درآمد دلاری واقعی

درآمد دلاری واقعی با به اشتراک گذاشتن اینترنت | ماهیانه 28 دلار

اگر مایل به مشاهده ویدئو درآمد دلاری واقعی نیستید، می‌توانید مقاله را بخوانید

امروز می خواهیم یک وبسایت را به شما معرفی کنیم که با اشتراک گذاشتن اینترنت مازاد، ماهانه به شما ۲۸ دلار پرداخت می کند. این وبسایت درآمد دلاری واقعی کاملا معتبر است و واقعا به شما این مبلغ را پرداخت می کند. از همه مهم تر اینکه، سرعت اینترنت شما را کاهش نمی دهد، به دستگاه شما آسیبی وارد نمی کند و با موبایل هم می توانید کار کنید. این وبسایت، به ازای هر دستگاه که اینترنت خود را با آن به اشتراک بگذارد، ۲۸ دلار ماهیانه پول می دهد. خوشبختانه، نیاز به وی پی ان هم ندارد. حالا به سراغ معرفی وبسایت Honeygain.com می رویم تا به راحتی و بدون دردسر ثروت دلخواه خود را کسب کنید. ابتدا باید در این وبسایت ثبت نام کنید. هنگام ثبت نام در این وبسایت، ۵ دلار به شما هدیه می دهد. پس اگر به دنبال کسب درآمد ارزی بدون سرمایه از طریق اینترنت هستید، با ما باشید.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد کسب درآمد دلاری بدون تخصص

اموزش برنامه honeygain برای کسب درآمد دلاری واقعی

مبلغ 5 دلاری که هنگام ثبت نام به شما دادند، به کیف پول شما اضافه می‌شود. شما می تواند با اکانت فیسبوک یا گوگل هم لاگین شوید و ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.

اموزش برنامه honeygain

بعد از گذراندن این مراحل، وارد داشبورد می شویم. در قسمت داشبورد، یک برنامه یا پلتفرمی وجود دارد که از شما می خواهد آن را دانلود کنید.

هانی گین چیست؟

این برنامه مخصوص ویندوز است. بعد از دانلود برنامه، آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. سپس، گزینه ران (run) را بزنید.

کسب درآمد دلاری واقعی با 
دانلود برنامه honeygain

به ترتیب، گزینه های نکس(next) ، اکسپت (accept) و دوباره نکس(next)   و سپس، اینستالinstall) (را بزنید.

کسب درامد از هانی گین

 در پایان، گزینه فینیش (finish) را بزنید. یک صفحه ای باز می شود که در آن قوانین نوشته شده و پس از اتمام خواندن، گزینه آگری  (agree)را بزنید.

درآمد دلاری واقعی با برنامه هانی گین

سپس روی گزینه لتس استارت(let’s start)  کلیک کنید. صفحه ی لاگین برای شما باز می شود.

اپلیکیشن کسب درآمد دلاری واقعی

 کدی به ایمیل شما جهت وریفای (verify) فرستاده می شود. وارد ایمیل خود شوید. پیام  honeygainرا باز کنید. روی لینک ارسال شده کلیک کنید. گزینه جامپ تسک (jump task) را بزنید.

مراحل ثبت نام در هانی گین

در قسمت بالانس (balance) ، می توانید ۵ دلاری که همان ابتدا دریافت کردید را ببینید. در قسمت درصد ،  ۲۵ درصد پر شده است. یعنی اینکه ۵ درصد از ۲۰ دلار پر شده است. در واقع، مینیمم سقف برداشت ۲۰ دلار است و در حال حاضر، شما ۵ دلار دارید. (ببینید چقدر کسب درآمد دلاری واقعی راحت است!)

درآمد Honeygain

 در قسمت پایین تر، در مورد نصب برنامه بر روی ویندوز شما اطلاعاتی آمده است؛ مثلا ویندوز شما ۱۰ و برند آن هم Lenovo  است.

فعال کردن برنامه هانی گین

در این قسمت، ساعت شمار برای صفحه شما اضافه شده است.

کسب درآمد دلاری با اشتراک گذاری اینترنت

چارت هم در مورد ارنینگ (earning) است. به این معنی سیستم در حال به دست آوردن است. در این قسمت می توانید برداشت هم بزنید.

چطور باید پولدار شد؟ از راه کسب درآمد دلاری واقعی

در قسمت استاتیستیکس (statistics) ، یک سری داده را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد در طول هفته یا ماه گذشته، چه مقدار درآمد داشتید. این داده ها به صورت نمودار نشان داده خواهند شد.

افزایش درآمد دلاری با نصب هانی گین

در قسمت ترنزکشن (transaction history) هیستوری مشاهده خواهید کرد که تا به حال ۵ دلار به دست آورده اید. با کلیک بر روی پی اوت (payout) ، صفحه تسویه حساب را خواهید دید. اگر تا به حال هیچ تسویه حسابی نداشته اید، گزینه نو پی اوت (no payout) برای شما نمایش داده می شود.

چطور از برنامه هانی گین پولدار شوم؟

در بخش رفرال (referral) ، لینکی برای شما نمایش داده خواهد شد که با فرستادن آن برای دوستانتان، آنها زیر مجموعه شما خواهند شد و وقتی از روی این لینک اکانت بسازند، به ازای فعالیت های آنها باز هم مقداری پول به کیف پول شما اضافه می شود.

رامون طالع یوتیوب برای دریافت درآمد ارزی

در قسمت اچیومنت (achievement) ، ۳ تا مرحله رو باید آنلاک کنید؛ اولی رجیستر, دومی اینستال اپ، سومی هم کانفیرم ایمیل است که با زدن گزینه آنلاک، چند تا آیتم برای شما بالا می آید. با آنبلاک هر کدام، میزان پولی که بابت به اشتراک گذاری اینترنت به شما پرداخت می شود هم افزایش می یابد.  

کسب درامد دلاری به سبک رامون طالع

 قسمت ریوارد(reward)  یا همان جایزه، با آنبلاک تغییر رنگ می دهد و میزان پول پرداختی به شما هم به صورت تصاعدی بالاتر می رود. در قسمت ریوارد، استیکرهایی چون روکی و بیزی بی را مشاهده خواهید کرد. با روشن شدن استیکرها، درآمد شما به صورت تصاعدی افزایش می یابد.

قابلیت های هانی گین

در قسمت بالا، با کلیک بر روی گزینه دانلود اپ می توانید اپلیکیشن آن را هم برای گوشی خود دانلود کنید و از طریق گوشی کسب درآمد دلاری واقعی داشته باشید!

ساخت کیف پول در هانی گین

تنها چالش وبسایت درآمد دلاری واقعی هانی گین این است که با پی پال تسویه حساب می کند؛ اگر حساب پی پال ندارید، از شرکت هایی که پرداخت رو انجام می دهند هم می توانید کمک بگیرید تا معادل آن پول، به ریال به حساب شما واریز گردد.  اگر دنبال وبسایتی هستید که با ارز دیجیتالی مثل ولت (wallet) تسویه حساب کند و بتوان درآمد بیشتری از آن داشت ( مثلا روزی ۲۰ الی ۲۵ دلار بتوانید از مجموع این سایت ها درآمد کسب کنید), توی گوگل سرچ کنید تا صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص را ببینید و لیست وبسایت های درآمد دلاری واقعی را مشاهده کنید. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید؛ مثل مشاهده ویدئو، مشاهده تبلیغات در وبسایت های واقعی و معتبر. با انجام بعضی از میکروتسک ها می توانید ۴ تا ۵ دلار در روز درآمد داشته باشید. به عنوان مثال، می توانید سایر ویدئوها را مشاهده کنید. ویدیوهای زیادی در خصوص کسب و کار اینترنتی و درآمد دلاری به شما آموزش داده می شود

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)

2 پاسخ
  1. Sajad گفته:

    پس چرا نصفه توضیح دادی شما فقط معنی کلمات داخل سایت و گفتی، بعد از ثبت نام باید چه کار بکنیم آیا فیلترشکن لازم هست یا نه، و آیا باید سیستم روشن بمونه یا نه، چه تنظیماتی باید روی سیستم انجام بشه؟ و مهمتر از همه اینکه چند گیگ اینترنت باید خریداری بکنیم که در آخر یه سودی به ما بده؟؟

    پاسخ
    • موسسه آموزشی 0 تا 100 گفته:

      اینترنت اضافتون رو مصرف میکنه نیاز نیست اینترنت اضافه بخرید. همه چیز در ویدئو توضیح داده شده که از نصب تا اجرا،تنظیمات خاصی هم نیاز نیست خود نرم افزارشون رو نصب کنید بقیش اوکی میشه

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --