درآمد دلاری با تماشای فیلم

درآمد دلاری با تماشای ویدئو در وبسایت معتبر COS

اگر مایل به مشاهده ویدئو درآمد دلاری با تماشای ویدئو نیستید، مقاله را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، اگر اراده کنم روزی حداقل ده تا ویدیو می‌توانم بسازم. و در هر کدام یک وبسایت به شما معرفی کنم. وبسایت‌هایی که ادعا می‌کنند درآمد دلاری به شما می‌دهند. اما چنین کاری نمی‌کنم، چون بیش از نود و نه درصد وبسایت‌های کسب درآمد دلاری در وب کلاهبردار هستند. نمی‌دانم چطور وجدان یوتیوبرهای دیگر به آنها اجازه می‌دهد و حتما با این موضوع مشکلی ندارند که می‌آیند این وبسایت‌ها را معرفی می‌کنند و ویدیوهایشان 50k تا 100k هم بازدید می‌گیرد. هر چند اگر در این وبسایت‌ها کار کنید ضربه مهلکی نمی‌خورید و زندگی‌تان از دست نمی‌رود. نهایتا می‌بینید بعد از چند روز هر چقدر پول درآورده‌اید و در کیف پولتان بوده است را نمی‌توانید برداشت کنید. یا اکانت شما را مسدود می‌کنند. و سرخورده و مأیوس می‌شوید. به خودتان می‌گویید این روش هم جواب نداد و فکر می‌کنید پول در آوردن از اینترنت کار بسیار بیهوده‌ای است و از پسش بر نمی‌آیید. به نظر من همین یک صدمه روحی روانی است که ارزشش را ندارد به خاطر چند ویو یا بازدید آدم با هم‌وطنش چنین کاری کند. من برای وبسایت‌هایی که به شما معرفی می‌کنم حساسیت بالایی دارم، یعنی تحقیق می‌کنم. اگر آن وبسایت معتبر باشد انجام می‌دهم، داخلش فعالیت می‌کنم و وقتی ببینم واقعی است و واقعا پول می‌دهد و می‌توان از آن پول در آورد به شما معرفی می‌کنم.


بیش از نود و نه درصد وبسایت‌های کلیکی کلاهبردار هستند. وبسایت‌هایی که درآمد خیلی بالایی شاید به شما ندهند اما با کلیک روی تبلیغات یا روی ویدیوهای یوتیوب و انجام بعضی از میکروتسک‌ها به شما دلار می‌دهند. من هشت تا از این وبسایت‌ها را از میان هزاران وبسایتی که در اینترنت وجود دارد گلچین کردم و در ادامه در دو سه دقیقه فضای داخل این وبسایت‌ها را به شما نشان می‌دهم که چطور کار می‌کنند، و چطور می‌توان از آنها درآمد کسب کرد. اگر قبلا این بخش از ویدیو را دیده‌اید، این دو سه دقیقه را جلو بزنید تا به وبسایت اصلی برسید که می‌خواهم امروز معرفی کنم. یک وبسایت معتبر که در ادامه به شما نشان می‌دهم.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند.

از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

درآمد دلاری با تماشای فیلم

خب، برای دوستانی که می‌خواهند دوره صفر تا صد درآمد دلاری را به صورت رایگان داشته باشند هر روز در چنلم قرعه کشی می‌کنم. هر روز به یک نفر دوره صفر تا صد درآمد دلاری با تماشای فیلم را به عنوان هدیه به صورت رایگان ارسال می‌کنم. شرایط قرعه کشی چیست؟ یک معما در ویدیوها مطرح می‌کنم و تا زمانی که این ویدیو در یوتیوب هست می توانید جواب دهید. مهم نیست که شش ماه یا یک سال بعد از آپلود ویدیو دارید این ویدیو را می‌بینید، یا همان روز. هیچ فرقی ندارد. هر روز قرعه‌کشی می‌کنم و به افرادی که جواب درست بدهند یک دوره را به صورت رایگان ارسال می‌کنم.

درآمد دلاری با تماشای فیلم، بهترین روش برای کسب ثروت

معمای امروز هست: حلقه یک دختر در زمان صبحانه خوردن داخل فنجان پر از قهوه افتاد اما خشک ماند. چگونه این امر ممکن است؟ این را بنویسید. شاید برنده شده باشید.

سایت cos.tv چیست؟

برویم سراغ وبسایت امروز.

آموزش کامل سایت cos tv و درآمد دلاری با تماشای ویدئو

وبسایت cos.tv. وبسایت معتبری است. روی ویدیوها کلیک می‌کنید. یک سری کارهای دیگر هم انجام می‌دهید. همچنین می‌توانید ویدیو هم آپلود کنید و به دلار به شما پول می‌دهد. ببینید مثلا این ویدیو ۲ دلار و ۹۹ سنت است. این عددی که اینجا نوشته است به این معنی نیست که اگر ویدیو را تماشا کنید این مبلغ را به شما می‌پردازند. به این معنی است که شخصی که ویدیو را آپلود کرده است، بابت این ویدیو درآمدش ۲ دلار و ۹۹ سنت بوده است که این وبسایت به او پرداخته است. حالا موارد دیگری هم هست. مثلا این شخص ۳۶ دلار بابت این ویدیو به دست آورده است. این یکی ۵ دلار. این یکی ۱۹ دلار و ۶۰ سنت. رقم‌های مختلفی است. اگر خواستید در این وبسایت ویدیو آپلود کنید فقط در یک زمینه کار کنید. ویدیو کپی رایت ندارد و مثل یوتیوب مشکلی پیش نمی‌آید. می‌توانید از هر کجا ویدیو دانلود کنید و در اینجا آپلود کنید.

آموزش کامل سایت cos tv برای کسب درآمد دلاری با تماشای فیلم

برای این تامبنیل‌هایی که می‌بینید یعنی تصاویری که جذاب می‌کند و نرخ کلیک را بالا می‌برد، مثلا اگر از یوتیوب ویدیو دانلود می‌کنید، برای تهیه تامبنیل‌هایی که روی ویدیوهایشان می‌گذارند در گوگل thumbnail downloader را جستجو کنید. اینجا وبسایت‌های مختلفی را می‌آورد که فقط لینک آن ویدیو را می‌توانید کپی پیست کنید در این وبسایت‌ها و تامبنیل را برای شما دانلود می‌کند و می‌توانید در این وبسایت ویدیوی خودتان را قرار دهید.

چگونه از سایت cos.tv استفاده کنیم

اگر خواستید ویدیو آپلود کنید، اولا باید ثبت نام کنید، من مراحل ثبت نام را برای اینکه طولانی و حوصله سر بر نشود، به شما نشان نمی‌دهم. نام کاربری و پسورد و ایمیل می‌خواهند و تمام. وقتی ثبت نام و log in کردید به قسمت آپلود می‌روید و upload video را می‌زنید.

همه چیز درباره سایت cos.tv

از اینجا select را می‌زنید و از کامپیوترتان آن ویدیو را اینجا آپلود می‌کنید. به همین راحتی! اینجا نمایش داده می‌شود. فقط در یک موضوع کار کنید. مثلا اگر در زمینه ماشین کار می‌کنید، فردا نروید راجع به آشپزی هم ویدیو بگذارید. در یک زمینه تخصصی باشد بهتر است. خب، موارد که باز می‌توان از آن درآمد داشت. مثلا من روی این ویدیو کلیک می‌کنم، اینجا وبسایت یک چیزی به ما می‌دهد به اسم پاپ‌کورن. به آن پاپ می‌گویند. صدایش را قطع کردم.

مثلا ببینید بعد از اینکه با اکانت جدید ثبت‌نام کردم به من ۴۵۰ تا پاپ کورن داده است. این پاپ کورن ها امتیاز هستند. بعد می‌توان از این طریق که ارز دیجیتال مربوط به همین وبسایت هست را به دست بیاوریم و بعد که به یک مبلغی رسید برداشت بزنیم.

وقتی که این ویدیو را پلی کردم این نوار زرد را می‌بینید؟ این که تا چند ثانیه دیگر به آخر برسد، ۲۰ تا پاپ کورن دیگر به من اضافه می‌شود. همچنین اگر من این ویدیوها را لایک کنم، الان دارد لود می‌شود، به من پول می‌دهد. به شما می‌گویم چه نوع پولی. به شما نشان می‌دهم. اگر اینجا کامنت بگذارم به من پول می‌دهد. اگر حتی کامنتم لایک بخورد هم به من پول می‌دهد، و یک فرقی که دارد این ویدیوهایی که اینجا هست و خودتان آپلود کنید به ازای ویو یا بازدید به شما پول نمی‌دهد. به ازای لایکی که می‌گیرید و به ازای کامنتی که برایتان می‌گذارند این وبسایت cos.tv به شما پول می‌دهد. اما ببینیم چه امکاناتی دارد و داشبورد را ببینیم.

اینجا دو گزینه به نام‌های stamina و energy وجود دارد. وقتی فعالیت کنید این دو نوار کم کم تمام می‌شود و صفر می‌شود، هر بیست و چهار ساعت دوباره پر می‌شوند و می‌توانید کار کنید. چیز خاصی نیست. Watch video را هم که به شما نشان دادم وقتی رویش کلیک کنید می‌توانید اینجا ویدیو ببینید. لایک کنید و کامنت بگذارید و بابت هر فعالیتی که روی این ویدیوها انجام می‌دهید به شما پول می‌دهد. من دوباره می‌روم به قسمت پروفایلم تا اینجا برایم باز شود.

یک حالت قرعه کشی هم هست. آن هم برایتان باز می‌کنم. Open thereshore chest. Chest را که باز کنم ببینید. اینجا بعد از ثبت نام ۴۵۰ تا بود و آن ویدیو را که دیدم ۲۰ تای دیگر به پولم اضافه شد.

اینجا این را می‌زنم. ببینید.

اینجا دو گزینه دارد الان ۴۸۰ را برای من فعال نکرده است چون من ۴۷۰ تا پاپ دارم. این را که بزنید ۴۸۰ تا از پول شما کم می‌کند. اصلا رویش کلیک نکنید.

صد پاپی را بزنید. این شروع می‌کند به کار کردن، ببینیم چقدر امتیاز می دهد؟ ۵۰ تا پاپ به من اضافه داد.

این را دوباره می‌زنم. آنقدر می‌زنیم تا ارز cos به ما دهد.

ببینید به ما داد. ۱.۱ ارز cos داد. به همین شکل می‌توانید این را بزنید تا پاپ‌هایتان صفر شود. بعد دوباره می‌روید توی وبسایت فعالیت می‌کنید. این پاپ کورن‌های شما اضافه می‌شود و می‌آیید از اینجا ارز cos به دست می‌آورید چون هدف نهایی ما جمع‌آوری ارز cos است و از طریق والت ارز دیجیتال یا همان تراست والتمان هم درخواست می‌دهیم و وبسایت با ما تسویه می‌کند. یعنی بحث پیپل و این موارد را هم ندارد. وبسایت هم کاملا با در ایران بودن شما مشکلی ندارد. هر چند باید از فیلترشکن استفاده کنید و داخل وبسایت شوید. جالب است که ما را تحریم نکرده است اما از داخل ایران فیلترش کردند. این را هم برایتان توضیح دادم که چطور کار می‌کند.

نحوه تبدیل pop به cos

به داشبوردش می‌رویم تا ببینیم چطور کار می‌کند. اینجا که بیاییم و برویم به این قسمت personal center را می‌زنیم. اینجا داشبورد ما را می‌آورد. توی داشبورد به ما می‌گوید چقدر پول داریم. این همان ارز cos است که فعلا چیزی نداریم.

این قسمت هم که می‌بینید energy و stamina یه مقدار کمتر شدند و همین طور کمتر می‌شوند. و بیست و چهار ساعت بعد دوباره شارژ می‌شود. Vest هم یک نوع ارز دیگر درون شبکه‌ای همین وبسایت هست که این را هم می‌توانید تبدیل کنید به cos و در نهایت cos را منتقل کنید به کیف پولتان. اینجا هم توکن cos را می‌بینید. من ۱.۱ به دست آوردم. بعضی وقت‌ها این وبسایت اتریوم هم می‌دهد.

ارزهای دیجیتال دیگر را هم می‌دهد. اما تمرکز ما روی این توکن cos است.

برای تسویه کردن می‌آییم روی withdraw.

اینجا قسمت پایین wallet addresses را می‌زنیم. فرض می‌کنیم تراست والت را که محبوب‌ترین کیف پول ارز دیجیتال هست را دانلود کردیم و روی گوشی‌مان داریم. کاری که اینجا می‌کنیم به قسمت تراست والت می‌آییم که کیف پول مثلا آدرس والت بیت کوین ماست. اینجا می‌آییم کپی پیست می‌کنیم بعد می‌آییم برای لیبل یک اسمی می‌گذاریم. مثلا بیت کوین.

و این هم که کپی پیست کردیم این add برای ما می‌آید. وقتی روی add کلیک کنیم، البته من آدرس رندوم زدم چون آدرسی نداشتم، برای همین ارور می‌دهد. وقتی آدرس کیف پول را به درستی وارد کنیم و بعد add را بزنید، کیف پول شما در سیستم ذخیره می‌شود. حالا اگر خواستید کیف پول اتریومتان را ذخیره بکنید، این را می‌زنید. اگر خواستید usdt یا تتر باشد به همین ترتیب انجام می‌دهید. حالا من back می‌زنم و فرض می‌کنم add کردیم.

بعد از اینکه add کردیم می‌آییم withdraw را می‌زنیم. اینجا می‌آییم withdraw address را انتخاب می‌کنیم.

آن قسمتی که add کرده بودیم را برایمان می‌آورد و میزانش هم از ۵۰۰ cos یا ۱۰۰۰ تا cos را انتخاب می‌کنیم و تمام. به حسابمان می‌آید. برمی گردیم توی داشبورد. اینجا به شما گفته بودم ارز vest را هم می‌دهد. مثلا الان ۰.۱ vest دارم. هر ویدیویی که لایک کنید یا کامنت بگذارید یا ویدیوی شما لایک بخورد ارز vest دریافت می‌کنید.

برای اینکه ارز vest را به ارز cos تبدیل کنیم می‌آییم به این قسمت داشبورد و detail را می‌زنیم. ببینید این وسطی مربوط به vest هست. میزان ارز vest را هم نوشته است ۰.۱ .

ما convert to cos را می‌زنیم.

میزانش را می‌گوییم که چقدر می‌خواهیم انتقال دهیم و هر عددی که انتخاب کردیم next را می‌زنیم و مراحل را انجام می‌دهیم.

فقط نکته‌ای که هست شش هفته طول می‌کشد تا ارز vest ما به cos تبدیل شود. یک نکته مهم: اگر در این فاصله که درخواست دادید ارز vest شما به ارز cos تبدیل شود و دوباره ارز vest به دست آوردید صبر کنید این تبدیل انجام شود بعد درخواست جدید بزنید. اگر درخواست جدید بزنید درخواست قبلی چون در حال انجام شدن است حذف می‌شود و می‌پرد.
خب، من back را می‌زنم. به داشبوردم برمی‌گردم. اینجا قسمت account را می‌خواهم به شما نشان دهم. این disconnect را شما نزنید. اینجا ایمیل من را نوشته است.

چون با vpn وارد شدم و آی‌پی من مربوط به کشور کانادا هست کشور را کانادا تشخیص داده است که به ایران تغییر می‌دهم. حالا می‌توانم شماره موبایل داخل ایران را بنویسم. کد تأییدیه برای من می‌آید و می توانم حسابم را تأیید کنم. این قسمت هم که چنل تان را نشان می‌دهد.

از آنجایی که هیچ ویدیویی نگذاشتم اینجا ویدیویی نیست. زمانی که ویدیو آپلود کنیم لیست ویدیوهایمان اینجا می‌آید. اینجا هم که اکانتتان است و لازم نیست به آن دست بزنید.

اینجا my videos را که بزنید چون ویدیویی در اکانت جدید قرار ندادم به ما ویدیویی نمایش نمی‌دهد. به شما گفته بودم همان اول که چطور ویدیو آپلود کنید.

قسمت my liked videos هم like ویدیوها را نشان می‌دهد. یعنی ویدیوهایی که لایک زدید.

قسمت آخر که referral هست را یک لینک زیرمجموعه‌گیری به شما می‌دهد. اگر احیانا خواستید برای کسی بفرستید این را کپی می‌کنید و برای آن شخص ارسال می‌کنید. اگر از طریق این لینک در این وبسایت ثبت نام کند و فعالیت داشته باشد بابت هر درآمدی که به دست می‌آورد یک مبلغی را هم این وبسایت به شما می‌دهد.
این وبسایت هم در اینجا کارش تمام شد. اگر از این ویدیو خوشتان آمد و برایتان جالب بود حتما و حتما برای حمایت از من لطفا ویدیو را لایک کنید. هر روز هم ویدیوهای جدید و روش‌های جدید درآمد دلاری با تماشای فیلم را در چنلم آموزش می‌دهم. روش‌هایی که واقعا نتیجه می‌دهد و اگر خواستید ویدیوهای بیشتری را ببینید حتما دکمه subscribe را بزنید تا سایر ویدیوها را از دست ندهید. خیلی ممنونم که تا این لحظه با من بودید. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:

برچسب های مرتبط

نحوه ثبت نام در cos tv ، https://0ta100 net/news/درآمد-دلاری-با-تماشای-فیلم ، https://0ta100 net/news/درآمد-دلاری-با-تماشای-فیلم ، https://0ta100 net/news/درآمد-دلاری-با-تماشای-فیلم ، https://0ta100 net/news/درآمد-دلاری-با-تماشای-فیلم ، https://0ta100 net/news/درآمد-دلاری-با-تماشای-فیلم ، https://0ta100 net/news/درآمد-دلاری-با-تماشای-فیلم ، https://0ta100 net/news/درآمد-دلاری-با-تماشای-فیلم ، https://0ta100 net/news/درآمد-دلاری-با-تماشای-فیلم ، https://0ta100 net/news/درآمد-دلاری-با-تماشای-فیلم ،

2 پاسخ
  1. ارمین گفته:

    سلام وقت بخیر همه چیز اوکیه تا مرحله برداشت آدرس کیف پول ک وارد میشه دیگه متنفرم نمیاد یعنی آبی نمیشه ک بشه برداشت کرد

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --