درآمد دلاری اتوماتیک

درآمد دلاری اتوماتیک ماهیانه 150 دلار فقط با کپی پِیست

اگر مایل به مشاهده ویدئو درآمد دلاری اتوماتیک نیستید، مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، با یک روش جدید دیگر آمدم تا سروپرایزتان کنم. یک روشی به شما یاد می دهم که با دو ساعت کار در ماه بتوانید ۱۵۰ دلار درآمد کسب کنید. من اینجا هستم تا به شما ثابت کنم که کسب درآمد دلاری اتوماتیک از اینترنت کار بسیار ساده‌ای است و نیاز به تخصص و مهارتی ندارد. فقط کافی است برای انجام روش امروز تا آخر این ویدیو را ببینید. دستورالعمل‌ها را مطابق ویدیو و روش‌هایی که انجام می‌دهم طی کنید تا بتوانید به این درآمد برسید و خوشبختانه پولتان را با ارز دیجیتال هم می‌توانید دریافت کنید. قبل از اینکه سر موضوع امروز برویم و به شما نشان دهم، برای دوستانی که می‌پرسیدند وبسایت‌های کلیکی چطور به ما درآمد می‌دهند و چطور می‌شود با کلیک روی تبلیغات یا روی ویدیو کسب درآمد دلاری داشته باشیم، در ادامه فضای داخل این وبسایت‌ها را به شما نشان می‌دهم و نشان می‌دهم با هر کلیک چقدر می‌توان از آنها درآمد داشت. اگر قبلا این قسمت از ویدیو را دیده‌اید این دو سه دقیقه را رد کنید، تا سر موضوع اصلی امروز برسیم.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

درآمد دلاری اتوماتیک

خب، اینجا وبسایت animationarena.com است. مثل همیشه لینک وبسایت‌ها را در قسمت توضیحات ویدیو قرار می‌دهم. امروز می‌خواهیم چه کار کنیم؟

درآمد دلاری اتوماتیک با سایت animationarena

می خواهیم برای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها ریویو بنویسیم ولی خودمان ننویسیم. فرض می‌کنم شما انگلیسی‌ بلد نیستید. و اصلا نمی‌توانید بنویسید. می‌خواهم ریویوهایی که در اینترنت موجود است را به شما نشان دهم که چطور پیدایشان کنید. و چطور تغییرشان دهید تا یونیک و تک شود و فقط با یک کپی پیست در هوش مصنوعی از حالت کپی رایت در بیاید. و این ریویوها را به چه وبسایت یا چه کسی بفروشید. وبسایتی که به شما معرفی می‌کنم یک وبسایت معتبر است. اینجا می‌آیند ریویوهای مربوط به انیمیشن، فیلم و سریال را منتشر می‌کنند. و کلا راجع به تمام محصولاتی که بصری هستند ریویو منتشر می‌کنند و کاربرهای زیادی از سراسر وب دارد. این وبسایت گزینه‌ای دارد که می‌آید به شما بابت هر ریویویی که برایش بفرستید پول می‌دهد. بابت هر ریویو ۱۵ دلار می‌دهد و می‌توانید ماهانه ده ریویو به آن بفروشید. البته احتمالا با اکانت‌های دیگر هم بتوان به آن فروخت. اما این روش را امتحان نکردم. این را دیگر به عهده خودتان می‌گذارم.

یک آدرسی دارد این وبسایت که توی منوی آن نمی‌توانید پیدا کنید. این آدرس مخفی است. لینکش را برایتان می‌گذارم، اما اگر در ویدیو می‌خواهید ببینید این است: animationarena.com/arena-water.htm اگر این آدرس را در مرورگرتان کپی پیست کنید این صفحه برایتان باز می‌شود. اینجا توضیح داده است که برای نوشتن ریویو برای ویدیو گیم، کتاب کمیک و فیلم به شما پول می‌پردازند. اینجا نوشته است برای هر ریویو ۱۵ دلار می‌پردازند.

کار با  سایت animationarena برای  درآمد دلاری اتوماتیک

و ماهیانه ده ریویو دریافت می‌کنند. گفته‌اند از طریق ایمیل arenamaster@animationarena.com هم برایشان ارسال کنید. و در عنوان ایمیل هم موضوع را بنویسید تا بدانند دریاره چیست. حداقل تعداد کلمات هر ریویو هم باید ۵۵۰ کلمه باشد. ۵۵۰ کلمه تعداد زیادی نیست. یکی دو پاراگراف می‌شود ۵۵۰ کلمه.

در متن ایمیلی که برایشان ارسال می‌کنید عنوان را که گفتم چه باید بنویسید، در متن نامه به این مواردی که اشاره کردند پاسخ می‌دهید. و ریویو را همراهش می‌فرستید.

حالا این موارد چه هستند؟ من آمدم این موارد را در گوگل ترنسلیت کپی پیست کردم. ترجمه کرده است که اسم را می‌خواهند، چه ژانری را دوست دارید مثلا اکشن، یا غیره. هر توضیحی که دادند را می‌توانید ترجمه فارسی‌اش را ببینید و شما هم به فارسی جلویش بنویسید و ترجمه‌ش را از گوگل ترنسلیت بردارید و در ایمیل برایشان کپی پیست کنید.

الان ما می‌خواهیم یک ریویو بنویسیم. این را هم بگویم از هر فیلمی، هر انیمیشنی از شما قبول می‌کنند. مسیری که به شما پیشنهاد می‌کنم این طور است که در گوگل لیست فیلم‌های ۲۰۲۳ را جستجو کنید. به انگلیسی جستجو کنید. حالا اگر به فارسی جستجو کنید هم مطلب می‌آید. اینجا لیست فیلم‌ها را می‌آورد و اگر نشانگر ماوس را رویشان بگذارم توضیحات بیشتری هم نشان می‌دهد. اما من فقط با اسم فیلم‌ کار دارم. مثلا اینجا فیلم Nowhere است که اسمش را کپی می‌کنم.

و در گوگل عبارت Nowhere movie review reddit را جستجو می‌کنم. اگر یادتان باشد reddit را در ویدیوهای قبل معرفی کردم که یک وبسایت کاربرمحور است. مثل یک انجمن گفتگو است. افراد مختلف می‌آیند و داخلش ثبت نام می‌کنند و به سؤال‌ها پاسخ می دهند. و بازدیدکنندگان زیادی دارد که از طریق فضای وب و موتورهای جستجو به آنجا می‌روند. حالا من در گوگل نوشتم ریویو فیلم Nowhere یا ناکجا در reddit. برای من لینک‌های مختلفی می‌آورد. یکی را باز می‌کنم. البته می‌توانید ریویوی فیلم‌ها را در هزاران سایت دیگر پیدا کنید. هم به صورت کامنت کاربران و هم مقاله نویسندگان. وبسایت‌های زیادی هست که با کمی جستجو می‌توانید پیدا کنید.

این را به عنوان نمونه نشان می‌دهم. مثلا این یکی را انتخاب می‌کنم. حالا ۵۵۰ کلمه نیست ولی اگر بگردید ۵۵۰ کلمه‌ای هم پیدا می‌شود. همان طور که گفتم در وبسایت‌های دیگر هم می‌توانید بگردید. هزاران هزار ریویو راجع به هر فیلمی هست. این را کپی می‌کنم اما یک نکته‌ای بود. اینجا نوشته است که هر ریویو باید حداقل ۵۵۰ کلمه باشد. و اصل باشد. کپی نباشد. پلاگیاریسم نباشد. برای این کار چه می‌کنیم؟ اگر از سطح وب برداریم و کپی کنیم و بفرستیم که متوجه می‌شوند.

آموزش کار با سایت spinbot برای درآمد دلاری اتوماتیک

برای اینکه متوجه نشوند و دورشان بزنیم می‌رویم سراغ وبسایتی به نام spinbot.com. اینجا می‌آیید آن متنی را که کپی کردید را پیست می‌کنید.

آموزش کار با سایت spinbot برای درآمد دلاری اتوماتیک

این وبسایت چه کار می‌کند؟ بازنویسی می‌کند. می‌آید بدون اینکه معنی کلی متن تغییر کند با کلمات جایگزین و مترادف و جملات جایگزین این را بازنویسی می‌کند. و متن جدید یک متن یونیک و تک به حساب می‌آید.

ما را به quillbot برد. دوباره کپی پیست می‌کنم. این کمپانی را quillbot خریده است. مثل همان کار می‌کند. هیچ فرقی ندارد. الگوریتمشان یکی است.

من دوباره متن را از reddit کپی می‌کنم. نمی‌دانم چه مشکلی پیش آمد. اینجا paraphrase را می‌زنم و صبر می‌کنم تا تغییرات اعمال شود. جملات را می‌بینید که رنگی شده است و زیرشان خط کشیده است؟ دقیقا آمد جمله را برای ما تغییر داد. قبلا در ویدیوهای درامد دلاری اتوماتیک دیگر به شما نشان داده بودم که وقتی متن را به duplichecker ببریم می‌بینیم که پلاگیاریسم متن صفر درصد می‌شود. یعنی محتوا کاملا یونیک می‌شود و اصلا نمی‌توان تشخیص داد این محتوا از جای دیگر در وب برداشته شده است.

این متن را کپی می‌کنم و به ایمیل می‌برم و می‌نویسم my review for Nowhere 2023 سال ساختش را هم می‌نویسم تا متوجه بشوند کدام فیلم منظورمان است. این را اینجا کپی پیست می‌کنم.

بعد هم فرض می‌کنم که شما جواب‌ها را نوشته‌اید و می‌آیید اینجا پیست می‌کنید.

در آخر آدرس والت usdt یا تترتان را، حالا بیت کوین می‌تواند باشد یا هر چه هست، که از تراست والتتان برداشتید اینجا می‌نویسید. وقتی تراست والت را دانلود کنید، هر ارز در یک بستری توی بلاگ‌چین نقل و انتقال پیدا می‌کند و برای نقل و انتقال باید بنویسیم که روی بستر trc20 است. همین! بعد آدرس والتتان را هم اینجا پیس می‌کنید و send را می‌زنید. در قسمت subject هم خودشان گفتند چی باید بنویسید. این را می‌آیید اینجا کپی پیست می‌کنید Writing for Animation Arena 2011.

اینجا هم که مربوط به آدرس ایمیلشان است. و send را می‌زنید. با آنها مکاتبه می‌کنید تا پولتان را بفرستند. به گفته خودشان می‌توانید ماهی ده تا ریویو هر یک به ارزش ۱۵ دلار برایشان بفرستید. این فقط روش انجام کار بود. فقط این وبسایت نیست. وبسایت‌های زیادی هستند که در آینده برای شما ویدیو می‌سازم. این وبسایت‌ها را می‌توانید در گوگل به انگلیسی جستجو کنید. وبسایت‌هایی که بابت ریویو به شما پول می‌پردازند. حالا ریویو می‌تواند راجع به محصول باشد یا فیلم یا هر چیز دیگر. معمولا راجع به محصولات هست. شما می‌توانید در وبسایت آمازون یک سری ریویوهای دیگر را به همین شکل کپی کنید و به ابزار quillbot بیاورید و اینجا بازنویسی‌اش را انجام دهید تا نتوانند تشخیص دهند. و بعد بروید به آن وبسایت‌ها بفروشید. اگر در این مسیر بیافتید می‌توانید درآمد زیادی ماهیانه داشته باشید.
خیلی ممنونم که تا این لحظه با من بودید. اگر از این روش خوشتان آمد برای حمایت از من که انگیزه بگیرم و ویدیوهای بیشتر و روش‌های بیشتری را به شما آموزش دهم، ویدیو درآمد دلاری اتوماتیک را حتما لایک کنید. خیلی ممنونم. موفق باشید.

بیشتر بخوانید:

درآمد دلاری فریلنسری با کپی پیست کردن متن ها

کسب درآمد دلاری آسان با کپی پیست کردن متن ها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --