درآمد واقعی دلاری

درامد واقعی دلاری با واسطه گری اینترنتی بدون نیاز به وب‌سایت

اگر مایل به مشاهده ویدئو مربوط به درآمد واقعی دلاری نیستید، می‌توانید این مقاله را بخوانید!

سلام به صفر تا صدی‌های عزیز، در این ویدیو قرار است روش جدید کسب درآمد واقعی دلاری را به شما یاد دهم. یک روش کاملا منحصر به فرد است. جای دیگر به شما آموزش نخواهند داد. بدون نیاز به تخصص و بدون نیاز به زیرمجموعه‌گیری. همین طور بدون نیاز به سرمایه. صرفا با واسطه‌گری بین خریدار و فروشنده است. با روشی که به شما می‌گویم و کاملا شدنی و بسیار آسان است می‌توانید درآمد واقعی دلاری بالا داشته باشید. این روش احتمالا مانند سایر روش‌هایی که به شما معرفی می‌کنم، اگر در مسیرش قرار بگیرید، تبدیل به شغل اصلی شما می‌شود، چرا که پتانسیل رشد و درآمد بالایی را دارد.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد کسب درآمد دلاری بدون تخصص

بهترین راه برای کسب درآمد واقعی دلاری

قبل از اینکه شروع کنم و بروم سر آموزش این روش، برای دوستانی که می‌خواستند بدانند سایت‌های درآمد دلاری کلیکی به چه صورت است، مثلا مشاهده ویدیو، مشاهده تبلیغات و چنین روش‌هایی را می‌خواستند بدانند، در دو سه دقیقه در ادامه توضیح می‌دهم و بعد می‌رویم سراغ اصل ویدیو. با من همراه باشید.

خب، یکی از وبسایت‌هایی که به راحتی فقط با انجام یک کلیک روی این تبلیغات به ما پول می‌دهد را داریم می‌بینیم. اینجا من سه تبلیغ می‌بینم.

سایت واسطه گری

سه تا یک سنت، به من سه سنت تا الان پول داده است. روی یکی از این تبلیغات که کلیک کنم فقط کافی است چند ثانیه صبر کنم تا تبلیغ لود شود. به همین راحتی الان پول به اکانت من اضافه شده است.

کسب درآمد از طریق واسطه گری

اینجا می‌بینید که شد ۴ سنت. یک سنت دیگر اضاف شد. روی هر کدام از این تبلیغ‌ها کلیک کنیم، به همین راحتی یک سنت به ما پول می‌پردازد.

واسطه گری در تجارت الکترونیک

خب، برویم وبسایت بعدی را به شما نشان دهم. این هم یک وبسایت دیگر است. یک وبسایت روسی است که من از اینجا زبانش را انگلیسی می‌کنم.

برای کسب دآمد واقعی دلاری چگونه واسطه گری کنیم

حالا زبان وبسایت به انگلیسی تغییر کرد. اینجا می‌بینید که میکروتسک‌های زیادی را می توان انجام داد. یکی از آنها مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. اینجا هر یک از ویدیوها را که باز کنید به شما پول می‌پردازد. به روبل پول می‌دهد. مثلا من این ویدیو را باز می‌کنم. این را می‌زنم تا پلی شود. با ترفندی که بعدا به شما آموزش می‌دهم همزمان می‌توان چند تا را پلی کرد.

آموزش واسطه گری اینترنتی

اینجا این ویدیو را که کلیک کنم، ده ثانیه که صبر کنید تا ویدیو نمایش داده شود، پول به حساب ما واریز می‌شود.

آموزش واسطه گری برای کسب درآمد واقعی دلاری

نحوه کار هم به این صورت است که یوتیوبرها می‌آیند به این وبسایت پول می‌دهند تا بازدید واقعی بخرند. این وبسایت‌ها هم مقدار از پول را خودشان برمی‌دارند و به ازای هر بازدیدی که انجام می‌دهید یک مقدار از پول را به شما می‌پردازد. الان به همین راحتی تمام شد و پول به کیف پولم اضافه شد. اینجا من رفرش کنم، اینجا این مبلغ را ببینید. الان این عدد ۷ شد ۹. به همین راحتی. هزاران وبسایت‌ مثل این در اینترنت است، اما مشکلی که دارند این است که اکثرا کلاهبردارند و پولتان را نمی‌دهند یا اینکه احراز هویت با اطلاعات خارج از ایران می‌خواهند، یا اینکه با پیپل تسویه می‌کنند و داشتن پیپل در ایران هم مشکلات خاص خودش را دارد. اما من هشت تا وبسایت معرفی کردم که هیچ کدام نیاز به احراز هویت ندارند. از داخل ایران هم می‌توان کار کرد. با vpn هم به بعضی از آنها وصل شد. نیاز به پیپل هم ندارند و با ارز دیجیتال کمتر از یک دقیقه با شما، از طریق تراست والت، تسویه می‌کنند. آموزش نحوه نقد کردنش را هم توضیح دادم و اینکه کاملا مطمئن هستند و خود من جمعا در این هشت وبسایت رکوردی که زدم در عرض ۵ ساعت توانستم ۲۵ دلار در بیاورم. بیست بیست و پنج دلار شاید برای یک خارجی که در این وبسایت‌‌ها کار می‌کند پولی نباشد و صرفا پول غذای روزانه‌اش را تهیه کند اما در ایران می‌توان یکی دو زندگی را با آن چرخاند. خوبی دیگری که دارد این است که می‌توان با اکانت‌های دیگر در این وبسایت‌ها فعالیت کرد و به اصطلاح این پلتفورم‌ها را دور زد و درآمد بیشتری داشت. حالا این وبسایت‌ها را نه من و نه یوتیوبرهای دیگر اینجا معرفی نمی‌کنند. چرا؟ چون صدها هزار نفر هجوم می‌آورند به این وبسایت‌ها و بالانس یا تعادل عرضه و تقاضایشان به هم می‌خورد و حتی خود ما هم دیگر نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم. بنابراین اگر می‌خواهید لیست این وبسایت‌ها و آموزش کار با آنها را داشته باشید، در گوگل عبارت «صفر تا صد درآمد دلاری بدون تخصص» را جستجو کنید و وارد وبسایت مؤسسه صفر تا صد شوید. آنجا توضیحات را می‌توانید مطالعه کنید.

درآمد واقی دلاری با سایت digistore24

خب، برویم سر اصل ویدیوی خودمان. وبسایت digistore24.com وبسایتی است که افرادی که کالاهایی دارند، چه محصولات دیجیتال و چه محصولات فیزیکی، می‌آیند اینجا فروشگاه یک ویترینی به آنها می‌دهد.

کسب درآمد با سایت  دیجی استور 24

افراد محصولاتشان را برای فروش می‌گذارند. حالا ما می‌خواهیم چه کار کنیم؟ در ادامه به شما می‌گویم. اول در این وبسایت ثبت نام می‌کنیم. اینجا مواردی می‌خواهد که سریع تکمیلشان می‌کنم و بعد به شما نشان می‌دهم. فقط دقت کنید بعد از انتخاب ایمیل و پسورد و نام کاربری خودتان، اینجا دو گزینه گذاشته است که باید یکی را انتخاب کنید.

Digistore24 login

 شما دومی را که affiliate است را انتخاب کنید. بعد تیک را بزنید و روی continue کلیک می‌کنید.

کسب درآمد دلاری با ثبت نام در سایت دیجی استور 24

 اینجا در مرحله بعدی از ما می‌خواد اگر آقا هستیم این را انتخاب کنیم، و اگر خانم هستیم این. اینجا نام و نام خانوادگی را باید بنویسیم. آدرس می‌خواهد و کدپستی، که می‌توانید آدرس‌سازهای فیک را در گوگل جستجو کنید. یعنی عبارت fake address. اما فراموش نکنید که اگر با فیلترشکن مربوط به کشور کانادا آنلاین شدید، باید در گوگل عبارت fake address in Canada را جستجو کنم. و آنجا به من آدرس‌هایی را می‌دهد که اینجا کپی پیست می‌کنم. و register را می‌زنم. از آنجایی که قبلا حساب کاربری‌ام را ساختم، الان می‌روم سراغ آن حساب یا اکانت ساخته شده.

ساخت اکانت در سایت Digistore24

اینجا محیط وبسایت digistore24.com است. ما ثبت نام کردیم و به اکانتمان وارد شدیم (log in کردیم).

ورود به اکانت سایت دیجی استور 24

حالا این بالا می‌رویم به قسمت marketplace . my offers را می‌زنیم.

چگونگی کار با وبسایت دیجی استور 24 برای کسب درآمد واقعی دلاری

این گوشه سمت چپ digital products هست. یعنی محصولات دیجیتال. هر کدام که خواستیم را می‌توانیم انتخاب کنیم. مثلا من اینجا زمینه فیتنس یا تناسب اندام و سلامتی را کلیک می‌کنم تا ببینیم چه محصولاتی را برای من می‌آورد.

آموزش افیلیت دیجی استور 24

اینجا می‌بینید محصولاتی مرتبط با رژیم غذایی هست. اینجا قیمت محصول را گذاشتند. ببخشید این قیمت یعنی ۱۲.۹۷ پاوند، مبلغی است که از فروش محصول به دست می‌آورید. یعنی اگر هر یک از این محصول را بفروشید هشتاد و پنج درصد به شما کمیسیون می‌دهد.

آموزش کسب درآمد میلیونی در روز

حالا برویم بقیه محصولات را ببینیم. این را نمی‌دانم چیست. اینجا یک دوره آموزشی یوتیوب را آورده است. پدیدآورنده‌اش هم شخصی به نام مت پر است. اینجا گفته پنجاه درصد از فروش محصول را کمیسیون می‌دهد، که می‌شود حدود ۱۷۱ پاوند و واقعا مبلغ زیادی است. شما حساب کنید اگر ماهی ۵ تا هم بفروشید، رقم خیلی خوبی می‌شود. حالا برویم ببینیم که می‌خواهیم چه کار کنیم.

درآمد واقعی دلاری با افیلیت digistore24

فرض می‌کنیم می‌خواهیم این محصول را بفروشیم. فعلا به چطور انجام دادنش کاری نداشته باشید. بسیار آسان است. اصلا سخت نیست. نه قرار است وبسایت بزنید، و نه وبلاگ. به شما می‌گویم باید چه کار کنید. اینجا گزینه promote را می‌زنیم.

digistore24 کسب درآمد از طریق وب سایت

 اینجا یک لینک به ما می‌دهد. این لینک مختص اکانت ماست، که دراینجا نام کاربری من falcon1000 است، و مشترکا برای این نام کاربری و این محصولی که انتخاب کردم است. هر کس روی این لینک کلیک کند، و وارد این سایت شود و این محصول را بخرد، این کمیسیون به من تعلق می‌گیرد. یعنی به صورت اتوماتیک به حساب کاربری من می‌رود. سیستم به صورتی است که تشخیص می‌دهد که آن خریدار روی این لینک کلیک کرده است و این لینک متعلق به من است که نام کاربری‌ام هم مشخص است. این لینک را کپی می‌کنم.

بهترین راه افزایش درآمد دلاری با سایت ردیت چیست؟

حالا این مسئله را داشته باشید تا برویم به reddit.com.  این وبسایت پلتفورم و می‌توان گفت فوروم forum یا تالار گفتگوی بسیار بزرگ است و اینجا افراد مختلف می‌آیند در community های مختلف صحبت‌ها و مسائل متفاوتی را مطرح می‌کنند.

سایت ردیت چیست؟

سؤالاتشان را مطرح می‌کنند. با هم تبادل نظر می‌کنند. و کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد. رتبه و اعتبار زیادی هم در گوگل دارد.

ثبت نام در ردیت

من قبلا اینجا ثبت نام کردم و با حساب گوگل‌تان هم به راحتی با یک کلیک می‌توانید در reddit ثبت نام کنید. بعد از اینکه وارد این وبسایت شدید، اینجا در قسمت جستجویش، کلمه یوتیوب youtube را جستجو می‌کنم. ۱.۱ میلیون عضو در این community دارد که واقعا تعدادش زیاد است. در حال حاضر ۳۳۰۰ نفر هم آنلاین هستند و دارند در این فوروم فعالیت می‌کنند و پست‌ها را مشاهده می‌کنند.

آیا ردیت بدون فیلتر است؟

حالا من create post را می‌زنم تا پست جدید بسازم. اینجا در قسمت عنوان یا title یک عنوان جذاب می‌نویسم. فرض می‌کنیم زبان انگلیسی نمی‌دانیم. چه کار کنیم؟

قابلیت های بی نظیر ردیت برای کسب ثروت

می‌رویم به گوگل ترنزلیت زبانمان را از فارسی به انگلیسی تبدیل می‌کنیم و یک عنوان جذاب می‌نویسیم. عنوانمان چه باید باشد؟ ما می‌خواهیم این مجصولمان را بفروشیم، محصولی که مربوط به دوره آموزشی روش درآمد از یوتیوب است. می‌نویسیم «چطور در ۳۰ روز ۱۰۰۰ سابسکرایبر به دست آورید؟» بعد از انجام ترجمه، جمله انگلیسی را کپی می‌کنیم و در قسمت عنوان پیست می‌کنیم.

دوره اینترنتی افزایش ثروت

حالا اینجا چه متنی بنویسیم؟ می‌توانیم گزیده‌هایی از متن همان محصول را انتخاب کنیم اینجا بگذاریم. اجازه دهید متن محصول را باز کنم. اینجا sales page را می‌زنیم و صفحه فروش محصول باز می‌شود. حالا برای من باز نشد که احتمالا به خاطر vpn من هست. یک بار دیگر سعی‌ام را می‌کنم. می‌روم یک محصول دیگر را امتحان می‌کنم تا ببینم sales page آن محصول را باز می‌کند یا نه. خب، برای این باز شد. احتمالا آن محصول قبلی باگ خود سیستم بوده است. نمی‌دانم. حالا اگر شما بزنید شاید برایتان باز شود. اینجا sales page یا صفحه فروش این محصول را می‌بینید. وقتی خریدار روی آن لینک کلیک کند، می‌آید به چنین صفحه‌ای. صفحه‌ای که از قبل برایش طراحی شده است و می‌تواند اینجا بخواند و اگر خواست خریداری کند، و زمانی که خرید کند کمیسیون به حسابمان می‌رود. مثلا راجع به این محصول که نمی‌دانیم چیست، فرض می‌کنیم همان محصول یوتیوب را باز کردیم، قسمت‌هایی از متن را کپی می‌کنم و در قسمت توضیحات از سایت reddit پیست می‌کنم. سر آخر آن لینکی که قبلا گرفته بودیم یعنی affiliate link را می‌گذارم و می‌نویسم برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید و ما آنجا کامل‌تر توضیح یا آموزش می‌دهیم. در پایان post را می‌زنید و این مطلب پست می‌شود. حالا یک روش دیگر هم هست که شما می‌توانید به سایر فوروم‌های reddit و بحث‌هایی که از قبل باز شده است، مطالب را بخوانید و جواب مرتبط به مخاطبین بدهید و اگر انگلیسی‌تان خوب نیست از گوگل ترنزلیت استفاده کنید. در پایان متنتان بنویسید که برای توضیحات بیشتر روی این لینک کلیک کنید تا شخص وارد صفحه شود، و احتمال اینکه خرید کند هم معمولا بالاتر می‌رود.

آموزش ساخت اکانت در ردیت

لینک کال مژرمنت‌ها یا نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری. یعنی می‌گوید از هر ۱۰۰ نفری که روی این لینک کلیک می‌کنند چند درصد خریدار هستند. چه تعدادشان خرید می‌کنند. به این می‌گویند نرخ تبدیل. نرخ تبدیل هر چقدر بالاتر برود، فروش و درآمد شما بالاتر می‌رود. معمولا توی این محصولات در digistore24 بخوانید، ببینید مثلا cart conversion را برای این محصول نوشته است سه درصد. یعنی از هر ۱۰۰ نفری که صفحه این محصول را باز می‌کنند، ۳ نفرشان می‌آیند خریداری می‌کنند. حالا شما فرض کنید در این وبسایت reddit که هر روز هزاران نفر می‌آیند و این فوروم‌ها را می‌بینند، مثلا صد نفرشان روی این لینک کلیک کنند، و به آن صفحه بروند، سه نفرشان خریدار هستند. یعنی ببینید چقدر احتمال فروش اینجا بالاست. کاملا هم رایگان است و لازم نیست وبسایت یا وبلاگ بزنید.

سایت qouara چیست؟

 یک وبسایت دیگر هم هست که به این صورت کار می‌کند، آن هم مثل reddit است و پلتفورم قوی‌ای هست. اسمش است quora. اینجا هم می‌توانید ثبت نام کنید.

سایت quora چیست؟

اینجا هم می‌توانید ثبت نام کنید.

سایت Quora و درآمد واقعی دلاری

در گوگل عبارت quora youtube را جستجو می‌کنم. مثلا ببینید شخصی سؤال کرده است درباره یوتیوب، و افرادی آمدند جوابش را دادند. اگر روی continue reading بزنید چند نفر به آن جواب دادند. شما هم می‌توانید جواب سؤال کننده‌ها را بدهید و زمانی که افراد از هر طریق وارد این وبسایت و فوروم شوند جواب شما را می‌خوانند و لینکی که پایین گذاشتید رویش کلیک می‌کنند و می‌روند به آن صفحه. وبسایت‌ quora مثل reddit بسیار پر بازدید است. سئوی خوبی دارد و رتبه‌های خوبی هم در گوگل دارد و افراد زیادی در طول روز از صفحاتش بازدید می‌کنند.

بنابراین با این روش علاوه بر یک محصول می‌توانید روی تمام محصولات اینها کار کنید. فوروم‌های مرتبط با آنها را در reddit و quora پیدا کنید، اینجا هزاران محصول است، و دسته‌بندی‌های مختلف دارد، چه محصولات دیجیتال و چه فیزیکی، و در مسیری به نام affiliate marketing قرار می‌گیرید. و فقط با دو وبسایت reddit و quora می‌توانید درآمد بسیار بالایی داشته باشید. اگر برای شما این روش کسب درآمد دلاری جالب بود و فکر می‌کنید می‌تواند مفید باشد، البته به شرطی که برایش وقت بگذارید، برای حمایت از من این ویدیو را همین الان لایک کنید و سابسکرایب هم کنید تا ویدیوهای درآمد واقعی دلاری دیگر را از دست ندهید. موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:
معرفی معتبرترین وب سایت درامد دلاری همراه با آموزش
جدیدترین روش درآمد دلاری آسان با دلالی اینترنتی
چالش‌های دراپ شیپینگ در ایران
درآمد دلاری در منزل با دلالی اینترنتی
بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت با هوش مصنوعی جدید
درامد دلاری روزانه با هوش مصنوعی جدید(ماهیانه 5 هزار دلار)
کسب درامد دلاری اینترنتی با فروش عکس‌های رایگان (ماهیانه 1500دلار)
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --