درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید

درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید (ماهیانه 5 هزار دلار درامد)

اگر مایل به تماشای ویدئو درامد دلاری روزانه نیستید، مقاله زیر را می‌توانید مطالعه کنید

سلام، اینجا مؤسسه صفر تا صد است و قرار است یک روش جدید کسب درامد دلاری روزانه را به شما آموزش دهم. این روش نیازی به تخصص ندارد. نیاز به سرمایه ندارد و تا ۵۰۰۰ دلار در ماه می‌توانید به کمک این روش درآمد داشته باشید. این روش کاملا واقعی است و جواب می‌دهد. در ادامه به شما توضیح می‌دهم، اما برای دلگرمی و حمایت از من قبل از اینکه شروع کنیم سه ثانیه صبر می‌کنم تا این ویدیو را لایک کنید تا ادامه آموزش را به شما بدهم.

کسب درامد دلاری روزانه راحت را با موسسه صفر تا صد یاد بگیرید!

خب قبل از پرداختن به موضوع کسب درامد دلاری روزانه، برای دوستانی که نمی‌دانند فریلنسینگ چیست باید بگویم یعنی دورکاری. شما پروژه‌هایی را از کارفرما می‌گیرید و به کمک لپ‌تاپ و اینترنت کار را انجام دهید و به کارفرما تحویل دهید و پولتان را بگیرید. پلتفورم‌هایی در این زمینه، در ایران و خارج از کشور، هستند که واسطه بین شما و کارفرما هستند. یعنی کارفرماها می‌آیند در چنین وبسایت‌هایی پروژه‌هایشان را تعریف می‌کنند، شما پروژه را انجام می‌دهید، پول می‌رود به حساب آن پلتفورم واسطه و یک مقدار کمیسیون بر می‌دارد و بعد از اینکه کار را انجام دادید و کارفرما تأیید کرد که کارش انجام شده است حق‌الزحمه را برای شما ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

کسب درامد دلاری روزانه با ثبت نام در سایت فایور

پلتفورم‌های خارجی در این زمینه فعال هستند مثل fiverr.com یا freelancer.com یا upwork.com. اینها پلتفورم‌های فریلنسری مطرح در دنیا هستند که میلیون‌ها نفر درشان فعال هستند. میلیون‌ها فریلنسر و کارفرما در این وبسایت‌ها حضور دارند. روزانه تعداد بسیار زیادی پروژه در این وبسایت‌ها انجام می‌گیرد و بسیاری از مردم گذران زندگی‌شان از طریق این وبسایت‌هاست. حتی بسیاری از افراد از این راه میلیونر شدند. منظورم از میلیونر، میلیونر دلاری است.

آموزش کار با سایت fiverr برای درامد دلاری روزانه

در اینجا من وبسایت fiverr را برای شما باز کردم. می‌خواهم به شما نشان دهم که چطور به کمک هوش مصنوعی از این وبسایت کسب درآمد داشته باشید. اینجا عبارت voice over را جستجو می‌کنم. Voice over یعنی صداگذاری. ببینید صداگذاری به زبان‌های مختلف را به شما پیشنهاد می‌دهد.

 راه کسب درامد دلاری روزانه از سایت fiverr چیست

مثلا English که انگلیسی آمریکایی و انگلیسی بریتانیایی است. و همین طور زبان‌های دیگر به آلمانی، فرانسه، عربی، ایتالیایی و غیره. دوبلورها و صداگذارهای مختلفی هستند که اینجا دارند کار می‌کنند. اگر همان انگلیسی که به صورت پیش‌فرض هم است را انتخاب کنیم، برای ما تعدادی از افرادی که هم خانم و هم آقا هستند و این خدمات را ارائه می‌دهند برای ما بالا می‌آورد. ۱۶۱۲۵ زن و مرد هستند که دارند به زبان انگلیسی خدمات صداگذاری را در این وبسایت انجام می‌دهند.

کسب درامد از fiverr

اینجا میزان امتیاز (ریت) هر یک را نشان می‌دهد. مثلا این شخص ۱۱ امتیاز دارد و ۵ ستاره به او دادند. و این شخص هم ۱۲۷ امتیاز دارد یا شخص دیگر بیشتر از ۱۰۰۰ امتیاز. من قبلا چند تا از این صفحات را برای شما باز کردم؛ می‌رویم سراغشان.

Fiverr در ایران

مثلا پروفایل این آقا را باز کردم. اینجا نوشته است صداگذاری مردانه با لهجه انگلیسی آمریکایی را انجام می‌دهد. خدماتی که اینجا گذاشته است قیمت مشخصی دارد. نوشته است ۲۰۰ کلمه را با ۶۰ دلار، سه روزه، انجام می‌دهد. حالا می‌رویم یک نمونه از صدای ایشان را گوش می‌کنیم. قبل از اینکه شروع کنیم اینجا را ببینید. ۲۹۵۷ تا یعنی حدود ۳۰۰۰ نفر به او امتیاز دادند. و در حال حاضر هم ۶ سفارش دارد انجام می‌دهد که هنوز تحویل نداده است. اگر فرض کنیم که تمام این امتیازها، هر کدام به یک مشتری یا سفارش تعلق دارد، بنابراین ۳۰۰۰ مشتری داشته است. چون تا مشتری و سفارش کار نباشد نمی‌توان به کسی امتیاز داد. البته تعدادشان بیشتر از این است. به این علت که بسیاری از کارفرماها هم امتیاز نمی‌دهند. فرض می‌کنیم همان ۳۰۰۰ مشتری را داشته است و همین طور حداقل سفارش که ۲۰۰ کلمه است را به او داده‌اند. این را در نظر بگیرید که بسیاری از مشتری‌ها بیشتر از این مقدار، مثلا ۱۰۰۰ یا ۳۰۰۰ کلمه، سفارش می‌دهند.

چطور از سایت فریلنسری fiverr درامد دلاری بگیریم؟

آموزش کار با سایت fiverr

اگر من در اینجا بنویسم ۱۰۰۰ کلمه، که مقدار زیادی هم نیست، می‌شود ۳۰۰ دلار. حالا فرض می‌کنیم همان پیش‌فرض یعنی ۲۰۰ کلمه است که ۶۰ دلار می‌شود. برای اینکه ببینیم ایشان چقدر درآمد داشته است ۳۰۰۰ سفارش را ضرب در ۶۰ دلار می‌کنیم که حداقلش است، می‌شود ۱۸۰۰۰۰ دلار. بعد این مقدار را ضرب در دلار ۵۰۰۰۰ تومانی می‌کنیم که می‌شود ۹ میلیارد تومان. این مبلغی است که ایشان بابت صداگذاری از سایت fiverr در آورد. این رقمی که می‌بینید درست است. رقم‌های بیشتر از این، حتی میلیون دلاری، هم هست و افراد به دست می‌آورند. در ویدیوهای بعدی بهشان اشاره کردم و به شما نشان دادم.

حالا نمونه صدایش را گوش کنیم. در این پایین صداهایش را گذاشته است. خب، دوستانی که نمی‌دانند وقتی گوش می‌کنند فکر می‌کنند این صدای یک آدم است که دارد متنی را می‌خواند. اما این صدا صدای هوش مصنوعی است. به شما می‌گویم از چه پلتفورمی استفاده کرده است تا این صدا را در بیاورد. بهتر از این هم می‌توانست در بیاورد. حالا شما حساب کنید بیایید این ۶۰ دلاری که ایشان بابت ۲۰۰ کلمه می‌گیرد را با هوش مصنوعی که به شما یاد می‌دهم، و همین آقا دارد استفاده می‌کند، که حتی ممکن است خانم باشد اما در هر صورت شخص پشت این پروفایل، شما ۵۰ دلار بگیرید و به جای سه روزه یک روزه تحویل دهید. قطعا مشتری‌ها سمتتان هجوم می‌آورند. حالا حساب کنید چه ثروتی می‌توان از این هوش مصنوعی به دست آورد و بسیاری از مردم نمی‌دانند که اسرارش را من به شما می‌گویم. قطعا شخصی که دارد از این راه پول در می‌آورد از اینکه این مسائل را فاش می‌کنم و چند هزار نفر این ویدیو را می‌بینند خوشحال نیست. حتی یک درصد از بازدیدکنندگانم بروند این کار را بکنند کاسبی ایشان آن طور که باید نمی‌چرخد.

کسب درآمد دلاری روزانه با هوش مصنوعی murf.ai

حالا می‌رویم سراغ هوش مصنوعی که این شخص دارد استفاده می‌کند. هوش مصنوعی murf.ai وبسایتی است که بسیار قوی است و در رابطه با صداگذاری صداهای خانم و آقا را از قبل دارد و می‌توانید انتخاب کنید. فقط کافی است یک متن را کپی پیست کنید.

درامد دلاری روزانه با سایت murf.ai

برای کسب درامد دلاری روزانه، وقتی اینجا لاگ این کردید (وارد شدید) این صفحه برای شما باز می‌شود. من از قبل اینجا متنی را کپی پیست کردم و می‌خواهم ببینید این خانم چطور متن را می‌خواند. پلی می‌کنم.

دریافت پول از سایت murf.ai

خانمی به اسم ناتالی است. این صدایی که شنیدید صدای هوش مصنوعی است.

اینجا می‌توانید صداهای مختلف را می‌توانید ببینید. مورد قبل که امتحان کردم نسخه رایگان بود. اما می‌آیم این آقا را انتخاب می‌کنم که نسخه‌ای برای فروش است. قیمتش هم زیاد نیست. حالا می‌رویم ببینیم ماهیانه چقدر است. اگر خواستید حرفه‌ای کار کنید وقتی سفارش گرفتید، می‌توانید از نسخه حرفه‌ای هم استفاده کنید. کیفیتش و تنوع صداها بسیار بالاتر و طبیعی‌تر است. این صدا خش‌دار بود. حالا بعدی. صدایش عالی است.

لیست هوش های مصنوعی برای درامد دلاری روزانه

صدا کاملا صدای تبلیغاتی است و روی تیزهای حرفه‌ای این صدا را می‌شنویم. ببینید هوش مصنوعی چقدر کار را راحت کرد. اینجا هم کسی به اسم مایلز هست که نسخه رایگان است. اینجا یکی دیگر از آقایان را می‌توانیم ببینیم. اینجا ده‌ها صدای مختلف فقط برای زبان انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی وجود دارد.

معرفی سایت fiverr برای کسب درامد دلاری بالا

حالا یک چیز جالب در سایت fiverr باید به شما نشان دهم که از هوش مصنوعی می‌توانید استفاده کنید. مثلا German. کسانی که صداگذاری آلمانی انجام می‌دهند را برای شما می‌آورد. صفحه این خانم را باز می‌کنم. ۸۶۸ تا کار انجام داده است و ۱۲۵ کلمه را با ۴۰ دلار انجام می‌دهد. دوباره همان محاسبات را می‌توان برای این انجام داد. احتمالا این مورد هم دارد از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

دانلود برنامه murf برای به دست آوردن درامد ماهیانه دلاری

کسب درامد روزانه دلاری با Murf هوش مصنوعی

اگر همچنان به دنبال کسب درامد دلاری روزانه هستید که برگردیم به murf.ai ببینیم که اینجا زبان آلمانی چه صداگذارهایی دارد. مثلا شخصی به نام بن. حالا خانم. حالا تصور کنید شما چند پروفایل بسازید یا با یک پروفایل در چند زبان خدمات صداگذاری را ارائه کنید. مطمئن باشید کارهای زیادی می‌گیرید. فقط اگر خواستید بازار را دستتان بگیرید، می‌توانید یک مقدار قیمت را نسبت به این افراد کمتر بگیرید. همچنین مدت زمان تحویل هم خیلی مهم است. مثلا اگر آنها ۵ روزه زدند شما بزنید ۲ روز. البته شما می‌توانید با هوش مصنوعی در عرض چند دقیقه می‌توانید کار را تمام کنید اما اگر بنویسید کار را چند دقیقه‌ای تحویل می‌دهید کلاس کارتان پایین می‌آید. حداقل یک روز را زمان دهید تا مشتری بداند که شما هم سرتان شلوغ است و به نوعی ترغیب می‌شود کار را به شما بسپارد. اینجا مثلا در زبان آلمانی ۸۸۸ نفر هستند که دارند خدمات صداگذاری زبان آلمانی را ارائه می‌دهند.

حالا برویم سراغ سایر زبان‌ها. مثلا فرانسوی را ببینیم که چند نفر هستند. جالب اینجاست که همه این زبان‌ها در وبسایت murf.ai موجود است. تمام زبان‌ها که اینجا لازم هست را آنجا پوشش می‌دهد. زبان فرانسوی را ۶۵۳ نفر خدماتش را ارائه می‌کنند. تمام زبان‌ها را می‌توانید ببینید. فقط یک چالش که دارید این است که از داخل ایران نمی‌توانید به راحتی در سایت fiverr کار کنید چون احراز هویت و حساب پیپل لازم است، و با سیم کارت خارج از کشور باید احراز هویت کنید. اگر کسی را خارج از کشور دارید و مورد اطمینانتان هست می‌توانید با او کار کنید و یک درصدی، مثلا ۲۰ درصد یا ۳۰ درصد، از هر پروژه‌ای که می‌گیرید به او بدهید. و حساب به نام ایشان ساخته شود و به نام این شخص احراز هویت کنید و بعد سهم خودش را از کارمزدتان بگیرد و بقیه را به حساب شما در ایران بریزد. از این روش می‌توانید استفاده کنید. در غیر این صورت، وبسایتی هست به نام ای‌تکانش که من با آنها کار نکردم اما از آنجایی که کمی شناخته شده هستند و خدماتی را در این زمینه ارائه می‌کنند و اکانت fiverr را می‌سازند می‌توانید به آنها مراجعه کنید و تحقیقات بیشتری داشته باشید. اگر هم یک روشی خواستید که نیاز به احراز هویت خارج از کشور یا نیاز به پیپل نداشته باشد، از داخل ایران بتوانید فعالیت کنید و نیاز به تخصص نداشته باشد، و صرفا با مشاهده ویدیو، کلیک روی تبلیغات، انجام میکرو تسک‌ها که کارهای کوچکی مثل دانلود اپلیکیشن، دادن امتیاز به اپلیکیشن، تکمیل نظرسنجی‌ها، دانلود موسیقی، و کارهای اینچنینی هستند می‌توانید دلار کسب کنید. ما مجموعه‌ای از این وبسایت‌ها را از بین هزاران وبسایت گلچین و تهیه کردیم. این وبسایت‌هایی که معرفی کردیم و آموزش کار با آنها را به شما دادیم معتبرند. واقعا پول را می‌دهند و کلاهبردار نیستند. خودمان داریم انجام می‌دهیم و از این وبسایت‌ها درآمد کسب می‌کنیم. از همه مهم‌تر نیاز به پیپل ندارند. با ارز دیجیتال با شما تسویه می‌کنند. فقط کافی است یک تراست والت، یک کیف پول ارز دیجیتال، داشته باشید. بعد در کمتر از یک دقیقه آن مبلغ را درخواست می‌دهید که به حساب شما واریز می‌کنند و در نهایت می‌توانید در ایران نقدش کنید. نیاز به تخصص ندارد. روزی بیست بیست و پنج دلار هم از این طریق می‌توانید درآمد کسب کنید. قطعا مثل روش‌هایی که اینجا معرفی می‌کنم، مثل روش صداگذاری درآمد آنچنانی ندارد اما بیست بیست و پنج دلار با اینکه آدم را میلیونر نمی‌کند ولی می‌توانید یکی دو زندگی را چرخاند. بیست بیست و پنج دلار برای افرادی که خارج از کشور، مخصوصا کشورهای اروپایی و آمریکا، هستند در این پلتفورم‌هایی که معرفی کردیم کار می‌کنند پولی نیست شاید پول غذای روزانه‌شان یا پول توجیبی روزانه‌شان در بیاید. اما برای ما که در ایران هستیم به خاطر اختلاف ارزش ریال و دلار بیست بیست و پنج دلار تقریبا پول قابل توجهی هست و شاید به اندازه دو برابر حقوق یک کارمند بانک بتوانید درآمد داشته باشید. اگر خواستید از این روش هم استفاده کنید و با این سایت‌ها آشنایی بیشتر پیدا کنید توی گوگل جستجو کنید «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص». آنجا توضیحات بیشتر را به شما دادیم. بعلاوه از طریق لینکی که در قسمت توضیحات همین ویدیو هست می‌توانید کلیک کنید و یادتان نرود که این ویدیو را برای حمایت از من لایک کنید و سابسکرایب هم کنید. و ویدیوهای بعدی را که درباره‌ی درآمد دلاری قرار می‌دهم را از دست ندهید. خیلی ممنون از وقتی که به خاطر مشاهده این ویدیو صرف کردید. موفق و پیروز باشید.

بیبیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید

برچسب های مرتبط

https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-روزانه-با-هوش-مصنوعی-جدید-م ،

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --