درامد دلاری در خانه

روش جدید درامد دلاری در خانه روزی 200 دلار با هوش مصنوعی جدید

اگر مایل به مشاهده ویدئو درآمد دلاری در خانه نیستید، می‌توانید مقاله را مطالعه نمایید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، همان طور که می‌دانید چنل من یک فرق بزرگ با سایر چنل‌ها دارد. روش‌هایی که اینجا برای کسب درآمد دلاری به شما معرفی می‌کنم معمولا در چنل‌های دیگر آموزش داده نمی‌شود. روش‌های خلاقانه خودم است. امتحانشان کردم و جواب گرفتم. و وبسایت‌های درآمد دلاری که کلاهبردار هستند را در این چنل هرگز معرفی نمی‌کنم. پس با خیال راحت روش‌هایی که به شما معرفی می‌کنم را عملی کنید.

در این ویدیو قرار است یک هوش مصنوعی به شما معرفی کنم که به کمک آن بتوانید درآمد بسیار بالایی داشته باشید. هوش مصنوعی‌ای که تقریبا ناشناخته است و هر کسی نمی‌داند که از آن چه پول‌هایی را با چه کاربردهایی می‌توان درآورد.

اما قبل از آنکه برویم سر اصل مطلب، برای دوستانی که پرسیده بودند چطور می‌توان با کلیک کردن درآمد دلاری داشت توضیحات کوتاهی را ارائه می‌کنم.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

آموزش دریافت درآمد دلاری در خانه

وبسایت‌هایی هستند که با کلیک کردن روی تبلیغات و کلیک کردن روی ویدیوها می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. این وبسایت‌ها واقعی هستند و افراد زیادی واقعا از آن به دلار درآمد کسب می‌کنند. در ادامه در یک ویدیوی دو سه دقیقه‌ای نمایی از داخل این وبسایت‌ها و نحوه کار با آنها را به شما آموزش می‌دهم. اگر این بخش از ویدیو را دیده‌اید این دو سه دقیقه را رد کنید تا برویم سر ویدیوی اصلی خودمان.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود. نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

سایت فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری

خب، رسیدیم به اصل مطلب. موضوع امروز legiit.com . این وبسایت برای فریلنسرهاست. مثل fiverr.com یا upwork.com یا freelancer.com. اما با این تفاوت که ثبت نام کردن و احراز هویت در آن به سختی وبسایت‌های دیگر نیست. وبسایت‌های دیگر که اسم بردم معمولا از داخل ایران نمی‌توانید به راحتی با آنها کار کنید. اما این وبسایت فرق دارد.

سایت فریلنسری خارجی  legiit.com برای کسب دآمد دلاری در خانه

من تصمیم گرفتم از این به بعد مراحل ثبت نام در وبسایت‌هایی که معرفی می‌کنم را آموزش ندهم، چون ویدیوها طولانی و کسل‌کننده می‌شوند. هر کسی که می‌خواهد ثبت نام کند به راحتی روی دکمه sign up کلیک می‌کند و بعد از تکمیل فرم ثبت نام انجام می‌گیرد و با همان ایمیلی که وارد کرده است log in می‌کند. فرض می‌کنم شما در این وبسایت log in کردید. وارد این وبسایت که می‌شوید همین بالا یک نواری قرار دارد که منوهایش است. به قسمت video می‌روید و گزینه whiteboard videos را انتخاب می‌کنید.

اینجا پروژه‌هایی را به شما نشان می‌دهد. در واقع اینها فریلنسرهایی هستند که در این وبسایت این خدمات را مرتبط با whiteboard animation videos ارائه می‌کنند. چند سالی است که whiteboard animation videos ترند شده‌اند. احتمالا چنین ویدیوهایی را دیده‌اید. این ویدیوها به این صورت هستند که معمولا در زمینه آموزشی این انیمیشن‌ها را می‌سازند و یک دستی می‌آید و سریع نقاشی می‌کند و رویش صداگذاری می‌کنند و این ویدیوها را هر جا که خواستند آپلود می‌کنند. حالا شما هم قرار است به عنوان فریلنسر به این وبسایت بیایید و خدمات whiteboard animation را ارائه کنید. اما حتما می‌پرسید من که بلد نیستم نقاشی یا فیلمبرداری کنم یا انیمیشن بسازم و کارهای اینچنینی. اما نیاز نیست هیچ یک از این کارها را کنید. در واقع کاری که به شما یاد می‌دهم انگار که یک جور واسطه‌گری است. شما اینجا ثبت نام می‌کنید پروژه را می‌گیرید و می‌روید به وبسایت powtoon.com.

در این وبسایت شما می‌توانید به کمک هوش مصنوعی بدون دانش فتوشاپ، افتر افکت، پریمیر و نرم‌افزارهای ادیت دیگر ویدیوهای زیادی بسازید. در این وبسایت sign up می‌کنید. وقتی log in کردید چنین صفحه‌ای را به شما نشان می‌دهد.

روی قسمت create در سمت چپ کلیک می‌کنیم.

گزینه دوم whiteboard video. رویش کلیک کردم.

خب این whiteboard video هایی که می بینید پایینشان گزینه pro را زده‌اند و به این معنی است که نسخه پولی را باید تهیه کنید تا ویدیوهای این قسمت را به شما ارائه کنند و بتوانید رویش کار کنید. نسخه فروش هم ماهیانه ۱۵ دلار است و وقتی شما پروژه گرفتید و پول به حسابتان آمد و متوجه شدید که از پس این کار بر می‌آیید و خیالتان راحت شد می‌توانید هزینه کنید و ۱۵ دلار هم از طریق شرکت‌های واسط رمز و ایمیل‌تان را بدهید تا به اکانت شما بیایند و نسخه pro را خریداری می‌کنند. من خودم با تهران کردیت کارت کار می‌کنم. می توانید این شرکت را برای پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی گوگل کنید.

اما نسخه‌های رایگان هم اینجا دارد. مثلا این نسخه را ببینید. روی این ویدیو کلیک می‌کنم. این ویدیویی هست که می‌خواهیم ویرایش کنیم و نوشته‌های کارفرما را داخلش بگذاریم.

پس گزینه Edit in Studio را می‌زنیم. صبر می‌کنیم تا باز شود. وقتی که باز شد خودتان می‌توانید با آن کار کنید. مثلا اگر پلی را بزنید شروع به نمایش می‌کند.

می‌توانید روی هر اسلاید کلیک کنید. مثلا اگر روی این اسلاید کلیک کنم متن، اندازه فونت، نوع فونت و رنگش را تغییر دهم. به همین صورت از سایر template های آماده‌اش می‌توانید استفاده کنید و پروژه کارفرما را اینجا ویرایش کنید و برگردید به وبسایت legiit.com تحویل دهید.

خیلی ممنون که تا اینجا با من بودید. اگر این ویدیو برایتان جالب بود و اگر به نظرتان روشی است که جواب می‌دهد و اگر دوست داشتید برای حمایت از من این ویدیو را لایک کنید. اگر هم دوست نداشتید که هیچ. اگر خواستید ویدیوهای دیگر در زمینه‌های کسب درامد دلاری در خانه  ببینید، روش‌هایی که هیچ کجای دیگر به شما یاد نمی‌دهند، دکمه سابسکرایب را بزنید و علامت زنگوله را روشن کنید. ممنونم. پیروز و موفق باشید.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)
درامد دلاری واقعی با به اشتراک گذاشتن اینترنت اضافه(ماهیانه 28 دلار)
کسب درآمد دلاری تضمینی روزی 110 دلار با کپی پِیست

برچسب های مرتبط

https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-در-خانه ، https://0ta100 net/news/درامد-دلاری-در-خانه ،

2 پاسخ
  1. Sajad گفته:

    بهتر نیست برای تیتر درآمد از طریق فریلنسر بنویسی اگر بعد از یک سال تونستی اعتماد جلب کنی اون موقع شاید ماهیانه ۲ الی ۳ دلار به درآمد برسی….

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --