کسب درآمد دلاری اتوماتیک

چگونه کسب درآمد دلاری اتوماتیک داشته باشیم؟با ارسال ایمیل

اگر مایل به مشاهده ویدئو کسب درآمد دلاری اتوماتیک نیستید، مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، امروز هم با یک روش جدید و خلاقانه‌ی کسب درآمد دلاری اتوماتیک در خدمت شما عزیزان هستم. روشی که قرار است به شما نشان دهم، روشی است که نیاز به سرمایه یا تخصص ندارد. تضمین می‌کنم که حتما این روش جواب می‌دهد. فقط کافی است روزانه یکی دو ساعت وقت بگذارید و وقتی به درآمد رسیدید و انگیزه پیدا کردید می‌توانید تمام وقتتان را صرف این روش کنید و درآمدهای زیادی را از آن کسب کنید.
قبل از اینکه سر موضوع جذاب امروز برویم، برای دوستانی که می‌پرسیدند وبسایت‌های کلیکی چطور کار می‌کنند و چطور به ما درآمد می‌دهند، مثلا با کلیک کردن روی تبلیغات یا روی ویدیو چطور می‌توان درآمد دلاری اتوماتیک داشت، در ادامه فضای این وبسایت‌ها را نشان می‌دهم و روی تبلیغات یا ویدیوها کلیک می‌کنم. می‌بینید که چطور می‌توان درآمد داشت. اگر قبلا این قسمت از ویدیو را دیدید این دو سه دقیقه را رد کنید تا به موضوع اصلی برسیم.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

کسب درآمد دلاری اتوماتیک

خب، رسیدیم به موضوع جذاب امروزمان. وبسایتی که می‌بینید وبسایت levelup-socialinfluencer.com هست که لینکش را در قسمت توضیحات ویدیو می‌گذارم.

وب سایت level up-social influencer و کسب درآمد دلاری اتوماتیک

چه وبسایتی است؟ این وبسایت خدمات فروش فالوئر، لایک، سابسکرایبر و کلا خدمات شبکه‌های اجتماعی را ارائه می‌کند. پکیج‌های بسیار زیادی دارد و وبسایت معتبری است. به طور کل در زمینه‌ی کاری خودش وبسایت حرفه‌ای است. چه کاری قرار است انجام دهیم؟ ما در این وبسایت ثبت نام می‌کنیم. ثبت نام بسیار ساده است. اسم، نام کاربری، پسورد و ایمیل را از شما می‌خواهند و ثبت نام تمام می‌شود. این مراحل را دیگر در ویدیوهایم نشان نمی‌دهم. اگر قرار است از اینترنت کسب درآمد داشته باشید باید بتوانید ثبت نام را به راحتی انجام دهید. بعد از ثبت نام log in می‌کنیم و چنین داشبوردی برای ما باز می‌شود.

اینجا پنل کاربری این وبسایت است. مثلا all services را می‌زنم تا به شما نشان دهم که چه خدماتی را ارائه می‌کند.

مثلا نوشته است: «ما کامنت اینستاگرام می‌فروشیم که مرتبط با پستتان باشد.» و قیمتش ۴۹۹ دلار است. این بالا هم نوشته است برای هر هزار تا. حداقل سفارش را هم گفته است ۲۵ تا و حداکثر سفارش هم ۲۵۰۰ تاست. البته این قیمتی که بر اساس ۱۰۰۰ تا داده بود برای پکیج بود. اما حداقل یا حداکثر سفارش را می‌توانید بر این اساس انتخاب کنید و قیمت را برای شما تغییر می‌دهد. کاری به اینستاگرام، توییتر یا تیک‌تاک و غیره نداریم.

من اینجا sub را جستجو می‌کنم. منظورم از sub ابتدای کلمه subscriber است. همان طور که می‌دانید وقتی در یوتیوب یک چنل را دنبال می‌کنید به شما می‌گویند subscriber آن چنل. مثل فالوئر یا دنبال کننده یک صفحه اینستاگرام. بعد از جستجو برای من پکیج‌های subscriber را می‌آورد. ببینید اینقدر پیشرفته است که مثلا از کشورهای مختلف دارد. مثلا subscriber واقعی از ایالات متحده دارد، به قیمت ۱۲۴ دلار. و از فرانسه دارد به قیمت ۳۸۶ دلار. قیمت‌های مختلفی دارد از کشورهای مختلف. انواع مختلف subscriber که کیفیت‌هایشان و توضیحاتشان را نوشته است. بعدا اگر دوست داشتید می‌توانید بخوانید. قرار است چه کار کنیم؟ اگر بیایید در این وبسایت هر یک از این پکیج‌ها را بفروشید به شما ۲۰ درصد الی ۳۰ درصد کمیسیون می‌دهد. اگر فروشتان کم باشد، برای شروع ۲۰ درصد می‌دهند و اگر فروشتان افزایش یابد، ۳۰ درصد هم به شما کمیسیون می دهند. اما صبر کنید. به شما توضیح می‌دهم چه کار باید انجام دهید.

لول آپ در نتورک
راهی برای کسب درآمد دلاری اتوماتیک

لول آپ در نتورک

اگر از سیستم affiliate marketing این وبسایت بخواهیم استفاده کنیم، کافی است به قسمت affiliate dashboard در قسمت منوی کناری.

وقتی رویش کلیک کنید در صفحه جدید به شما referral link می‌دهد. Referral link همان لینک زیرمجموعه‌گیری است. اینجا هم گفته است کمیسیونش ۲۰ درصد است و به ۵۰ دلار که رسیدید می‌توانید درخواست برداشت بزنید. این لینک را هر کجا بگذارید و هر کس رویش کلیک کند و چیزی بخرد، چه ساسبکرایبر بخرد، یا هر یک از این پکیج‌هایی که به شما نشان دادم، ۲۰ درصد مبلغ خریدش به کیف پول شما در این وبسایت اضافه می‌شود و می‌آید این بالا. از آنجایی که این اکانت را تازه ساختم اینجا صفر است ولی اینجا هم به شما نشان می‌دهد چند نفر روی لینکتان کلیک کردند، چند نفر از این طریق ثبت نام کردند و چقدر به دست آوردید و همه آمار و ارقام را به شما می‌دهد. کاری که ما می‌کنیم این است که این لینک را کپی می‌کنیم. قرار است به راحتی کارمان را انجام دهیم. نیاز به ساخت وبسایت نیست. هیچ کاری قرار نیست انجام دهید. این لینک را بر می‌دارید و می‌روید توی یوتیوب. چنل‌هایی که قرار است در یوتیوب monetize شوند، یعنی شرایط درآمدزایی را داشته باشند. شرایط monetize شدن در یوتیوب دو چیز است. یک اینکه اول ۱۰۰۰ سابسکرایبر را به دست بیاورید و در کنارش ۴۰۰۰ ساعت ویدیوهای شما را در یک سال اخیر دیده باشند و تا به این تعداد نرسید، کانال شما به درآمدزایی نمی‌رسد.

حالا کاری که قرار است انجام دهیم و جواب می‌دهد این است که مثلا می‌آیم موضوعی را در یوتیوب به انگلیسی جستجو می‌کنم. مثلا weight loss به معنی کاهش وزن را جستجو می‌کنم. اینجا برای ما ویدیوهای مربوطه را می‌آورد. حالا سرعت اینترنت کمی پایین است. می‌دانید که میلیون‌ها چنل یوتیوب داریم.

اینجا گزینه‌ای داریم به اسم filters. یعنی جستجویمان را می‌توانیم فیلتر کنیم تا جستجوهای دقیق‌تری داشته باشیم.

من filters را می‌زنم و به قسمت type می‌روم، گزینه channel ، گزینه دوم را انتخاب می‌کنم. یعنی به یوتیوب می‌گویم که چنل‌هایی که مرتبط با این کلمه weight loss هستند که جستجو کردم را به من نشان بدهد. اینجا لیست چنل‌ها را می‌آورد. هر چقدر پایین برویم تمام نمی‌شود. هزاران چنل است. حالا این کاری که می‌خواهم به شما نشان دهم فقط در زمینه weight loss نیست. هزاران موضوع، شاید هم میلیون‌ها موضوع، می‌توانید در یوتیوب جستجو کنید. در زمینه بازی، زیبایی، غذا، سلامتی، کار هر موضوعی که جستجو کنید اینجا هزاران چنل برای شما می‌آورد. شما بیایید پایین.

کسب درامد دلاری اتوماتیک از یوتیوب چگونه است؟

اینجا تعداد سابسکرایبر چنل‌ها را نوشته است. مثلا اینجا نوشته است 157 k. این چنل 30 k دارد. این چنل ۱۴۲۰ تاست. می‌آییم پایین.

مثلا این چنل ۲۲۳ تا سابسکرایبر دارد. این چنل‌ها به کارمان می‌آیند. چنل‌هایی که زیر ۱۰۰۰ تا سابسکرایبر دارند را انتخاب می‌کنیم. این زیر ۱۰۰۰ تایی را باز می‌کنم. ببینید این چنل باز شده است.

این چنلی است که در زمینه کاهش وزن و تغذیه فعالیت می‌کند. ۶۸ تا ویدیو گذاشته است و ۲۲۳ تا سابسکرایبر دارد. اسمش را هم اینجا نوشته است. ژاکوییتو یا یک چنین چیزی. مخفف اسمش جِی است. من می‌آیم روی این قسمت کلیک می‌کنم، about یا درباره شخص را می‌آورد.

می‌آیم پایین‌تر که view Email address را برایم می‌آورد.

روی این قسمت کلیک می‌کنم code captcha را حل می‌کنم و submit را می‌زنم.

ایمیل این شخص را به من نشان می‌دهد. این ایمیل را بر می‌دارم. برای تمام این چنل‌ها همین کار را می‌کنیم. به ایمیل خودم می‌روم. اینجا ایمیلش را کپی پیست می‌کنم.

بعد می‌روم گوگل ترنسلیت متنی را به فارسی می‌نویسم و ترجمه انگلیسی را می‌گیرم. می‌گویم سلام فلانی، اسمش را اینجا می‌نویسم که از همان پروفایلش برداشتم. نوشتم: «همان طور که می‌دانید برای اینکه چنلت توسط یوتیوب monetize شود و به درآمد برسید باید به ۱۰۰۰ سابسکرایبر برسید. اگر بخواهید صبر کنید تا با تولید محتوا به این رقم برسید شاید چند ماه طول بکشد. پیشنهاد من این است که مانند بسیاری از یوتیوبرهای دیگر از سیستم افزایش سابسکرایبر ما استفاده کنید. در پکیج‌هایی که داریم امکان خرید سابسکرایبر واقعی از کشورهای مختلف فراهم است. ما به صورت طبیعی سابسکرایب‌های تو را افزایش می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.»

این متن را کپی می‌کنم و اینجا می‌آیم و پیست می‌کنم. اینجا نوشتم روی لینک زیر کلیک کنید و بعد دو نقطه را می‌گذارم و می‌آیم پایین.

حالا کدام لینک را می‌گذارم؟ لینک affiliate را برمی‌دارم و اینجا پیست می‌کنم.

اگر این شخص روی این لینک کلیک کند و به این سایت بروید و یک پکیج سابسکرایبر را بخرد حداقل ۲۰ درصد مبلغ به حساب من می‌آید.

شما حساب کنید مثلا برای دویست نفر این متن را به همین طریق که توضیح دادم کپی پیست کنید و یک درصد از این تعداد خرید کنند می‌شود دو نفر. دو نفر خرید ۱۰۰ دلاری داشته باشند روزانه دو کمیسیون ۲۰ دلاری، یعنی ۴۰ دلار، دریافت می‌کنید. من مقدار حداقلی را حساب کردم. معمولا تعداد خریدارها بیشتر است. بسیاری از افراد هم نمی‌دانند چنین سیستمی وجود دارد و می‌توانند سابسکرایبر بخرند. وبسایتی که معرفی کردم ساسکرایبر واقعی از کشورهای مختلف با کیفیت‌های واقعی ارائه می‌کند، نه سابسکرایبرهای فیک یا قلابی. برای همین تأکیدی که در متنمان کردیم این است که این سابسکرایبرها واقعی هستند. این هم روش امروز. شما در موضوع‌های مختلف می‌توانید چنل‌های زیادی را در یوتیوب پیدا کنید و این متن را برایشان بفرستید.
خیلی ممنون که تا اینجا با من بودید. اگر این ویدیو برایتان جالب بود برای حمایت از من لایک کنید. لایک کردن شما باعث می‌شود انگیزه بیشتری بگیرم، ویدیوهای بیشتری بسازم. حتما چنلم را سابسکرایب کنید چون هر روز ویدیوهای جدید و عجیب و غریب کسب درآمد دلاری اتوماتیک را برایتان آپلود می‌کنم. ممنون که وقتتان را در اختیارم قرار دادید.

6 پاسخ
  1. رضا گفته:

    سلام استاد. شما توی ویدئو فرمودید که روزی مثلا 200 تا ایمیل از چنل های مختلف یوتیوب برداریم و بهشون ایمیل بزنیم؛ اما یوتیوب بیشتر از 6 یا 7 تا ایمیل رو اجازه نمیده که ببینیم و کپی کنیم. باید چیکار کنیم؟

    پاسخ
    • موسسه آموزشی 0 تا 100 گفته:

      سلام،به سرعت نباید این کار رو بکنید که اسپم تشخیص بده.ترجیحا هم با چند اکانت انجام بدید

      پاسخ
  2. علی حسن زاده گفته:

    سلام تمام آگاهی های شما متین است ولی طریق درآمد زایی برای انسان های بی سواد هم فاقد درآمد بفرمایید که بتواند ساده ورود کند.بااحترام حسن زاده

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --