آموزش درآمد دلاری

آموزش درآمد دلاری به کمک وب سایت کنوا(Canva) پرداخت با ارز دیجیتال

اگر مایل به مشاهده ویدئو آموزش درآمد دلاری نیستید، مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیزم، با یک روش جدید آموزش درآمد دلاری در خدمت شما هستم. روش‌هایی که معرفی می‌کنم را امتحان کردم و واقعا نتیجه می‌دهند. فقط کافی است ویدیو و دستورالعمل‌ها را طی کنید. صبر و پشتکار داشته باشید تا به نتیجه برسید. از همه مهم‌تر وبسایت‌هایی که کلاهبردار هستند و تعدادشان هم بسیار زیاد است به شما معرفی نمی‌کنم. قبل از اینکه سر اصل مطلب برویم، بعضی از دوستان همیشه راجع به درآمدهای کلیکی می‌پرسند. یعنی چطور می‌توان با کلیک کردن روی ویدیو یا روی تبلیغات درآمد دلاری داشت؟ در ادامه به این وبسایت‌ها می‌روم و محیط این وبسایت‌ها را به شما نشان می‌دهم. و نشان می‌دهم چطور با هر کلیک پول به کیف پول شما اضافه می‌شود، و چطور می‌توان این پول را برداشت کرد. اگر قبلا این قسمت را دیده‌اید از این دو سه دقیقه بگذرید تا به موضوع اصلی امروز برسید.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

آموزش درآمد دلاری با وب سایت لاتیوم

خب، اینجا وبسایت latium.org هست. لینک وبسایت‌ها را هم مثل همیشه در قسمت توضیحات ویدیو می‌گذارم. وبسایت latium یک وبسایت فریلنسری است. یعنی افرادی می‌آیند و کارها و مهارت‌هایی که دارند را در معرض نمایش قرار می‌دهند. و از آن طرف هم کارفرماها می‌آیند آن فریلنسر را انتخاب می‌کنند و کار را به او یا دیگران می‌سپارند. زمانی که کارفرما پول را پرداخت کرد، پول به حساب وبسایت فریلنسری می‌رود، و بعد از اینکه شما به عنوان فریلنسر پروژه را تحویل دادید این وبسایت‌ها مقداری از کارمزد را برمی‌دارند و بقیه پول را به حساب شما می‌ریزند.

آموزش درامد دلاری از وب سایت لاتیوم

وبسایت‌های فریلنسری زیادی در دنیا هست. اما اکثرا احراز هویت از خارج از ایران می‌خواهند و برای برداشت پول به پیپل نیاز دارید. اما این وبسایت این مسائل را ندارد و با ارز دیجیتال هم با شما تسویه حساب می‌کند. قطعا به بزرگی وبسایت‌هایی مثل fiverr یا upwork نیست، اما کارفرماها و فریلنسرهای قابل توجهی در این وبسایت فعال هستند.

کاری که قرار است امروز انجام دهیم بسیار ساده است. یعنی قرار است بدون فتوشاپ یک طراحی انجام دهیم. حالا می‌خواهیم چه کار کنیم؟ در این وبسایت ebook cover را جستجو می‌کنیم. قبلا ویدیویی در این زمینه ضبط کردم اما وقتی که تمام شد متوجه شدم حذف شده است. و مجددا بعد از کمی استراحت این ویدیو را دارم برای شما ضبط می‌کنم. Ebook یعنی کتاب الکترونیکی و cover هم یعنی جلد کتاب. Ebook over خدمات محبوبی است که به عنوان فریلنسر می‌توانید ارائه دهید. بعد از ثبت نام در این وبسایت‌ها یک کاره در معرض نمایش می‌گذارید. و توضیحات مربوط به آن کار را هم می‌نویسید. مثلا می‌نویسید: «من می‌توانم جلد کتاب الکترونیکی را برای شما طراحی کنم.» و کارفرماها می‌آیند طراحی جلد کتابشان را به شما می‌سپارند. روزانه هزاران ebook در دنیا تولید می‌شود و قطعا این افراد برای طراحی جلد کتابشان نیاز به فریلنسرهایی مثل شما دارند. اگر بخواهند به گرافیست‌های حرفه‌ای یا شرکت‌های گرافیک طراحی را بسپارند برایشان گران تمام می‌شود و طول می‌کشد به دست شما برسانند. پس بهترین راه این است که به چنین وبسایت‌هایی مراجعه کنند.

اینجا می‌بینید که قیمت‌های مختلفی دارد. مثلا ۴۰ دلار، ۳۵ دلار، ۴۵ دلار و ۱۰ دلار. حالا برویم به وبسایت fiverr سر بزنیم. دوستان، fiverr هم یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین وبسایت‌های فریلنسینگ دنیاست. البته از داخل ایران مستقیم نمی‌توان کار کرد. مگر اینکه احراز هویت را دوستی که خارج از ایران زندگی می‌کند برای شما انجام دهد و شما با vps یا آی‌پی ثابت همان کشور وارد این وبسایت شوید و فعالیت کنید. البته شرکت‌هایی هم داخل ایران هستند که من با آنها کار نکردم اما ادعا می‌کنند اکانت وریفای‌شده fiverr را با دریافت چهار پنج میلیون تومان به شما تحویل می‌دهند. می‌توانید در این باره بیشتر تحقیق کنید.

در fiverr هم ebook cover را جستجو می‌کنم. همان طور که گفتم لازم نیست طراحی یا کار با فتوشاپ را بلد باشید. آنقدر راحت است کاری که در ادامه به شما یاد می‌دهم.

مثلا ببینید اگر top rated seller را که به معنی فریلنسرهایی با بیشترین امتیاز هست را فیلتر کنم، این فریلنسرها تا ۱۰۰۰ پروژه هم گرفته‌اند.

ممکن است چند برابر این پروژه‌ها را انجام داده باشند، اما حداقل این تعداد از کارفرماها امتیاز داده‌اند. اگر این رقم را ضرب در حداقل دستمزدشان کنید به رقم قابل توجهی می‌رسید. مثلا این از ۶۰ دلار شروع می‌شود و این یکی هم از ۲۰ دلار. یا این کار از ۱۷۵ دلار شروع می‌شود. می‌بینید که پول‌های زیادی از طریق طراحی جلد کتاب الکترونیکی به دست می‌آورند. و اکثرا هم از روش ما کار می‌کنند. همه این افراد گرافیست یا فتوشاپ‌کار نیستند.

حالا چه در وبسایت latium یا fiverr کار می‌کنید، اولی با ارز دیجیتال با شما تسویه حساب می‌کند. وبسایت‌های فریلنسینگ دیگری هم هستند که با ارز دیجیتال با شما تسویه می‌کنند. در گوگل top 10 freelancing websites with crypto currency payment یعنی ده وبسایت فریلنسینگ برتر که با ارز دیجیتال تسویه حساب می‌کنند را جستجو کنید. بعد می‌توانید به هر یک از این وبسایت‌ها مراجعه کنید و عضوشان شوید و چنین کاره‌هایی را تشکیل دهید. عکس بگذارید و توضیحات کارتان را به کمک گوگل ترنسلیت بنویسید. می‌توانید از متن توضیحات کسانی که قبلا اکانت ساخته‌اند هم استفاده کنید یا الهام بگیرید. فقط توجه کنید اگر شخصی قیمت پایه را ۴۰ دلار نوشته است، شما با ۱۰ دلار شروع کنید. اگر توی fiverr رفتید، مثلا با ۵ دلار شروع کنید. کاار را بگیرید و رزومه برای خودتان بسازید و وقتی امتیازتان بالا رفت و تعداد مشتری‌هایتان افزایش پیدا کرد، می‌توانید کم‌کم میزان دستمزدتان را بالا ببرید. خب، اینجا می‌آیید و یک کاره تشکیل می‌دهید و کارفرما کار را به شما می‌سپارد و ممکن است چند جمله رد و بدل ‌کنید که می‌توانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید. و به شما می‌گوید دقیقا چه می‌خواهد. مثلا فرض می‌کنیم کارفرمایی به ما پروژه‌ای می‌دهد و می‌گوید یک ebook در زمینه کاهش وزن دارم. ما هم می‌خواهیم برایش طراحی کنیم.

آموزش درآمد دلاری از وب سایت canva

وقتی کار را از او گرفتیم به وبسایت canva.com می‌رویم.

آموزش درآمد دلاری از وب سایت canva

. وبسایت canva یک وبسایت طراحی خیلی پیشرفته است که امکانات بسیار زیادی دارد. افرادی که طراحی و فتوشاپ بلد نیستند به این وبسایت می‌آیند و به راحتی با کپی و پیست و درگ اند دراپ (drag and drop) از تمپلیت‌های آماده‌ش استفاده می‌کنند. تمپلیت‌هایی که برای استوری اینستاگرام، ریلز اینستاگرام، پست اینستاگرام استفاده کنید. برای پرزانته، وایت بورد، داکیومنت ساختن، ویدیو ساختن، برای تمام زمینه‌ها می‌توانید اینجا طراحی کنید.

سایت کانوا چیست؟

مثلا من در سرچ باکس این وبسایت می‌نویسم ebook cover. و جستجو می‌کنم تا تمپلیت‌های مرتبط را برایمان بیاورد.

آموزش برنامه canva

فقط یک نکته‌ای که هست اینجا بعضی از المان‌های داخل وبسایت canva پرو هست. یعنی باید از اکانت پرومیوم استفاده کنید و پولی است. البته همان طور که می‌بینید اینجا رایگان هم زیاد دارد. حالا اگر نصف این تمپلیت‌ها پرو باشد و خواستید از اینها استفاده کنید، لازم نیست به دلار پول دهید و به کمک شرکت‌های واسطه پرداخت کنید. در گوگل عبارت خرید اکانت اشتراکی پرمیوم canva را جستجو کنید. و در ایران وبسایت‌هایی هستند که این اکانت‌های اشتراکی را با قیمت بسیار پایین‌تری به شما می‌فروشند و به تمام این آیتم‌ها دسترسی خواهید داشت. از آنجایی که کتاب در رابطه با کاهش وزن بود، عبارت weight loss را هم جستجو می‌کنیم. ببینیم برایمان چه می‌آورد.

آموزش کار با سایت canva برای کسب درآمد دلاری

بگذارید diet را جستجو کنم که به معنی رژیم غذایی است. بله مثلا این keto diet است. رویش کلیک می‌کنم تا باز شود.

Customize را می‌زنم تا این قالب را برای خودم شخصی‌سازی کنم. می‌بینید که نشانگر ماوس را روی هر یک از این المان‌ها بیاورم می‌توانم ویرایشش کنم. مثلا این را می‌گیرم و بالاتر می‌آورم. رویش دو بار کلیک می‌کنم تا عنوانش را به weight loss یعنی کاهش وزن تغییر می‌دهم. هر چه که کارفرما خواست را اینجا می‌نویسید. من فقط می‌خواهم روند و نحوه کار را به شما نشان دهم.

این را کامل می‌گیرم، از اینجا فونتش را کوچک می‌کنم. ببینید فونتش کوچک شد.

می‌توانم اینجا را بزنم و مثلا رنگش را قرمز کنم. اینجا هم اسم نویسنده‌ش است. مثلا اسم شخص دیگر را می‌نویسم. اینجا می‌توانید عکسش را عوض کنید. می‌توانید کامل ویرایش کنید. از تمپلیت‌های دیگر که اینجا هست هم می‌توانید استفاده کنید. و به همین شکل وقتی آماده شد از این طرح با فرمت png یا jpg یا هر طور که کارفرما می‌خواست خروجی می‌گیرید. و برایش می‌فرستید و پولتان را می‌گیرید. کلا نه فقط برای طراحی جلد ebook بلکه برای طراحی‌های دیگر هم می‌توانید از این وبسایت canva چه برای استفاده شخصی خودتان و چه برای کسب درآمد استفاده کنید. اگر این ویدیو برایتان جالب بود، برای حمایت از من لطفا این ویدیو را همین الان لایک کنید. اگر هم ویدیوهای بیشتری خواستید در رابطه با روش‌های ابداعی من برای آموزش درآمد دلاری چنلم را سابسکرایب کنید تا هر روز ویدیوهای جدیدم را ببینید. بالاخره از یکی از روش‌ها خوشتان می‌آید و می‌توانید تبدیل به شغل اصلی‌تان کنید. خیلی ممنونم که وقت ارزشمندتان را در اختیارم قرار دادید. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:

کسب درآمد اتوماتیک با ارسال ایمیل

درآمد دلاری با وب سایت COS

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --