کسب درآمد به دلار

کسب درآمد به دلار بالای 50 میلیون در ماه با واسطه گری اینترنتی

اگر مایل به مشاهده ویدئو کسب درآمد به دلار نیستید، مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، با یک ویدیوی جدید دیگر آمدم تا به شما نشان دهم چطور می‌توانید بدون تخصص و با سرمایه کمتر از یک میلیون تومان کسب درآمد دلاری بالا داشته باشید و ماهانه چند ده میلیون تومان از این روش درآمدزایی کنید. روشی که به شما معرفی می‌کنم پتانسیل این را دارد که تبدیل به شغل اصلی‌تان شود و جای رشد و پیشرفت و درآمدزایی بسیار بالایی دارد.
اما قبل از اینکه سر موضوع امروز برویم و این روش را به شما نشان دهم، برای دوستانی که می‌پرسند وبسایت‌های کلیکی چطور به ما درآمد می‌دهند، یعنی چطور می‌شود از روی کلیک کردن روی تبلیغات یا روی ویدیوها کسب درآمد به دلار داشته باشیم، در ادامه داخل این وبسایت‌ها می‌روم و از مراحل کارم فیلم گرفتم که در دو سه دقیقه نشان می‌دهم این وبسایت‌ها چطور کار می‌کنند. اگر این قسمت را دیدید این دو سه دقیقه را جلو بزنید تا به موضوع جذاب امروز برسیم.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

کسب درآمد به دلار

اینجا گوگل است و خرید پیچ اینستاگرام را جستجو می‌کنم.

کسب درامد به دلار در ایران چگونه است؟

بعد از جستجو می‌بینید که چند وبسایت برایم می‌آورد که در صفحه اول گوگل است.

چند تا را به صورت رندوم برایتان باز کردم و می‌توانید ببینید که وبسایت parsinsta.ir صفحه ۵۰۰۰ تایی یا 5 k را به قیمت ۲۲۰ هزار تومان برای فروش گذاشته است. و 10 k را ۳۹۰ هزار تومان و الی آخر.

کسب درامد دلار با گوشی چگونه است؟

حالا یک وبسایت دیگر را باز می‌کنم، وبسایت inbo.ir. همان طور که می‌بینید صفحه 10 k را با قیمت ۹۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته است. و صفحه ۳۰ هزار تایی را ۲.۵ میلیون تومان. و صد هزار تایی را ۷.۵ میلیون تومان. قیمت‌ها متفاوت هستند.

اینجا هم وبسایت ariatech.online است. مثلا صفحه ۳۰۰ هزار تایی را با قیمت ۱۸ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. و صفحه ۵۰ هزار تایی را ۳ میلیون تومان.
خب، می‌خواهیم چه کار کنیم؟ ما چند نوع پیچ داریم. پیچ فروشگاهی داریم که می‌آیند اجناسی را برای فروش می‌گذارند. پیچ آموزشی داریم. پیچ بلاگری داریم. پیچ‌هایی هم هستند که باینری‌اند. یعنی افراد می‌آیند محتواهایی را در یک زمینه خاص، مثلا طنز، منتشر می‌کنند. یا شخص دیگر محتوای تخصصی در زمینه خودرو می‌گذارد. یا در زمینه تاریخ و غیره. ما از این وبسایت‌ها می‌پرسیم کدام صفحات باینری هستند، و درباره‌ی چه موضوع‌هایی هستند.

سایت آریاتک

بعد به وبسایت‌های خارجی می‌رویم و موضوع‌هایی را که اینجا پر طرفدار است و بقیه هم برای فروش آگهی گذاشته‌اند، با هم آمار می‌گیریم تا ببینیم به چه صورت است. مثلا اینجا پیچی هست در حوزه تتو و بیشتر از ۶۵۰۰ فالوئر هم ندارد. قیمتش ۳۷۰ دلار است.

اگر ۳۷۰ دلار را ضرب در ۵۰۰۰۰ تومان کنم، می‌شود ۱۸۵۰۰۰۰۰ تومان. وبسایت‌های ایرانی اصلا صفحات 6 k را برای فروش نگذاشتند. حالا مثلا ما صفحه 10 k را که قیمتش ۳۹۰ هزار تومان است در نظر می‌گیریم. ۱۸ میلیون تومان کجا و ۳۹۰ هزار تومان کجا. حالا چند مورد دیگر را هم به شما نشان می‌دهم. صفحات اینستاگرام مختلفی را گذاشته است و از اینجا می‌توانید دسته‌بندی مورد نظرتان را انتخاب کنید. مثلا از وبسایت‌های ایرانی بپرسید مثلا در زمینه ماشین پیچ یا صفحه اینستاگرام دارند یا نه. اگر گفتند دارند، آمارش را بگیرید و بعد اینجا می‌آیید.

یک کار دیگر هم می‌توانید انجام دهید. صفحاتی که در حوزه خودرو فعال هستند را می‌توانیم جستجو کنیم و به ادمین آن صفحه اینستاگرامی بگوییم آیا صفحه‌شان فروشی هست یا نه. اگر فروشی هست قیمت پیشنهادی‌شان را می‌پرسیم. بعد می‌آییم اینجا و دسته‌بندی را روی cars and bikes می‌گذاریم. اینجا می‌بینید که در حوزه ماشین صفحه‌ای هست که 30 k بیشتر نیست. و قیمتش ۴۷۰ دلار است. می‌آیم حساب می‌کنم.

۴۷۰ دلار ضرب در ۵۰۰۰۰ تومان، می‌شود ۲۳۵۰۰۰۰۰ تومان. فرض کنیم ۳۵۰۰۰۰۰ کمیسیون خود وبسایت شود، و ۲۰ میلیون تومان برای شما می‌ماند که اختلاف قیمت زیادی با صفحات فروشی وبسایت‌های ایرانی دارد. چون طرف ما قیمت‌ها به ریال است و آن طرف قیمت‌ها به دلار. شما هم می‌توانید در این وبسایت‌ها بفروشید.

اینجا گزینه sell را می‌زنید و بعد ثبت نام می‌کنید. بعد هم صفحات خودتان را اینجا ثبت می‌کنید و مشخصاتش را می‌نویسید و فرمی که دارد را تکمیل می‌کنید. در پایان می‌توانید صفحاتتان را بفروشید.

سایت fameswap و راه استفاده از آن برای کسب درآمد به دلار

به جز این وبسایت، وبسایت‌های دیگری هم هست. مثلا وبسایت fameswap.com که بسیار معروف است. اینجا علاوه بر صفحات اینستاگرام، اکانت‌های تیک‌تاک و یوتیوب و همه چی را می‌توانید اینجا خرید و فروش کنید. مثلا اینجا صفحه‌ای راجع به فیتنس هست، که از اسمش می‌توانم بفهمم، و 13 k فالوئر دارد و قیمتش را ۱۰۰ دلار گذاشته است. یعنی می‌شود ۵ میلیون تومان. قیمت‌ها اختلاف زیادی با قیمت‌های داخل ایران دارد. صفحات دیگر هم هست. مثلا اینجا صفحه 405 k را با قیمت ۵۲۰۰ دلار می‌فروشد.

یک وبسایت دیگر را هم می‌خواهم نشان دهم. وبسایت insta-sale.com هم معتبر است. این وبسایت قبلی را ببینید، اگر اینجا هم گزینه sell را بزنید می‌توانید ثبت نام را انجام دهید و صفحه اینستاگرامتان را برای فروش بگذارید.

قسمت فیلتر insta-sale.com کمی پیشرفته‌تر است. می‌توانید از قسمت دسته‌بندی موضوع دلخواهتان را انتخاب کنید. من اینجا cars and bikes را می‌زنم و فیلتر می‌کنم. می‌توانید حداقل و حداکثر قیمت را هم بزنید. میزان فالوئر را می‌توانید مشخص کنید.

کسب درآمد به دلار از اینستگرام

مثلا اینجا یک صفحه 18 k یا تقریبا 19 k را با قیمت ۱۰۵ دلار برای فروش گذاشته است. این یکی صفحه 13 k را گذاشته است ۱۰۰ دلار. فرقی هم ندارد ایرانی یا خارجی باشد، چون شاید بعضی‌ها برایشان این سؤال پیش بیاید پیچ یا صفحه ما فارسی هست و فالوئرهای ایرانی دارد، ولی صفحات خارجی نه. ببینید، برای همین گفتم باینری. یک زمانی هست مثلا اگر صفحه بلاگری بود، می‌گفتیم بله، اگر ایرانی باشد با بلاگر انگلیسی‌زبان فرق دارد و فالوئرهایش هم کلا فرق دارند. ولی صفحه‌ای که در زمینه خودرو است و عکس و ویدیوی ماشین می‌گذارد و نهایتا یک کپشن فارسی گذاشته است، در اصل ماجرا چندان فرق نمی‌کند. چنین صفحات اینستاگرامی را می‌توان فروخت. اینجا هم می‌توانید اول sign up یا ثبت نام کنید و بعد log in کنید و بعد صفحه‌تان را آگهی کنید. از طریق واسطه‌گری‌های اینترنتی می توان پول خوبی در آورد و تصور کنید اگر در این کار مهارت پیدا کنید و یک بار انجام دهید و راه و چاه کار دستتان بیاید، هر چند راه و چاه عجیب و غریبی ندارد، به درآمد خوبی می‌رسید. اگر خواستند با ارز دیجیتال با شما تسویه کنند که مشکلی نیست. اگر بعضی هم خواستند با پیپل تسویه حساب کنند و برای شروع پیپل ندارید، عبارت «نقد کردن اکانت پیپل» یا «نقد کردن ارز بین المللی» را گوگل می‌کنید. وبسایت‌هایی مثل ایران‌کارت یا وبسایت‌های دیگر هستند که اکانت پیپل خودشان را به شما می‌دهند شما هم به این وبسایت‌ها می‌دهید تا پول را به حسابشان بریزند. این وبسایت‌های ایرانی هم کارمزدشان را کسر می‌کنند و بقیه را به صورت ریالی به حساب شما واریز می‌کنند. یعنی بحث تحریم‌ها هم نمی‌تواند چالش خاصی برای شما باشد. وقتی در این مسیر قرار بگیرید به جز این وبسایت‌های ایرانی که امروز فقط سه تا را معرفی کردم و صفحه برای فروش دارند، می‌توانید مستقیم با ادمین صفحات اینستاگرام مکاتبه و از آنها خریداری کنید. و در وبسایت‌های خارجی بفروشید. امیدوارم از این ویدیو خوشتان آمده باشد. اگر ایده جالبی بود برای حمایت از من ویدیو را لایک کنید تا انگیزه بگیرم و ویدیوهای بیشتری برای شما بسازم. چنلم را سابسکرایب کنید. هر روز ایده‌های جدید و ویدیوهای آموزشی در زمینه کسب درآمد به دلار را در چنلم قرار می‌دهم. ممنون که وقتتان را در اختیارم گذاشتید.

بیشتر بخوانید:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --