیپلشان را می‌دهند و شما اینجا وارد می‌کنید. پول به حساب آنها می‌رود و بعد از اینکه کارمزد را کسر کردند به صورت ریالی داخل کارت بانکی شما در ایران واریز می‌کنند. این هم از آموزش امروز. البته وبسایت‌های زیادی مثل shutterstock هستند که می‌توانید داخلش به این صورت عکس خرید و فروش کنید. وبسایت‌های متعدد دیگری هم هستند که می‌توانید به صورت رایگان و بدون کپی رایت از آنجا عکس بردارید. من فقط برای نمونه دو سه تا را نشان دادم. برای اینکه ویدیوهای بیشتری در رابطه به کسب درآمد دلاری از من ببینید حتما سابسکرایب کنید و اگر این ویدیو را دوست داشتید برای حمایت از من این ویدیو را لایک کنید. اگر هم دوست نداشتید که هیچ. موفق و پیروز

باشید.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)
درامد دلاری واقعی با به اشتراک گذاشتن اینترنت اضافه(ماهیانه 28 دلار)

درامد واقعی دلاری با واسطه گری اینترنتی بدون نیاز به وب‌سایت

اگر مایل به مشاهده ویدئو مربوط به درآمد واقعی دلاری نیستید، می‌توانید این مقاله را بخوانید!

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، در این ویدیو قرار است روش جدید کسب درآمد واقعی دلاری را به شما یاد دهم. یک روش کاملا منحصر به فرد است. جای دیگر به شما آموزش نخواهند داد. بدون نیاز به تخصص و بدون نیاز به زیرمجموعه‌گیری. همین طور بدون نیاز به سرمایه. صرفا با واسطه‌گری بین خریدار و فروشنده است. با روشی که به شما می‌گویم و کاملا شدنی و بسیار آسان است می‌توانید درآمد واقعی دلاری بالا داشته باشید. این روش احتمالا مانند سایر روش‌هایی که به شما معرفی می‌کنم، اگر در مسیرش قرار بگیرید، تبدیل به شغل اصلی شما می‌شود، چرا که پتانسیل رشد و درآمد بالایی را دارد.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد کسب درآمد دلاری بدون تخصص

بهترین راه برای کسب درآمد واقعی دلاری

قبل از اینکه شروع کنم و بروم سر آموزش این روش، برای دوستانی که می‌خواستند بدانند سایت‌های درآمد دلاری کلیکی به چه صورت است، مثلا مشاهده ویدیو، مشاهده تبلیغات و چنین روش‌هایی را می‌خواستند بدانند، در دو سه دقیقه در ادامه توضیح می‌دهم و بعد می‌رویم سراغ اصل ویدیو. با من همراه باشید.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سایت واسطه گری

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

کسب درآمد از طریق واسطه گری

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

واسطه گری در تجارت الکترونیک

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

برای کسب دآمد واقعی دلاری چگونه واسطه گری کنیم

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

آموزش واسطه گری اینترنتی

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود.

آموزش واسطه گری برای کسب درآمد واقعی دلاری

نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

درآمد واقی دلاری با سایت digistore24

خب، برویم سر اصل ویدیوی خودمان. وبسایت digistore24.com وبسایتی است که افرادی که کالاهایی دارند، چه محصولات دیجیتال و چه محصولات فیزیکی، می‌آیند اینجا فروشگاه یک ویترینی به آنها می‌دهد.

کسب درآمد با سایت  دیجی استور 24

افراد محصولاتشان را برای فروش می‌گذارند. حالا ما می‌خواهیم چه کار کنیم؟ در ادامه به شما می‌گویم. اول در این وبسایت ثبت نام می‌کنیم. اینجا مواردی می‌خواهد که سریع تکمیلشان می‌کنم و بعد به شما نشان می‌دهم. فقط دقت کنید بعد از انتخاب ایمیل و پسورد و نام کاربری خودتان، اینجا دو گزینه گذاشته است که باید یکی را انتخاب کنید.

Digistore24 login

 شما دومی را که affiliate است را انتخاب کنید. بعد تیک را بزنید و روی continue کلیک می‌کنید.

کسب درآمد دلاری با ثبت نام در سایت دیجی استور 24

 اینجا در مرحله بعدی از ما می‌خواد اگر آقا هستیم این را انتخاب کنیم، و اگر خانم هستیم این. اینجا نام و نام خانوادگی را باید بنویسیم. آدرس می‌خواهد و کدپستی، که می‌توانید آدرس‌سازهای فیک را در گوگل جستجو کنید. یعنی عبارت fake address. اما فراموش نکنید که اگر با فیلترشکن مربوط به کشور کانادا آنلاین شدید، باید در گوگل عبارت fake address in Canada را جستجو کنم. و آنجا به من آدرس‌هایی را می‌دهد که اینجا کپی پیست می‌کنم. و register را می‌زنم. از آنجایی که قبلا حساب کاربری‌ام را ساختم، الان می‌روم سراغ آن حساب یا اکانت ساخته شده.

ساخت اکانت در سایت Digistore24

اینجا محیط وبسایت digistore24.com است. ما ثبت نام کردیم و به اکانتمان وارد شدیم (log in کردیم).

ورود به اکانت سایت دیجی استور 24

حالا این بالا می‌رویم به قسمت marketplace . my offers را می‌زنیم.

چگونگی کار با وبسایت دیجی استور 24 برای کسب درآمد واقعی دلاری

این گوشه سمت چپ digital products هست. یعنی محصولات دیجیتال. هر کدام که خواستیم را می‌توانیم انتخاب کنیم. مثلا من اینجا زمینه فیتنس یا تناسب اندام و سلامتی را کلیک می‌کنم تا ببینیم چه محصولاتی را برای من می‌آورد.

آموزش افیلیت دیجی استور 24

اینجا می‌بینید محصولاتی مرتبط با رژیم غذایی هست. اینجا قیمت محصول را گذاشتند. ببخشید این قیمت یعنی ۱۲.۹۷ پاوند، مبلغی است که از فروش محصول به دست می‌آورید. یعنی اگر هر یک از این محصول را بفروشید هشتاد و پنج درصد به شما کمیسیون می‌دهد.

آموزش کسب درآمد میلیونی در روز

حالا برویم بقیه محصولات را ببینیم. این را نمی‌دانم چیست. اینجا یک دوره آموزشی یوتیوب را آورده است. پدیدآورنده‌اش هم شخصی به نام مت پر است. اینجا گفته پنجاه درصد از فروش محصول را کمیسیون می‌دهد، که می‌شود حدود ۱۷۱ پاوند و واقعا مبلغ زیادی است. شما حساب کنید اگر ماهی ۵ تا هم بفروشید، رقم خیلی خوبی می‌شود. حالا برویم ببینیم که می‌خواهیم چه کار کنیم.

درآمد واقعی دلاری با افیلیت digistore24

فرض می‌کنیم می‌خواهیم این محصول را بفروشیم. فعلا به چطور انجام دادنش کاری نداشته باشید. بسیار آسان است. اصلا سخت نیست. نه قرار است وبسایت بزنید، و نه وبلاگ. به شما می‌گویم باید چه کار کنید. اینجا گزینه promote را می‌زنیم.

digistore24 کسب درآمد از طریق وب سایت

 اینجا یک لینک به ما می‌دهد. این لینک مختص اکانت ماست، که دراینجا نام کاربری من falcon1000 است، و مشترکا برای این نام کاربری و این محصولی که انتخاب کردم است. هر کس روی این لینک کلیک کند، و وارد این سایت شود و این محصول را بخرد، این کمیسیون به من تعلق می‌گیرد. یعنی به صورت اتوماتیک به حساب کاربری من می‌رود. سیستم به صورتی است که تشخیص می‌دهد که آن خریدار روی این لینک کلیک کرده است و این لینک متعلق به من است که نام کاربری‌ام هم مشخص است. این لینک را کپی می‌کنم.

بهترین راه افزایش درآمد دلاری با سایت ردیت چیست؟

حالا این مسئله را داشته باشید تا برویم به reddit.com.  این وبسایت پلتفورم و می‌توان گفت فوروم forum یا تالار گفتگوی بسیار بزرگ است و اینجا افراد مختلف می‌آیند در community های مختلف صحبت‌ها و مسائل متفاوتی را مطرح می‌کنند.

سایت ردیت چیست؟

سؤالاتشان را مطرح می‌کنند. با هم تبادل نظر می‌کنند. و کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد. رتبه و اعتبار زیادی هم در گوگل دارد.

ثبت نام در ردیت

من قبلا اینجا ثبت نام کردم و با حساب گوگل‌تان هم به راحتی با یک کلیک می‌توانید در reddit ثبت نام کنید. بعد از اینکه وارد این وبسایت شدید، اینجا در قسمت جستجویش، کلمه یوتیوب youtube را جستجو می‌کنم. ۱.۱ میلیون عضو در این community دارد که واقعا تعدادش زیاد است. در حال حاضر ۳۳۰۰ نفر هم آنلاین هستند و دارند در این فوروم فعالیت می‌کنند و پست‌ها را مشاهده می‌کنند.

آیا ردیت بدون فیلتر است؟

حالا من create post را می‌زنم تا پست جدید بسازم. اینجا در قسمت عنوان یا title یک عنوان جذاب می‌نویسم. فرض می‌کنیم زبان انگلیسی نمی‌دانیم. چه کار کنیم؟

قابلیت های بی نظیر ردیت برای کسب ثروت

می‌رویم به گوگل ترنزلیت زبانمان را از فارسی به انگلیسی تبدیل می‌کنیم و یک عنوان جذاب می‌نویسیم. عنوانمان چه باید باشد؟ ما می‌خواهیم این مجصولمان را بفروشیم، محصولی که مربوط به دوره آموزشی روش درآمد از یوتیوب است. می‌نویسیم «چطور در ۳۰ روز ۱۰۰۰ سابسکرایبر به دست آورید؟» بعد از انجام ترجمه، جمله انگلیسی را کپی می‌کنیم و در قسمت عنوان پیست می‌کنیم.

دوره اینترنتی افزایش ثروت

حالا اینجا چه متنی بنویسیم؟ می‌توانیم گزیده‌هایی از متن همان محصول را انتخاب کنیم اینجا بگذاریم. اجازه دهید متن محصول را باز کنم. اینجا sales page را می‌زنیم و صفحه فروش محصول باز می‌شود. حالا برای من باز نشد که احتمالا به خاطر vpn من هست. یک بار دیگر سعی‌ام را می‌کنم. می‌روم یک محصول دیگر را امتحان می‌کنم تا ببینم sales page آن محصول را باز می‌کند یا نه. خب، برای این باز شد. احتمالا آن محصول قبلی باگ خود سیستم بوده است. نمی‌دانم. حالا اگر شما بزنید شاید برایتان باز شود. اینجا sales page یا صفحه فروش این محصول را می‌بینید. وقتی خریدار روی آن لینک کلیک کند، می‌آید به چنین صفحه‌ای. صفحه‌ای که از قبل برایش طراحی شده است و می‌تواند اینجا بخواند و اگر خواست خریداری کند، و زمانی که خرید کند کمیسیون به حسابمان می‌رود. مثلا راجع به این محصول که نمی‌دانیم چیست، فرض می‌کنیم همان محصول یوتیوب را باز کردیم، قسمت‌هایی از متن را کپی می‌کنم و در قسمت توضیحات از سایت reddit پیست می‌کنم. سر آخر آن لینکی که قبلا گرفته بودیم یعنی affiliate link را می‌گذارم و می‌نویسم برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید و ما آنجا کامل‌تر توضیح یا آموزش می‌دهیم. در پایان post را می‌زنید و این مطلب پست می‌شود. حالا یک روش دیگر هم هست که شما می‌توانید به سایر فوروم‌های reddit و بحث‌هایی که از قبل باز شده است، مطالب را بخوانید و جواب مرتبط به مخاطبین بدهید و اگر انگلیسی‌تان خوب نیست از گوگل ترنزلیت استفاده کنید. در پایان متنتان بنویسید که برای توضیحات بیشتر روی این لینک کلیک کنید تا شخص وارد صفحه شود، و احتمال اینکه خرید کند هم معمولا بالاتر می‌رود.

آموزش ساخت اکانت در ردیت

لینک کال مژرمنت‌ها یا نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری. یعنی می‌گوید از هر ۱۰۰ نفری که روی این لینک کلیک می‌کنند چند درصد خریدار هستند. چه تعدادشان خرید می‌کنند. به این می‌گویند نرخ تبدیل. نرخ تبدیل هر چقدر بالاتر برود، فروش و درآمد شما بالاتر می‌رود. معمولا توی این محصولات در digistore24 بخوانید، ببینید مثلا cart conversion را برای این محصول نوشته است سه درصد. یعنی از هر ۱۰۰ نفری که صفحه این محصول را باز می‌کنند، ۳ نفرشان می‌آیند خریداری می‌کنند. حالا شما فرض کنید در این وبسایت reddit که هر روز هزاران نفر می‌آیند و این فوروم‌ها را می‌بینند، مثلا صد نفرشان روی این لینک کلیک کنند، و به آن صفحه بروند، سه نفرشان خریدار هستند. یعنی ببینید چقدر احتمال فروش اینجا بالاست. کاملا هم رایگان است و لازم نیست وبسایت یا وبلاگ بزنید.

سایت qouara چیست؟

 یک وبسایت دیگر هم هست که به این صورت کار می‌کند، آن هم مثل reddit است و پلتفورم قوی‌ای هست. اسمش است quora. اینجا هم می‌توانید ثبت نام کنید.

سایت quora چیست؟

اینجا هم می‌توانید ثبت نام کنید.

سایت Quora و درآمد واقعی دلاری

در گوگل عبارت quora youtube را جستجو می‌کنم. مثلا ببینید شخصی سؤال کرده است درباره یوتیوب، و افرادی آمدند جوابش را دادند. اگر روی continue reading بزنید چند نفر به آن جواب دادند. شما هم می‌توانید جواب سؤال کننده‌ها را بدهید و زمانی که افراد از هر طریق وارد این وبسایت و فوروم شوند جواب شما را می‌خوانند و لینکی که پایین گذاشتید رویش کلیک می‌کنند و می‌روند به آن صفحه. وبسایت‌ quora مثل reddit بسیار پر بازدید است. سئوی خوبی دارد و رتبه‌های خوبی هم در گوگل دارد و افراد زیادی در طول روز از صفحاتش بازدید می‌کنند.

بنابراین با این روش علاوه بر یک محصول می‌توانید روی تمام محصولات اینها کار کنید. فوروم‌های مرتبط با آنها را در reddit و quora پیدا کنید، اینجا هزاران محصول است، و دسته‌بندی‌های مختلف دارد، چه محصولات دیجیتال و چه فیزیکی، و در مسیری به نام affiliate marketing قرار می‌گیرید. و فقط با دو وبسایت reddit و quora می‌توانید درآمد بسیار بالایی داشته باشید. اگر برای شما این روش کسب درآمد دلاری جالب بود و فکر می‌کنید می‌تواند مفید باشد، البته به شرطی که برایش وقت بگذارید، برای حمایت از من این ویدیو را همین الان لایک کنید و سابسکرایب هم کنید تا ویدیوهای درآمد واقعی دلاری دیگر را از دست ندهید. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)
کسب درامد دلاری اینترنتی با فروش عکس‌های رایگان (ماهیانه 1500دلار)

درآمد دلاری واقعی با به اشتراک گذاشتن اینترنت | ماهیانه 28 دلار

اگر مایل به مشاهده ویدئو درآمد دلاری واقعی نیستید، می‌توانید مقاله را بخوانید

امروز می خواهیم یک وبسایت را به شما معرفی کنیم که با اشتراک گذاشتن اینترنت مازاد، ماهانه به شما ۲۸ دلار پرداخت می کند. این وبسایت درآمد دلاری واقعی کاملا معتبر است و واقعا به شما این مبلغ را پرداخت می کند. از همه مهم تر اینکه، سرعت اینترنت شما را کاهش نمی دهد، به دستگاه شما آسیبی وارد نمی کند و با موبایل هم می توانید کار کنید. این وبسایت، به ازای هر دستگاه که اینترنت خود را با آن به اشتراک بگذارد، ۲۸ دلار ماهیانه پول می دهد. خوشبختانه، نیاز به وی پی ان هم ندارد. حالا به سراغ معرفی وبسایت Honeygain.com می رویم تا به راحتی و بدون دردسر ثروت دلخواه خود را کسب کنید. ابتدا باید در این وبسایت ثبت نام کنید. هنگام ثبت نام در این وبسایت، ۵ دلار به شما هدیه می دهد. پس اگر به دنبال کسب درآمد ارزی بدون سرمایه از طریق اینترنت هستید، با ما باشید.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد کسب درآمد دلاری بدون تخصص

اموزش برنامه honeygain برای کسب درآمد دلاری واقعی

مبلغ 5 دلاری که هنگام ثبت نام به شما دادند، به کیف پول شما اضافه می‌شود. شما می تواند با اکانت فیسبوک یا گوگل هم لاگین شوید و ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.

اموزش برنامه honeygain

بعد از گذراندن این مراحل، وارد داشبورد می شویم. در قسمت داشبورد، یک برنامه یا پلتفرمی وجود دارد که از شما می خواهد آن را دانلود کنید.

هانی گین چیست؟

این برنامه مخصوص ویندوز است. بعد از دانلود برنامه، آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. سپس، گزینه ران (run) را بزنید.

کسب درآمد دلاری واقعی با 
دانلود برنامه honeygain

به ترتیب، گزینه های نکس(next) ، اکسپت (accept) و دوباره نکس(next)   و سپس، اینستالinstall) (را بزنید.

کسب درامد از هانی گین

 در پایان، گزینه فینیش (finish) را بزنید. یک صفحه ای باز می شود که در آن قوانین نوشته شده و پس از اتمام خواندن، گزینه آگری  (agree)را بزنید.

درآمد دلاری واقعی با برنامه هانی گین

سپس روی گزینه لتس استارت(let’s start)  کلیک کنید. صفحه ی لاگین برای شما باز می شود.

اپلیکیشن کسب درآمد دلاری واقعی

 کدی به ایمیل شما جهت وریفای (verify) فرستاده می شود. وارد ایمیل خود شوید. پیام  honeygainرا باز کنید. روی لینک ارسال شده کلیک کنید. گزینه جامپ تسک (jump task) را بزنید.

مراحل ثبت نام در هانی گین

در قسمت بالانس (balance) ، می توانید ۵ دلاری که همان ابتدا دریافت کردید را ببینید. در قسمت درصد ،  ۲۵ درصد پر شده است. یعنی اینکه ۵ درصد از ۲۰ دلار پر شده است. در واقع، مینیمم سقف برداشت ۲۰ دلار است و در حال حاضر، شما ۵ دلار دارید. (ببینید چقدر کسب درآمد دلاری واقعی راحت است!)

درآمد Honeygain

 در قسمت پایین تر، در مورد نصب برنامه بر روی ویندوز شما اطلاعاتی آمده است؛ مثلا ویندوز شما ۱۰ و برند آن هم Lenovo  است.

فعال کردن برنامه هانی گین

در این قسمت، ساعت شمار برای صفحه شما اضافه شده است.

کسب درآمد دلاری با اشتراک گذاری اینترنت

چارت هم در مورد ارنینگ (earning) است. به این معنی سیستم در حال به دست آوردن است. در این قسمت می توانید برداشت هم بزنید.

چطور باید پولدار شد؟ از راه کسب درآمد دلاری واقعی

در قسمت استاتیستیکس (statistics) ، یک سری داده را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد در طول هفته یا ماه گذشته، چه مقدار درآمد داشتید. این داده ها به صورت نمودار نشان داده خواهند شد.

افزایش درآمد دلاری با نصب هانی گین

در قسمت ترنزکشن (transaction history) هیستوری مشاهده خواهید کرد که تا به حال ۵ دلار به دست آورده اید. با کلیک بر روی پی اوت (payout) ، صفحه تسویه حساب را خواهید دید. اگر تا به حال هیچ تسویه حسابی نداشته اید، گزینه نو پی اوت (no payout) برای شما نمایش داده می شود.

چطور از برنامه هانی گین پولدار شوم؟

در بخش رفرال (referral) ، لینکی برای شما نمایش داده خواهد شد که با فرستادن آن برای دوستانتان، آنها زیر مجموعه شما خواهند شد و وقتی از روی این لینک اکانت بسازند، به ازای فعالیت های آنها باز هم مقداری پول به کیف پول شما اضافه می شود.

رامون طالع یوتیوب برای دریافت درآمد ارزی

در قسمت اچیومنت (achievement) ، ۳ تا مرحله رو باید آنلاک کنید؛ اولی رجیستر, دومی اینستال اپ، سومی هم کانفیرم ایمیل است که با زدن گزینه آنلاک، چند تا آیتم برای شما بالا می آید. با آنبلاک هر کدام، میزان پولی که بابت به اشتراک گذاری اینترنت به شما پرداخت می شود هم افزایش می یابد.  

کسب درامد دلاری به سبک رامون طالع

 قسمت ریوارد(reward)  یا همان جایزه، با آنبلاک تغییر رنگ می دهد و میزان پول پرداختی به شما هم به صورت تصاعدی بالاتر می رود. در قسمت ریوارد، استیکرهایی چون روکی و بیزی بی را مشاهده خواهید کرد. با روشن شدن استیکرها، درآمد شما به صورت تصاعدی افزایش می یابد.

قابلیت های هانی گین

در قسمت بالا، با کلیک بر روی گزینه دانلود اپ می توانید اپلیکیشن آن را هم برای گوشی خود دانلود کنید و از طریق گوشی کسب درآمد دلاری واقعی داشته باشید!

ساخت کیف پول در هانی گین

تنها چالش وبسایت درآمد دلاری واقعی هانی گین این است که با پی پال تسویه حساب می کند؛ اگر حساب پی پال ندارید، از شرکت هایی که پرداخت رو انجام می دهند هم می توانید کمک بگیرید تا معادل آن پول، به ریال به حساب شما واریز گردد.  اگر دنبال وبسایتی هستید که با ارز دیجیتالی مثل ولت (wallet) تسویه حساب کند و بتوان درآمد بیشتری از آن داشت ( مثلا روزی ۲۰ الی ۲۵ دلار بتوانید از مجموع این سایت ها درآمد کسب کنید), توی گوگل سرچ کنید تا صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص را ببینید و لیست وبسایت های درآمد دلاری واقعی را مشاهده کنید. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید؛ مثل مشاهده ویدئو، مشاهده تبلیغات در وبسایت های واقعی و معتبر. با انجام بعضی از میکروتسک ها می توانید ۴ تا ۵ دلار در روز درآمد داشته باشید. به عنوان مثال، می توانید سایر ویدئوها را مشاهده کنید. ویدیوهای زیادی در خصوص کسب و کار اینترنتی و درآمد دلاری به شما آموزش داده می شود

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)

بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با کمک هوش مصنوعی جدید

اگر مایل به مشاهده ویدئو کسب درامد دلاری از اینترنت نیستید، می‌توانید مقاله زیر را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، در این ویدیو یک روش کسب درآمد دلاری را به شما آموزش می‌دهم که نیاز به تخصص و دانش زبان انگلیسی ندارد و صرفا با یک هوش مصنوعی حرفه‌ای که تقریبا جدید هم هست به شما آموزش می‌دهم که چطور درآمد دلاری بالا و مستمر داشته باشید، و اگر در این مسیر قرار بگیرید آنقدر برایتان جذاب می‌شود که قول می‌دهم تبدیل به شغل اصلی‌تان می‌شود و جای پیشرفت زیادی دارد.

کسب درآمد دلاری از اینترنت با سایت  iwriter.com

قبل از اینکه شروع کنیم برای حمایت از من ویدیو را لایک کنید تا سه ثانیه دیگر ادامه ویدیو را با هم شروع کنیم. خب، اینجا وبسایت iwriter.com هست. بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پلتفورم تأمین مقاله در دنیا. وبسایت به این صورت کار می‌کند که واسطه است بین مسترها، یعنی افرادی که صاحب وبسایت هستند و برای وبسایتشان به محتوا و مقاله نیاز دارند، و از آن طرف هم مقاله‌نویس‌هایی داخل این وبسایت هستند که می‌آیند مقاله‌ها را به سفارش آن کارفرماها تأمین می‌کنند. این وبسایت بخشی از پول کارفرما را به عنوان پورسانت بر می‌دارد و بقیه را به مقاله‌نویس می‌دهد.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

کسب درآمد دلاری از اینترنت با سایت iwriter.com

حالا چطور وبسایت کار می‌کند و می‌خواهیم چه کار کنیم؟ ما وارد این وبسایت می‌شویم و الان ثبت نام می‌کنیم. ثبت نامش بسیار ساده است. و اینجا وقتی به عنوان نویسنده یا مقاله‌نویس ثبت نام کردیم سفارش کار متعددی را در طول روز به ما می‌دهد. ما هر یک از مقاله‌ها را قبول کنیم بابت هر پانصد کلمه ۴۰ دلار به ما پول می‌دهد. یعنی مبلغی در حدود ۲ میلیون تومان می‌توانیم دریافت کنیم. معمولا مقاله‌هایی که سفارش می‌دهند بالای ۱۰۰۰ کلمه است. یعنی از هر مقاله می‌توانیم ۸۰ دلار یا ۴ میلیون تومان درآمد کسب کنیم. نیاز نیست هیچ کاری را خودمان انجام دهیم. به شما آموزش می‌دهم چطور همه کارها را با هوش مصنوعی انجام دهیم.

آموزش iwriter برای کسب درآمد دلاری

خب، می‌رویم به سایت iwriter . وقتی که می‌خواهیم ثبت نام کنیم این صفحه برای ما باز می‌شود و نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل را باید بنویسیم. یا مثلا سؤال‌هایی مثل چطور با صفحه ما آشنا شدید و می‌توانیم جواب دهیم از طریق گوگل.

کسب درآمد با نویسندگی در سایت

اینجا دو باکس دارد که مهم‌تر از بقیه هستند. می‌گوید در ۲۰۰ کلمه به زبان انگلیسی راجع به این موضوع بنویسید. چه موضوعی؟ نوشته است درباره خودت به ما بگو و چرا می‌خواهی در سایت iwriter بنویسی و مقاله‌نویس شوی. فقط صرفا هدفش این است که ببیند شما دانش نگارش و دست به قلم شما چطور است.

سایت نویسندگی آنلاین برای کسب درآمد دلاری از اینترنت

بعد در اینجا از شما یک تست می‌گیرد. می‌گوید در ۲۰۰ کلمه به زبان انگلیسی راجع به این موضوع برای ما بنویس. در ادامه می‌گوید که این را هم در نظر بگیر که مقاله‌ت باید صد در صد اورجینال یا اصل باشد (خودت نوشته باشی). با این روشی که به شما می‌گویم برای ما قطعا همین طور خواهد بود و قبول می‌شود در این مرحله. خب، این به نوعی حکم رزومه برای شما دارد. حالا ما می‌آییم چه کار می‌کنیم؟ برای مقاله خیلی‌ها می‌آمدند می‌گفتند از ChatGPT استفاده کنیم. از ChatGPT هم می‌توان استفاده کرد اما این هوش مصنوعی که به شما یاد می‌دهم برای مقاله‌نویسی حرفه‌ای‌تر کار می‌کند و امکان شناسایی اینکه متن‌ها توسط یک روبات نوشته شده است معمولا پایین است و امکان شناسایی‌ نیست.

درآمد دلاری از سایت های خارجی

وبسایتی هست به نام anyword.com . ما داخل این وبسایت که شویم این صفحه اولش است. روی sign in کلیک می‌کنیم و بعد مراحل ثبت نام را انجام می‌دهیم. از طریق حساب گوگلتان هم می‌توانید وارد شوید.


کسب درآمد میلیونی از سایت های خارجی

وقتی که ثبت نام کردیم این صفحه برای ما باز می‌شود. روی blog wizard کلیک می‌کنیم و این گزینه را می‌زنیم.

کسب درآمد دلاری از اینترنت با شغل نویسندگی آنلاین

خب، می‌گوید بلاگ پستت درباره‌ی چیست؟ ما می‌خواهیم در مرحله‌ی اول قبول شویم. قسمتی که راجع به خودتان هست را می‌توانید از گوگل ترنسلیتر استفاده کنید.

کسب درآمد دلاری از اینترنت با سایت های پولساز خارجی

این قسمت که گفته ۲۰۰ کلمه راجع به این موضوع بنویس، موضوع را کپی می‌کنیم و به anyword.com می‌بریم و در آنجا که از ما موضوع خواسته است پیست می‌کنیم. به بقیه مسائل کاری نداریم و می‌رویم قسمت پایین و next را در سمت راست می‌زنیم.

سایت های پولساز خارجی برای کسب درآمد دلاری

اگر شما هم به کسب درآمد دلاری از اینترنت علاقه‌مند شدید، پس برویم مرحله بعدی!

نحوه کار با سایت anyword.com

آن فرم‌ها را نمی‌خواهد پر کنید. الزامی نیست. ببینید چقدر هوش مصنوعی این وبسایت خوب کار می‌کند. اینجا معمولا خودش ۵ عنوان را به ما می‌دهد، که اینجا امتیاز داده است به عنوان‌ها. از بهترین تا ضعیف‌ترین. ما عنوانمان را می‌خوانیم که چه بوده است، بعد می‌آییم اینجا می‌بینیم کدام یک مناسب‌تر و بهتر است تا انتخاب کنیم. مثلا همین اولی بهتر است. Next را می‌زنیم. این می‌شود عنوان مقاله‌مان. بعد اینجا ثبت می‌کنیم. اینجا یک intro دارد که مقدمه است و هفت section یا زیر عنوان برای مقاله‌ای که قرار است برای ما در این رابطه بنویسد. این عنوان‌های داخل متنش است. هر کدام که خواستید را می‌توانید اینجا ببینید. ما دوباره next را این پایین می‌زنیم و می‌رویم به مرحله بعد.

ثبت نام در سایت anyword 
(مقاله کامل آموزش کسب درامد با سایت های خارجی)

اینجا همان موارد را مرتب می‌کند. این که intro هست و اینها هم هفت تا عنوانی است که راجع به‌شان یکی دو پاراگراف بنویسد.

سایت iWriter چیست؟

می‌گوید اگر می‌خواهید راجع به اینها یک مقاله کامل بنویسم می‌توانم ۱۵۰۰ کلمه، ۱۰۰۰ کلمه یا ۲۰۰۰ کلمه برایتان بنویسم.  حتی ۳۰۰۰ تا هم دارد. ما ۱۰۰۰ کلمه‌ای را انتخاب می‌کنیم، چون آنجا قرار است فقط ما را تست کنند همین ۱۰۰۰ کلمه برای iwriter کافی است. اینجا continue editor را می‌زنیم. البته اگر شما این دکمه‌ها را نمی‌بینید، احتمالا تصویر من رویش است و اینجا کلا یک دکمه بیشتر ندارد که باید روی همان کلیک کنید. دوستان، هوش مصنوعی فوق‌العاده است و کارها را بسیار راحت کرده است. نکته اینجاست که کارفرماها این مسائل را بلد نیستند، وگرنه خودشان می‌آمدند به iwriter و کلی پول نمی‌دادند. خودشان می‌آمدند و از اینجا مقاله‌هایشان را سفارش می‌دادند.

دریافت درآمد دلاری در ایران

اینجا که intro هست می‌بینید که برای ما یک پاراگراف نوشت.

درآمد دلاری از سایتهای نویسندگی جهانی

اینجا زیر عنوان اولی بود. برای این هم یک پاراگراف نوشت. اینها هم عناوین دیگر هستند. کل اینها را کنار هم بگذاریم می‌شود مقاله.

چطور باید پولدار شد

حالا اگر بخواهیم تمام اینها را با یک دکمه کلیک کنیم copy to clipboard را می‌زنیم.

سایت Grammarly

می‌رویم به وبسایت Grammarly.com . من از طریق حساب گوگلم وارد این وبسایت می‌شوم. این وبسایت، همان طور که از اسمش پیداست، راجع به گرامر است.

استفاده از سایت گرامرلی برای کسب درآمد دلاری

یعنی شما هر متنی را که به آن دهید از نظر گرامری آن را اصلاح و ویرایش و بهینه می‌کند. وبسایت و پلتفورم معروفی است. اگر نسخه رایگانش را خواستید می‌توانید استفاده کنید. نسخه پولی که امکانات بیشتری دارد و متن را بهتر و با دقت بیشتری ویرایش و اصلاح می‌کند می‌توانید خریداری کنید، اما نه از خود وبسایت. چون باید به دلار پول بدهید و دردسرهایی مثل قیمت بالا و پرداخت دلاری را دارید. ولی کلا برای کارهای متنی اگر خواستید از Grammarly استفاده کنید می‌توانید اکانت (حساب) اشتراکی‌ش را از سایت‌های داخل ایران تهیه کنید. مثلا جستجو می‌کنید اکانت اشتراکی Grammarly و با قیمت بیست سی هزار تومان در ماه می‌توانید اشتراکش را تهیه کنید و حالش را ببرید.

گرامرلی رایگان

وقتی در سایت Grammarly وارد شدید یا log in کردید، حالا من مراحلش را انجام می‌دهم و اگر طولانی نبود به شما نشان می‌دهم. خب، من در این سایت وارد شدم و ثبت نام هم کردم. در نهایت این صفحه به من نشان داده شد. اینجا متن را کپی پیست می‌کنم. اینها را چون اول آمدم ثبت نام کردم می‌بندم. یک سری دستورالعمل‌ها را به من نشان می‌دهد.

گرامرلی آنلاین

مثلا اینجا می‌بینید زیر متن خط کشیده است. اگر روی این کلیک کنیم… نمی‌دانم چرا می‌گوید، قطعا در نسخه رایگانش هم باید اینها را درست کند، ولی نمی‌دانم چرا، احتمالا در فرایند ثبت نام یک اشتباهی کردم یا روی چیزی کلیک کردم که این را فقط برای پرمیوم‌ها یعنی نسخه پولی‌ش فقط درست می‌کند. حالا اگر خواستید این کار را انجام دهید، اولا اگر در Grammarly ثبت نام کنید این را به صورت رایگان برای شما انجام می‌دهد. همان طور که گفتم حتما یک اشتباهی کردم که این اتفاق نیافتاده است. اگر هم که قبول شدید در iwriter و خواستید با آنها کار کنید، با پرداخت بیست و پنج الی سی هزار تومان، که در سایت‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت موجود است و بعضی از وبسایت پنجاه شصت هزار تومان هم برای فروش گذاشته‌اند، اشتراک یک ماهه‌اش را می‌گیرید و امکان دسترسی را به شما می‌دهند و نسخه پولی Grammarly را می‌توانید داشته باشید و به راحتی از آن استفاده کنید.

پولدار شدن در یک ساعت با سایت iWriter

در نهایت متن را که ویرایش کردید دوباره کپی می‌کنید و به iwriter اینجا پیست می‌کنید. و اینجا submit را می‌زنید و می‌رود برای ریویو یا بازبینی و بعد که قبول شدید می‌توانید وارد پنل‌تان شوید و در آنجا کار بگیرید و پروژه‌ها را به همین شکلی که من برای شما انجام دادم به ثمر برسانید. امیدوارم از این ویدیو راضی باشید. اگر خوشتان آمد حتما برای حمایت از من لایک کنید تا انرژی بگیرم و ویدیوهای بیشتر و بهتری بسازم. البته این را هم بگویم که iwriter با پیپل با شما تسویه حساب می‌کند. اگر پیپل ندارید و نمی‌خواهید به هر علت خودتان بسازید، برای شما مشکل است یا ساختش هزینه دارد، می‌توانید از سایت‌های واسط مثل ایرانیکارت یا تهران کردیت کارت یا وبسایت‌های مختلف که پیپلتان را بدهید تا نقد کنند. یک کارمزدی از شما می‌گیرند و پولتان را می‌زنید به پیپل آنها و بعد ارزش ریالی پولتان را به حسابتان واریز می‌کنند. البته پلتفورم‌های دیگر مثل iwriter هم هست که با ارز دیجیتال با شما تسویه می‌کنند.

سخن پایانی

اگر دنبال روش‌هایی هستید که راحت‌تر باشد، فقط با مشاهده ویدیو و کلیک بر تبلیغات و انجام کارهای میکرو تسکی درآمد دلاری داشته باشید، مثلا تا روزی بیست و بیست و پنج دلار، و با ارز دیجیتال هم با شما تسویه کنند، برای اینکه لیست وبسایت‌ها و آموزش کار با این وبسایت‌ها را داشته باشید، توی گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و از این طریق وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید و توضیحاتش را حتما بخوانید. از دست ندهید! روزی بیست تا بیست و پنج دلار برای خارجی‌ها شاید پول زیادی نباشد اما در ایران می‌توان زندگی دو خانواده را چرخاند. و آن وبسایت‌ها را ما توی یوتیوب، نه من و نه یوتیوبرهای دیگر، معرفی نمی‌کنیم چون آنقدر افراد زیادی به آن هجوم می‌برند سیستم عرضه و تقاضا به هم می‌ریزد و خود ما هم که از آنها کسب درآمد روزانه داریم، دیگر نمی‌توانیم درش کار کنیم. بنابراین توی وبسایت برای شما قرار دادم. آنجا در گوگل عبارت صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص را جستجو کنید و توضیحاتش را حتما بخوانید. من را هم حتما در یوتیوب سابسکرایب کنید چون ویدیوهای بیشتری را هر روز در زمینه کسب درآمد دلاری قرار می‌دهم. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5000 دلار درامد)

درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید (ماهیانه 5 هزار دلار درامد)

اگر مایل به تماشای ویدئو درامد دلاری روزانه نیستید، مقاله زیر را می‌توانید مطالعه کنید

سلام، اینجا مؤسسه صفر تا صد است و قرار است یک روش جدید کسب درامد دلاری روزانه را به شما آموزش دهم. این روش نیازی به تخصص ندارد. نیاز به سرمایه ندارد و تا ۵۰۰۰ دلار در ماه می‌توانید به کمک این روش درآمد داشته باشید. این روش کاملا واقعی است و جواب می‌دهد. در ادامه به شما توضیح می‌دهم، اما برای دلگرمی و حمایت از من قبل از اینکه شروع کنیم سه ثانیه صبر می‌کنم تا این ویدیو را لایک کنید تا ادامه آموزش را به شما بدهم.

کسب درامد دلاری روزانه راحت را با موسسه صفر تا صد یاد بگیرید!

خب قبل از پرداختن به موضوع کسب درامد دلاری روزانه، برای دوستانی که نمی‌دانند فریلنسینگ چیست باید بگویم یعنی دورکاری. شما پروژه‌هایی را از کارفرما می‌گیرید و به کمک لپ‌تاپ و اینترنت کار را انجام دهید و به کارفرما تحویل دهید و پولتان را بگیرید. پلتفورم‌هایی در این زمینه، در ایران و خارج از کشور، هستند که واسطه بین شما و کارفرما هستند. یعنی کارفرماها می‌آیند در چنین وبسایت‌هایی پروژه‌هایشان را تعریف می‌کنند، شما پروژه را انجام می‌دهید، پول می‌رود به حساب آن پلتفورم واسطه و یک مقدار کمیسیون بر می‌دارد و بعد از اینکه کار را انجام دادید و کارفرما تأیید کرد که کارش انجام شده است حق‌الزحمه را برای شما ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

کسب درامد دلاری روزانه با ثبت نام در سایت فایور

پلتفورم‌های خارجی در این زمینه فعال هستند مثل fiverr.com یا freelancer.com یا upwork.com. اینها پلتفورم‌های فریلنسری مطرح در دنیا هستند که میلیون‌ها نفر درشان فعال هستند. میلیون‌ها فریلنسر و کارفرما در این وبسایت‌ها حضور دارند. روزانه تعداد بسیار زیادی پروژه در این وبسایت‌ها انجام می‌گیرد و بسیاری از مردم گذران زندگی‌شان از طریق این وبسایت‌هاست. حتی بسیاری از افراد از این راه میلیونر شدند. منظورم از میلیونر، میلیونر دلاری است.

آموزش کار با سایت fiverr برای درامد دلاری روزانه

در اینجا من وبسایت fiverr را برای شما باز کردم. می‌خواهم به شما نشان دهم که چطور به کمک هوش مصنوعی از این وبسایت کسب درآمد داشته باشید. اینجا عبارت voice over را جستجو می‌کنم. Voice over یعنی صداگذاری. ببینید صداگذاری به زبان‌های مختلف را به شما پیشنهاد می‌دهد.

 راه کسب درامد دلاری روزانه از سایت fiverr چیست

مثلا English که انگلیسی آمریکایی و انگلیسی بریتانیایی است. و همین طور زبان‌های دیگر به آلمانی، فرانسه، عربی، ایتالیایی و غیره. دوبلورها و صداگذارهای مختلفی هستند که اینجا دارند کار می‌کنند. اگر همان انگلیسی که به صورت پیش‌فرض هم است را انتخاب کنیم، برای ما تعدادی از افرادی که هم خانم و هم آقا هستند و این خدمات را ارائه می‌دهند برای ما بالا می‌آورد. ۱۶۱۲۵ زن و مرد هستند که دارند به زبان انگلیسی خدمات صداگذاری را در این وبسایت انجام می‌دهند.

کسب درامد از fiverr

اینجا میزان امتیاز (ریت) هر یک را نشان می‌دهد. مثلا این شخص ۱۱ امتیاز دارد و ۵ ستاره به او دادند. و این شخص هم ۱۲۷ امتیاز دارد یا شخص دیگر بیشتر از ۱۰۰۰ امتیاز. من قبلا چند تا از این صفحات را برای شما باز کردم؛ می‌رویم سراغشان.

Fiverr در ایران

مثلا پروفایل این آقا را باز کردم. اینجا نوشته است صداگذاری مردانه با لهجه انگلیسی آمریکایی را انجام می‌دهد. خدماتی که اینجا گذاشته است قیمت مشخصی دارد. نوشته است ۲۰۰ کلمه را با ۶۰ دلار، سه روزه، انجام می‌دهد. حالا می‌رویم یک نمونه از صدای ایشان را گوش می‌کنیم. قبل از اینکه شروع کنیم اینجا را ببینید. ۲۹۵۷ تا یعنی حدود ۳۰۰۰ نفر به او امتیاز دادند. و در حال حاضر هم ۶ سفارش دارد انجام می‌دهد که هنوز تحویل نداده است. اگر فرض کنیم که تمام این امتیازها، هر کدام به یک مشتری یا سفارش تعلق دارد، بنابراین ۳۰۰۰ مشتری داشته است. چون تا مشتری و سفارش کار نباشد نمی‌توان به کسی امتیاز داد. البته تعدادشان بیشتر از این است. به این علت که بسیاری از کارفرماها هم امتیاز نمی‌دهند. فرض می‌کنیم همان ۳۰۰۰ مشتری را داشته است و همین طور حداقل سفارش که ۲۰۰ کلمه است را به او داده‌اند. این را در نظر بگیرید که بسیاری از مشتری‌ها بیشتر از این مقدار، مثلا ۱۰۰۰ یا ۳۰۰۰ کلمه، سفارش می‌دهند.

چطور از سایت فریلنسری fiverr درامد دلاری بگیریم؟

آموزش کار با سایت fiverr

اگر من در اینجا بنویسم ۱۰۰۰ کلمه، که مقدار زیادی هم نیست، می‌شود ۳۰۰ دلار. حالا فرض می‌کنیم همان پیش‌فرض یعنی ۲۰۰ کلمه است که ۶۰ دلار می‌شود. برای اینکه ببینیم ایشان چقدر درآمد داشته است ۳۰۰۰ سفارش را ضرب در ۶۰ دلار می‌کنیم که حداقلش است، می‌شود ۱۸۰۰۰۰ دلار. بعد این مقدار را ضرب در دلار ۵۰۰۰۰ تومانی می‌کنیم که می‌شود ۹ میلیارد تومان. این مبلغی است که ایشان بابت صداگذاری از سایت fiverr در آورد. این رقمی که می‌بینید درست است. رقم‌های بیشتر از این، حتی میلیون دلاری، هم هست و افراد به دست می‌آورند. در ویدیوهای بعدی بهشان اشاره کردم و به شما نشان دادم.

حالا نمونه صدایش را گوش کنیم. در این پایین صداهایش را گذاشته است. خب، دوستانی که نمی‌دانند وقتی گوش می‌کنند فکر می‌کنند این صدای یک آدم است که دارد متنی را می‌خواند. اما این صدا صدای هوش مصنوعی است. به شما می‌گویم از چه پلتفورمی استفاده کرده است تا این صدا را در بیاورد. بهتر از این هم می‌توانست در بیاورد. حالا شما حساب کنید بیایید این ۶۰ دلاری که ایشان بابت ۲۰۰ کلمه می‌گیرد را با هوش مصنوعی که به شما یاد می‌دهم، و همین آقا دارد استفاده می‌کند، که حتی ممکن است خانم باشد اما در هر صورت شخص پشت این پروفایل، شما ۵۰ دلار بگیرید و به جای سه روزه یک روزه تحویل دهید. قطعا مشتری‌ها سمتتان هجوم می‌آورند. حالا حساب کنید چه ثروتی می‌توان از این هوش مصنوعی به دست آورد و بسیاری از مردم نمی‌دانند که اسرارش را من به شما می‌گویم. قطعا شخصی که دارد از این راه پول در می‌آورد از اینکه این مسائل را فاش می‌کنم و چند هزار نفر این ویدیو را می‌بینند خوشحال نیست. حتی یک درصد از بازدیدکنندگانم بروند این کار را بکنند کاسبی ایشان آن طور که باید نمی‌چرخد.

کسب درآمد دلاری روزانه با هوش مصنوعی murf.ai

حالا می‌رویم سراغ هوش مصنوعی که این شخص دارد استفاده می‌کند. هوش مصنوعی murf.ai وبسایتی است که بسیار قوی است و در رابطه با صداگذاری صداهای خانم و آقا را از قبل دارد و می‌توانید انتخاب کنید. فقط کافی است یک متن را کپی پیست کنید.

درامد دلاری روزانه با سایت murf.ai

برای کسب درامد دلاری روزانه، وقتی اینجا لاگ این کردید (وارد شدید) این صفحه برای شما باز می‌شود. من از قبل اینجا متنی را کپی پیست کردم و می‌خواهم ببینید این خانم چطور متن را می‌خواند. پلی می‌کنم.

دریافت پول از سایت murf.ai

خانمی به اسم ناتالی است. این صدایی که شنیدید صدای هوش مصنوعی است.

اینجا می‌توانید صداهای مختلف را می‌توانید ببینید. مورد قبل که امتحان کردم نسخه رایگان بود. اما می‌آیم این آقا را انتخاب می‌کنم که نسخه‌ای برای فروش است. قیمتش هم زیاد نیست. حالا می‌رویم ببینیم ماهیانه چقدر است. اگر خواستید حرفه‌ای کار کنید وقتی سفارش گرفتید، می‌توانید از نسخه حرفه‌ای هم استفاده کنید. کیفیتش و تنوع صداها بسیار بالاتر و طبیعی‌تر است. این صدا خش‌دار بود. حالا بعدی. صدایش عالی است.

لیست هوش های مصنوعی برای درامد دلاری روزانه

صدا کاملا صدای تبلیغاتی است و روی تیزهای حرفه‌ای این صدا را می‌شنویم. ببینید هوش مصنوعی چقدر کار را راحت کرد. اینجا هم کسی به اسم مایلز هست که نسخه رایگان است. اینجا یکی دیگر از آقایان را می‌توانیم ببینیم. اینجا ده‌ها صدای مختلف فقط برای زبان انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی وجود دارد.

معرفی سایت fiverr برای کسب درامد دلاری بالا

حالا یک چیز جالب در سایت fiverr باید به شما نشان دهم که از هوش مصنوعی می‌توانید استفاده کنید. مثلا German. کسانی که صداگذاری آلمانی انجام می‌دهند را برای شما می‌آورد. صفحه این خانم را باز می‌کنم. ۸۶۸ تا کار انجام داده است و ۱۲۵ کلمه را با ۴۰ دلار انجام می‌دهد. دوباره همان محاسبات را می‌توان برای این انجام داد. احتمالا این مورد هم دارد از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

دانلود برنامه murf برای به دست آوردن درامد ماهیانه دلاری

کسب درامد روزانه دلاری با Murf هوش مصنوعی

اگر همچنان به دنبال کسب درامد دلاری روزانه هستید که برگردیم به murf.ai ببینیم که اینجا زبان آلمانی چه صداگذارهایی دارد. مثلا شخصی به نام بن. حالا خانم. حالا تصور کنید شما چند پروفایل بسازید یا با یک پروفایل در چند زبان خدمات صداگذاری را ارائه کنید. مطمئن باشید کارهای زیادی می‌گیرید. فقط اگر خواستید بازار را دستتان بگیرید، می‌توانید یک مقدار قیمت را نسبت به این افراد کمتر بگیرید. همچنین مدت زمان تحویل هم خیلی مهم است. مثلا اگر آنها ۵ روزه زدند شما بزنید ۲ روز. البته شما می‌توانید با هوش مصنوعی در عرض چند دقیقه می‌توانید کار را تمام کنید اما اگر بنویسید کار را چند دقیقه‌ای تحویل می‌دهید کلاس کارتان پایین می‌آید. حداقل یک روز را زمان دهید تا مشتری بداند که شما هم سرتان شلوغ است و به نوعی ترغیب می‌شود کار را به شما بسپارد. اینجا مثلا در زبان آلمانی ۸۸۸ نفر هستند که دارند خدمات صداگذاری زبان آلمانی را ارائه می‌دهند.

حالا برویم سراغ سایر زبان‌ها. مثلا فرانسوی را ببینیم که چند نفر هستند. جالب اینجاست که همه این زبان‌ها در وبسایت murf.ai موجود است. تمام زبان‌ها که اینجا لازم هست را آنجا پوشش می‌دهد. زبان فرانسوی را ۶۵۳ نفر خدماتش را ارائه می‌کنند. تمام زبان‌ها را می‌توانید ببینید. فقط یک چالش که دارید این است که از داخل ایران نمی‌توانید به راحتی در سایت fiverr کار کنید چون احراز هویت و حساب پیپل لازم است، و با سیم کارت خارج از کشور باید احراز هویت کنید. اگر کسی را خارج از کشور دارید و مورد اطمینانتان هست می‌توانید با او کار کنید و یک درصدی، مثلا ۲۰ درصد یا ۳۰ درصد، از هر پروژه‌ای که می‌گیرید به او بدهید. و حساب به نام ایشان ساخته شود و به نام این شخص احراز هویت کنید و بعد سهم خودش را از کارمزدتان بگیرد و بقیه را به حساب شما در ایران بریزد. از این روش می‌توانید استفاده کنید. در غیر این صورت، وبسایتی هست به نام ای‌تکانش که من با آنها کار نکردم اما از آنجایی که کمی شناخته شده هستند و خدماتی را در این زمینه ارائه می‌کنند و اکانت fiverr را می‌سازند می‌توانید به آنها مراجعه کنید و تحقیقات بیشتری داشته باشید. اگر هم یک روشی خواستید که نیاز به احراز هویت خارج از کشور یا نیاز به پیپل نداشته باشد، از داخل ایران بتوانید فعالیت کنید و نیاز به تخصص نداشته باشد، و صرفا با مشاهده ویدیو، کلیک روی تبلیغات، انجام میکرو تسک‌ها که کارهای کوچکی مثل دانلود اپلیکیشن، دادن امتیاز به اپلیکیشن، تکمیل نظرسنجی‌ها، دانلود موسیقی، و کارهای اینچنینی هستند می‌توانید دلار کسب کنید. ما مجموعه‌ای از این وبسایت‌ها را از بین هزاران وبسایت گلچین و تهیه کردیم. این وبسایت‌هایی که معرفی کردیم و آموزش کار با آنها را به شما دادیم معتبرند. واقعا پول را می‌دهند و کلاهبردار نیستند. خودمان داریم انجام می‌دهیم و از این وبسایت‌ها درآمد کسب می‌کنیم. از همه مهم‌تر نیاز به پیپل ندارند. با ارز دیجیتال با شما تسویه می‌کنند. فقط کافی است یک تراست والت، یک کیف پول ارز دیجیتال، داشته باشید. بعد در کمتر از یک دقیقه آن مبلغ را درخواست می‌دهید که به حساب شما واریز می‌کنند و در نهایت می‌توانید در ایران نقدش کنید. نیاز به تخصص ندارد. روزی بیست بیست و پنج دلار هم از این طریق می‌توانید درآمد کسب کنید. قطعا مثل روش‌هایی که اینجا معرفی می‌کنم، مثل روش صداگذاری درآمد آنچنانی ندارد اما بیست بیست و پنج دلار با اینکه آدم را میلیونر نمی‌کند ولی می‌توانید یکی دو زندگی را چرخاند. بیست بیست و پنج دلار برای افرادی که خارج از کشور، مخصوصا کشورهای اروپایی و آمریکا، هستند در این پلتفورم‌هایی که معرفی کردیم کار می‌کنند پولی نیست شاید پول غذای روزانه‌شان یا پول توجیبی روزانه‌شان در بیاید. اما برای ما که در ایران هستیم به خاطر اختلاف ارزش ریال و دلار بیست بیست و پنج دلار تقریبا پول قابل توجهی هست و شاید به اندازه دو برابر حقوق یک کارمند بانک بتوانید درآمد داشته باشید. اگر خواستید از این روش هم استفاده کنید و با این سایت‌ها آشنایی بیشتر پیدا کنید توی گوگل جستجو کنید «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص». آنجا توضیحات بیشتر را به شما دادیم. بعلاوه از طریق لینکی که در قسمت توضیحات همین ویدیو هست می‌توانید کلیک کنید و یادتان نرود که این ویدیو را برای حمایت از من لایک کنید و سابسکرایب هم کنید. و ویدیوهای بعدی را که درباره‌ی درآمد دلاری قرار می‌دهم را از دست ندهید. خیلی ممنون از وقتی که به خاطر مشاهده این ویدیو صرف کردید. موفق و پیروز باشید.

بیبیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید

برچسب های مرتبط

https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ،