جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی

جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی

اگر مایل به مشاهده ویدئو کسب دآمد دلاری آسان نیستید، این متن را می‌توانید بخوانید

سلام، اینجا مؤسسه صفر تا صد است. قرار است در این ویدیو یک روش جدید کسب درآمد دلاری آسان  را به شما یاد دهم که هیچ کجا راجع به آن صحبت نشده است. این روش آنقدر لذت بخش است که وقتی وارد مسیرش شوید، دیگر قطعا از آن خارج نمی‌شوید، و تبدیل به شغل اصلی شما می‌شود. پتانسیل درآمدزایی بالایی دارد که می‌توانید به عنوان شغل اصلی‌تان رویش حساب کنید. پیچیده نیست و نیاز به تخصص خاصی ندارد. بسیار ساده است و با کمتر از یک میلیون تومان هم می‌توانید این کار را شروع کنید. پس عملا ریسک ندارد.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد کسب درامد دلاری بدون تخصص
کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن

قبل از اینکه شروع کنیم مثل همیشه سه ثانیه صبر می‌کنم تا برای حمایت از من ویدیو را لایک کنید و سراغ ادامه ویدیو برویم. خب، خیلی ممنون از لایکت. اینجا وبسایت گوگل است. «خرید پیچ اینستاگرام» را جستجو می‌کنیم. اینجا بعضی از وبسایت‌ها را به شما نشان می‌دهد که در کار خرید و فروش حساب‌های اینستاگرام هستند. من چند تایشان را باز کردم. با هم نگاهی بهشان می‌کنیم تا آنالیزی داشته باشیم.

بهترین اپلیکیشن کسب درآمد ایرانی

مثلا اینجا وبسایت inbo.ir هست که صفحات مختلفی را با تعداد فالوئر (دنبال‌کننده) مختلف برای فروش قرار داده است. مثلا صفحه 10 K نهصد هزار تومان، صفحه 20 K فالوئر ۱۷۰۰۰۰۰ تومان، و صفحه 30 K هم ۲۵۰۰۰۰۰ تومان.

کسب درامد دلاری واقعی از اینستاگرام

این وبسایت‌ها به این شکل کار می‌کنند: خودشان با تولید محتوا پیچ‌ها یا صفحات اینستاگرامی را بالا می‌آورند، تعداد فالوئرهایش را، با تبلیغات یا هر روش دیگر، بیشتر می‌کنند و بعد وقتی که این صفحات به میزان مشخصی از فالوئرها رسیدند، آنها را می‌فروشند. بعلاوه، این صفحات را از صاحب‌های قبلی خریداری می‌کنند و پسورد و مسائل امنیتی‌شان را تغییر می‌دهند و بعد اینها را می‌فروشند. یعنی حتی به عنوان واسطه هم عمل می‌کنند.

کسب درامد دلاری واقعی

اینجا یک وبسایت دیگر است که صفحه ۴۰۰۰۰ فالوئری را با قیمت ۱۵۲۰۰۰۰ تومان برای فروش گذاشته است و صفحه ۱۰ هزار فالوئری را گذاشته است ۳۹۰ هزار تومان. وبسایت قبل صفحه ۱۰ هزار فالوئری را با قیمت ۹۰۰ هزار تومان می‌فروخت. پس قیمت‌ها متفاوت است دوستان.

چگونه روزی 10 دلار درامد داشته باشیم؟

در وبسایت ariatech.online می‌بینیم که صفحه ۵۰ هزار فالوئری را با قیمت ۳ میلیون تومان گذاشته است. صفحه ۳۰۰ هزار فالوئری هم دارد که ۱۸ میلیون تومان است. قطعا صفحات بیشتر از ۳۰۰ فالوئر هم پیدا می‌شود. من قبلا حتی صفحات با تعداد فالوئرهای میلیونی هم در چنین وبسایت‌هایی دیدم. اگر با آنها تماس بگیرید چنین صفحاتی را دارند.

بهترین سایت درامد دلاری

وبسایت‌های دیگری هم هست که خارج از کشور چنین کارهایی را می‌کنند. با این تفاوت که صفحات ایرانی خودشان فروشنده‌اند و مستقیم از خودشان می‌خرید، اما در پلتفورم‌هایی که می‌خواهم به شما نشان دهم، مثل socialtradia.com ، شما صفحاتی را آگهی می‌کنید و می‌توانید در این وبسایت‌ها بفروشید. به این صورت که این وبسایت‌ها به عنوان واسطه بین شما و خریدار عمل می‌کنند. خریدار می‌آید پول را به حساب این سایت می‌ریزد و این سایت یک مقدار کمیسیون بر می‌دارد و بقیه‌اش را به حساب شما می‌ریزد.

درآمد دلاری آسان

مثلا اینجا صفحه‌ای در زمینه تتو هست، با ۶۵۰۰ فالوئر، که به قیمت ۳۷۰ دلار برای فروش گذاشته است. یک صفحه دیگر هم هست راجع به وقایع یا فکت که بین صفحات ایرانی هم چنین مواردی زیاد است، به قیمت ۱۲۰۰ دلار برای فروش گذاشته است، و ۹۰ هزار فالوئر دارد. صفحات مختلفی اینجا هست که می‌توانید ببینید.

کسب درآمد دلاری آسان از اینستاگرام

وبسایت دیگری باز می‌کنم. اینجا fameswap.com هست که یکی از وبسایت‌های معروف در این زمینه است. اینجا هم می‌توانید اکانت یا چنل یوتیوب، تیک‌تاک و اینستاگرام را خرید و فروش کنید.

درامد دلاری آسان از اپلیکیشن

مثلا این صفحه اینستاگرام هست و همان طور که مشاهده می‌کنند 10 K فالوئر را به قیمت ۱۰۰ دلار گذاشته است. حالا به وبسایت‌های ایرانی برمی‌گردیم و می‌بینیم ۱۰ هزار فالوئر را به قیمت ۹۰۰ هزار تومان گذاشته است. ما می‌توانیم از وبسایت ایرانی بخریم و در این وبسایت‌های خارجی بفروشیم و حداقل هفت هشت برابر الی ده برابر سود کنیم. این حاشیه سود به علت اختلاف ارزش ریال و دلار است که اینجا می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

درآمد دلاری با گوشی رایگان

حالا به صفحه دیگر نگاهی می‌اندازیم. مثلا این صفحه با 412 K فالوئر که با قیمت ۵۲۰۰  دلار به فروش می‌رسد. برویم ببینیم ارزش ریالی ۵۲۰۰ چقدر می‌شود. اگر این مبلغ را ضرب در ارزش دلار یعنی ۵۰۰۰۰ تومان کنیم می‌شود ۲۶۰ میلیون تومان. دوباره می‌رویم به وبسایت‌های ایرانی تا ببینیم صفحه با این تعداد فالوئر با چه قیمتی به فروش می‌رسد. اینجا 300 K را گذاشته بود ۱۸ میلیون تومان. حالا اگر صفحه ۴۰۰ هزار فالوئری ازشان بگیرید می‌شود چیزی حدود بیست و چهار پنج میلیون تومان، اما ما می‌توانیم در این وبسایت‌ها ۲۶۰ میلیون تومان بفروشیم. یعنی ده برابر گران‌تر. حتی لازم نیست شما این صفحات اینستاگرام را اول از این وبسایت‌های ایرانی بخرید. کافی است مشخصاتش را در بیاورید، بروید در وبسایت‌های خارجی و در آنجا آگهی کنید. اگر از شما خریدند می‌آیید از این اشخاص می‌خرید. در این صورت هیچ سرمایه‌ای، حتی هزار تومان، را از دست نمی‌دهید. اینجا fameswap.com بود. حالا می‌رویم وبسایت بعدی را می‌بینیم.

کسب درآمد دلاری آسان با INSTA-SALE.COM

یک وبسایت دیگر هست به آدرس insta-sale.com که اینجا می‌توانید فیلتر کنید بر اساس دسته‌بندی و زمینه فعالیت آن صفحه تا به شما دقیقا همان صفحات مرتبط را نشان دهد. قیمت ماکسیمم و مینیمم (حداکثر و حداقل) را هم می‌توانید انتخاب کنید و فیلتر را بزنید تا برایتان بیاورد.

کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی رایگان

مثلا اینجا 50 K را با قیمت ۸۰۰ دلار آورده است. زمینه فعالیتش را هم نوشته است. برویم ببینیم ۵۰ هزار فالوئر در وبسایت ایرانی با چه قیمتی به فروش می‌رسد. نوشته است ۳ میلیون تومان. ۸۰۰ دلار می‌شود حدود ۴۰ میلیون تومان و اینجا هست ۳ میلیون تومان. یعنی از ده برابر هم بیشتر می‌توانید سود کنید. بهترین راه به دست آوردن درآمد دلاری آسان!

وبسایت toofame.com و کسب درآمد دلاری راحت و سریع

برویم چند تا از وبسایت‌های معروف را به شما نشان دهم. به وبسایت toofame.com می‌روم. اینجا می‌توانید بر اساس قیمت، نوع فعالیت و تعداد فالوئر فیلتر کنید. مثلا من می‌گویم از گران‌ترین به ارزان‌ترین برای ما نمایش دهد تا ببینیم قیمت گران‌ترین صفحاتی که در این وبسایت آگهی کرده‌اند چقدر است. صبر می‌کنم تا لود شود. خب، اینجا صفحاتی که در حوزه بزرگسالان هست و مسائل اینچنینی گذاشتند را می‌بینیم که مثلا این صفحه با یک میلیون فالوئر ۱۳۰۰۰دلار قیمت دارد. یا این صفحه ۱۲ هزار دلار است. من چند تای دیگر را ببینم.

کسب درآمد دلاری آسان و سریع در منزل

کسب درآمد دلاری آسان از وب سایت toofame

مثلا این صفحه در زمینه گجت و کارهای فنی هست که با قیمت ۱۰ هزار دلار گذاشته‌اند. چنین صفحاتی در ایران هم زیاد است و نکته‌ای اینجاست که اگر شما زمینه‌های خاصی مد نظرتان بود وقتی وارد این کار شدید و یکی دو کار فروش داشتید و متوجه شدید این کار عملی هست می‌توانید بیایید به اینستاگرام فارسی و صفحاتی که دارند تفریحی فعالیت می‌کنند و درآمد آنچنانی هم ندارند یا حتی آن صفحاتی که درآمد دارند را در نظر بگیرید و با آنها مکاتبه کنید. لازم نیست کل ماجرا را برایشان تعریف کنید. ببینید به شما قیمت می‌دهند تا صفحه‌شان را بخرید یا نه. اگر قیمت خوبی دادند و فروشنده بودند قطعا هر قیمتی بدهند باز برای شما به صرفه هست چون شما دارید به ریال می‌خرید و به دلار می‌فروشید. در زمینه‌های مختلفی می‌توانید این صفحات اینستاگرام را بخرید و اینجا بیایید آگهی کنید و سود آنچنانی داشته باشید. این هم از کار امروز بود. علاوه بر صفحات اینستاگرام می‌توانید چنل یوتیوب و صفحات تیک‌تاک هم خرید و فروش کنید. وبسایت‌های زیادی در ایران هستند که اینها را خرید و فروش می‌کنند و هم پلتفورم‌های زیادی در وبسایت‌های انگلیسی هستند.

اگر سؤالی در رابطه با این روش برای کسب درآمد دلاری آسان داشتید در قسمت نظرات بپرسید. قطعا خودم جوابتان را می‌دهم. اگر هم دنبال روشی هستید که بدون سرمایه، بدون نیاز به تخصص، و بدون دردسر مبلغی حدود بیست بیست و پنج دلار روزانه کسب کنید، دوره‌ای آماده کردیم با عنوان «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تحصص». آمدیم چند وبسایت از بین هزاران وبسایتی که وجود دارند در اینترنت گلچین کردیم هشت وبسایت را درآوردیم. این هشت را معرفی کردیم و هم صفر تا صد روش کار با آنها را به صورت ویدیویی توضیح دادیم. از زمان ثبت نام تا برداشت پول. این وبسایت‌ها می‌آیند بابت تماشای ویدیو، کلیک روی تبلیغات، انجام یک سری میکروتسک‌ها، مثل دانلود یک اپلیکیشن، دادن امتیاز به اپلیکیشن، یا کامنت گذاشتن، دانلود موزیک، تکمیل فرم نظرسنجی، و کارهای اینچنینی که نیاز به تخصص ندارد و بهشان می‌گوییم میکروتسک، بابت انجام دادنشان به شما به صورت دلار به شما پول می‌پردازند و خوبی‌شان این است که این وبسایت‌ها نیاز به پیپل ندارند. با ارز دیجیتال با شما تسویه می‌کنند. اگر یک تراست والت داشته باشید می‌توانید آنجا وارد کنید و کمتر از یک دقیقه مبلغ به حسابتان می‌رود و می‌توانید در ایران نقدش کنید. این وبسایت‌ها معتبرند. چند سال قدمت دارند. واقعا دارند پول می‌دهند. خود ما داریم با این وبسایت‌ها کار می‌کنیم. و اینکه بیست بیست و پنج دلار شما را پولدار نمی‌کند اما می‌توانید در ایران امور زندگی دو خانواده را بچرخانید. بیست و بیست و پنج دلار برای یک خارجی که در این وبسایت‌ها کار می‌کند و در اروپا یا آمریکا زندگی می‌کند، پول غذای روزانه‌ش می‌شود. اما برای ما ایرانی‌ها حدودا می‌شود روزی یک میلیون تومان. و همچنان پول قابل توجهی است. چهار پنج ساعت هم بیشتر وقتتان را نمی‌گیرد. اگر مایل بودید که اطلاعات بیشتری داشته باشید در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو و روی لینک مؤسسه صفر تا صد کلیک کنید. آنجا توضیحات بیشتر را به شما دادیم.

خب، حتما چنلم را سابسکرایب کنید. روزی یکی دو تا ویدیوهای کسب درآمد دلاری را توی چنل قرار می‌دهم. روش‌هایی که به شما معرفی می‌کنم روش‌هایی هستند که امتحان کردم و قطعا به نتیجه می‌رسید. وبسایت‌هایی که کلاهبرداری هستند و ممکن است پول شما را بخورند را به شما در این چنل معرفی نمی‌کنم. می‌توانید با خیال راحت روش‌هایی که گفتم را پیش بگیرید. خیلی ممنونم. اگر لایک نکردید الان وقتش هست که من را لایک کنید و سابسکرایب هم یادتان نرود. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی

برچسب های مرتبط

https://0ta100 net/news/جدیدترین-روش-درآمد-دلاری-آسان-با-دلالی ، https://0ta100 net/news/جدیدترین-روش-درآمد-دلاری-آسان-با-دلالی ،

1 پاسخ
  1. Ahmad گفته:

    سلام علیکم
    فروش پیج ها و کانالهای ایرانی برای خارجیها به چه دردی میخوره؟
    وقتی میبینن پیج ایرانیه و انگلیسی نیست خب به احتمال زیاد نمیخرن

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --