معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش

من تمام چنل‌های یوتیوب فارسی که در زمینه کسب درآمد دلاری آموزش می‌دهند را آنالیز کردم. تمام ویدیوها را دیدم و وقت زیادی گذاشتم. به جرئت می‌توانم بگویم بیش از نود و پنج درصد متدهایی که معرفی می‌کردند، وبسایت‌هایی که معرفی کردند و آموزش دادند که از طریق این وبسایت‌ها دلار به شما می‌دهند، تمام این وبسایت‌ها، دروغ و کلاهبرداری هستند.

 هیچ درآمدی به شما نمی‌دهند و فقط وقت شما را می‌گیرند. بعضی از این وبسایت‌ها پا را فراتر گذاشتند و از شما پول هم دریافت می‌کنند تا به اصطلاح درآمد شما را بیشتر کنند یا درآمد خوبی را به شما وعده می‌دهند اما هیچ خبری نیست. پولتان را می‌گیرند و شما هم به پولتان نمی‌رسید. اما من کار جدیدی کردم. فقط وبسایت‌هایی که معتبر هستند و سال‌هاست فعال‌ هستند اعتبارسنجی می‌کنم، بعد خودم در این وبسایت‌ها کار می‌کنم، اگر موفق شدم برداشت داشته باشم و پول به دست بیاورم  سر آخر آموزش کار با این وبسایت‌ها را به شما می‌دهم. بنابراین من را سابسکرایب کنید و این ویدیویی که می‌خواهم به شما یاد بدهم، این وبسایت یک وب سایت درامد دلاری  معتبر است. وبسایت freecash.com .

بیشتر بخوانید: صفر تا صد کسب درامد دلاری بدون تخصص

اهل حاشیه گویی نیستم و سریع می‌روم سر اصل مطلب که چطور با این وب سایت درامد دلاری می‌توانید کار کنید. اما پیش از هر چیز بد نیست برایتان توضیح دهم این وبسایت چطور به شما پول می‌دهد. خیلی ساده با انجام بعضی از میکروتسک‌ها. میکروتسک‌ها کارهای کوچک و غیر تخصصی هستند. به کارهایی مثل ثبت نام کردن توی سایت، اپلیکیشن، نظر گذاشتن، تکمیل فرم نظرسنجی، و از این قبیل را میکروتسک می‌گوییم. وقتی این کارها را شما انجام دهید، این وبسایت‌ها به شما پول می‌دهند. نحوه کارشان هم به این صورت است که بعضی از شرکت‌ها، اپلیکیشن‌ها، یا وبسایت‌ها در این وبسایت‌ها ثبت‌نام می‌کنند. کارهایی که می‌خواهند یوزرهای واقعی، یعنی شما، برایشان انجام دهند را در این سایت‌ها مطرح می‌کنند و در ازایش پولی به سایت مربوطه می‌پردازند. این وبسایت بخشی از پول را به عنوان کمیسیون دریافت می‌کند و بخش دیگری از آن پول را بابت هر کاری که شما انجام دهید به شما می‌پردازند.

خب، برویم سراغ وبسایت freecash.com و ببینیم چطور کار می‌کند. اینجا sign up  را بزنید، فرم ثبت‌نام برایتان می‌آید. با اکانت یا حساب گوگل هم می‌توانید وارد شوید. من از قبل اکانت جدید برایتان ساختم و وارد وبسایت شدم. بعد از ورود چنین محیطی را به شما نمایش می‌دهد که در تصویر می‌توانید ببینید.

ما با earn کار داریم. بعد از کلیک بر Earn از فهرست سمت چپ، این میکروتسک‌ها باز می‌شوند. مثلا اگر این میکروتسک را انجام دهید ۳۲ دلار و ۲۵ سنت به شما پول می‌دهد. یا این ۳۵ دلار و ۱۰ سنت به شما می‌دهد. همین طور الی آخر. قابلیت sort شدن هم دارد که در ادامه توضیح می‌دهم، یعنی می‌توانید فیلتر کنید و بر اساس آن فیلتر به شما نمایش می‌دهد.

خب، اینجا گزینه offers را می‌بینید و اگر بر offers کلیک کنیم لیست تمام میکروتسک‌ها بالا می‌آید. اگر All را انتخاب کنیم، برای امروز ۱۵۹۲ میکروتسک ثبت شده است که می‌توانید هر کدام را به انتخاب خودتان انجام دهید. اینجا هم می‌توانید تفکیک بکنید، یعنی باز از فیلتر استفاده کنید.

مثلا sign up را انتخاب کنید. Sign up یعنی میکروتسک‌هایی که مربوط به ثبت نام هستند. شما در وبسایت یا اپلیکیشنی ثبت نام می‌کنید و بابتش به شما پول می‌پردازند. Game بازی هست، و بازی می‌کنید. اپلیکیشن اپ دانلود می‌کنید. یا کوییز پرسشنامه را تکمیل می‌کنید. یعنی به پرسش‌هایی جواب می‌دهید و بعد از تکمیل پولتان را دریافت می‌کنید.

حالا همین sign up را می‌زنم. میکروتسک‌هایی که مرتبط با sign up هست اینجا برای ما باز می‌شود. اینجا یک فیلتر کنار گزینه sign up دارد. یعنی با چه دستگاه‌هایی می‌خواهید کار کنید. من دسکتاپ را انتخاب کردم یا ios و اندروید را هم می‌توانم تیک بزنم تا فهرست تمام میکروتسک‌هایی که اینها را پوشش می‌دهد برای من بالا بیاورد.

برای مثال اولی را باز می‌کنم که توضیحش را اینجا در description نوشته است و ۹۷ سنت، حدود یک دلار، به ما می‌دهد. در توضیح آمده سوالاتی که در پروفایل هست را تکمیل کن و برایشان اسکرین شات بفرستم و تمام.

 Start offer را هم که بزنید از ما می‌خواهد QR code را با تلفن همراه اسکن کنیم و واردش می‌شوید و مراحل را انجام می‌دهید. من می‌خواستم نمونه سخت‌تری را به شما نشان دهم.

اینجا می‌توانید فیلتر ‌کنید از قسمت sort. که کدام میکروتسک‌ها را به شما نشان دهد. Most popular یعنی محبوب‌ترینشان را نشان دهد. اگر highest reward را انتخاب کنم آنهایی که بیشترین پرداختی را دارند نشان می‌دهد.

 Lowest reward یعنی آنهایی که کمترین پرداختی را دارند. مثلا من lowest را انتخاب می‌کنم. برای مثال این کار ۲۶ سنت، و این هم ۳۶ سنت است.

من این را کلیک می‌کنم. در توضیحات آمده است این اپلیکیشن را دانلود کنید، باز کنید و تا مرحله ۵۰ بازی کنید تا ۳۶ سنت به شما دهیم. این بازی‌ها معمولا زیاد طول نمی‌کشند.

حالا اگر از اینجا highest reward را انتخاب کنم بالاترین دستمزدها را برایم می‌آورد. مثلا ۷۰ دلار و ۲۰ سنت بابت این کار می‌دهد. ببینیم این چه کاری است. معمولا کارهایی که دستمزد بالا می‌دهند باید مبلغی را هم charge کنید. اینجا نوشته ۳۰ دلار. یعنی اگر ۳۰ دلار بپردازید این میکروتسک برایتان باز می‌شود.

 بعد این کار را می‌توانید انجام دهید و ۷۰ دلار را دریافت کنید. یعنی باید ثبت نام کنید، شارژ کنید و شرط‌بندی کنید. برای کازینو هست. افرادی که اهلش هستند بهتر می‌دانند چطور کار می‌کند.

مثلا این پرسشنامه بازی ۱۲ دلار می‌دهد. به نظر مطمئن‌تر می‌آید و ریسکش کمتر است. و نیازی هم به deposit  و شارژ کردن ندارد. بعد از تکمیل مراحل هم ۱۲ دلار و ۵۰ سنت به شما می‌دهد.

خب اینجا در قسمت offers که قبلا به صورت مشابه توضیح دادم می‌توانید انتخاب کنید که کدام دسته‌بندی را می‌خواهید. Cashout را می‌زنم تا باز شود. Cashout یعنی با چه گزینه‌ای و از چه روشی می‌خواهید تسویه حساب کنید. روش‌های مختلف تسویه حساب است. پیپل و بیت کوین دارد، استیک را جدیدا اضافه کرده است. اتریوم و لایت‌کوین و روش‌های دیگر را هم دارد. شما از هر روشی که خواستید می‌توانید انتخاب کنید.

۵ سنت در این اکانت جدید به من بونس (شیرینی یا اضافی) داده است، و هر میکروتسکی که انجام دهم اینجا به کیف پولم اضافه می‌کند. بعد که خواستم برداشت بزنم از طریق یکی از این روش‌ها کلیک می‌کنم. مثلا اگر اتریوم را بزنم آدرس والتم را می‌زنم از تراس والت و آنجا میزانش را هم انتخاب می‌کنم. واریز می‌شود به والت من. بقیه مسائل زیاد مهم نیست.

 Affiliates که حالا طبق معمول وبسایت‌هایی که معرفی می‌کنم affiliate یا زیرمجموعه‌گیری دارند. حالا اگر علاقه داشتید referral link به شما می‌دهد و این referral link را کپی می‌کنید و برای دوستانتان می‌فرستید. اگر از طریق لینک ثبت نام کنند و کارها را انجام دهند به شما کمیسیون می‌پردازند.

خب، کار با این وبسایت ساده است. چیز زیاد دیگری ندارد. این گزینه‌های زیادی که می‌بینید شاید برایتان گیج‌کننده باشد ولی زیاد بهشان توجه نکنید. در کل اگر دنبال روش‌هایی بودید که با انجام میکروتسک‌های ساده مثل مشاهده ویدیو، کلیک روی تبلیغات، دانلود اپلیکیشن و روش‌های اینچنینی که نیاز به تخصص ندارد و نیاز نیست زبان بلد باشید، اگر دنبال روش‌های کسب درآمد بودید چند وب سایت درامد دلاری را برایتان گلچین کردیم، وبسایت‌هایی که با ایران مشکل ندارند، احراز هویت نمی‌خواهند، نیاز به پیپل ندارند، از طریق ارزهای دیجیتال هم تسویه حساب می‌کنند. از همه مهم‌تر معتبرند و واقعا به شما پول می‌پردازند. و حدودا روزی بیست بیست و پنج دلار می‌توانید از این وبسایت‌ها، با چند ساعت کار، کسب درآمد بکنید. بیست بیست و پنج دلار برای یک خارجی که تو این وبسایت‌ها کار می‌کند فقط پول غذای روزانه‌ش را می‌تواند در بیاورد. پول توجیبی ناچیزی است اما برای ما در ایران این مبلغ زیاد است و می‌شود باهاش زندگی را چرخاند. به هر حال اگر دنبال این بودید که این وبسایت‌ها را داشته باشید، چون این وبسایت‌ها برای اینکه زیاد واردش نشوند و ثبت نام بکنند و عرضه و تقاضایش به هم بخورد، ما گلچین کردیم. توی یوتیوب نیست. نمی‌توانید آنجا  پیدا کنید. اینها توی وبسایت مؤسسه صفر تا صد هست. اگر خواستید پیدایشان کنید توی گوگل «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید. موفق باشید. این ویدیو را لایک کنید تا ویدیوهای بعدی را برایتان با انرژی بسازم.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی

برچسب های مرتبط

https://0ta100 net/news/معرفی-معتبرترین-وب-سایت-درامد-دلاری-ه ،

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --