کسب درآمد دلاری از اینترنت

بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با کمک هوش مصنوعی جدید

اگر مایل به مشاهده ویدئو کسب درامد دلاری از اینترنت نیستید، می‌توانید مقاله زیر را بخوانید

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، در این ویدیو یک روش کسب درآمد دلاری را به شما آموزش می‌دهم که نیاز به تخصص و دانش زبان انگلیسی ندارد و صرفا با یک هوش مصنوعی حرفه‌ای که تقریبا جدید هم هست به شما آموزش می‌دهم که چطور درآمد دلاری بالا و مستمر داشته باشید، و اگر در این مسیر قرار بگیرید آنقدر برایتان جذاب می‌شود که قول می‌دهم تبدیل به شغل اصلی‌تان می‌شود و جای پیشرفت زیادی دارد.

کسب درآمد دلاری از اینترنت با سایت  iwriter.com

قبل از اینکه شروع کنیم برای حمایت از من ویدیو را لایک کنید تا سه ثانیه دیگر ادامه ویدیو را با هم شروع کنیم. خب، اینجا وبسایت iwriter.com هست. بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پلتفورم تأمین مقاله در دنیا. وبسایت به این صورت کار می‌کند که واسطه است بین مسترها، یعنی افرادی که صاحب وبسایت هستند و برای وبسایتشان به محتوا و مقاله نیاز دارند، و از آن طرف هم مقاله‌نویس‌هایی داخل این وبسایت هستند که می‌آیند مقاله‌ها را به سفارش آن کارفرماها تأمین می‌کنند. این وبسایت بخشی از پول کارفرما را به عنوان پورسانت بر می‌دارد و بقیه را به مقاله‌نویس می‌دهد.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص

کسب درآمد دلاری از اینترنت با سایت iwriter.com

حالا چطور وبسایت کار می‌کند و می‌خواهیم چه کار کنیم؟ ما وارد این وبسایت می‌شویم و الان ثبت نام می‌کنیم. ثبت نامش بسیار ساده است. و اینجا وقتی به عنوان نویسنده یا مقاله‌نویس ثبت نام کردیم سفارش کار متعددی را در طول روز به ما می‌دهد. ما هر یک از مقاله‌ها را قبول کنیم بابت هر پانصد کلمه ۴۰ دلار به ما پول می‌دهد. یعنی مبلغی در حدود ۲ میلیون تومان می‌توانیم دریافت کنیم. معمولا مقاله‌هایی که سفارش می‌دهند بالای ۱۰۰۰ کلمه است. یعنی از هر مقاله می‌توانیم ۸۰ دلار یا ۴ میلیون تومان درآمد کسب کنیم. نیاز نیست هیچ کاری را خودمان انجام دهیم. به شما آموزش می‌دهم چطور همه کارها را با هوش مصنوعی انجام دهیم.

آموزش iwriter برای کسب درآمد دلاری

خب، می‌رویم به سایت iwriter . وقتی که می‌خواهیم ثبت نام کنیم این صفحه برای ما باز می‌شود و نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل را باید بنویسیم. یا مثلا سؤال‌هایی مثل چطور با صفحه ما آشنا شدید و می‌توانیم جواب دهیم از طریق گوگل.

کسب درآمد با نویسندگی در سایت

اینجا دو باکس دارد که مهم‌تر از بقیه هستند. می‌گوید در ۲۰۰ کلمه به زبان انگلیسی راجع به این موضوع بنویسید. چه موضوعی؟ نوشته است درباره خودت به ما بگو و چرا می‌خواهی در سایت iwriter بنویسی و مقاله‌نویس شوی. فقط صرفا هدفش این است که ببیند شما دانش نگارش و دست به قلم شما چطور است.

سایت نویسندگی آنلاین برای کسب درآمد دلاری از اینترنت

بعد در اینجا از شما یک تست می‌گیرد. می‌گوید در ۲۰۰ کلمه به زبان انگلیسی راجع به این موضوع برای ما بنویس. در ادامه می‌گوید که این را هم در نظر بگیر که مقاله‌ت باید صد در صد اورجینال یا اصل باشد (خودت نوشته باشی). با این روشی که به شما می‌گویم برای ما قطعا همین طور خواهد بود و قبول می‌شود در این مرحله. خب، این به نوعی حکم رزومه برای شما دارد. حالا ما می‌آییم چه کار می‌کنیم؟ برای مقاله خیلی‌ها می‌آمدند می‌گفتند از ChatGPT استفاده کنیم. از ChatGPT هم می‌توان استفاده کرد اما این هوش مصنوعی که به شما یاد می‌دهم برای مقاله‌نویسی حرفه‌ای‌تر کار می‌کند و امکان شناسایی اینکه متن‌ها توسط یک روبات نوشته شده است معمولا پایین است و امکان شناسایی‌ نیست.

درآمد دلاری از سایت های خارجی

وبسایتی هست به نام anyword.com . ما داخل این وبسایت که شویم این صفحه اولش است. روی sign in کلیک می‌کنیم و بعد مراحل ثبت نام را انجام می‌دهیم. از طریق حساب گوگلتان هم می‌توانید وارد شوید.


کسب درآمد میلیونی از سایت های خارجی

وقتی که ثبت نام کردیم این صفحه برای ما باز می‌شود. روی blog wizard کلیک می‌کنیم و این گزینه را می‌زنیم.

کسب درآمد دلاری از اینترنت با شغل نویسندگی آنلاین

خب، می‌گوید بلاگ پستت درباره‌ی چیست؟ ما می‌خواهیم در مرحله‌ی اول قبول شویم. قسمتی که راجع به خودتان هست را می‌توانید از گوگل ترنسلیتر استفاده کنید.

کسب درآمد دلاری از اینترنت با سایت های پولساز خارجی

این قسمت که گفته ۲۰۰ کلمه راجع به این موضوع بنویس، موضوع را کپی می‌کنیم و به anyword.com می‌بریم و در آنجا که از ما موضوع خواسته است پیست می‌کنیم. به بقیه مسائل کاری نداریم و می‌رویم قسمت پایین و next را در سمت راست می‌زنیم.

سایت های پولساز خارجی برای کسب درآمد دلاری

اگر شما هم به کسب درآمد دلاری از اینترنت علاقه‌مند شدید، پس برویم مرحله بعدی!

نحوه کار با سایت anyword.com

آن فرم‌ها را نمی‌خواهد پر کنید. الزامی نیست. ببینید چقدر هوش مصنوعی این وبسایت خوب کار می‌کند. اینجا معمولا خودش ۵ عنوان را به ما می‌دهد، که اینجا امتیاز داده است به عنوان‌ها. از بهترین تا ضعیف‌ترین. ما عنوانمان را می‌خوانیم که چه بوده است، بعد می‌آییم اینجا می‌بینیم کدام یک مناسب‌تر و بهتر است تا انتخاب کنیم. مثلا همین اولی بهتر است. Next را می‌زنیم. این می‌شود عنوان مقاله‌مان. بعد اینجا ثبت می‌کنیم. اینجا یک intro دارد که مقدمه است و هفت section یا زیر عنوان برای مقاله‌ای که قرار است برای ما در این رابطه بنویسد. این عنوان‌های داخل متنش است. هر کدام که خواستید را می‌توانید اینجا ببینید. ما دوباره next را این پایین می‌زنیم و می‌رویم به مرحله بعد.

ثبت نام در سایت anyword 
(مقاله کامل آموزش کسب درامد با سایت های خارجی)

اینجا همان موارد را مرتب می‌کند. این که intro هست و اینها هم هفت تا عنوانی است که راجع به‌شان یکی دو پاراگراف بنویسد.

سایت iWriter چیست؟

می‌گوید اگر می‌خواهید راجع به اینها یک مقاله کامل بنویسم می‌توانم ۱۵۰۰ کلمه، ۱۰۰۰ کلمه یا ۲۰۰۰ کلمه برایتان بنویسم.  حتی ۳۰۰۰ تا هم دارد. ما ۱۰۰۰ کلمه‌ای را انتخاب می‌کنیم، چون آنجا قرار است فقط ما را تست کنند همین ۱۰۰۰ کلمه برای iwriter کافی است. اینجا continue editor را می‌زنیم. البته اگر شما این دکمه‌ها را نمی‌بینید، احتمالا تصویر من رویش است و اینجا کلا یک دکمه بیشتر ندارد که باید روی همان کلیک کنید. دوستان، هوش مصنوعی فوق‌العاده است و کارها را بسیار راحت کرده است. نکته اینجاست که کارفرماها این مسائل را بلد نیستند، وگرنه خودشان می‌آمدند به iwriter و کلی پول نمی‌دادند. خودشان می‌آمدند و از اینجا مقاله‌هایشان را سفارش می‌دادند.

دریافت درآمد دلاری در ایران

اینجا که intro هست می‌بینید که برای ما یک پاراگراف نوشت.

درآمد دلاری از سایتهای نویسندگی جهانی

اینجا زیر عنوان اولی بود. برای این هم یک پاراگراف نوشت. اینها هم عناوین دیگر هستند. کل اینها را کنار هم بگذاریم می‌شود مقاله.

چطور باید پولدار شد

حالا اگر بخواهیم تمام اینها را با یک دکمه کلیک کنیم copy to clipboard را می‌زنیم.

سایت Grammarly

می‌رویم به وبسایت Grammarly.com . من از طریق حساب گوگلم وارد این وبسایت می‌شوم. این وبسایت، همان طور که از اسمش پیداست، راجع به گرامر است.

استفاده از سایت گرامرلی برای کسب درآمد دلاری

یعنی شما هر متنی را که به آن دهید از نظر گرامری آن را اصلاح و ویرایش و بهینه می‌کند. وبسایت و پلتفورم معروفی است. اگر نسخه رایگانش را خواستید می‌توانید استفاده کنید. نسخه پولی که امکانات بیشتری دارد و متن را بهتر و با دقت بیشتری ویرایش و اصلاح می‌کند می‌توانید خریداری کنید، اما نه از خود وبسایت. چون باید به دلار پول بدهید و دردسرهایی مثل قیمت بالا و پرداخت دلاری را دارید. ولی کلا برای کارهای متنی اگر خواستید از Grammarly استفاده کنید می‌توانید اکانت (حساب) اشتراکی‌ش را از سایت‌های داخل ایران تهیه کنید. مثلا جستجو می‌کنید اکانت اشتراکی Grammarly و با قیمت بیست سی هزار تومان در ماه می‌توانید اشتراکش را تهیه کنید و حالش را ببرید.

گرامرلی رایگان

وقتی در سایت Grammarly وارد شدید یا log in کردید، حالا من مراحلش را انجام می‌دهم و اگر طولانی نبود به شما نشان می‌دهم. خب، من در این سایت وارد شدم و ثبت نام هم کردم. در نهایت این صفحه به من نشان داده شد. اینجا متن را کپی پیست می‌کنم. اینها را چون اول آمدم ثبت نام کردم می‌بندم. یک سری دستورالعمل‌ها را به من نشان می‌دهد.

گرامرلی آنلاین

مثلا اینجا می‌بینید زیر متن خط کشیده است. اگر روی این کلیک کنیم… نمی‌دانم چرا می‌گوید، قطعا در نسخه رایگانش هم باید اینها را درست کند، ولی نمی‌دانم چرا، احتمالا در فرایند ثبت نام یک اشتباهی کردم یا روی چیزی کلیک کردم که این را فقط برای پرمیوم‌ها یعنی نسخه پولی‌ش فقط درست می‌کند. حالا اگر خواستید این کار را انجام دهید، اولا اگر در Grammarly ثبت نام کنید این را به صورت رایگان برای شما انجام می‌دهد. همان طور که گفتم حتما یک اشتباهی کردم که این اتفاق نیافتاده است. اگر هم که قبول شدید در iwriter و خواستید با آنها کار کنید، با پرداخت بیست و پنج الی سی هزار تومان، که در سایت‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت موجود است و بعضی از وبسایت پنجاه شصت هزار تومان هم برای فروش گذاشته‌اند، اشتراک یک ماهه‌اش را می‌گیرید و امکان دسترسی را به شما می‌دهند و نسخه پولی Grammarly را می‌توانید داشته باشید و به راحتی از آن استفاده کنید.

پولدار شدن در یک ساعت با سایت iWriter

در نهایت متن را که ویرایش کردید دوباره کپی می‌کنید و به iwriter اینجا پیست می‌کنید. و اینجا submit را می‌زنید و می‌رود برای ریویو یا بازبینی و بعد که قبول شدید می‌توانید وارد پنل‌تان شوید و در آنجا کار بگیرید و پروژه‌ها را به همین شکلی که من برای شما انجام دادم به ثمر برسانید. امیدوارم از این ویدیو راضی باشید. اگر خوشتان آمد حتما برای حمایت از من لایک کنید تا انرژی بگیرم و ویدیوهای بیشتر و بهتری بسازم. البته این را هم بگویم که iwriter با پیپل با شما تسویه حساب می‌کند. اگر پیپل ندارید و نمی‌خواهید به هر علت خودتان بسازید، برای شما مشکل است یا ساختش هزینه دارد، می‌توانید از سایت‌های واسط مثل ایرانیکارت یا تهران کردیت کارت یا وبسایت‌های مختلف که پیپلتان را بدهید تا نقد کنند. یک کارمزدی از شما می‌گیرند و پولتان را می‌زنید به پیپل آنها و بعد ارزش ریالی پولتان را به حسابتان واریز می‌کنند. البته پلتفورم‌های دیگر مثل iwriter هم هست که با ارز دیجیتال با شما تسویه می‌کنند.

سخن پایانی

اگر دنبال روش‌هایی هستید که راحت‌تر باشد، فقط با مشاهده ویدیو و کلیک بر تبلیغات و انجام کارهای میکرو تسکی درآمد دلاری داشته باشید، مثلا تا روزی بیست و بیست و پنج دلار، و با ارز دیجیتال هم با شما تسویه کنند، برای اینکه لیست وبسایت‌ها و آموزش کار با این وبسایت‌ها را داشته باشید، توی گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و از این طریق وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید و توضیحاتش را حتما بخوانید. از دست ندهید! روزی بیست تا بیست و پنج دلار برای خارجی‌ها شاید پول زیادی نباشد اما در ایران می‌توان زندگی دو خانواده را چرخاند. و آن وبسایت‌ها را ما توی یوتیوب، نه من و نه یوتیوبرهای دیگر، معرفی نمی‌کنیم چون آنقدر افراد زیادی به آن هجوم می‌برند سیستم عرضه و تقاضا به هم می‌ریزد و خود ما هم که از آنها کسب درآمد روزانه داریم، دیگر نمی‌توانیم درش کار کنیم. بنابراین توی وبسایت برای شما قرار دادم. آنجا در گوگل عبارت صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص را جستجو کنید و توضیحاتش را حتما بخوانید. من را هم حتما در یوتیوب سابسکرایب کنید چون ویدیوهای بیشتری را هر روز در زمینه کسب درآمد دلاری قرار می‌دهم. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5000 دلار درامد)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --